Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TIS-Suomi 2021 Official

Vierailija
20.01.2021 |

Helmikuussa alkaa. Sinkut esitelty:
https://www.is.fi/viihde/art-2000007750572.html

Kommentit (4981)

Vierailija
1561/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, että parhaiten voi  se pari joilla on avoin suhde :) 

Voivatko he tosiaan parhaiten? VP suunnittelee jo asioita, joita hänen täytyy käsitellä terapiassa. Jos hän joutuu terapiassa käsittelemään esimerkiksi, en tiedä, heidän parisuhdettaan, niin ei se kyllä kauhean hyvältä kuulosta. Apua kannattaa toki aina hakea, en sitä sano. Mutta jokin tässä kuviossa on alkanut epäilyttää, vaikka alussa ajattelin, että hyvä heille, jos homma heillä noin toimii. 

Siis sun mielestä on huono merkki, kun joku ihminen osoittaa olevansa kiinnostunut huolehtimaan terveydestään? :D nyt oli kyllä yksinkertaisin kommentti tällä palstalla

Vierailija
1562/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna on vähän irvokkaan näköinen kun meikit valuu pitkin kasvoja (Ruutu+) 😆

Siis miten se on noin oranssinkukertava?

Ei se haittaa jos meikit valuu itkiessä. Sehän osoittaa ettei ne meikit ole henki ja elämä,

Niin kivoja tyyppejä kuin Anna ja VP ovatkin, niin toivon VP. n heräävän jostain aivosumusta ja jatkavan itsensä kehittämistä yksin tästä eteenpäin ja Anna voi jatkaa ja laajentaa omaa bisnestään yksin. Jokin siinä parissa ei täsmää kovasta vakuuttelusta huolimatta. Voisin nähdä VP. n isänä lapsilleen mut Anna ei kyllä äiti tyyppiä ole.

Annan kohdalla kyse voi olla ihan laskelmoinnista. Eipä jää kenellekään epäselväksi, itkikö hän vai, kun puolen naamaa valuu todisteena.  Juliaahan täällä jo arvostellaan siitä, näkyikö kyyneleitä vai ei. Eikä se tarkoita, että meikit ovat henki ja elämä, jos on kuullut vedenkestävästä ripsarista. Luulisi järjenkin sanovan, että tuolla kannattaisi sellaista käyttää, ihan jo aktiviteettienkin puolesta. Ja eipä se Anna mikään immuuni meikeille ole, tykkäsin hänen pyjamabileiden meikistä, näytti kauniilta. Yöpaita oli myös tyylikäs.

Kyyneleet ovat reaktio, ja niiden puuttuminen kertoo siitä, onko reaktio aito. Julia esitti itkevänsä, mutta kyyneliä ei tullut. Jos ei olisi esittänyt itkua, olisi turhaa moittia itkemisen puutteesta yleisesti, mutta jos kyyneliä ei tule niin itkeminen on silloin feikkiä.

Aikamoinen näyttelijä saa olla, että pystyy itkemään kyyneliä ilman mitään tunnetta, mutta sekin tietysti joltain onnistuu. Musta Annan reaktio näytti todella aidolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni pitäisi Annaa ja VP:tä lutusina, jos roolit olisivat toisinpäin? Eli VP juoksentelisi avoimesti vieraissa ja Anna odottelisi kiltisti kotona. Jos yksikin mies käyttäytyisi kuin Anna, niin hän olisi tempparihistorian vihatuin hahmo

Tää. Miettikää nyt mies, joka selittäisi silmät kirkkaina, ettei parisuhdeseksi ole tyydyttävää, joten tyttöystävä kuskaa häntä panemaan muita naisia. Samalla tyttöystävä toistelisi, että ”Kallen” onni on myös hänen onnensa - mutta kertoisi myös, että aikoo mennä ihan terapiaan keskustelemaan näistä asioista.

”Kalle” haukuttaisiin kyllä maan rakoon :D

Selitä mulle, miksi haukkuisit ”Kallen” maanrakoon, jos tällä parilla on yhteinen suostumus ja kunnioitus asioihin? :) en ymmärrä?

1564/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voivatko he tosiaan parhaiten? VP suunnittelee jo asioita, joita hänen täytyy käsitellä terapiassa. Jos hän joutuu terapiassa käsittelemään esimerkiksi, en tiedä, heidän parisuhdettaan, niin ei se kyllä kauhean hyvältä kuulosta. Apua kannattaa toki aina hakea, en sitä sano. Mutta jokin tässä kuviossa on alkanut epäilyttää, vaikka alussa ajattelin, että hyvä heille, jos homma heillä noin toimii. 

Siis sun mielestä on huono merkki, kun joku ihminen osoittaa olevansa kiinnostunut huolehtimaan terveydestään? :D nyt oli kyllä yksinkertaisin kommentti tällä palstalla

Mielestäni on huono merkki, jos joutuu parisuhteensa vuoksi käymään terapiassa.

Vierailija
1565/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson temppareita vain koska mieheni porttiteoria oli oikea. Hän väitti, että katsomalla Juufinin tempparianalyysejä, päädyn lopulta katsomaan myös itse temppareita. No, oikeassa oli.

Joka tapauksessa: Sonya ja Mitte on todella sympaattisia! Itselleni edustavat parhainta tuulahdusta itseäni nuoremmasta "paremmasta" ikäluokasta (olen itse jo 35-vuotias); ovat fiksuja, rauhallisia ja arvoiltaan vapaamielisiä. Erityisesti Sonya vaikuttaa ikäisekseen todella kypsältä ja fiksulta, ja hänessä on paljon sellaista, mihin itsekin naisena pyrin (vastuunotto ja vahvuus parisuhteessa, oman arvon tunnistaminen), itse asiassa Sonyassa on feminismiä vielä paljon enemmän kuin Annassa, vaikkei Sonya siitä kokoajan vouhkaakaan. VP on myös mielestäni todella sympaattinen. Annaa en niinkään symppaa, kun kai sitten hieman rajoittuneena vierastan hänessä erinäisiä asioita (esim. tuo vieraisiin peteihin juoksentelu..), mielestäni olisi parasta jos hurvittelijalla olisi puolisona samanlainen hurvittelija, ja VP:tä käy väkisinkin vähän sääliksi, vaikka hän sanoo ettei sääliä kaipaa. Olisipa oma mieheni yhtä symppis kuin VP.

Julia puolestaan vaikuttaa olevan vähän kujalla yleisesti, lankeaa "jännämiehiin", kuten Henkka ja Läri.. itsessäni oli nuorempana samaa vikaa, ja ulkoapäin katsottuna touhussa ei ole kyllä mitään järkeä. Läri ei edes vaikuta juurikaan kiinnostuneelta itseään tykötuovaa Juliaa kohtaan. Julia ei vaikuta tuntevan itseään, eikä sitä mitä parisuhteelta haluaa. Henkkaa on vaikea sympata, tuon suojaamattoman pettämisen tietoon tultua. Varmaan joo Henkka vastaa Julian sekoiluun tällä tavalla, mutta ei missään nimessä järkevää toimintaa. Julian kannattaa käyttää TIS-kokemus hyväkseen ja erota Henkasta, jonka impulsiivisuus ja epävarmuus voi myöhemminkin suhteessa johtaa pettämiseen. (Eli aina jos riidan päätteeksi lähtee ovesta ulos, niin on iso riski pettämiselle, jos vastaan sattuu kävelemään esim baarissa joku kaunis nainen).

Moni täällä tuntuu pitävän Mikaa yksinkertaisena; tähän asti nähdyn perusteella Mika ei ole niin yksinkertainen kuin voisi luulla. Veikkaan, että teinivuosien jälkeen (varmaan ryypätä rellestää vielä ikävuodet 23-27) hänestä voisi tulla ihan hyvä puoliso ja jopa isä. Nyt Mika tuntuu pelkäävän Mirkkua ja tiedostaa kamerat voimakkaasti, jopa yllättävän hyvin, ottaen huomioon että on välillä kovin humalassa. Mirkku on ihan liian mustasukkainen ja tosikko omaan makuuni.. saisi höllätä otetta ja opetella luottamaan.

Ja sinkuista vielä parista analyysia: Joannaan on vaikea suhtautua... Koko TIS-konsepti ärsyttää itseäni jollain tasolla, koska mielestäni ihmisiä ei pitäisi kannustaa uskottomuuteen, ja Joanna taas tuntuu olevan konseptin kanssa tosi sinut (niinkuin sinkkujen varmaan kuuluukin olla). Joanna siis sekstailee random varatun äijän kanssa (Henkka) ja vielä ilman kumia ja telkkarissa.. noloa ja tyhmää? Ei vaan, "suuri voitto" kun sai varatun vieteltyä. Omalla mittapuullani (ja olin nuorempana aika villi kuitenkin) tuo olis ihan kamalaa, jos kävis ilmi, että mies jonka kanssa päätyi petiin onkin varattu ja akti tapahtui ilman kumia. Sit vielä sellanen, kun jotkut ovat sinkku Nicoa verranneet Saneliin, että on hyvännäköinen tyyppi, jonka oli pakko saada vieteltyä joku. Niin itse en näe sitä ihan niin.. Mielestäni Nico on paljon sympaattisempi kuin outo Sanel (aiemmalta kaudelta); jo se, että Nico keskustelee tuntitolkulla syvällisiä Sonyan kanssa (eikä esim lääpi tai pyri seksitouhuihin), saa hänet vaikuttamaan mukavalta nuorelta mieheltä. Ja vaikka moni pitää kuviota tylsänä, niin kyseessä on parin (Sonya-Mitte) henkisen yhteyden testaus, eikä niinkään sen testaus, et sortuisko Sonya känniseksiin sinkun kanssa (luultavasti ei sortuisi).

Vierailija
1566/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VP ei ole maininnut että terapia koskisi parisuhdetta. Hän on nimenomaan maininnut omista asioista, joita hänen tulee käsitellä.

Vierailija
1567/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän ne ei-perusseksijutut on, joita Anna joutuu hakemaan suhteen ulkopuolelta...🤔

Vierailija
1568/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VP ei ole maininnut että terapia koskisi parisuhdetta. Hän on nimenomaan maininnut omista asioista, joita hänen tulee käsitellä.

Niin, mutta mitähän nämä omat asiat ovat. Ovatko juuri niitä, että hän ei täysin ole sinut näihin järjestelyihin?

Että oma pää saattaa sanoa toisin kuin nyt joutuu parisuhteessa toimimaan.

Eli yrittää saada selvyyden toimiiko hän omaa itseään vastaan.

Oppimaan pystyä erottamaan oman tahtonsa Annan tahdosta.

Nyt esimerkiksi.

Vierailija
1569/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan vahvasti, että ei-perusseksi-juttu mitä Anna hakee muualta on raju alistamis-seksi (jossa Anna on alistettuna). VP on niin pehmeän oloinen ihminen, että voin kuvitella hänet kieltäytymään voimakkaasta alistamisesta seksin aikana (jossa VP:n pitäisi siis olla se alistaja).

Vierailija
1570/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään

Idioottien

Seurantaa

Vierailija
1571/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on huono merkki, jos joutuu parisuhteensa vuoksi käymään terapiassa.[/quote]

Eihän se sanonut että terapian tarve liittyisi heidän parisuhteeseensa.

Vierailija
1572/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Muttei ja VP ovat ihania, yllättävän liikuttavia hahmoja tähän ohjelmaan. Annasta en oikein tiedä onko lintu vai kala, toivottavasti tajuaa VPn arvon.

Henkka ja Julia ovat tosi hämmentävä pari, ihan selvästi heillä on hyvin erilainen käsitys rajoista, Juliahan niitä taisi ensin olla kokeilemassa. En jotenkin näe heitä jatkamassa yhdessä tämän jälkeen.

Mittää minun käy sääliksi koska Sonya tuntuu nyt hiukan unohtaneen koko Miten ja hehkuttaa vain sitä kuinka paljon parempi Nico on. Kyllähän tuollainen sattuu, varsinkin kun Mitellä taitaa olla vähän heikko itsetunto.

Mika ja Kurkku eivät taida yhteen päätyä. Mirkku tuntuu pitävän aika tiukkaa kuria kotona, Mika melkein pelkää häntä.

Näin naimisissa olevana ihmisenä jonka siippa matkustaa paljon työn puolesta, ihmettelen sitä kuinka helposti varatut aina unohtavat sen oman kumppanin tuolla. Nytkin on jo kokonainen viikko takia ja tarvitaan läheisyyttä toiselta ihmiseltä jne...

1573/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Muttei ja VP ovat ihania, yllättävän liikuttavia hahmoja tähän ohjelmaan. Annasta en oikein tiedä onko lintu vai kala, toivottavasti tajuaa VPn arvon.

Henkka ja Julia ovat tosi hämmentävä pari, ihan selvästi heillä on hyvin erilainen käsitys rajoista, Juliahan niitä taisi ensin olla kokeilemassa. En jotenkin näe heitä jatkamassa yhdessä tämän jälkeen.

Mittää minun käy sääliksi koska Sonya tuntuu nyt hiukan unohtaneen koko Miten ja hehkuttaa vain sitä kuinka paljon parempi Nico on. Kyllähän tuollainen sattuu, varsinkin kun Mitellä taitaa olla vähän heikko itsetunto.

Mika ja Kurkku eivät taida yhteen päätyä. Mirkku tuntuu pitävän aika tiukkaa kuria kotona, Mika melkein pelkää häntä.

Näin naimisissa olevana ihmisenä jonka siippa matkustaa paljon työn puolesta, ihmettelen sitä kuinka helposti varatut aina unohtavat sen oman kumppanin tuolla. Nytkin on jo kokonainen viikko takia ja tarvitaan läheisyyttä toiselta ihmiseltä jne...

Repesin tuolle Kurkulle. Itekin kirjotan kännykällä tänne ja aina huomaa yllätyksiä tekstissä.

1574/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sanonut että terapian tarve liittyisi heidän parisuhteeseensa.

Huomaathan sanan JOS. Ei liene hedelmällistä jankata aiheesta enempää. Hyvä trollaus-/väen vängällä väärinymmärtämisyritys.

Vierailija
1575/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Sanoinko että olen pätevä diagnosoimaan ihmisiä siksi koska siskoni on ihan psykiatrin diagnosoimana todettu psykopaatiksi? Sanoin että Juliasta tulee ihan _psykopaattivibat_ ja todennäköisesti ihan oikeasti psykopaatin uhriksi joutuneena ihmisenä luulen silti tunnistavani helpommin samat käytösmallit kuin ihminen, joka ei ole oikeaa psykopaattia koskaan tavannut. Tuo on ihan klassista käytöstä että itketään ilman kyyneliä, koska ei fysiologiaa voi feikata, Julia yritti moneen otteeseen vääntää itkua eikä hänellä kostunut edes silmät. Psykopaatin tunne-elämä on aivan muuta kuin vaikkapa kieron tai vittumaisen ihmisen, ja nimenomaan siitä tunnistaa onko joku psykopaatti vai ei.

Itselleni tuli kyllä heti Juliasta mieleen että on tullut tuonne eroamaan Henkasta, se Lärin ympärillä liehittely alkoi aivan heti ja sitten ylitulkitsee Henkan tekemisiä voidakseen suuttua hänelle jostain ja siten hänen omat tekonsa näyttäytyvät hyväksyttävältä.

Vierailija
1576/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bolivar kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ällötyin tästä Henkan ja Joannan käänteestä niin paljon, että täytyy varmaan pitää vähän taukoa katsomisesta. D: Pidin Henkasta alkuun, nyt on huijattu olo.

kyllä henkasta tuli melko psyko-vibat jo alussa, tässäkin ketjussa jo hyvin kauden alkuvaiheessa kommentteja aiheesta

Jos joku tuossa suhteessa on psykopaatti niin Julia. Siis täydet psykopaattivibat, se koko ”ole rehellinen” video plus nuo esittämiset iltanuotiolla. Itkemistä voi esittää, mutta fyysisiä oireita vähemmän, Julialla ei edes silmät kostuneet vaikka yritti tekoitkeä moneen otteeseen. Itse on ollut Lärissä kiinni alusta lähtien, mutta nyt yhtäkkiä Henkka oli tehnyt jotain aivan hirveää että luottamus meni kun hän sanoi ettei ole ketään erityistä tuolla jne.

Ja itse kyllä psykopaatin tunnistan, valitettavasti olen sellaisen sisko. Eikä tämä ole mitään kyökkipsykologiaa, ihan on sisarellani diagnoosi.

Kai sen siskosi diagnoosin kuitenkin on joku muu antanut kuin sinä... Ja hieman laajemmalla tietotaidolla. Ei kai se, jos jollain perheenjäsenellä on jokin diagnoosi, tee sinusta pätevää diagnosoimaan samaa sairautta muilla? Itse en oikein enää tiedä, mitä ajatella Juliasta. Jotain omituista hänenkin käytöksessään on, mutta nämä psykopaattivibat menevät enemmän sinne miesten resortille...

Jos tuo aiempi kommentoija ymmärtäisi yhtään mitä puhuu, hän tietäisi, että psykopatia ei ole diagnoosi. Taitaa hänellä itsellään olla joku häiriö.Säälittäviä nämä keittiöpsykologit. 

Psykopatia on etenkin oikeuspsykiatriassa tunnettu ja ihan faktuaalinen ilmiö, tai jos olet eri mieltä voit vaikka käydä keskustelemassa Hannu Lauerman kanssa asiasta? Toisekseen en sanonut että siskollani on pyskopaatti-diagnoosi, sanoin että siskoni on psykopaatti ja hänellä on diagnoosi. Diagnoosi on persoonallisuushäiriö, mutta tämän lisäksi hän on myös ihan psykiatrin mukaan psykopaatti.

Tässä vielä sinulle jos kiinnostaa Niuvanniemen silloisen ylilääkärin kirjoitus aiheesta:

https://www.duodecimlehti.fi/duo96809

Vierailija
1577/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä tuosta VPstä paistaa sellainen Annan ulkoa opitun mantran toistaminen. Sekin kun puhui, että jos mies tekisi kuten Anna, pidettäisiin hyvänä juttuna. Vaikka minusta tuntuu, että se tuomittaisiin enemmän. Toivottavasti saa tilaa keskustella siitä, että onko asia hänelle varmasti ok ja saako hän suhteesta niitä asioita joita itse kaipaa. Olen tavannut ihmisiä joilla jotenkin avoin suhde toimii, enkä heistä ole saanut samanlaista fiilistä.

Ja ne Annan kyyneleet, kun oli saanut oman mielipiteensä toistettua toisen ihmisen suulla... Kurosen jäätävä reaktio oli parasta mitä tällä kaudella on tapahtunut.

No toivottavasti olen väärässä, koska VP vaikuttaa todella kivalta ja herttaiselta tyypiltä.

Vierailija
1578/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonya ei ole toistaiseksi kauhean paljon antanut itsestään tässä ohjelmassa. Istuu bileissä hiljaa jurona, juo vettä Nicon kanssa ja menee ilmeisen aikaisin nukkumaan. Jotenkin kumman sulkeutunut hän on, ja vaikuttaa vähän kalsealta Mitteäkin kohtaan.

Vierailija
1579/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särähti V-P:n treffeillä korvaan se, kun hän puhui siitä sisäisestä ristiriidastaan jotenkin niin, että hänen pitäisi päästää irti näistä yhteiskunnan syöttämistä "normaalin" parisuhteen normeista.

Olen täysin samaa mieltä, että yhteiskunnan parisuhteille asettamat normit ovat edelleen melko tiukat, ja ne on hyvä tiedostaa. Sen sijaan ajattelen, ettei kenenkään tarvitse "nollata" omaa ajatusmaailmaansa näistä normeista, jos normien mukainen suhde on kuitenkin se, joka itsestä tuntuu hyvältä.

En ole vakuuttunut tämän parisuhteen jatkosta.

Vierailija
1580/4981 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitte vaikuttaa kyllä ihanalta tyypiltä. Todella harmi, että hän on noin epävarma itsestään ja vertaa itseään kovasti muihin. Sonyan käytös ei ainakaan tunnu kannustavan itsevarmemmaksi. Mitte, sinä riität juuri tuollaisena kuin olet!

Ketju on lukittu.