Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on niin kova paikka se, että miehilläkin on vaatimuksensa?

Vierailija
19.01.2021 |

Naisilla tulee olla vaatimukset ja mieltymykset millaisen miehen haluaa ja ottaa parisuhteeseen. Ei kannata ottaa ketä tahansa. Jos nainen ei löydä ketään niin syy ei tietenkään ole naisen vaan se, että hyviä miehiä on liian vähän, he ovat jo varattuja tai nainen ei vaan ole törmännyt tasoiseensa mieheen.

Miehilläkin saa olla vaatimuksia naisen suhteen. Mutta ei tietenkään mitään ulkonäköön liittyvää tai muuta joka ei ole naisten hyväksymä vaatimus. Miehen kannattaa vaan ottaa nainen jonka saisi jos kerran perheen haluaa. Ja mies joka ei saa (ota ketä tahansa) naista, on aivan luuseri. Millainen mies ei edes oikeaa naista ole saanut (incl. seksiä)? Naisilla taas seksi miehen kanssa ei ole saavutus vaan paremminkin uhraus. Onhan nainen aina uhri! Jos ei mies ei saa naista tai miehen elämässä ei muuten vaan ole naista, on vika miehessä. Miksi ei ole edes naista itselleen saanut?

Kommentit (160)

Vierailija
61/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle se ei ole kova paikka pääasiassa siksi koska olen ollut saman miehen kanssa 11 vuotta, joten nämä "miesten vaatimukset" eivät kosketa minua.

Mutta lähinnä ärsyttää se, että miesten vaatimukset ovat palstojen perusteella tosi pinnallisia, ja on turhauttavaa ymmärtää miten ohuella tasolla miehet potentiaalisia kumppaneitaan arvioivat.

Niin, välillä näin pitkässä ja hyvässä parisuhteessa olevan naisen näkökulmasta tuntuu kuin miehiä olisi oelmassa kaksi toisilleen ihan vierasta rotua. Ne mukavat fiksut ja realistiset miehet jotka ovat tyytyväisinä parisuhteissa ja sitten ne jollekin lapsen tasolle jääneet jankkaajat joiden kuva naisista tulee jostain kummallisesta rinnakkaisuniversumista..

Vierailija
62/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle se ei ole kova paikka pääasiassa siksi koska olen ollut saman miehen kanssa 11 vuotta, joten nämä "miesten vaatimukset" eivät kosketa minua.

Mutta lähinnä ärsyttää se, että miesten vaatimukset ovat palstojen perusteella tosi pinnallisia, ja on turhauttavaa ymmärtää miten ohuella tasolla miehet potentiaalisia kumppaneitaan arvioivat.

Itse olen ollut saman miehen kanssa 35 vuotta onnellisesti yhdessä. Itse olen omat poikamme kasvattanut sen verran hyvin, että jokainen heistä on onnistunut haluamansa kumppanin ja perheen saamaan. Säälittää nämä jämä miehet, joille vanhemmat eivät ole samanlaisia valmiuksia antaneet. Nykyisin pojat kasvatetaan liian veltoiksi. Tärkeää olisi opettaa vuorovaikutustaitoja ja toisten huomioonottamista. Mukava luonne ja hyvä supliikki pitäisi myös olla. Itseään huonosti ilmaiseva yksikseen hikikomerossaan kykkivä erakko ei ole kuuminta hittoa parisuhde markkinoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut saman miehen kanssa 35 vuotta onnellisesti yhdessä. Itse olen omat poikamme kasvattanut sen verran hyvin, että jokainen heistä on onnistunut haluamansa kumppanin ja perheen saamaan. Säälittää nämä jämä miehet, joille vanhemmat eivät ole samanlaisia valmiuksia antaneet. Nykyisin pojat kasvatetaan liian veltoiksi. Tärkeää olisi opettaa vuorovaikutustaitoja ja toisten huomioonottamista. Mukava luonne ja hyvä supliikki pitäisi myös olla. Itseään huonosti ilmaiseva yksikseen hikikomerossaan kykkivä erakko ei ole kuuminta hottia parisuhde markkinoilla. Korjattu.

Vierailija
64/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nähdään, kuinka palstan naisten luetunymmärtämiskyky häviää saman tien, kun joku ottaa puheeksi pariutumisen miesten näkökulmasta. Erikoinen ilmiö, ei voi muuta sanoa.

Ok. Mitä sitten?

On se outoa sikäli, että deittipalstojen naiset esimerkiksi tuntuvat ymmärtävän miesten hankaluudet parisuhdemarkkinoilla. Ei suurin osa ole jankannut vastaan ja höpissyt aiheen vierestä samalla tavalla kuin tällä palstalla yleensä. Moni on tietysti aluksi yllättynyt, kun olen sanonut, että vientiä on ollut välillä heikonlaisesti. Aihe tulee joskus puheeksi nettinaisten kanssa, en jankkaa siitä heille pakonomaisesti, tämä oli pakko sanoa ennen kuin joku tulee sitä ehdottamaan.

No miksi sitten jauhat täällä?

Jauhan? En ole kommentoinut näitä aiheita käsitteleviin ketjuihin kovin aktiivisesti viime aikoina. Miksi tämä aihe herättää niin voimakasta suuttumusta naisissa täällä? Odotan vastauksia kysymykseeni, älkää pelkästään alapeukuttako.

Naurua sinä ja homofantasiasi aiheuttavat, ei vihaa. Luulet itsestäsi ihan liikaa, kun kuvittelet että olet jonkun naisen vihan arvoinen. Hupia sinä olet.

Tavallaan toki surullista, koska sinulla lienee jonkinlainen mt-ongelma joka pitäisi hoitaa, mutta itsehän kerjäät huomiota näillä jankkauksillasi. Eikä persoonallisisuushäiriöön taida olla kovin toimivaa hoitoa.

Jos sinulla olisi ollut oikea seurustelusuhde, tietäisit etteivät ihmiset pariudu kriteerilistojen kanssa. Mutta seuraavaksi tulee se vaihe, kun sinulla muka onkin nuori, kaunis tuontivaimo, perhe ja ties mitä muuta. Ei me uskota, mutta anna mennä vaan. :)

Mikä ihmeen hyökkäys tuo oli? Olen ollut parisuhteessa ja tapailen tälläkin hetkellä erästä naista. En edelleenkään ole ketjun aloittaja, tuntuu siltä, että saan haukkuja vain siksi, että minun oletetaan olevan aloittaja. Aihe ei kiinnosta minua tällä hetkellä kovin paljoa ja olen kommentoinut näihin ketjuihin melko vähän viime aikoina. Kommenttisi on sen verran ala-arvoinen, että en lukenut sitä kokonaan. Noihin panetteluihisi oletetuista mielenterveysongelmista en alennu vastaamaan yhtään mitään. Väittely päättyy tähän minun osaltani, olkaa asiasta aivan mitä mieltä haluatte.

Vierailija
65/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa vaatia mitä haluaa, sitten jos vaatimukset on omaan tasoon nähden liian kovat on iso riski jäädä yksin. Ei se mitään, sekin on ihan ok valinta. Mutta yksin jääminen on syvä inhimillinen tragedia niille, jotka eivät kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle, oli se syy mikä hyvänsä. Kyllä se saa harmittaa. Ei se tarkoita sitä, että oltaisiin kieltämässä niitä vastakkaisen sukupuolen kriteerejä.

Sitten on tietysti toinen juttu, että osa karsastaa myös sellaisia kriteerejä jotka pystyy itse täyttämään. Esimerkiksi osa kauniista naisista ei halua pinnallista miestä ja moni rikas mies ei halua onnenonkijaa. Se on minusta perusinhimillinen piirre, että ihminen toivoo kumppanin rakastuvan ensisijaisesti niihin henkisiin piirteisiin eikä johonkin ulkoiseen seikkaan. Ehkä ajatellaan, että tällainen suhde on kestävämpi. Minusta tämäkin on ihan ymmärrettävä ajattelutapa.

Vierailija
66/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin miehet saa asettaa vaatimuksia millaisen naisen haluaa. Heidän pitää vaan etsiä nainen, joka täyttää ne vaatimukset eikä vaatia naisia muuttumaan vaatimuksia vastaaviksi. On minullakin omat kriteerit, millaisen miehen haluan. Esimerkiksi tupakointi, humalahakuinen juominen ja huumorintajuttomuus ovat asioita, jotka ovat minulle ehdoton ei.

Ei se siltä vaikuta. Miehiä, joilla on miehille tyypillisiä kriteereitä naisille syyllistetään ja halveksutaan. Jos joku edes sanoo sanan siveys, niin johan alkaa häpäisy ja halveksuminen.

Voit ihan rauhassa haluta siveää naista. Siveä nainen ei vaan välttämättä halua sinua. Se sinun pitää ymmärtää. Katsos siveän naisen mielestä näet seksin pahana asiana, joten naisen on turha pilaantua kanssasi seksiä harrastamalla.

T. Neitsyt

Vierailija
67/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehen pituus ja palkkataso väh. naisen tasolla on ihan eri asia!!!1

Vierailija
68/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin miehet saa asettaa vaatimuksia millaisen naisen haluaa. Heidän pitää vaan etsiä nainen, joka täyttää ne vaatimukset eikä vaatia naisia muuttumaan vaatimuksia vastaaviksi. On minullakin omat kriteerit, millaisen miehen haluan. Esimerkiksi tupakointi, humalahakuinen juominen ja huumorintajuttomuus ovat asioita, jotka ovat minulle ehdoton ei.

Ei se siltä vaikuta. Miehiä, joilla on miehille tyypillisiä kriteereitä naisille syyllistetään ja halveksutaan. Jos joku edes sanoo sanan siveys, niin johan alkaa häpäisy ja halveksuminen.

Voit ihan rauhassa haluta siveää naista. Siveä nainen ei vaan välttämättä halua sinua. Se sinun pitää ymmärtää. Katsos siveän naisen mielestä näet seksin pahana asiana, joten naisen on turha pilaantua kanssasi seksiä harrastamalla.

T. Neitsyt

Osa naisista ei harrasta seksiä kenen kanssa tahansa vaan vasta vakiintuneessa parisuhteessa. Sen lisäksi on naisia, jotka eivät harrasta seksiä siksi, koska se ei kiinnosta heitä juuri ollenkaan. Siinäpä sitten siveää naista vaativa mies on ihmeissään, kun naisesta ei kuoriudukaan jatkuvasti haluava seksipeto. Pitää olla varovainen, mitä toivoo, toive voi toteutua.

Vierailija
69/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehen pituus ja palkkataso väh. naisen tasolla on ihan eri asia!!!1

Jollekin naiselle on ja toiselle en. Tapailin aikanaan juristia jonka kanssa olisin varmasti saanut hyvä elintason. Pitkäkin oli. Mutta myös monin muin tavoin muuta kuin hain. Ei ollut keskustelutaitoa, ei ollut lopulta kauhean kiinnostunut siitä mitä minä ajattelin jne. 

Sitten tapasin hyvin tavallisen miehen, ei ollut pitkä, ei rokkari/renttu/jännä, ei lihaksikas eikä ansainnut paljon (ei edes keskipalkan verran). Mutta henkistä yhteenkuuluvuutta oli sitäkin enemmän.

20 vuotta on nyt yhdessä kuljettu enkä vaihtaisi kehenkään muuhun, oli miten pitkä tai rikas tahansa.

Vierailija
70/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kova paikka. Ihmisiähän ne miehetkin on. En oleta, että itse olen jokaisen miehen mieleen, niin kuin jokainen mies ei tosiaankaan ole minun mieleen. Ihan normaalia.

Vierailija
71/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Neitsyt

Osa naisista ei harrasta seksiä kenen kanssa tahansa vaan vasta vakiintuneessa parisuhteessa. Sen lisäksi on naisia, jotka eivät harrasta seksiä siksi, koska se ei kiinnosta heitä juuri ollenkaan. Siinäpä sitten siveää naista vaativa mies on ihmeissään, kun naisesta ei kuoriudukaan jatkuvasti haluava seksipeto. Pitää olla varovainen, mitä toivoo, toive voi toteutua.

Niinpä. Yksi kriteeri naisen valinnassa oli minulle (muutaman huonon kokemuksen jälkeen) se että naisella pitäisi olla rento ja realistinen asenne seksiin. Se ei saa olla vallankäytön väline, ei tabu, ei itsetarkoitus eikä asia joka tapahtuu vain kun kuu ja tähdet ovat oikeassa asennossa. Sen pitäisi siis olla naiselle normaali mukava tavalliseen elämään kuuluva asia.

Näillä kriteereillä (ja toki monilla muillakin) löytyi sitten nainen jonka kanssa on kaikin puolin mukava ja helppo elää vielä 18 vuotta tapaamisen jälkeenkin. 

Vierailija
72/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokaisella on vaatimuksensa kumppanille.

Lähtökohtaisesti haluan älykkään naisen joka on rehellinen ja luotettava. Ulkonäön puolesta en pidä lihavia viehättävinä. Paras mahdollinen on noin keskimittainen 165-170cm pitkä ja noin 50-65kg painava liikuntaa harrastaca nainen. Pienet rinnat ja hyvä pylly plussaa. Kasvoista sopii olla perusnätti.

Itse olen ihan tavallinen mutta ok näköinen mies ja pituutta 185cm. Parisuhteessa olen aika nämä vaatimukset on täytetty.

Mitä sinä painat ja kuinka aktiivisesti urheilet? Oletko sinä älykäs ja rehellinen?

Vierailija
73/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko siihen pätkääkään, että (hyviä) parisuhteita tulisi yhtään enempää vaikka miehet tai naiset laskisivat vaatimuksiaan. Ainut tapa, millä hyviä parisuhteita pääsisi syntymään enemmän on jos kaikki ihmiset pyrkisivät kehittämään itseään paremmaksi versioksi, esim. hoitamalla traumansa terapiassa, pääsemällä eroon epäloogisista ajatuksista ja tulemalla yksinkertaisesti sellaiseksi kumppaniksi, jonka moni haluaa, niin henkisesti kuin fyysisesti mutta erityisesti henkisesti.

Älkää tehkö tästä miehet/naiset-kysymystä, asialla ei ole mitään tekemistä sen kanssa.

Vierailija
74/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoin ero miesten ja naisten vaatimuksilla on se , että mahtaako asialle jotain. Sanotaan, että miesten vaatimukset ovat 1950-luvulta, mutta naisten vaatimukset ovat ajalta jolloin laji kulki nimellä homo erectus. Naisten vaatimukset ovat pääasiassa geneettisiä. Pitkä, vahva, maskuliininen, kapea lanteinen, kulmikas naamainen.

Ja silti vain hyvin pieni osa onnellisessa parisuhteessa olevista miehistä on kuvailemasi näköisiä.

Vierailija
75/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isoin ero miesten ja naisten vaatimuksilla on se , että mahtaako asialle jotain. Sanotaan, että miesten vaatimukset ovat 1950-luvulta, mutta naisten vaatimukset ovat ajalta jolloin laji kulki nimellä homo erectus. Naisten vaatimukset ovat pääasiassa geneettisiä. Pitkä, vahva, maskuliininen, kapea lanteinen, kulmikas naamainen.

Ok. Nyt kun tiedämme, että noin on, mitä tapahtuu?

Vierailija
76/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kova paikka. Ihmisiähän ne miehetkin on. En oleta, että itse olen jokaisen miehen mieleen, niin kuin jokainen mies ei tosiaankaan ole minun mieleen. Ihan normaalia.

Ajattelisin, että useimmille naisille se tärkein kriteeri kumppaninvalinnassa on yhteensopivuus. Palstan naisettomilla miehillä ainoa kriteeri on ulkonäkö ja helppous eli se ettei tarvitse huomioida naista mitenkään. Parisuhteen eteen ei olla valmiita itse tekemään mitään, mutta panemaan pitäisi päästä aina kun mieleen juolahtaa. Tästä johtuen kysyntä ja tarjonta ei kohtaa.

Vierailija
77/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai jokaisella on vaatimuksensa kumppanille.

Lähtökohtaisesti haluan älykkään naisen joka on rehellinen ja luotettava. Ulkonäön puolesta en pidä lihavia viehättävinä. Paras mahdollinen on noin keskimittainen 165-170cm pitkä ja noin 50-65kg painava liikuntaa harrastaca nainen. Pienet rinnat ja hyvä pylly plussaa. Kasvoista sopii olla perusnätti.

Itse olen ihan tavallinen mutta ok näköinen mies ja pituutta 185cm. Parisuhteessa olen aika nämä vaatimukset on täytetty.

Mitä sinä painat ja kuinka aktiivisesti urheilet? Oletko sinä älykäs ja rehellinen?

Sivusta kyselen (olen nainen, en tuo jolta kysyit) että mitä sillä on väliä? Hänellä on oikeus etsiä juuri sellaista kuin haluaa.

Vierailija
78/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen kannattaa miettiä kriteerejään asettaessaan sitä ,mitä itse on valmis suhteeseen antamaan ja panostamaan. Kukaan ei halua mitään riippakiveä elämäänsä. Suhde syntyy ja säilyy vain mikäli molemmat tuntevat saavansa siitä vähintään sen mitä itse panostaa.

Vierailija
79/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapailin joskus miestä, joka vaikutti alkuunsa hyvin fiksulta ja älykkäältä. Oli vatsakas (ylipainoinen eikä mitenkään urheilullinen), mutta se ei minua haitannut. Itse olen pieni ja hoikka enkä kuitenkaan mikään himoliikkuja. Se "ylistys" alkoi aika varhaisessa vaiheessa, kuinka iloinen hän on, että näinkin HOIKKA ja kaunis nainen häntä katselee, että on tottunut vaan "läskeihin täteihin" - hän nimenomaan käytti sanavalintaa läskit tädit. Mulla meni maku ja sanoinkin ihan fiksusti kuitenkin, että en tykkää ihmisten ulkonäön arvostelusta, kun siihen ei ole varaa.

Vierailija
80/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellään ei saa olla kovemmat vaatimukset kuin mitä omat rahkeet on. Miehet vain ei tätä tajua.

Miksi ei saisi? Et sinä voi ketään estää haaveilemasta vaikka Miss Universumista tai jostain miljardööristä. Jokaisella todellakin on oikeus etsiä juuri sellaista kuin haluaa.

Kyllähän se v*tuttaa jos esimerkiksi pidät itse huolta ulkonäöstäsi, olet hoikka ja treenaat keskimäärin 10 tuntia viikossa, ja sitten joku täysi vastakohta tulee tosissaan pokaamaan. On kokemusta ja voin sanoa ettei noista mitenkään hyvä fiilis jää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi