Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on niin kova paikka se, että miehilläkin on vaatimuksensa?

Vierailija
19.01.2021 |

Naisilla tulee olla vaatimukset ja mieltymykset millaisen miehen haluaa ja ottaa parisuhteeseen. Ei kannata ottaa ketä tahansa. Jos nainen ei löydä ketään niin syy ei tietenkään ole naisen vaan se, että hyviä miehiä on liian vähän, he ovat jo varattuja tai nainen ei vaan ole törmännyt tasoiseensa mieheen.

Miehilläkin saa olla vaatimuksia naisen suhteen. Mutta ei tietenkään mitään ulkonäköön liittyvää tai muuta joka ei ole naisten hyväksymä vaatimus. Miehen kannattaa vaan ottaa nainen jonka saisi jos kerran perheen haluaa. Ja mies joka ei saa (ota ketä tahansa) naista, on aivan luuseri. Millainen mies ei edes oikeaa naista ole saanut (incl. seksiä)? Naisilla taas seksi miehen kanssa ei ole saavutus vaan paremminkin uhraus. Onhan nainen aina uhri! Jos ei mies ei saa naista tai miehen elämässä ei muuten vaan ole naista, on vika miehessä. Miksi ei ole edes naista itselleen saanut?

Kommentit (160)

Vierailija
81/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellään ei saa olla kovemmat vaatimukset kuin mitä omat rahkeet on. Miehet vain ei tätä tajua.

Miksi ei saisi? Et sinä voi ketään estää haaveilemasta vaikka Miss Universumista tai jostain miljardööristä. Jokaisella todellakin on oikeus etsiä juuri sellaista kuin haluaa.

Kyllähän se v*tuttaa jos esimerkiksi pidät itse huolta ulkonäöstäsi, olet hoikka ja treenaat keskimäärin 10 tuntia viikossa, ja sitten joku täysi vastakohta tulee tosissaan pokaamaan. On kokemusta ja voin sanoa ettei noista mitenkään hyvä fiilis jää.

No ei minua nyt mitenkään hirveästi v*tuttamaankaan ala, minkä takia noista nyt pitäisi hernettä nenään vetää? Sen kun jatkaa matkaansa!

Vierailija
82/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellään ei saa olla kovemmat vaatimukset kuin mitä omat rahkeet on. Miehet vain ei tätä tajua.

Miksi ei saisi? Et sinä voi ketään estää haaveilemasta vaikka Miss Universumista tai jostain miljardööristä. Jokaisella todellakin on oikeus etsiä juuri sellaista kuin haluaa.

Kyllähän se v*tuttaa jos esimerkiksi pidät itse huolta ulkonäöstäsi, olet hoikka ja treenaat keskimäärin 10 tuntia viikossa, ja sitten joku täysi vastakohta tulee tosissaan pokaamaan. On kokemusta ja voin sanoa ettei noista mitenkään hyvä fiilis jää.

Tapahtuuko sitä sitten sinulle haitaksi asti? Montako kertaa tämän vuoden puolella ja missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokaisella on vaatimuksensa kumppanille.

Lähtökohtaisesti haluan älykkään naisen joka on rehellinen ja luotettava. Ulkonäön puolesta en pidä lihavia viehättävinä. Paras mahdollinen on noin keskimittainen 165-170cm pitkä ja noin 50-65kg painava liikuntaa harrastaca nainen. Pienet rinnat ja hyvä pylly plussaa. Kasvoista sopii olla perusnätti.

Itse olen ihan tavallinen mutta ok näköinen mies ja pituutta 185cm. Parisuhteessa olen aika nämä vaatimukset on täytetty.

Mitä sinä painat ja kuinka aktiivisesti urheilet? Oletko sinä älykäs ja rehellinen?

Sivusta kyselen (olen nainen, en tuo jolta kysyit) että mitä sillä on väliä? Hänellä on oikeus etsiä juuri sellaista kuin haluaa.

Sinä et mistään sivusta kysynyt etkä ole nainen. 

Vierailija
84/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuuko sitä sitten sinulle haitaksi asti? Montako kertaa tämän vuoden puolella ja missä?

Sillon kun vielä liikuin enemmän ihmisten ilmoilla niin tapahtui useammin, voisin sanoa että ihan riesaksi asti. Viime aikoina ei onneksi ole niin usein, tämän vuoden puolella ei kertaakaan ja viime vuonna karran ollessani lenkillä.

Vierailija
85/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin miehet saa asettaa vaatimuksia millaisen naisen haluaa. Heidän pitää vaan etsiä nainen, joka täyttää ne vaatimukset eikä vaatia naisia muuttumaan vaatimuksia vastaaviksi.

Tämä!

Naiset ymmärtävät tämän ja ovat ilman jos kukaan ei täytä kriteerejä. He nimenomaan toteavat, että hyviä miehiä ei ole ja jatkavat yksin (tai hakevat ulkomailta). Miehet puolestään vänisevät laihduttakaa, meikatkaa, käyttäkää korkkareita   jne. loputtomasti, jotta nainen muuttuisi heille mieliksi. No emmehän muutu. Olemme valinneet sellaiset elämänarvot ja tyylin kuin meille sopii ja nautimme siitä. Mikäli ei miellytä, niin ei huolta. Voitte laajentaa naisenhakupiiriänne ulkomaille ja hakea sieltä juuri teille sopivan nuken, joka haluaa miellyttää teitä. En näe mitään ongelmaa, osoitteenne on ulkomaille :)

Argh oispa mun eksä tajunnut tämän! Olen aina ollut poikatyttö, enkä käytä korkkareita tai hameita. Tiesi tämän minut tavatessaan, mutta valitti kun en pukeudu tarpeeksi seksikkäästi tai meikkaa enemmän. Yöpaitojenkin olisi pitänyt olla jotain pitsihepeneitä. Miksi en saa olla oma itseni? 

Vierailija
86/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokaisella on vaatimuksensa kumppanille.

Lähtökohtaisesti haluan älykkään naisen joka on rehellinen ja luotettava. Ulkonäön puolesta en pidä lihavia viehättävinä. Paras mahdollinen on noin keskimittainen 165-170cm pitkä ja noin 50-65kg painava liikuntaa harrastaca nainen. Pienet rinnat ja hyvä pylly plussaa. Kasvoista sopii olla perusnätti.

Itse olen ihan tavallinen mutta ok näköinen mies ja pituutta 185cm. Parisuhteessa olen aika nämä vaatimukset on täytetty.

Mitä sinä painat ja kuinka aktiivisesti urheilet? Oletko sinä älykäs ja rehellinen?

Sivusta kyselen (olen nainen, en tuo jolta kysyit) että mitä sillä on väliä? Hänellä on oikeus etsiä juuri sellaista kuin haluaa.

Sinä et mistään sivusta kysynyt etkä ole nainen. 

Kyllä olen. Olen näissä tämän kaltaisissa keskusteluissa kerta toisensa jälkeen painottanut joka ikisen miehen ja naisen oikeutta hakea juuri sellaista kumppania kuin haluaa. Se oikeus on myös tuolla kirjoittajalla eikä se riipu millään tavalla siitä, millainen hän itse on.

Minä en olisi antanut pois oikeuttani etsiä juuri sellaisen miehen, jonka haluan, enkä siksi voisi kuvitella vaativani muitakaan luopumaan oikeudestaan.

Vierailija
87/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin miehet saa asettaa vaatimuksia millaisen naisen haluaa. Heidän pitää vaan etsiä nainen, joka täyttää ne vaatimukset eikä vaatia naisia muuttumaan vaatimuksia vastaaviksi.

Tämä!

Naiset ymmärtävät tämän ja ovat ilman jos kukaan ei täytä kriteerejä. He nimenomaan toteavat, että hyviä miehiä ei ole ja jatkavat yksin (tai hakevat ulkomailta). Miehet puolestään vänisevät laihduttakaa, meikatkaa, käyttäkää korkkareita   jne. loputtomasti, jotta nainen muuttuisi heille mieliksi. No emmehän muutu. Olemme valinneet sellaiset elämänarvot ja tyylin kuin meille sopii ja nautimme siitä. Mikäli ei miellytä, niin ei huolta. Voitte laajentaa naisenhakupiiriänne ulkomaille ja hakea sieltä juuri teille sopivan nuken, joka haluaa miellyttää teitä. En näe mitään ongelmaa, osoitteenne on ulkomaille :)

Argh oispa mun eksä tajunnut tämän! Olen aina ollut poikatyttö, enkä käytä korkkareita tai hameita. Tiesi tämän minut tavatessaan, mutta valitti kun en pukeudu tarpeeksi seksikkäästi tai meikkaa enemmän. Yöpaitojenkin olisi pitänyt olla jotain pitsihepeneitä. Miksi en saa olla oma itseni? 

Saathan sinä olla. Ei kukaan pakota kuuntelemaan tuollaista valitusta.

Vierailija
88/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

asdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole kova paikka mikään muu kuin sen tajuaminen miten harhaisessa maailmassa iso osa miehistä näyttä elävän.

Uskokaa jo viimein. Todella iso osa sekä miehistä että naisista on täysin tavallisia keskivertoihmisiä jotka pariutuvat ilman suurempia ongelmia kaltaistensa kanssa. Mutta jostain syystä te että sopeudu tähän massaan vaan kohkaatte vuodesta toiseen siitä ettei se alin 10% ja ylin 10% kohtaa. No miksiköhän...

Näin juuri.

Usein ne naisten "kohtuuttomat" vaatimukset miehelle ovat: raitis, siisti, luotettava ja itsestään ja toisista huolen pitävä. Ai kauheeta, miten kohtuutonta.

Miesten vaatimukset ovat: nuori, laiha, isorintainen, pienipeppuinen, alistuva, kaunis, päivätyön lisäksi kaikki kotityöt ja lastenhoidon yksin hoitava jne., miestä varauksetta ihaileva ja palveleva jne.

Kumma kun ei "ketään" löydy.

Kannattaa mennä kaupungille tai ostarille katselemaan ihmisiä. Siellä ne ihan tavallisen ja rumankin näköiset miehet kulkevat tyttöystäviensä ja vaimojensa kanssa. Myös ne nuoret ja kauniit vanhenevat.

Tämä. Ja siihen päälle mies, joka itse on maannut puoli kaupungin kanssa, vaati naiselta siveyttä.

Miehet vaativat naiselta enemmän kuin itseltään.

Vierailija
89/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillon kun vielä liikuin enemmän ihmisten ilmoilla niin tapahtui useammin, voisin sanoa että ihan riesaksi asti. Viime aikoina ei onneksi ole niin usein, tämän vuoden puolella ei kertaakaan ja viime vuonna karran ollessani lenkillä.

No ei se sitten kovin vakavalta ongelmalta kuulosta. Ja kyllä niillä naisilla tosiaan on täysi oikeus haaveilla vaikka miljardööristä tai Mr Universelta. Ongelma on vain se, jos he tekevät häiritseviä/sopimattomia aloitteita.

Vierailija
90/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole kova paikka mikään muu kuin sen tajuaminen miten harhaisessa maailmassa iso osa miehistä näyttä elävän.

Uskokaa jo viimein. Todella iso osa sekä miehistä että naisista on täysin tavallisia keskivertoihmisiä jotka pariutuvat ilman suurempia ongelmia kaltaistensa kanssa. Mutta jostain syystä te että sopeudu tähän massaan vaan kohkaatte vuodesta toiseen siitä ettei se alin 10% ja ylin 10% kohtaa. No miksiköhän...

Näin juuri.

Usein ne naisten "kohtuuttomat" vaatimukset miehelle ovat: raitis, siisti, luotettava ja itsestään ja toisista huolen pitävä. Ai kauheeta, miten kohtuutonta.

Miesten vaatimukset ovat: nuori, laiha, isorintainen, pienipeppuinen, alistuva, kaunis, päivätyön lisäksi kaikki kotityöt ja lastenhoidon yksin hoitava jne., miestä varauksetta ihaileva ja palveleva jne.

Kannattaa mennä kaupungille tai ostarille katselemaan ihmisiä. Siellä ne ihan tavallisen ja rumankin näköiset miehet kulkevat tyttöystäviensä ja vaimojensa kanssa. Myös ne nuoret ja kauniit vanhenevat.

Tämä. Ja siihen päälle mies, joka itse on maannut puoli kaupungin kanssa, vaati naiselta siveyttä.

Vaatia ja vaatia, minkä ihmeen takia pitää käyttää tuollaista sanaa? Yksikään mies ei voisi tulla vaatimaan minulta tai sinulta tai keneltäkään siveyttä. Sen sijaan hän voi etsiä siveää naista ja hänellä on siihen oikeus. Se siveä nainen päättää sitten itse, millaisen miehen hän haluaa löytää.

Vierailija
91/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

asdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri.

Ensinnäkin tuollaisia miehiä on vähän, koska ulkonäkövaatimukset sellaiseen toimintaan ovat korkeat. Ja jos joku ne täyttää, ovat naiset valmiina vaikka jakamaan tällaisen miehen. ( haaremi)

Vierailija
92/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taas.

Ap, sinä saat asettaa parinhaussa kriteereitä vaikka tuhatpäin jos haluat. Saat aivan vapaasti valita itsellesi sopivan kumppanin suhteeseen. Tosin kannattaa muistaa että myös tällä potentiaalisella kumppanilla on sama oikeus valita, joten turha sitten itkeä että naiset on ihan tyhmiä kun ne valkkaa.

U . lien ajatusvirhe numero 1 on se, että miehen valinnanvapaus on itseisarvollista, naisen valinnanvapaus on miesten oikeuksien polkemista.

Ei Suomessa mitään valinnanvapautta ole. Arvot ja ihanteet määrittävät, mitä on sopivaa haluta.

Aito valinnanvapaus = valinnanvapaus koskee vain sinua, muilla ihmisillä ei saa olla mielipiteitä sinun vaatimuksistasi eivätkä saa toivoa kumppania joka ajattelisi eri tavoin kuin sinä

Vierailija
93/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Saathan sinä olla. Ei kukaan pakota kuuntelemaan tuollaista valitusta.

Ei tietenkään, siksi hän on eksä. Mutta miksi mies valittaa minun ulkonäöstäni vasta sen jälkeen kun aloimme seurustelemaan? Jos mies tykkää ns. naisellisista naisista, miksi hän alkoi parisuhteeseen naisen kanssa joka on tämän täysi vastakohta? Tästä tuli sellainen kuva, että miehet haluavat muuttaa naisen heille sopivaksi. 

Vierailija
94/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se sitten kovin vakavalta ongelmalta kuulosta. Ja kyllä niillä naisilla tosiaan on täysi oikeus haaveilla vaikka miljardööristä tai Mr Universelta. Ongelma on vain se, jos he tekevät häiritseviä/sopimattomia aloitteita.

Esimerkiksi tuo lenkkialote oli häiritsevä, pieni hintelä mies tuli vierelle pyöräilemään ja vaati tutustumaan häneen. Oli alusta asti tosi negatiivisen oloinen ja jäi inttämään kun sanoin ettei kiinnosta. Eikä ollut todellakaan ainoa tällainen kokemus. Tosiaan onneksi näitä on nyt tapahtunut harvemmin, jotain hyvää tässä koronassakin.

Vierailija
95/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle se nyt on ollut kova paikka arkielämässäsi? Eihän se kenellekään kuulu ja vaatimuslistojen kanssa saa näprätä aivan rauhassa.

Vierailija
96/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

asdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri.

Vaatia ja vaatia, minkä ihmeen takia pitää käyttää tuollaista sanaa? Yksikään mies ei voisi tulla vaatimaan minulta tai sinulta tai keneltäkään siveyttä. Sen sijaan hän voi etsiä siveää naista ja hänellä on siihen oikeus. Se siveä nainen päättää sitten itse, millaisen miehen hän haluaa löytää.

Naisten pitäisi jaella toosaa nöille miehille mahdollisimman paljon, mutta kumppaniksi kelpaa neitsytvaimo, jonka pitäisi sängyssä kuitenkin olla kuin pokestara.

Vierailija
97/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel, tervetuloa jokaisen normaamipainoisen ja edes kohtuu hyvänaamaisen naisen elämään ikävuodet 16-25.

Vierailija
98/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ja voin kertoa ap:lle ja muille palstan itkijämiehille, että.minulle on pjaskanhailee teidän kriteerinne . Ihan saatte rauhassa kirjoittaa vaikka 100-osaisen ensyklopedian näistä kriteereistänne, ei häiritse minua ollenkaan , enkä usko että häiritsee muitakaan naisia. I rest myös case.

Vierailija
99/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi kyynel, tervetuloa jokaisen normaamipainoisen ja edes kohtuu hyvänaamaisen naisen elämään ikävuodet 16-25.

Tämä!!!! Ullisijamiehet ullisee, kun naiset ei löhesty. Mutta rumat, läskit ja rillipäät älkää vaivautuko, ainoastaan miss suomi- tasoiset!

Vierailija
100/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä!!!! Ullisijamiehet ullisee, kun naiset ei löhesty. Mutta rumat, läskit ja rillipäät älkää vaivautuko, ainoastaan miss suomi- tasoiset!

Tänäkin aamulla joku valitteli, että suomalaisilla naisilla on liian ohuet hiukset ja kulmakarvat. Syövät kuulemma liikaa masennuslääkkeitäkin ja ovat kaiken lisäksi ylipainoisia. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan