Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä kuinka usea nähnyt enkelin?

Vierailija
20.01.2021 |

Tarkoitan tässä valkoista valoa, enkeliä, kuinka moni teistä on nähnyt enkelin?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen joskus kirkkaita valopalloja meditoidessa. Ovat kuulemma merkkejä enkeleiden läsnäolosta.

Minä taas olen kuullut että ovat merkkejä muodostumassa olevista peräpukamista.

Vierailija
22/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on eräs vakuuttavimpia todisteita enkeleistä, tai muuten yliluonnollisesta tapahtumasta.

Videon voi katsoa kokonaankin, mutta jos alottaa vaikka kohdasta 3:25 niin hyvä, ennen noin kohtaa 2: 55 Enkeli tai muu asia ilmestyy ihmisten joukkoon!

I was relally little bit SCARED, but then I found everything was......       in peace.

Enkeli ilmestyy, on 3:30 kohdalla. Ehkä hän on Venäläisen sotilaan "tyttöystävä", tai englantilaisen joka on saapunut auttamaan? 

Jostakin menneestä, tai ihan taivaasta. Lauluhan kertoo taistelusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on eräs vakuuttavimpia todisteita enkeleistä, tai muuten yliluonnollisesta tapahtumasta.

Videon voi katsoa kokonaankin, mutta jos alottaa vaikka kohdasta 3:25 niin hyvä, ennen noin kohtaa 2: 55 Enkeli tai muu asia ilmestyy ihmisten joukkoon!

I was relally little bit SCARED, but then I found everything was......       in peace.

Enkeli ilmestyy, on 3:30 kohdalla. Ehkä hän on Venäläisen sotilaan "tyttöystävä", tai englantilaisen joka on saapunut auttamaan? 

Missä tarkalleen? Yleisössäkö, ylä- vai alalaidassa? Minkänäköinen hahmo? Katse kiinnittyy vaan lavalla ylivalottuneeseen artistiin

Vierailija
24/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaen huomioon että enkeleitä ei ole olemassa, on oikea vastaus kysymykseen "ei kukaan."

Vierailija
25/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaen huomioon että enkeleitä ei ole olemassa, on oikea vastaus kysymykseen "ei kukaan."

Näino!

Vierailija
26/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt lapseni suojelusenkelin. Tai en suoranaisesti nähnyt, mutta joku oli läsnä. Tilanne oli sellainen, että lapsi oli vakavasti sairas ja mies odotti pihalla ambulanssia. Seisoin lapsen vuoteen vieressä ja rukoilin kauhuissani. Yhtäkkiä tajusin, että lapsen vuoteen vieressä on joku. En siis nähnyt häntä, mutta tajusin, että siinä on joku. Tajusin myös, että tämä joku on täydellisen hyvä, hän säteili valoa ja lämpöä. Koin, että huoli valui minusta pois ja kykenin toimimaan, pakkaamaan laukkua mukaan jne. Ymmärsin, että lapseni henki ei ole minun käsissäni, minun tehtäväni on nyt vain pakata se laukku. Lapsi selviytyi hyvin. Jälkeenpäin tajusin, että olin kokenut saman ennenkin, mutten muista missä, mikä on merkillistä, koska kokemus oli niin voimakas, luulisi sen muistavan. Mietin, olenko ihan pikkulapsena kokenut enkelin läsnäolon, kun en sitä tietoisesti muista. En ole mielestäni mikään hörhö, mutta ajattelen, että enkeli "näyttäytyi", koska pelkäsin niin kovasti.

Vierailija
27/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta, kun näen Tuure Boeliuksen.

Vierailija
28/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka useat ihmiset näkevät enkeleitä? 

Vierailija
29/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta enkelit ovat Ystävällisiä kilteille ihmisille, kuten kilttimiehille

Vierailija
30/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä uskovainen, joka olet nähnyt enkeleitä.  Miehien vai naisia vain muun sukupuolisia?  Miten pukeutunut? Nuoria, keski-ikäisiä vai vanhoja? Siivillä vai ilman? Mitä ne sanoivat?

Joo, siis olen nähnyt erilaisia..tästä on muutama vuosi aikaa.

Olen miettinyt silloin, oliko se vain näky, mutta sanoisin, että se ei ollut pelkkä näky, koska tunsin sen kosketuksen.

Eli pieniä, todella sädehtiviä, iloisia enkeleitä, joilla oli mielestäni siivet, lensivät ympärilläni ja kun ojensin kättäni, tuli yksi enkeleistä siihen. Ja tunsin sen kosketuksen. Ne oli niin kauniita.

Olin nähnyt lasten huoneen oven raossa ylhäällä valoa ja ihmettelin mitä se oli, niin sieltä lensi enkelit ja ne ympäröivät mut. Olin täysin hereillä sinä yönä.

Nykyään näen sellaisia valopalloja tai voi olla eri muotoisiakin, jotka lentää huoneessa, näen niitä pimeässä.

Olen kokenut aika ihmeellisiä juttuja muutenkin, mutta en niistä nyt sen enempää...

Vierailija
31/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tarkalleen? Yleisössäkö, ylä- vai alalaidassa? Minkänäköinen hahmo? Katse kiinnittyy vaan lavalla ylivalottuneeseen artistiin

Se on siinä melkein keskellä, osoittautuu, että on kuin ihminen, ulkomuodoltaan, vaikka valoa, ainoa joukosta, ja levittää sitä myös ympärilleen!

Pyörryttää jos kun kasoo uudelleeen.

Eikö Emmauksen tiellä tapahtunut niin, että tipahtivat kavoilleen kun näkivät enkelin? Minusta se on mahdollista tänäkin päivänä, ja olen vakuuttunut, että niin tapahtuu, ja on myös tapahtunut.

Kyllä raamatussa niin on. Olen varma.

Vierailija
32/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt mutta aistinut niiden läsnäolon useastikin.

Vierailija
33/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni näki sota-aikaan ja kertoi tätä tapahtuneen useille tuona aikana.

Vierailija
34/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, hyvin harvoin tosin, ehkä parisen kertaa elämäni aikana. Näkemäni enkeli oli miespuolinen ja sellainen kuten Raamatussakin kuvataan. Hänellä ei tosin ollut siipiä, mutta valkoinen asu ja kauniit kasvojenpiirteet. Olen kristitty. N42

Vierailija
35/51 |
20.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt, hyvin harvoin tosin, ehkä parisen kertaa elämäni aikana. Näkemäni enkeli oli miespuolinen ja sellainen kuten Raamatussakin kuvataan. Hänellä ei tosin ollut siipiä, mutta valkoinen asu ja kauniit kasvojenpiirteet. Olen kristitty. N42

Wow!

Vierailija
36/51 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
37/51 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todista väitteesi. Et siis pysty?

Vierailija
38/51 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Violetti valopallo oli saunassa kanssani kun olin murehtimassa. Toi rauhaa mukanaan. Olin todella itkuinen sillä hetkellä.

Tällaisia olen nähnyt minäkin. En tiedä onko enkeli mutta joku ”henki”, siis rakastava ja rauhoittava energia.

Vierailija
39/51 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt enkeleitä, uskon silti maailmassa tapahtuvan asioita, joita mielemme ei ymmärrä. Ehkä asioiden ennalta tietäminen on vain kykyä jäsennellä päässään havaintojaan. 

Vierailija
40/51 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt, ei ollut ihmisenhahmoinen vaan koira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän