Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko ainoa jota ärsyttää piikkikorkkarijuontajat tv:ssä?

Vierailija
19.01.2021 |

Tulee vain mieleen että ei ole kyllä pitkälle tasa-arvossa päästy kun jotkut ämmäät ne pitävät tollasia helvetin kapineita jalassaan ja vielä yleensä vapaaehtoisesti.

Tunnen jonkunlaista raivoa, häpeää niiden puolesta.

En ole trolli, enkä persumies, vaan nainen. Ei minua miehenä kiinnostaisi kun toinen sukupuoli tekee itsestään pellen, minua kiinnostaa kun omani vie naiskuvaa aina vain takapakkia kuten tommoset ämmmät. Ihme etteivät vielä vedä hijabia päähän.
Todella VOIMAANNUTTAVAA.. mai ääs.

Ja hei, jos voisitte vielä verkata korkkariämmmät!! Kiitti. Tuntisin itseni todella voimaantuneeksi teidän ansiosta.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule alas mököpuusta, korkkariämmä keittää sulle kaakaota :)

Vierailija
2/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on vaikeaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe- ja ajankohtaisohjelmissa naispuolisilla osallistujilla, etenkin kanavan edustajilla, on jalassa sellaiset piikkikorkohirvitykset, että he eivät varmasti pysty kävelemään niillä pukuhuonetta pidemmälle. Tarkoitus on antaa katsojille jotain katseltavaa, ja korkkarit ovat helppo tapa kiinnittää miesten ja naistenkin huomio. Ihan harkittu juttu, siis. Rupeapa seuraamaan vaikka Ylen aamujuontajia ja katso, kuinka tiiviisti kamera kuvaa puhujia juontajan kenkien tasalta.

Vierailija
4/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhe- ja ajankohtaisohjelmissa naispuolisilla osallistujilla, etenkin kanavan edustajilla, on jalassa sellaiset piikkikorkohirvitykset, että he eivät varmasti pysty kävelemään niillä pukuhuonetta pidemmälle. Tarkoitus on antaa katsojille jotain katseltavaa, ja korkkarit ovat helppo tapa kiinnittää miesten ja naistenkin huomio. Ihan harkittu juttu, siis. Rupeapa seuraamaan vaikka Ylen aamujuontajia ja katso, kuinka tiiviisti kamera kuvaa puhujia juontajan kenkien tasalta.

Jaa. Kyllä mä veikkaan että mun glitter-Martensit kiinnittäis enemmän huomioo.

Vierailija
5/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttääkö sua nyt siis sekä korkkarit että hijab? Mahtaa olla naiskuva sekaisin

Vierailija
6/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Olen ihmetellyt ihan samaa.

Vierailija
7/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein katson että ompa kauniit kengät. Kai sitä kuitenkin saa käyttää korkkareita jos haluaa, suututtaakohan se sinua jostain muusta syystä? Minä tykkään ja käytän ihan vapaaehtoisesti...

Vierailija
8/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomessa juontajanaisilla ei näe kunnon nahkasaappaita?

Vierailija
9/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä.

Tavallista pukeutumista noissa hommissa.

Kuten myös bisneselämässä.

Vierailija
10/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että ärsyttää, on vain pelkkää puhdasta kateutta.

Että jollakin on varaa ostaa kauniita kenkiä ja vielä rohkeutta käyttää niitä.

Ei minua ärsytä kenenkään kengät olivatpa sitten ballerinat tai tennarit tai korkkarit.

Vierailija
11/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitä on muitakin, jotka tykkäävät käyttää korkkareita. Olen niihin niin tottunut, että tuntuisi oudolta mennä toimistolle matalissa kengissä.

Älä ärsyynny normaaleista asioista!

Vierailija
12/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että olet

Vierailija
13/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne korkkkarinaiset saa siitä palkkaa. ihan itse te naiset esineellistätte itsenne 

Vierailija
14/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän lievemmin ja ämmittelemättä voisin sanoa samaa

Outoa ihmiskuvaa 2000-luvulla tämä että kahdesta juontajasta toinen on rennostipuettu ja luonnollinen ja toinen kuin nukke piikkikorkoineen, usein myös talvella hihattomassa yläosassa eikö siinä tule kylmä!

Mekko ja kengät vielä niin epämukavat että istuma-asento on sellainen jäykkä putki, siinä sitten kääntyillään että hetkeksi saadaan mukava asento. Ja kauhea varominen ettei lbd:n lyhyen helman alta näy kameraan liikaa

Toivottavasti ovat itse päätyneet tyylinsä eikä se ole heille valittu. Epämukavalta näyttää kotikatsomoon.

Se nätin nuken rooli jää usein ainoastaan mieleen vaikka miten taitava olisi alallaan. Toinen siinä uskottavassa asussaan vie kaiken kiitoksen ja kehun

Niinhän sitä sanotaan että piikkikorot keksittiin etteivät naiset saisi liikaa etumatkaa... nähdyn perusteella pitää paikkansa

(Kaikki tämä sillä varauksella että jokainen saa itse valita tyylinsä, en vaan jaksa uskoa että tuo olisi kaikkien oma valinta. Vanhanaikainen ajattelu business ja business casual-tyylistä taustalla, uskoisin. Nostan hattua jokaiselle joka tuulettaa ummehtunutta ohjeistoa!)

Noinkohan taas tulee vaivaisenluu-leikkaukset yleisiksi. Äitini ikäluokassa eli nykyisillä 65-75-vuotiailla se on melkein sukupolvikokemus nuoruuden kenkien vuoksi... nykyään luultavasti tehdään ergonomisempia kenkiä ehkä jalat kestävät loppuiän

Vierailija
15/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarithan niillä on monesti nykyisin. Eikö naisilla ole välimuotoa korkkareiden ja lenkkareiden väliltä? Paitsi herrainkengät, jotka ymmärrettävistä syistä eivät kaikkia miellytä.

Vierailija
16/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kyllä mä veikkaan että mun glitter-Martensit kiinnittäis enemmän huomioo.

Onhan siellä vierailla nähty kaikenlaisia pellekenkiä, ja varmasti niillä saa huomiota. Huomio kuitenkin on erilaista kuin se, mitä korkokengillä saa. Juontajattarien kengät, nilkat ja sääret ovat etualalla ihan syystä.

On ihan turha selitellä, että itse tykkää pitää korkkareita. TV-studiossa sillä, tykkääkö vai ei, ei ole merkitystä. Kaikki on harkittu katsojien silmää varten. Paitsi vieraiden vaatetus.

Vierailija
17/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-juontajille pitäisi sallita vain tuuli- ja verryttelyasut. Epätasa-arvoista koreilla telkkarissa hienoilla vaatteilla.

Vierailija
18/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää tv juontaja miehet korkkareissa. Ovat niin ollakseen diivaillen.

Vierailija
19/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat kuin hikiset lenkkaritossut.

Puoliseitsemän ohjelman perjantaijuontajalla on kunnon metsäsaappaat.

Vierailija
20/48 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö sua nyt siis sekä korkkarit että hijab? Mahtaa olla naiskuva sekaisin

Ja nehän ei mitenkään sulje toisiaan pois. Olen nähnyt todella tyylikkäitä hijabiin pukeutuneita naisia, joilla on korkkarit.