TIS-Suomi 2021 Official
Kommentit (4981)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.
kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta
Ruutu+
Ja omituinen tämä Henkan tulkinta tuosta Julian videotervehdyksestä! Miten sen videon sai käännettyä niin, että Julia on tullut tuonne eromaan, ja halunnut vain Henkan saavan "tukiverkon" tuolta (aika säälittävää, jos elämän tukiverkko täytyy hakea Temppareiden sinkuista, kenen kiero mieli edes kääntää asian noin), että Julia voi hyvin mielin erota ja ottaa tuolta uuden? Julian kiehnääminen muiden miesten kanssa on ollut rasittavaa katseltavaa, eikä varatulle naiselle sopivaa toimintaa, mutta Henkalla on kyllä jotakin vikaa päässä! Omituisia salaliittoteorioita! Ja miten voi muuttua mieli noin paljon, että tyyliin edellisessä jaksossa puhuu kosimisesta, ja seuraavassa jaksossa painaa paljaalla menemään jotain sinkkua!?! Siis WHAAAAT.... Ei tämä vielä toki Miraa ja Markusta ylitä, mutta aika lähelle mennään...
Vierailija kirjoitti:
ruutu+
mika & elämän haaveet .... :D
Tajusi kumminkin että kaivinkone ei välttämättä ole myös Mirkun haave. Koko sällistä ei oikein voi muuta sanoa kuin että kovin on nuori ja sen huomaa
Ei nuoruuskaan kaikkea selitä. Onhan tuossa myös älykkyysosamäärällä jotain tekemistä asian kanssa... Ja Mikan kohdalla se ei ole kovinkaan korkea...
Vierailija kirjoitti:
Jännä, että parhaiten voi se pari joilla on avoin suhde :)
Voivatko he tosiaan parhaiten? VP suunnittelee jo asioita, joita hänen täytyy käsitellä terapiassa. Jos hän joutuu terapiassa käsittelemään esimerkiksi, en tiedä, heidän parisuhdettaan, niin ei se kyllä kauhean hyvältä kuulosta. Apua kannattaa toki aina hakea, en sitä sano. Mutta jokin tässä kuviossa on alkanut epäilyttää, vaikka alussa ajattelin, että hyvä heille, jos homma heillä noin toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks ton Annan hipsuttelua voi sanoa eräänlaiseks groomaamiseks tai valmisteluks seksiin. Keneltäköhän luulee saavansa?
Mitä pahaa sulle on tapahtunut, kun näet halailun ja hipsuttelun noin iljettävästi ja väärin? Toivottavasti käyt terapiassa juttelemassa tuosta <3
Eivätpä nuo hipsuttelun kohteena olleet miehet näyttäneet kovinkaan siitä nauttivan...Mutta, miehen pitää tehdä, mitä miehen pitää tehdä, ettei Levin loma lopu lyhyeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.
kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta
Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.
Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.
Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...
Vierailija kirjoitti:
Oliko kenenkään muun mielestä Henkan naisen (unohdin nimen, Sonja?) reaktio outo Henkan pettämiseen? Se huutaminen parvekkeella tuntu ainakin feikiltä? Ihan kuin ei olisi oikeasti kiinnostanut? Kun näytti itkevän niin kyyneliä ei kuitenkaan näkynyt missään.
Julian reaktio iltanuotiolla meni kyllä täysin läpi itseltäni. Melkein itkin itsekin, aidolta Julian tuska siinä kohtaa vaikutti. Totuuden tietänee vain Julia itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on vähän irvokkaan näköinen kun meikit valuu pitkin kasvoja (Ruutu+) 😆
Siis miten se on noin oranssinkukertava?
Ei se haittaa jos meikit valuu itkiessä. Sehän osoittaa ettei ne meikit ole henki ja elämä,
Niin kivoja tyyppejä kuin Anna ja VP ovatkin, niin toivon VP. n heräävän jostain aivosumusta ja jatkavan itsensä kehittämistä yksin tästä eteenpäin ja Anna voi jatkaa ja laajentaa omaa bisnestään yksin. Jokin siinä parissa ei täsmää kovasta vakuuttelusta huolimatta. Voisin nähdä VP. n isänä lapsilleen mut Anna ei kyllä äiti tyyppiä ole.
Annan kohdalla kyse voi olla ihan laskelmoinnista. Eipä jää kenellekään epäselväksi, itkikö hän vai, kun puolen naamaa valuu todisteena. Juliaahan täällä jo arvostellaan siitä, näkyikö kyyneleitä vai ei. Eikä se tarkoita, että meikit ovat henki ja elämä, jos on kuullut vedenkestävästä ripsarista. Luulisi järjenkin sanovan, että tuolla kannattaisi sellaista käyttää, ihan jo aktiviteettienkin puolesta. Ja eipä se Anna mikään immuuni meikeille ole, tykkäsin hänen pyjamabileiden meikistä, näytti kauniilta. Yöpaita oli myös tyylikäs.
Vierailija kirjoitti:
Moisio pohti hyvin tuosta Annan ja VP:n jutusta, että onko heille tai Annalle aidosti tärkeää se, että yhteiskunnan normien rikkomisen myötä ovat onnellisia, vai pelkästään se että rikotaan normeja näin näyttävästi ja ollaan erilaisia.
Anna on nimittäin vähän sen tyylinen ihminen, että haluaa korostaa erilaisuuttaan joka välissä.
Totta. Täytyykö sitä normien rikkomista koko ajan alleviivata?
Ruutu +
Kuinkas kauan nämä Julia ja Henkka olivatkaan olleet yhdessä? Puoli vuotta? Jotenkin nauratti, kun Henkka siinä sängyllä sönkötti Joannalle, ettei PITKÄSSÄ parisuhteessa enää saa näin intohimoisia pusuja! Joo, olipa todella pitkä parisuhde...
https://www.seiska.fi/Uutiset/Rajut-kuvat-TIS-Juliaa-ammuttiin-ilma-ase…
Keravan glamouria
Oma analyysi jatkosta:
- Joannan sydän särkyy koska henkka siirtyy kohta seuraavaan valloitukseen. Mut mitäs oli niin varma nakki muutenkaan, semmost seo. Henkka purkaa pahaa oloa ja etsii hyväksyntää lukuisilla sänkykumppaneillaan. Joku trauma lapsuudesta maybe? Pitäisi päästä ammattiauttajalle juttelemaan. Juliaa ei Henkka kiinnosta, itkee ainoastaan sitä että meni tuhlaamaan aikaansa häneen.
- Mika kutoo lippistä Pepsun kanssa vaikka P:tä ei oikeesti kiinnosta. Loppunuotiolla Mirkku itkee ja Mika ei osaa/uskalla sanoa ettei halua jatkaa ja lähtevät yhdessä. Kotona eroavat samantien.
V-P rocks, sympaattisin hahmo temppareissa ikinä. Kun Anna lopettaa turhan esittämisen, on kuoren alla lämmin ja empaattinen ihminen.
- Sonya ja Mitte. Kavereita vain. Mitte symppis mutta kaipais vähän yksinoloa ja sitä kautta egobuustia.
Kiitos, jatkakaa.
Mirkku vaikuttaa tyrannilta. Aiheuttaa tarkoituksella tilanteen jossa toinen saisi hävetä itseään ja sitten nauraa tyytyväisenä kun on saanut toisen rikki.
Ei siinä etteikö huonoja tekoja kuuluisikin hävetä, mutta tämä on jo jotain sairasta manipulointia: valittaa paskaa suhdetta ja sitä miten toinen tekee kaiken väärin ja haluaisi tämän muuttuvan joksikin toiseksi mikä vastaisi paremmin hänen omia mielikuviaan ihanteellisesta poikaystävästä.
Sitten kun Mika (joka vaikuttaa aika kiltiltä ja empaattiselta) tajuaa että eihän hän halua olla tällaisessa suhteessa , niin Mirkku alkaa kuin psykopaatti vakavalla, jotenki sadistisella ilmeellä puhua että hän rakastaa edelleen tätä. Eli ei aio päästää Mikaa menemään koska on päättänyt että hänestä tulee hänen prinssi rohkea nsa keinolla millä hyvänsä.
Mikäli Mika jää niin kurinpito ja alistaminen vaan jatkuu tuossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Pressitilaisuudessa Julia oli yksin. Henkka etäyhteydessä koronaepäilyn/altistumisen vuoksi. Taisi olla emävale ja parilla mennyt sukset niin ristiin ettei voitu tulla yhdessä paikalle.
Ja pari viikkoa sitten Julia laittoi sydänsilmäemojia Henkan instakuvaan. Edellisen jakson nähtyäni ihmettelen kyllä. Uhoamista vaan, mutta tosipaikan tullen kaikki, vaikka julkisesti telkkarissa pettäminen, on puhuttavissa ja anteeksiannettavissa.
Vähän on kyllä taas saanut myötähäpeää tuntea, kun on näitä viime jaksoja katsonut. Ensin ollaan niin rakastuneita ja vannotaan että "tämä on minun elämäni rakkaus!!", ja kohta mietitäänkin jo sinkkuna pois lähtemistä. Hoh hoijaa, tuntuu että eivät edes yritä, vaan heti pienestäkin videosta otetaan isot salaliittoteoriat ja aletaan miettimään että mitäköhän se toinen nyt sillä ja sillä sanalla tarkoitti. Jotenkin niin lapsellista pelleilyä Mirkulta, Mikalta, Henkalta ja Julialta. Kiehnätään toisten vieressä ja pussaillaan, satutetaan omaa kumppania ja sitten sanotaan että vois sen Peppiinan kanssa olla jatkossa yhteyksissä. Voi herranjumala. Selkeästi on joo tosirakkaus kyseessä.
N21
Niin ja toinen mitä ihmettelen, on että jo noin puolen vuoden-vuoden seurustelun jälkeen petetään noin "helpolla"?
Joo pettäminen on aina väärin ja jokaisella on omat rajansa, mutta itsellä kyllä suhteen alussa varmaan ensimmäiset 2 vuotta meni siinä alkuhuumassa, eikä olis tullut mieleenkään edes katsella ketään muita. Ei kyllä tule katseltua nyt 5 vuoden jälkeenkään, mutta silti en vaan käsitä tuota.
Lähteekö nuo ihmiset noihin suhteisiin sillä mielellä, että "No tuo on ihan kiva ja hyvännäköinen, vois seurustella sen kanssa", ja sitten puolen vuoden päästä erotaan kun pitääkin päästä panemaan toisia? Eihän nuo tunne omia kumppaneitaan ollenkaan, paitsi V-P ja Anna nyt on olleet jo pidempään yhdessä.
Ymmärtäisin tuon teini-ikäiseltä mutta en aikuisilta ihmisiltä.
N21
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.
Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.
Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...
Jos tuo aiempi kommentoija ymmärtäisi yhtään mitä puhuu, hän tietäisi, että psykopatia ei ole diagnoosi. Taitaa hänellä itsellään olla joku häiriö.Säälittäviä nämä keittiöpsykologit.
Mirkku on jotenkin kovan tuntuinen ihminen. Mika on paljon herkemmän oloinen vaikka ei luulisi. Voi olla ihan kiva mies. Alkoholia on moni muu ottanut rankemmin temppareissa kuin Mika nyt.
Mirkku on totinen ja tuima suu tiukkana ja kovin hymytön, ehdottoman tuntuinen ihminen.
Uskoisin, että Mikan puhumattomuus johtuu paljon myös siitäkin, ettei uskalla Mirkun kanssa, minäkin pelkäisin olla Mirkun kumppani.
En tiedä olenko ainoa, mutta minua ärsytti Annan omahyväinen ja ylpeilevä ilme iltanuotiolla videon katsomisen jälkeen.
Olen aivan samaa mieltä, jälleen kerran, Moision kanssa, että Annalle tärkeintä on, että vain kaikki huomaavat kuinka yksimielisiä ja erikoisia he ovat V-P:n kanssa. Ei ilmeessä ollut rakkautta V-P:tä kohtaan vaan rakkautta siihen miten täydellisesti V-P on omaksunut Annan ajatusmaailman ja miten täydellisiä
heidän seksijärjestelynsä ovat.
Ja he myös itse siinä ohessa.
Jokainen saa elää niinkuin haluaa, mutta en tykkää siitä, että sitten nostetaan toisten yläpuolelle ja odotetaan ihailua ja taputuksia.
V-P on mukava ihminen, mutta myös on samaa vikaa kuin Annassa. On epäuskottavan täydellinen tuo kuvio kuitenkin. Ihan kuin kuvion hienous heillä menisi ohi ja yli ihmisten tunteista.
On pakko olla välittämättä miltä tuntuu, tai ei voi ainakaan tunnustaa kun on niin hienoa olla erilainen ja se erilaisena olo tuntuu niin hienolta.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä olenko ainoa, mutta minua ärsytti Annan omahyväinen ja ylpeilevä ilme iltanuotiolla videon katsomisen jälkeen.
Olen aivan samaa mieltä, jälleen kerran, Moision kanssa, että Annalle tärkeintä on, että vain kaikki huomaavat kuinka yksimielisiä ja erikoisia he ovat V-P:n kanssa. Ei ilmeessä ollut rakkautta V-P:tä kohtaan vaan rakkautta siihen miten täydellisesti V-P on omaksunut Annan ajatusmaailman ja miten täydellisiä
heidän seksijärjestelynsä ovat.
Ja he myös itse siinä ohessa.
Jokainen saa elää niinkuin haluaa, mutta en tykkää siitä, että sitten nostetaan toisten yläpuolelle ja odotetaan ihailua ja taputuksia.
V-P on mukava ihminen, mutta myös on samaa vikaa kuin Annassa. On epäuskottavan täydellinen tuo kuvio kuitenkin. Ihan kuin kuvion hienous heillä menisi ohi ja yli ihmisten tunteista.
On pakko olla välittämättä miltä tuntuu, tai ei voi ainakaan tunnustaa kun on niin hienoa olla erilainen ja se erilaisena olo tuntuu niin hienolta.
En näe mitään epäuskottavaa tossa kuviossa. VP ja Anna on erilaisia mitä yleensä Tempparityypit on, mutta ei noi avoimet ajatukset ole erikoisia muissa, hyväksyvissä piireissä. Toisille tietysti outoja, jos ei syvällisempiä juttuja oikein osata pohtia tai kiinnosta asioissa muuta kuin pintapuoli.
Onkohan Anna ollu aina tollanen? Yrittääkö peittäytyä tuon kuoren taa?
Ihmettelen, että miten VP ylipäätänsä on lyötäytyny Annan seuraan? Vai onko Anna ottanu ja vieny...
VP ansaitsisi paremman ja tasa-arvoisemman kumppanin.