Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on niin kova paikka se, että miehilläkin on vaatimuksensa?

Vierailija
19.01.2021 |

Naisilla tulee olla vaatimukset ja mieltymykset millaisen miehen haluaa ja ottaa parisuhteeseen. Ei kannata ottaa ketä tahansa. Jos nainen ei löydä ketään niin syy ei tietenkään ole naisen vaan se, että hyviä miehiä on liian vähän, he ovat jo varattuja tai nainen ei vaan ole törmännyt tasoiseensa mieheen.

Miehilläkin saa olla vaatimuksia naisen suhteen. Mutta ei tietenkään mitään ulkonäköön liittyvää tai muuta joka ei ole naisten hyväksymä vaatimus. Miehen kannattaa vaan ottaa nainen jonka saisi jos kerran perheen haluaa. Ja mies joka ei saa (ota ketä tahansa) naista, on aivan luuseri. Millainen mies ei edes oikeaa naista ole saanut (incl. seksiä)? Naisilla taas seksi miehen kanssa ei ole saavutus vaan paremminkin uhraus. Onhan nainen aina uhri! Jos ei mies ei saa naista tai miehen elämässä ei muuten vaan ole naista, on vika miehessä. Miksi ei ole edes naista itselleen saanut?

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

asdf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole kova paikka mikään muu kuin sen tajuaminen miten harhaisessa maailmassa iso osa miehistä näyttä elävän.

Uskokaa jo viimein. Todella iso osa sekä miehistä että naisista on täysin tavallisia keskivertoihmisiä jotka pariutuvat ilman suurempia ongelmia kaltaistensa kanssa. Mutta jostain syystä te että sopeudu tähän massaan vaan kohkaatte vuodesta toiseen siitä ettei se alin 10% ja ylin 10% kohtaa. No miksiköhän...

Näin juuri.

Usein ne naisten "kohtuuttomat" vaatimukset miehelle ovat: raitis, siisti, luotettava ja itsestään ja toisista huolen pitävä. Ai kauheeta, miten kohtuutonta.

Miesten vaatimukset ovat: nuori, laiha, isorintainen, pienipeppuinen, alistuva, kaunis, päivätyön lisäksi kaikki kotityöt ja lastenhoidon yksin hoitava jne., miestä varauksetta ihaileva ja palveleva jne.

Kumma kun ei "ketään" löydy.

Kannattaa mennä kaupungille tai ostarille katselemaan ihmisiä. Siellä ne ihan tavallisen ja rumankin näköiset miehet kulkevat tyttöystäviensä ja vaimojensa kanssa. Myös ne nuoret ja kauniit vanhenevat.

Keskustelujen sävy muuttuisi jonkin verran jo vaihtamalla sanoja, joita käytetään. Sanat "vaatia" tai "ansaita (jonkinlainen)" eivät kuulu parisuhteen syntymiseen. Kukaan meistä ei voi vaatia yhtään mitään muilta ihmisiltä. Kukaan ei ansaitse mitään tietynlaista miestä/naista. Sen sijaan jokaisella on oikeus toivoa, haaveilla tai etsiä jonkinlaista elämänkumppania. Ja koska kyseessä on elämän tärkein valinta, ainakin jos haaveissa on perhe, niin todellakin kannattaa etsiä kunnes löytää juuri sellaisen, joka on itselle täysi kymppi.

Lisäksi voisi puhua vain omasta puolestaan ja omista tulkinnoistaan.

Tämänkin kommentin voisi muuttaa muotoon:

"Minulle on syntynyt näkemys, että usein naiset näissä keskusteluissa kertovat etsivänsät raitista, siistiä, luotettavaa, itsestään ja toisista huolta pitävää miestä. Miesten kommenteista sen sijaan olen lukenut, että haussa on nuori, laiha, isorintainen, pienipeppuinen, alistuva, kaunis, päivätyön lisäksi kaikki kotityöt ja lapset yksin hoitava, miestään varauksetta ihaileva ja palveleva nainen. Vaikka varmaan monet noista kommenteista ovat provoja, niin tällainen käsitys minulle syntyy."

Vierailija
42/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nähdään, kuinka palstan naisten luetunymmärtämiskyky häviää saman tien, kun joku ottaa puheeksi pariutumisen miesten näkökulmasta. Erikoinen ilmiö, ei voi muuta sanoa.

Ok. Mitä sitten?

On se outoa sikäli, että deittipalstojen naiset esimerkiksi tuntuvat ymmärtävän miesten hankaluudet parisuhdemarkkinoilla. Ei suurin osa ole jankannut vastaan ja höpissyt aiheen vierestä samalla tavalla kuin tällä palstalla yleensä. Moni on tietysti aluksi yllättynyt, kun olen sanonut, että vientiä on ollut välillä heikonlaisesti. Aihe tulee joskus puheeksi nettinaisten kanssa, en jankkaa siitä heille pakonomaisesti, tämä oli pakko sanoa ennen kuin joku tulee sitä ehdottamaan.

No miksi sitten jauhat täällä?

Jauhan? En ole kommentoinut näitä aiheita käsitteleviin ketjuihin kovin aktiivisesti viime aikoina. Miksi tämä aihe herättää niin voimakasta suuttumusta naisissa täällä? Odotan vastauksia kysymykseeni, älkää pelkästään alapeukuttako.

Kerro minulle:

Miten voin vastata avaukseen, jossa väitetään, että minulle naisena on kova paikka,että miehillä on vaatimuksia naisille, kun todellisuudessa se ei ole minulle millään muotoa kova paikka?

Miksi et tee asiallista avausta, jos oikeasti haluat keskustelua etkä vain provota?

Minä en ole ketjun aloittaja, en ole missään kommentissa edes väittänyt olevani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoriauskovaisten kannattaa tutustua genetiikkaan. Jokaisella ihmisellä on paljon enemm'n esiäitejä kuin esi-isiä. Tämä johtuu siitä, että suurin osa miehistä on aina jäänyt lapsettomaksi.

Pöh. Synnytykset olivat ennen vanhaan niin vaarallisia ja naisia kuoli niissä niin paljon että oli paljon yleisempää että miehellä ehti olla monta vaimoa kuin että naisella monta miestä elämänsä aikana.

Tämän tietää jokainen sukututkija.

Vierailija
44/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoriauskovaisten kannattaa tutustua genetiikkaan. Jokaisella ihmisellä on paljon enemm'n esiäitejä kuin esi-isiä. Tämä johtuu siitä, että suurin osa miehistä on aina jäänyt lapsettomaksi.

Äh, ei vänisijät lapsia kaipaa vaan haluavat olla alfoja. Heitä harmittaa niin vietävästi kun eivät ole.

Vierailija
45/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Synnytykset olivat ennen vanhaan niin vaarallisia ja naisia kuoli niissä niin paljon että oli paljon yleisempää että miehellä ehti olla monta vaimoa kuin että naisella monta miestä elämänsä aikana.

Tämän tietää jokainen sukututkija.

Hyvin harvalla toki. Eihän tänäpäivänäkään jokaiselle miehelle löydy naista vaikka kuinka haluaisitte.

Vierailija
46/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin miehet saa asettaa vaatimuksia millaisen naisen haluaa. Heidän pitää vaan etsiä nainen, joka täyttää ne vaatimukset eikä vaatia naisia muuttumaan vaatimuksia vastaaviksi. On minullakin omat kriteerit, millaisen miehen haluan. Esimerkiksi tupakointi, humalahakuinen juominen ja huumorintajuttomuus ovat asioita, jotka ovat minulle ehdoton ei.

Ei se siltä vaikuta. Miehiä, joilla on miehille tyypillisiä kriteereitä naisille syyllistetään ja halveksutaan. Jos joku edes sanoo sanan siveys, niin johan alkaa häpäisy ja halveksuminen.

Mikä pakko sitä on ääneen toitottaa kenellekään? Etsi se siveä nainen äläkä moralisoi muiden naisten käytöstä. Jokainen mies olisi voinut etsiä sen tulevan vaimon jo teinivuosina vaikka rippikoululeiriltä. Ei se niin toimi, että ensin itse humputtelette päälle kolmekymppisiksi ja sitten alatte vinkua naisten siveyden perään.

Harvempi sitä ääneen toitottaakaan, edes silloinkaan kun kysytään preferenssejä... 

Se on menee kuule niin, että naiset määräävät tahdin ja miehet ottavat mitä on saatavilla. Naisten siveyden perään aletaan vinkua vasta 3-kymppisenä, koska naiset alkavat vinkumaan sitoutumisen perään. Te olette itse tilanteen luoneen, koska ette edellyttäneet mitään miehiltä nuorena, jolloin teillä oli valtaa vaikuttaa miesten käytökseen. Valtaa, jota ei enää ikääntyvällä naisella ole.

Kuka ja missä niitä preferenssejä kysyy? Ei kukaan, ei missään. Sinuna menisin terapiaan selvittämään mikä se päässäsi oleva vika on, ja voisiko sille tehdä mitään. Vai haluatko jatkaa samaa väninää lopun ikäsi?

Jaha, eikös sen ongelman pitänyt olla kaksoistandardeissa?

Jatkakaa toki, todistatte vain pointtini.

Taisi kolahtaa, kun piti mennä poistamaan viesti ja vastauksetkin samalla...

Vierailija
47/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nähdään, kuinka palstan naisten luetunymmärtämiskyky häviää saman tien, kun joku ottaa puheeksi pariutumisen miesten näkökulmasta. Erikoinen ilmiö, ei voi muuta sanoa.

Ok. Mitä sitten?

On se outoa sikäli, että deittipalstojen naiset esimerkiksi tuntuvat ymmärtävän miesten hankaluudet parisuhdemarkkinoilla. Ei suurin osa ole jankannut vastaan ja höpissyt aiheen vierestä samalla tavalla kuin tällä palstalla yleensä. Moni on tietysti aluksi yllättynyt, kun olen sanonut, että vientiä on ollut välillä heikonlaisesti. Aihe tulee joskus puheeksi nettinaisten kanssa, en jankkaa siitä heille pakonomaisesti, tämä oli pakko sanoa ennen kuin joku tulee sitä ehdottamaan.

No miksi sitten jauhat täällä?

Jauhan? En ole kommentoinut näitä aiheita käsitteleviin ketjuihin kovin aktiivisesti viime aikoina. Miksi tämä aihe herättää niin voimakasta suuttumusta naisissa täällä? Odotan vastauksia kysymykseeni, älkää pelkästään alapeukuttako.

Naurua sinä ja homofantasiasi aiheuttavat, ei vihaa. Luulet itsestäsi ihan liikaa, kun kuvittelet että olet jonkun naisen vihan arvoinen. Hupia sinä olet.

Tavallaan toki surullista, koska sinulla lienee jonkinlainen mt-ongelma joka pitäisi hoitaa, mutta itsehän kerjäät huomiota näillä jankkauksillasi. Eikä persoonallisisuushäiriöön taida olla kovin toimivaa hoitoa.

Jos sinulla olisi ollut oikea seurustelusuhde, tietäisit etteivät ihmiset pariudu kriteerilistojen kanssa. Mutta seuraavaksi tulee se vaihe, kun sinulla muka onkin nuori, kaunis tuontivaimo, perhe ja ties mitä muuta. Ei me uskota, mutta anna mennä vaan. :)

Vierailija
48/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taas.

Ap, sinä saat asettaa parinhaussa kriteereitä vaikka tuhatpäin jos haluat. Saat aivan vapaasti valita itsellesi sopivan kumppanin suhteeseen. Tosin kannattaa muistaa että myös tällä potentiaalisella kumppanilla on sama oikeus valita, joten turha sitten itkeä että naiset on ihan tyhmiä kun ne valkkaa.

U . lien ajatusvirhe numero 1 on se, että miehen valinnanvapaus on itseisarvollista, naisen valinnanvapaus on miesten oikeuksien polkemista.

Ei Suomessa mitään valinnanvapautta ole. Arvot ja ihanteet määrittävät, mitä on sopivaa haluta.

Oletko pohtinut, oletko liian herkkä toisten ihmisten mielipiteille itsestäsi? Mietitkö paljon sitä, mitä muut sinusta ajattelevat tai puhuvat?

Vierailija
49/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mitä sitten?

Miksi jankkaat siis täällä? 

Vierailija
50/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi miesten suurimmista virheistä on, että asettavat naisten suhteen riman aivan liian alas. Ääneen sanomaton fakta on, suurelta osin naisista puuttuu parisuhdetaidot ja sen takia niin moni mies on onneton parisuhteessa. Onnellisia ovat ne miehet, jotka ovat osanneet valita ne naiset, joilla tunnetaidot parisuhdetta varten.

Vierailija
51/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mitä sitten?

Tuleeko puheeksi nettikeskustelussa vai ihan kasvotusten?

Jos kasvotusten niin sittenhän vientiä on, eikö se sinulle riitä?

Vierailija
52/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taas.

Ap, sinä saat asettaa parinhaussa kriteereitä vaikka tuhatpäin jos haluat. Saat aivan vapaasti valita itsellesi sopivan kumppanin suhteeseen. Tosin kannattaa muistaa että myös tällä potentiaalisella kumppanilla on sama oikeus valita, joten turha sitten itkeä että naiset on ihan tyhmiä kun ne valkkaa.

U . lien ajatusvirhe numero 1 on se, että miehen valinnanvapaus on itseisarvollista, naisen valinnanvapaus on miesten oikeuksien polkemista.

Ei Suomessa mitään valinnanvapautta ole. Arvot ja ihanteet määrittävät, mitä on sopivaa haluta.

Oletko pohtinut, oletko liian herkkä toisten ihmisten mielipiteille itsestäsi? Mietitkö paljon sitä, mitä muut sinusta ajattelevat tai puhuvat?

Olen kaiken tuon vastakohta. Siksi minua halveksutaan, eikä minulla ole paikka tässä yhteiskunnassa.

Vierailija
53/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi miesten suurimmista virheistä on, että asettavat naisten suhteen riman aivan liian alas. Ääneen sanomaton fakta on, suurelta osin naisista puuttuu parisuhdetaidot ja sen takia niin moni mies on onneton parisuhteessa. Onnellisia ovat ne miehet, jotka ovat osanneet valita ne naiset, joilla tunnetaidot parisuhdetta varten.

Jep, sinä ja kaltaisesi voivatkin vapaasti pariutua toisten miesten kanssa, joiden "parisuhdetaidot" sinun mukaasi ovat paremmat. :)

Mutta tehkää se jossakin muualla, kiitos.

Vierailija
54/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mitä sitten?

Miksi jankkaat siis täällä? 

Tämä on joku uusi (no, ei kovin uusi) trendi, joka on tullut näihin keskusteluihin, että halutaan saada naiset myöntämään jotain. Ikään kuin se olisi mahdollista. Meistä jokainenhan edustaa vain itseään. Mutta näitä on ollut viime aikoina paljon, joissa halutaan naisten myöntävän tai sanotaan, että riittäisi että naiset myöntäisivät.

En tiedä, mitä sillä todellisuudessa ajetaan takaa, kun tosiaan fakta on, etteivät kaikki suomalaiset naiset koskaan tule tälle palstalla myöntämään jotain ja jos esimerkiksi minä yksittäisenä palstalaisena sanon jotain myöntäväni, niin sillä ei ole mitään merkitystä, koska sehän on vain yhden naisen myöntäminen.

Vierailija
55/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ne vaan odottavat prinsessoina kotonaan vaatimuslistojen päällä istuen, että se oikea tulee ovelta hakemaan!

Vierailija
56/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta jankataan täällä lähes päivittäin. Mitään uutta asiasta ei ole sanottavana. Näitä aloituksia tekevät ovat joko trolleja tai elävät ihan huuhaa-maailmoissaan – niin kaukana ollaan tavallisesta elämästä.

Kertauksena vastauksia:

1. Kyllä, kenellä tahansa saa olla millaiset tahansa kriteerit kumppanilleen.

2. Mutta sama koskee niitä kumppaniehdokkaita.

3. Jos kriteerit ovat kovin ulkonäkökeskeisiä useimmat pitävät niitä aika typerinä, sillä suhteessa ei olla ulkonäön vaan ihmisen kanssa. Varmasti aika harvassa on onnelliset parisuhteet jotka perustuvat ulkonäölle.

4. Jos kriteerit ovat ihan eri sfääreissä suhteessa siihen, mitä itse tarjoaa ja millaista elämää elää, aiheuttaa se helposti äimistystä siitä, kuinka sokea tällainen henkilö oikein voi olla sekä itsensä, että ylipäätään elämän suhteen. Tällaisilla kaikin puolin epätasapainoisilla yhdistelmillä ei erittäin suurella todennäköisyydellä olisi mitään yhteistä myöskään parisuhteessa keskenään, joten miten se edes voisi toimia.

5. Jos kriteerit ovat kaksinaismoralistisia, eli tahdotaan muiden toimivan eri tavalla kuin itse tekee, se antaa vaikutelman hyvin epämiellyttävästä persoonasta, joka mielellään alistaa ja sanelee muille millaisia näiden tulisi olla. Ei kukaan tasapainoinen henkilö halua tällaista puolisoa tai ylipäätään tällaista seuraa, edes netissä.

6. Ylipäätään se, että vaatii muiden, vieläpä hyvin laajassa mittakaavassa kuten 'naiset', muuttuvan itseään miellyttävämpään suuntaan, ei yllättäen herätä innostunutta vastakaikua. Ihmiset kun tykkäävät olla sellaisia kuin itse haluavat ja tehdä niin kuin itse haluavat – ja niin sen kuuluu ollakin. Jokaisella kun on itsemääräämisoikeus (ja huom. se ei ulotu toisiin).

7. Jos ei toivotunlaista kumppania onnistu vierellensä saamaan, ei siihen oikein voi todeta kuin 'sepä ikävää'. Kaikilla on tuurista kiinni, löytyykö sitä omaa rakasta, joka tuntee samoin. Ja niille, jotka itse sabotoivat mahdollisuuksiaan edellä luetelluin tavoin, ei voi mitään, sillä eiväthän he muutu ainakaan tällä palstalla saadun informaation kannustamana.

Vierailija
57/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se ei ole kova paikka pääasiassa siksi koska olen ollut saman miehen kanssa 11 vuotta, joten nämä "miesten vaatimukset" eivät kosketa minua.

Mutta lähinnä ärsyttää se, että miesten vaatimukset ovat palstojen perusteella tosi pinnallisia, ja on turhauttavaa ymmärtää miten ohuella tasolla miehet potentiaalisia kumppaneitaan arvioivat.

Vierailija
58/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, sinä ja kaltaisesi voivatkin vapaasti pariutua toisten miesten kanssa, joiden "parisuhdetaidot" sinun mukaasi ovat paremmat. :)

Mutta tehkää se jossakin muualla, kiitos.

Heterona paljon parempi vaihtoehto on pariutua naisen kanssa, joka on parisuhdetaidot. Niin kuin olenkin tehnyt. Säälittää vain miehet, jotka ovat tehneet elämänsä pahimman virheen menemällä naimisiin väärän naisen kanssa. Ovat koko loppuelämän onnettomia.

Vierailija
59/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle se ei ole kova paikka pääasiassa siksi koska olen ollut saman miehen kanssa 11 vuotta, joten nämä "miesten vaatimukset" eivät kosketa minua.

Mutta lähinnä ärsyttää se, että miesten vaatimukset ovat palstojen perusteella tosi pinnallisia, ja on turhauttavaa ymmärtää miten ohuella tasolla miehet potentiaalisia kumppaneitaan arvioivat.

Palstalla ne näkyvät puhtaasti tissien koon tai rasvaprosentin muodossa johtuen sitä, että niitä kirjoittavat miehet eivät ole koskaan päässeet sellaiselle etäisyydelle naista, että osaisivat tehdä vaatimuksia esim. riitelytyylistä, rahankäytöstä tai vaikkapa elämänhallinnasta. He näkevät naiset kaukaisina kuvina, joista voi arvioida vain ulkonäön. 

Vierailija
60/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taas.

Höpö höpö. Saat haluta mitä tahansa , mikään ei estä. Eri asia sitten on löytyykö haluamaasi. Ne tyypit joita haluavat saavat valita myös ihan vapaasti kenet haluavat ja suurella todennäköisyydellä valinta ei osu sinuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi