Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
1601/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Julia ja Henkka näyttelijöitä? Pitikö tuotannon kehitellä draamaa kun sai edelliskaudesta palauteryöpyn että tylsin kausi evö?

Entä onko seuraava kausi jo suunnitteilla? Vai joko tätä nuorisolaisten piletystä on nähty jo tarpeeksi parhaaseen katseluaikaan?

Vierailija
1602/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Jos tuo aiempi kommentoija ymmärtäisi yhtään mitä puhuu, hän tietäisi, että psykopatia ei ole diagnoosi. Taitaa hänellä itsellään olla joku häiriö.Säälittäviä nämä keittiöpsykologit. 

Psykopatia on etenkin oikeuspsykiatriassa tunnettu ja ihan faktuaalinen ilmiö, tai jos olet eri mieltä voit vaikka käydä keskustelemassa Hannu Lauerman kanssa asiasta? Toisekseen en sanonut että siskollani on pyskopaatti-diagnoosi, sanoin että siskoni on psykopaatti ja hänellä on diagnoosi. Diagnoosi on persoonallisuushäiriö, mutta tämän lisäksi hän on myös ihan psykiatrin mukaan psykopaatti.

Tässä vielä sinulle jos kiinnostaa Niuvanniemen silloisen ylilääkärin kirjoitus aiheesta:

https://www.duodecimlehti.fi/duo96809

No kyllä tiedän että psykopatia on todellinen ilmiö, ihmistä ei vaan diagnosoida sellaiseksi. Aika turha nyt tulla tänne selittelemään kun olisit voinut tekstissäsi tuoda suoraan esiin sen että siskollasi on diagnosoitu persoonallisuushäiriö. Nyt annot ymmärtää että psykopatia on hänen diagnoosinsa.

Ja toisekseen mikäli oikeasti ymmärtäisit näistä asioista jotain et lähtisi heittelemään hölmöjä diagnoosejasi jonku tv-ohjelman perusteella. Vai daignosoiko se "psykiatri" myös "siskosi" hänen ollessaan mukana jossain tv-sarjassa :D

”Jos ymmärtäisit asioista” ja sitten väännät siitä että käytänkö oikein diagnoosi -sanaa vaikka en ole sanonut olevani mikään psykiatrian ammattilainen. Sanoin että Juliasta tulee enempi paykopaattivibat kuin Henkasta, koska käyttäytyy aivan kuin ei olisi mitään tunteita. Tekoitkee ja se huuto parvekkeella oli niin laskelmoitua. En ole missään vaiheessa sanonut että Julia 100% varmasti on psykopaatti, mutta patologinen persoona vähintään kun täytyy esittää itkua, tuo oli täyttä vallankäyttöä.

Ja tällä en puolustele Henkan käytöstä, pettäminen ei silti tee kenestäkään psykopaattia tai narsistia ja Henkka on sellaiseksi täällä leimattu mm. Koska on introvertti ihminen, ainakin sen perusteella ettei hän kaipaa sosiaalisia suhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joanna on jämähtänyt jonnekin yläkouluikäisen tasolle. Yhyhyy varattu välttelee mua, sit hihihi, annoin pillua telkkarissa, ja paljaalla. Hyi. Häpeäisin silmät päästäni jos ois mun tytär.

Vierailija
1604/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveterve kirjoitti:

Nyt oon hämilläni! Tervehdin yleensä aina naapureita varsinki jos tervehtii ekana ja tästä oon tehny videonki ku naapurit ei yleensä tervehdi. Jos en oo suo tervehtiny ni sit en oo kuullut sitä sun tervehdystä tai oon kuunnellu musaa tai ollu ajatuksissani. En oo millää tasolla olevinani jotenki parempi ku muut.

Annatko useinkin varattujen miesten vedellä paljaalla?

Vierailija
1605/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muuten aika klassinen tapaus miten päädytään harrastamaan suojaamatonta seksiä. Kenenkään ei pitäisi ikinä suostua tuohon vaikka kuinka panettaisi. Ja mulle tuli Joannasta ihan mieleen se, että normaalisti hän olisi kieltäytynyt, mutta kun oli sitoutunut ohjelman hutsuksi niin pakkohan se oli loppuu asti vietävä. Saikohan siitä jonkun bonuksen pankkitilille ?

Vierailija
1606/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Sanoinko että olen pätevä diagnosoimaan ihmisiä siksi koska siskoni on ihan psykiatrin diagnosoimana todettu psykopaatiksi? Sanoin että Juliasta tulee ihan _psykopaattivibat_ ja todennäköisesti ihan oikeasti psykopaatin uhriksi joutuneena ihmisenä luulen silti tunnistavani helpommin samat käytösmallit kuin ihminen, joka ei ole oikeaa psykopaattia koskaan tavannut. Tuo on ihan klassista käytöstä että itketään ilman kyyneliä, koska ei fysiologiaa voi feikata, Julia yritti moneen otteeseen vääntää itkua eikä hänellä kostunut edes silmät. Psykopaatin tunne-elämä on aivan muuta kuin vaikkapa kieron tai vittumaisen ihmisen, ja nimenomaan siitä tunnistaa onko joku psykopaatti vai ei.

Itselleni tuli kyllä heti Juliasta mieleen että on tullut tuonne eroamaan Henkasta, se Lärin ympärillä liehittely alkoi aivan heti ja sitten ylitulkitsee Henkan tekemisiä voidakseen suuttua hänelle jostain ja siten hänen omat tekonsa näyttäytyvät hyväksyttävältä.

Mieti nyt vähän muita tilanteita joissa Julia on ollut. Naisesta huutaa epävarmuus. Ei mitään viitettäkään psykopaattiin, joka ei ole missään tilanteessa epävarma itsestään.

Vierailija
1607/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun poikaystäväni kanssa samassa kerrostalossa kuin Joanna (': ei ikinä vaivaudu vastaamaan tervehdykseen rapussa ja on niin olevinaan, mutta sitä se teiniys teettänee

Vastaan nyt uusiks ku meni säheltämiseks

Mut siis oon hämilläni! Tervehdin yleensä aina naapureita varsinki jos tervehtii ekana ja tästä oon tehny videonki ku naapurit ei yleensä tervehdi. Jos en oo suo tervehtiny ni sit en oo kuullut sitä sun tervehdystä tai oon kuunnellu musaa tai ollu ajatuksissani. En oo millää tasolla olevinani jotenki parempi ku muut.

Pliis lopeta

Vierailija
1608/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo aiempi kommentoija ymmärtäisi yhtään mitä puhuu, hän tietäisi, että psykopatia ei ole diagnoosi. Taitaa hänellä itsellään olla joku häiriö.Säälittäviä nämä keittiöpsykologit. 

Psykopatia on etenkin oikeuspsykiatriassa tunnettu ja ihan faktuaalinen ilmiö, tai jos olet eri mieltä voit vaikka käydä keskustelemassa Hannu Lauerman kanssa asiasta? Toisekseen en sanonut että siskollani on pyskopaatti-diagnoosi, sanoin että siskoni on psykopaatti ja hänellä on diagnoosi. Diagnoosi on persoonallisuushäiriö, mutta tämän lisäksi hän on myös ihan psykiatrin mukaan psykopaatti.

Tässä vielä sinulle jos kiinnostaa Niuvanniemen silloisen ylilääkärin kirjoitus aiheesta:

No kyllä tiedän että psykopatia on todellinen ilmiö, ihmistä ei vaan diagnosoida sellaiseksi. Aika turha nyt tulla tänne selittelemään kun olisit voinut tekstissäsi tuoda suoraan esiin sen että siskollasi on diagnosoitu persoonallisuushäiriö. Nyt annot ymmärtää että psykopatia on hänen diagnoosinsa.

Ja toisekseen mikäli oikeasti ymmärtäisit näistä asioista jotain et lähtisi heittelemään hölmöjä diagnoosejasi jonku tv-ohjelman perusteella. Vai daignosoiko se "psykiatri" myös "siskosi" hänen ollessaan mukana jossain tv-sarjassa :D

On ehkä vähän turha alkaa vääntämään tikusta asiaa, sillä vaikka psykopatiaa ei diagnosoitaisi, sen määrittämiseen on testit ja pisterajat. Jos pisteitä on paljon, henkilö luetaan psykopaatiksi, oli diagnoosia tai ei. Psykopatiahan taitaa sisältyä tosin epäsosiaalisen persoonallisuushäiriön diagnoosiin. t. eri

Diagnosoitu antisosiaalinen persoonallisuushäiriö ei tarkoita että henkilö vielä olisi psykopaatti. Joo turha alkaa vääntämään tikusta asiaa, jos et tiedä asiasta mitään :)  Jos joku tulee keittiöpsykologisoimaan jonkun psykopaatiksi ja väittää olevansa tähän kykenevä koska siskonsa on diagnosoitu psykopaatiksi, niin eikö siitä voi jo päätellä, että ihminen on vähän pihalla? Se on ollut tässä koko ajan homman pointti.

-sama

Vierailija
1609/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Jos ymmärtäisit asioista” ja sitten väännät siitä että käytänkö oikein diagnoosi -sanaa vaikka en ole sanonut olevani mikään psykiatrian ammattilainen. Sanoin että Juliasta tulee enempi paykopaattivibat kuin Henkasta, koska käyttäytyy aivan kuin ei olisi mitään tunteita. Tekoitkee ja se huuto parvekkeella oli niin laskelmoitua. En ole missään vaiheessa sanonut että Julia 100% varmasti on psykopaatti, mutta patologinen persoona vähintään kun täytyy esittää itkua, tuo oli täyttä vallankäyttöä.

Ja tällä en puolustele Henkan käytöstä, pettäminen ei silti tee kenestäkään psykopaattia tai narsistia ja Henkka on sellaiseksi täällä leimattu mm. Koska on introvertti ihminen, ainakin sen perusteella ettei hän kaipaa sosiaalisia suhteita.

Jätä nyt vaan noi leimaavat "psykopaatti"- jutut pois niin kuulostat heti järkevämmältä. Vähän sama kuin jotain narsistiakin aina jankutetaan yhteyksissä, joihin se ei kuulu.

Vierailija
1610/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että parhaiten voi  se pari joilla on avoin suhde :) 

Voivatko he tosiaan parhaiten? VP suunnittelee jo asioita, joita hänen täytyy käsitellä terapiassa. Jos hän joutuu terapiassa käsittelemään esimerkiksi, en tiedä, heidän parisuhdettaan, niin ei se kyllä kauhean hyvältä kuulosta. Apua kannattaa toki aina hakea, en sitä sano. Mutta jokin tässä kuviossa on alkanut epäilyttää, vaikka alussa ajattelin, että hyvä heille, jos homma heillä noin toimii. 

Siis sun mielestä on huono merkki, kun joku ihminen osoittaa olevansa kiinnostunut huolehtimaan terveydestään? :D nyt oli kyllä yksinkertaisin kommentti tällä palstalla

Mielestäni on huono merkki, jos joutuu parisuhteensa vuoksi käymään terapiassa.

Jos käy terapiassa se on aina hyvä merkki :) ajattelet jostain syystä terapian negatiivisena asiana, kun se on vain omasta mielenterveydestään huolehtimista. Tollaset stigmat on aika vanhanaikaisia. VP kun hyvin analysoi tota, että tällaista voisi käsitellä myös terapiassa. Luultavasti siis jo käy terapiassa ja siellä terapiassa tosiaan saa ja on hyväkin käsitellä kaikenlaisia ja eri asioita :) ei ole huono merkki ollenkaan, vaan päinvastoin

Vierailija
1611/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ymmärrä näitä mirkkua mollaavia viestejä, joissa taas mikan puhumattomuus ja ryyppäys ym. laitetaan sujuvasti nuoruuden piikkiin. Mirkku on mustasukkainen -ok, olisin itsekin jos puoliso ei haluaisi viettää aikaa yhdessä ja Mirkku on vielä todella nuori, ihan turha leimata tuonikäistä tyttöä pirttihirmuksi. jos olisi sitä, niin eivät he ainakaan temppareissa olisi

Vierailija
1612/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julian äiti :" Kyllä minä olen tyttärestäni ylpeä". Jaa-a. 😳

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9b9a1d87-11fe-4410-9ab4-273fec…

Julia näköjään hankkinut temppareiden jälkeen naamatatuoinnin.

Vierailija
1613/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se Sonyan paljon mainostettu syvällisyys on? Ohjelman perusteella se on lähinnä hehkuttanut että Nico on hyvännäköinen. Oikeastaan muuta ei ole Sonyasta irronnut. Ja sitten Mitte on heidän suhteessaan se, joka ei olisi niin syvällinen?

Vierailija
1614/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua miten arkikieleen on ujuttautunut erilaiset psykologiset termit. Ei kymmenen vuotta sitten tunnistettu mistä persoonallisuushäiriöstä kukaki tosi-tv esiintyjä mahdollisesti kärsii.

Leimattiin vaan automaattisesti hulluiks 😄

Ite oon jo Annaa epäilemässä dissosaatiohäiriöiseks ja dysmorfisen kehon kuvan omaavaks. 🤔

Ja sit vaa joka iikka terapiaan näitä pohdiskelemaan.

Vierailija
1615/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla vähän väsynyt, kun naurattaa niin kovaa Kurkku ja Mutti.😅

Vierailija
1616/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, jatkaako kaikki parit kauden loppuun asti? Mä veikkaan että joo.

Vierailija
1617/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tiedoista. Tietää vaihtaa sopivasti ennen ohjelman alkua KANAVAA ❗.

Tää ohjelma kuuluu ehdottomasti vetää ALAS WC-pöntöstä 🚽🦍. Ja syvälle.

Vierailija
1618/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julia näköjään hankkinut temppareiden jälkeen naamatatuoinnin.

Näkyy jo siinä parinjulkaisutilaisuudessa, siinä mistä henkka jäi kotiin "koronan" takia... Katoin sen juuri ruudusta. Täytyy sanoa, että tosi hyvin kyllä muut parit istuvat siellä yhdessä! Mika ja Mirkkukin, vaikka jo nyt on selvää, ettei varmaan helppoo ollut.

Vierailija
1619/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että parhaiten voi  se pari joilla on avoin suhde :) 

Voivatko he tosiaan parhaiten? VP suunnittelee jo asioita, joita hänen täytyy käsitellä terapiassa. Jos hän joutuu terapiassa käsittelemään esimerkiksi, en tiedä, heidän parisuhdettaan, niin ei se kyllä kauhean hyvältä kuulosta. Apua kannattaa toki aina hakea, en sitä sano. Mutta jokin tässä kuviossa on alkanut epäilyttää, vaikka alussa ajattelin, että hyvä heille, jos homma heillä noin toimii. 

Onko kyseessä heidän parisuhteen asiat, joita siellä terapiassa pitää pohtia? Itse ymmärsin siitä puheesta, että tajunnut itsessään asioita, joita aikoo terapiassa käydä läpi. Itse olen olen käynyt terapiassa, vaikka parisuhde oli hyvällä mallilla. Terapian jälkeen vielä paremmin.

Vierailija
1620/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakaisin porukan kahteen ryhmään:

1) Haku päällä ovat Mika, Henkka, Julia ja ehkä Mitte aavistuksen verran

2) Valmiita sitoutumaan ovat Sonya, VP, Anna, Mirkku ja osoittain Mitte

Lopputulos varmaan tämän mukainen

Ketju on lukittu.