Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä kuinka usea nähnyt enkelin?

Vierailija
20.01.2021 |

Tarkoitan tässä valkoista valoa, enkeliä, kuinka moni teistä on nähnyt enkelin?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin nuorempana jotenkin puolivillaisesti enkelin apua jumiutuneisiin hartioihin (juu kuulostaa hullulta), unessa joku iski kovaa palleaan ja ilmat pihalle. Liekö enkeli, langennut tai joku muu. Eli kannattaa olla tarkkana mitä enkeliä rukoilee tai ajattelee. Hartiajumit hoidan itse, olen kehittänyt omat metodit. :s

Vierailija
42/51 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lukeneeni eräästä nuoresta ihmisestä joka näki enkeleitä. Hän kertoi he olivat eri värisiä, vihreitä, sinisiä, ja sitten hän näki erään rapajuopon vieressä seisovan enkelin, joka oli myötätunnosta myöskin hyvin likainen. 

Ihmistä ei kukaan voi auttaa jos hän haluaa elämäänsä pahuutta, likaa, sekaisuutta, väkivaltaa, pimeyttä. 

Mikään täällä maailmankaikkeudessa ei tule väliin, ei estämään jos tämä on ihmisen suurin halu ja tahto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on Jeesus

Vierailija
44/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pikkulapsilla tänään jokin erityinen teemapäivä vai miksi palstalla on niin paljon näitä erikoisia jokeltelukielisiä kysymyksiä:

"Mitä Eurooppa haluaa että tapahtuisi...?"

ja

"Onko teistä kuinka usea / moni...?"

Onko Suomessa tehty jossain poliittinen päätös näiden sekasikiökysymyslauseiden käyttöönottamiseksi ("Mitä että" ja "Onko kuinka") ja oikeiden kysymyslauseiden hylkäämiseksi?

Pertsa

Vierailija
45/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin kerran  sumuisessa satamassa kävellessäni valkoisen mieshahmon tulevan vastaan.

Mutta ei se ollut enkeli, se oli kalkkilaivan kapteeni.

Vierailija
46/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja näin kerralla kolmekin enkeliä. Näen myös kaikenlaista muuta ja olen nähnyt myös mustiakin hahmoja. Olen kylläkin näkijä joten nykyisin tämä kaikki on minulle ihan arkipäivää vaikka ei nyt joka päivä näe näitä. Lisäksi minulle näytetään paljon asioita ja kerrotaan niistä. Olen oppinut luovuudesta ja mielikuvituksesta hyvin paljon. Minulla on parhaimmillaan elävä sisäinen maailma myös visuaalisesti. 

Vierailija
47/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä näkee junassa kotimatkalla, tosin en halua tuijottaa ja käännän katseen kännykkään tai ulos ikkunasta kun en ikinä tule seurustelemaan sellaisen kanssa kuitenkaan.

M

James Blund you're beautiful tuli mieleen tästä

Vierailija
48/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mut viinanpirun olen nähnyt isäni hahmossa, kun seisoi ovenpielessä tultuaan yöllä baarista. Hiilihanko ja sarvet, tämä on tosi asia. Muutakin yliluonnollista on minulle sattunut, en sitä nyt tässä ala kertomaan.

Vierailija
49/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yaron Nadbornikin näköinen 😍 sit mä heräsin.

Vierailija
50/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkeliä, mutta syvässä masennuksessa saatana ilmestyi. Oli pienestä kiinni elämänlanka silloin, nyt tervehtyneenä en ihan pienestä hetkahda. Ei haittaa myöhästelijät eikä muutkaan pienet jutut.

Vierailija
51/51 |
14.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma lumi on joskus tehnyt enkelin eteiseen. Siitä en tiedä, mutta kerran olen nähnyt koiran tekevän läjän eteiseen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi