Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä kuinka usea nähnyt enkelin?

Vierailija
20.01.2021 |

Tarkoitan tässä valkoista valoa, enkeliä, kuinka moni teistä on nähnyt enkelin?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni on nähnyt enkelin, ja millainen se oli?

Ap-

Vierailija
2/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luette raamatustusta kuvausta miltä enkelit "oikeasti" näyttävät, niin ovat aika pelottavan näköisiä ilmestyksiä. Taidehistoriassa kuvataan pullukoita pikkuenkeleitä, joita varsinkin barokin aika suosi. Tällainen hahmo on varsin kaukana Hesekielin kirjassa mainitusta tetramorfista, nelihahmoisesta enkeliolennosta, jolla on ihmisen, leijonan, härän ja kotkan kasvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä näkee junassa kotimatkalla, tosin en halua tuijottaa ja käännän katseen kännykkään tai ulos ikkunasta kun en ikinä tule seurustelemaan sellaisen kanssa kuitenkaan.

M

Vierailija
4/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Has anyone seen an angel?

Vierailija
5/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vähemmän enkelipölyä nokkaan jatkossa, niin loppuu se hallujen näkeminen.

Vierailija
6/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan koskaan. Harhojaan toki monet luulleet enkeleiksi. Niitä ei näes ole olemassa.

Vierailija
7/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on eräs vakuuttavimpia todisteita enkeleistä, tai muuten yliluonnollisesta tapahtumasta.

Videon voi katsoa kokonaankin, mutta jos alottaa vaikka kohdasta 3:25 niin hyvä, ennen noin kohtaa 2: 55 Enkeli tai muu asia ilmestyy ihmisten joukkoon!

I was relally little bit SCARED, but then I found everything was......       in peace.

Vierailija
8/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen iso ja julman oloinen mieshahmo se oli tulisen miekkansa kanssa, valmiina tuhoamaan sytisen ihmiskunnan

Vierailija
9/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi satunnainen kohtaaminen on jäänyt ikuisesti mieleeni, ja ajattelin, että ehkä se oli enkeli tai joku muu "taivaasta lähetetty tyyppi". Hän näytti melko tavalliselta eläkeläismieheltä, ei siis valkoiselta valohahmolta, joten vastaus ap:n kysymykseen on "en ole nähnyt".

Vierailija
10/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt enkeleitä. Olen uskovainen..

Vierailija
11/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on eräs vakuuttavimpia todisteita enkeleistä, tai muuten yliluonnollisesta tapahtumasta.

Videon voi katsoa kokonaankin, mutta jos alottaa vaikka kohdasta 3:25 niin hyvä, ennen noin kohtaa 2: 55 Enkeli tai muu asia ilmestyy ihmisten joukkoon!

I was relally little bit SCARED, but then I found everything was......       in peace.

Kannattaa laittaa kuulokkeet korville, mutta tapahtuma on todellinen,

I was defitinelly scared, but nothing evil happened.

Vierailija
12/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkelit ei ole mitään pieniä keijuksisia. Yksi seisoo kullakin ilmansuunnalla, neljä siis eli ovat valtavia.

Mikö/mitä enkeli on sinulle? Kuollut henkilö?

Vierailija
13/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violetti valopallo oli saunassa kanssani kun olin murehtimassa. Toi rauhaa mukanaan. Olin todella itkuinen sillä hetkellä.

Vierailija
14/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä uskovainen, joka olet nähnyt enkeleitä.  Miehien vai naisia vain muun sukupuolisia?  Miten pukeutunut? Nuoria, keski-ikäisiä vai vanhoja? Siivillä vai ilman? Mitä ne sanoivat?

Vierailija
15/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalainen harhaoppi on levinnyt että kuolleet ihmiset muuttuisivat enkeleiksi. Ei pidä paikkaansa, enkelit olivat ennen ihmistä eikä ihminen voi sellaiseksi tulla, ei se ole mikään arvonimi vaan oma lajinsa.

Vierailija
16/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalainen harhaoppi on levinnyt että kuolleet ihmiset muuttuisivat enkeleiksi. Ei pidä paikkaansa, enkelit olivat ennen ihmistä eikä ihminen voi sellaiseksi tulla, ei se ole mikään arvonimi vaan oma lajinsa.

Ja tämä harhaoppi on peräisin...? Jonkun kirjoittamasta kirjastako?

Vain omalla valollasi voit kanavoida totuutta, kaikki muu on sitä harhaoppia.

Vierailija
17/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joskus kirkkaita valopalloja meditoidessa. Ovat kuulemma merkkejä enkeleiden läsnäolosta.

Vierailija
18/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä epäilen nähneeni. Ehkä kaksikin. Perhettäni oli kohdannut onnettomuus ja tarpeettomaksi jäänyttä tavaraa myytiin pois. He ostivat. Eri aikoina kävivät. He viipyivät melko kauan kahvipöydässä jutustellen. Paitsi että saimme rahaa, vierailu jätti kotiin ja sydämeeni selittämättömän tunteen. Se tunne tuo edelleen lohtua, rauhallisuutta, toivoa tulevaisuuteen. He kertoivat oman elämänsä menneistä vaikeuksista ja siitä miten ne nyt ovat takanapäin. En ole kuullut heistä mitään sen jälkeen tai nähnyt heitä. Jälkeenpäin ajateltuna tuntuu niinkuin He olisivat tulleet jostakin toisesta maailmasta vaikka olivat ihan tavallisia niin ulkonäön kuin kokemusmaailmansakin puolesta.

Joskus olen kuullut enkeleiden ilmestyvän suurimman hädän hetkellä. No ei meillä nyt hätää ollut. Pahempiakin sattumuksia on ollut. Lomamatkalla olimme vähän eksyksissä. Ulkomaalainen bussinkuljettaja ei ymmärtänyt kysymystäni. Bussissa istui yksi ainoa matkustaja. Hän puuttui keskusteluun ja neuvoi oikean reitin ja millä sinne pääsee. Käännyin matkan aikana katsomaan taaksepäin ja pyöreä mies hymyili minulle. Toinen etuhammas puuttui. Jäimme kyydistä pois samalla ovenavauksella ja tajusin vasta siinä kiittää kanssamatkustajaa neuvoista. Mutta häntä ei näkynyt missään.

Vierailija
19/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Violetti valopallo oli saunassa kanssani kun olin murehtimassa. Toi rauhaa mukanaan. Olin todella itkuinen sillä hetkellä.

Violetti on erittäin spirituaalinen väri, yhdistetään kruunuchakraan ja arkkienkeli Zadkieliin.

Vierailija
20/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole olemassakaan, enkä näkisi muutenkaan koska olen sokea.

Kirjoittanut kaveri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi