Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
1581/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkka pettää eka, joten kontenttia tulossa viikon päästä.

Vierailija
1582/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seuraava jakso jolloin V-P ja Mutti menevät sänkyyn? Sonya pohjimmiltaan haluaa itselleen itsevarman alfa-miehen, johon muottiin itsestään epävarma ja poikamainen Mitte ei taivu. Mitte saattaa tykätä V-P:n kaltaisesta analyyttisestä ja herkästä runopojasta. Annalla ei liene mitään vastaansanottavaa jos heidän välillään kipinöi, sillä Mittellä on taatusti tarjota V-P:lle jotain sellasta mitä Annalla ei ole!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1583/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä mitä käy, jos VP löytäisi tuolta jotain mitä Anna ei voi antaa. Miten hänelle kävisi, kun niitä normeja rikottaisiinkin puolison, eikä hänen toimesta? Itse veikkaan, ettei yhtäkkiä olisikaan niin ok. Selitykseksi antaisi jotain tyylii, ettei VP ole ikinä tällaisista haluista puhunut tms. Mutta naamasta näkisi, että ei olekaan valmis jakamaan omaa kumppania yhtä auliisti.

Tällainen kuva tuli siitä "ei ole avoin suhde, vaan meidän oma klikki" kommentista.

Vierailija
1584/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy vähän sääliksi Mitteä, hän on tosi symppiksen oloinen eikä varmasti ole kiva jos vertaillaan Nicoon. Melkein toivoisin että Mitte löytäisi tuolta jonkun jonka kanssa voisi vähän lähentyä. (VP??)

Sonyalle ja Mikalle ei tuossa hyvin käy, en usko että romanssit Pepsun ja Nicon kanssa jatkuvat ohjelman jälkeen.

Vierailija
1585/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Sanoinko että olen pätevä diagnosoimaan ihmisiä siksi koska siskoni on ihan psykiatrin diagnosoimana todettu psykopaatiksi? Sanoin että Juliasta tulee ihan _psykopaattivibat_ ja todennäköisesti ihan oikeasti psykopaatin uhriksi joutuneena ihmisenä luulen silti tunnistavani helpommin samat käytösmallit kuin ihminen, joka ei ole oikeaa psykopaattia koskaan tavannut. Tuo on ihan klassista käytöstä että itketään ilman kyyneliä, koska ei fysiologiaa voi feikata, Julia yritti moneen otteeseen vääntää itkua eikä hänellä kostunut edes silmät. Psykopaatin tunne-elämä on aivan muuta kuin vaikkapa kieron tai vittumaisen ihmisen, ja nimenomaan siitä tunnistaa onko joku psykopaatti vai ei.

Itselleni tuli kyllä heti Juliasta mieleen että on tullut tuonne eroamaan Henkasta, se Lärin ympärillä liehittely alkoi aivan heti ja sitten ylitulkitsee Henkan tekemisiä voidakseen suuttua hänelle jostain ja siten hänen omat tekonsa näyttäytyvät hyväksyttävältä.

Juuri näin. #freehenkka. Julian elottomista silmistä heijastuu pahantahtoisuus. Ei välitä Henkka-rukasta, vaan on tullut julkisesti nöyryyttämään häntä jättämällä hönet julkisesti. Voimia ja tsemppiä Henkalle. Ansaitset paljon parempaa.

Vierailija
1586/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Jos tuo aiempi kommentoija ymmärtäisi yhtään mitä puhuu, hän tietäisi, että psykopatia ei ole diagnoosi. Taitaa hänellä itsellään olla joku häiriö.Säälittäviä nämä keittiöpsykologit. 

Psykopatia on etenkin oikeuspsykiatriassa tunnettu ja ihan faktuaalinen ilmiö, tai jos olet eri mieltä voit vaikka käydä keskustelemassa Hannu Lauerman kanssa asiasta? Toisekseen en sanonut että siskollani on pyskopaatti-diagnoosi, sanoin että siskoni on psykopaatti ja hänellä on diagnoosi. Diagnoosi on persoonallisuushäiriö, mutta tämän lisäksi hän on myös ihan psykiatrin mukaan psykopaatti.

Tässä vielä sinulle jos kiinnostaa Niuvanniemen silloisen ylilääkärin kirjoitus aiheesta:

https://www.duodecimlehti.fi/duo96809

No kyllä tiedän että psykopatia on todellinen ilmiö, ihmistä ei vaan diagnosoida sellaiseksi. Aika turha nyt tulla tänne selittelemään kun olisit voinut tekstissäsi tuoda suoraan esiin sen että siskollasi on diagnosoitu persoonallisuushäiriö. Nyt annot ymmärtää että psykopatia on hänen diagnoosinsa.

Ja toisekseen mikäli oikeasti ymmärtäisit näistä asioista jotain et lähtisi heittelemään hölmöjä diagnoosejasi jonku tv-ohjelman perusteella. Vai daignosoiko se "psykiatri" myös "siskosi" hänen ollessaan mukana jossain tv-sarjassa :D

Vierailija
1587/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun poikaystäväni kanssa samassa kerrostalossa kuin Joanna (': ei ikinä vaivaudu vastaamaan tervehdykseen rapussa ja on niin olevinaan, mutta sitä se teiniys teettänee

Miksi hänen pitäisi sua tervehtiä jos vain satutte asumaan samassa kerrostalossa? Tuskin hän on sua naapurikseen valinnut. Ei hänellä ole mitään velvollisuutta vastata tuntemattoman tervehdykseen jos ei halua.

Koska hyvät tavat. Nuoriso tarvitsee oikeaa kasvatusta, mutta valitettavasti punavihreät ovat pilanneet senkin.

Eikös Joanna ole persukansanedustajan tytär? Vai sekoitanko nyt toiseen sinkkuun? Ei siis menisi ihan punavihreiden piikkiin tämä.

Vierailija
1588/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

+++

Katsokaa uusin tiiseri. Mitkä ihmeen viirut Julian tissien alla on? Silarit? Liiveistä hankauma? Töh? Tosi tummat jäljet.

Siis missä se on katsottavissa?

Uusimman ruutu+ jakson loppu eli tuleva cliffhanger.

Vierailija
1589/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julia on kylmä, laskelmoiva näyttelijä. Kaikki kommentit suunnattu katsojille.

Vierailija
1590/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mielestä tuosta VPstä paistaa sellainen Annan ulkoa opitun mantran toistaminen. Sekin kun puhui, että jos mies tekisi kuten Anna, pidettäisiin hyvänä juttuna. Vaikka minusta tuntuu, että se tuomittaisiin enemmän. Toivottavasti saa tilaa keskustella siitä, että onko asia hänelle varmasti ok ja saako hän suhteesta niitä asioita joita itse kaipaa.

Tämä jäi mietityttämään minuakin. Muistaakseni VP sanoi jotenkin niin, että jos asetelma olisi toisinpäin eli seksiä suhteen ulkopuolelta hakeva olisi mies, niin sitä pidettäisiin rohkeana, mutta koska kyseessä on nainen, niin sitä pidetään alistavana.

En kyllä pysty yhtään allekirjoittamaan tätä. Uskon että yleinen suhtautuminen olisi yhtä lailla epäileväistä, todennäköisesti jopa jyrkempää, jos vieraissa käyvä osapuoli olisi mies. VP vaikuttaa ihan fiksulta näistä puhuessaan, mutta tuo argumentti kuulosti pikemminkin joltain feministiseltä mantralta, jota ei ole osattu/haluttu kyseenalaistaa.

Moision tavoin ihmettelen myös hieman tuota normien rikkomisen korostamista Annan ja VP:n taholta. Näen heidän suhteessa paljon hyvää, mutta väkisinkin mietin olisiko VP (ja ehkä Annakin) onnellisempi ns. tavallisessa parisuhteessa, jossa mieltymykset kohtaavat ja kumpikin riittää toisilleen? Normeja on ok haastaa, mutta toivottavasti eivät tee sitä oman onnellisuuden ja hyvän olon kustannuksella. :)

Vierailija
1591/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko että olen pätevä diagnosoimaan ihmisiä siksi koska siskoni on ihan psykiatrin diagnosoimana todettu psykopaatiksi? Sanoin että Juliasta tulee ihan _psykopaattivibat_ ja todennäköisesti ihan oikeasti psykopaatin uhriksi joutuneena ihmisenä luulen silti tunnistavani helpommin samat käytösmallit kuin ihminen, joka ei ole oikeaa psykopaattia koskaan tavannut. Tuo on ihan klassista käytöstä että itketään ilman kyyneliä, koska ei fysiologiaa voi feikata, Julia yritti moneen otteeseen vääntää itkua eikä hänellä kostunut edes silmät. Psykopaatin tunne-elämä on aivan muuta kuin vaikkapa kieron tai vittumaisen ihmisen, ja nimenomaan siitä tunnistaa onko joku psykopaatti vai ei.

Itselleni tuli kyllä heti Juliasta mieleen että on tullut tuonne eroamaan Henkasta, se Lärin ympärillä liehittely alkoi aivan heti ja sitten ylitulkitsee Henkan tekemisiä voidakseen suuttua hänelle jostain ja siten hänen omat tekonsa näyttäytyvät hyväksyttävältä.

Mikä motiivi sulla on puolustella Henkan paskamaista tekoa. Ja vierittää syytä Julialle. Kyllä Julian reaktio oli aito ja kyyneleet olivat silmissä. Ääni värisi ja leuka nyki. Ei Julia ole psykopaattia nähnytkään, vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä joka ihastuu pahoihin poikiin. Liikuttui siitäkin, kun Henkka haukkui omaa ulkonäköään.

Vierailija
1592/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

VP:n lettikampaus oli hänelle oikein sopiva. Tuo hänen kasvojaan paremmin esille, kun hiukset on kiinni.

Vierailija
1593/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä motiivi sulla on puolustella Henkan paskamaista tekoa. Ja vierittää syytä Julialle. Kyllä Julian reaktio oli aito ja kyyneleet olivat silmissä. Ääni värisi ja leuka nyki. Ei Julia ole psykopaattia nähnytkään, vaikuttaa kiltiltä ihmiseltä joka ihastuu pahoihin poikiin. Liikuttui siitäkin, kun Henkka haukkui omaa ulkonäköään.

Ai kilteillä tytöillä on nykyään sivukalju ja jättimäinen vuohen pää rinnassa? Melko jännä-nainen vibat tulee = vaikuttaa hullulta, pysy kaukana niin säästyt paljolta.

Vierailija
1594/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myös juliasta aika nopeasti kuva, että hän aikoo tehdä mitä lystää ja kääntää sen henkan syyksi. Tämä tuorein käänne tuli kyllä vähän puskista, mutta siltikin ajattelen, että Julia tietoisesti on käynnistänyt tilanteita, joiden arvelee vievän henkkaa kohti eroa. Jo ekoissa jaksoissa Julia oli niin pettynyt, kun henkka kohteli joannaa muka kylmästi. Mitä ihmeen pettymistä siinä oli? Henkka oli vieraitten ihmisten luona eikä heti sman tien langennut ekaan sinkkuun vaan piti välimatkaa, ja tämä oli sitten julian mielestä itsepetosta ja valehtelua? Itsehän hän oli alusta lähtien Lärin sylissä ja halissa, eikä nähnyt mitään pahaa siinä että venytti itse rajoja, koska hänhän vain tajusi kaipaavansa läheisyyttä.

Henkka teki törkeästi, erityisesti sen ehkäisyn suhteen. Tämä on mielestäni aivan päivänselvä asia, eikä se ehkä siksi ole niin häkellyttävää. Hän on ihan avoimesti paskiainen. Julia sen sijaan tekee oman osuutensa kierosti, esittää syytöksiä, lähettää kryptisen viestin, tekeytyy ainoastaan uhriksi, vaikka on joka tapauksessa rikkonut jo pienemmilläkin teoilla niitä heidän yhteisiä rajoja. Samalla hän puhuu itsensä vapaaksi kaikista syytöksistä. Henkan paneskelu oli Julialle ihan lottovoitto, sillä nyt hän ei oikeastaan joudu vastuuseen mistään puolialastomana sylittelyistä tai pussailuista, kun toinen meni kuitenkin päätyyn saakka.

Vierailija
1595/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oon hämilläni! Tervehdin yleensä aina naapureita varsinki jos tervehtii ekana ja tästä oon tehny videonki ku naapurit ei yleensä tervehdi. Jos en oo suo tervehtiny ni sit en oo kuullut sitä sun tervehdystä tai oon kuunnellu musaa tai ollu ajatuksissani. En oo millää tasolla olevinani jotenki parempi ku muut.

Vierailija
1596/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo aiempi kommentoija ymmärtäisi yhtään mitä puhuu, hän tietäisi, että psykopatia ei ole diagnoosi. Taitaa hänellä itsellään olla joku häiriö.Säälittäviä nämä keittiöpsykologit. 

Psykopatia on etenkin oikeuspsykiatriassa tunnettu ja ihan faktuaalinen ilmiö, tai jos olet eri mieltä voit vaikka käydä keskustelemassa Hannu Lauerman kanssa asiasta? Toisekseen en sanonut että siskollani on pyskopaatti-diagnoosi, sanoin että siskoni on psykopaatti ja hänellä on diagnoosi. Diagnoosi on persoonallisuushäiriö, mutta tämän lisäksi hän on myös ihan psykiatrin mukaan psykopaatti.

Tässä vielä sinulle jos kiinnostaa Niuvanniemen silloisen ylilääkärin kirjoitus aiheesta:

https://www.duodecimlehti.fi/duo96809

No kyllä tiedän että psykopatia on todellinen ilmiö, ihmistä ei vaan diagnosoida sellaiseksi. Aika turha nyt tulla tänne selittelemään kun olisit voinut tekstissäsi tuoda suoraan esiin sen että siskollasi on diagnosoitu persoonallisuushäiriö. Nyt annot ymmärtää että psykopatia on hänen diagnoosinsa.

Ja toisekseen mikäli oikeasti ymmärtäisit näistä asioista jotain et lähtisi heittelemään hölmöjä diagnoosejasi jonku tv-ohjelman perusteella. Vai daignosoiko se "psykiatri" myös "siskosi" hänen ollessaan mukana jossain tv-sarjassa :D

On ehkä vähän turha alkaa vääntämään tikusta asiaa, sillä vaikka psykopatiaa ei diagnosoitaisi, sen määrittämiseen on testit ja pisterajat. Jos pisteitä on paljon, henkilö luetaan psykopaatiksi, oli diagnoosia tai ei. Psykopatiahan taitaa sisältyä tosin epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön diagnoosiin. t. eri

Vierailija
1597/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun poikaystäväni kanssa samassa kerrostalossa kuin Joanna (': ei ikinä vaivaudu vastaamaan tervehdykseen rapussa ja on niin olevinaan, mutta sitä se teiniys teettänee

Miksi hänen pitäisi sua tervehtiä jos vain satutte asumaan samassa kerrostalossa? Tuskin hän on sua naapurikseen valinnut. Ei hänellä ole mitään velvollisuutta vastata tuntemattoman tervehdykseen jos ei halua.

Koska hyvät tavat. Nuoriso tarvitsee oikeaa kasvatusta, mutta valitettavasti punavihreät ovat pilanneet senkin.

Eikös Joanna ole persukansanedustajan tytär? Vai sekoitanko nyt toiseen sinkkuun? Ei siis menisi ihan punavihreiden piikkiin tämä.

Onko se se kansanedustaja joka jätti elatusmaksut maksamatta?

Vierailija
1598/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

yleensä hyviin käytöstapoihin kuuluu vastata tervehdykseen ja tuskin kukaan on joannaakaan naapurikseen valinnut tai

Nyt oon hämilläni! Tervehdin yleensä aina naapureita varsinki jos tervehtii ekana ja tästä oon tehny videonki ku naapurit ei yleensä tervehdi. Jos en oo suo tervehtiny ni sit en oo kuullut sitä sun tervehdystä tai oon kuunnellu musaa tai ollu ajatuksissani. En oo millää tasolla olevinani jotenki parempi ku muut.

Vierailija
1599/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan nyt uusiks ku meni säheltämiseks

Mut siis oon hämilläni! Tervehdin yleensä aina naapureita varsinki jos tervehtii ekana ja tästä oon tehny videonki ku naapurit ei yleensä tervehdi. Jos en oo suo tervehtiny ni sit en oo kuullut sitä sun tervehdystä tai oon kuunnellu musaa tai ollu ajatuksissani. En oo millää tasolla olevinani jotenki parempi ku muut.

Vierailija
1600/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julian äiti :" Kyllä minä olen tyttärestäni ylpeä". Jaa-a. 😳

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9b9a1d87-11fe-4410-9ab4-273fec…

Ketju on lukittu.