Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisille on niin kova paikka se, että miehilläkin on vaatimuksensa?

Vierailija
19.01.2021 |

Naisilla tulee olla vaatimukset ja mieltymykset millaisen miehen haluaa ja ottaa parisuhteeseen. Ei kannata ottaa ketä tahansa. Jos nainen ei löydä ketään niin syy ei tietenkään ole naisen vaan se, että hyviä miehiä on liian vähän, he ovat jo varattuja tai nainen ei vaan ole törmännyt tasoiseensa mieheen.

Miehilläkin saa olla vaatimuksia naisen suhteen. Mutta ei tietenkään mitään ulkonäköön liittyvää tai muuta joka ei ole naisten hyväksymä vaatimus. Miehen kannattaa vaan ottaa nainen jonka saisi jos kerran perheen haluaa. Ja mies joka ei saa (ota ketä tahansa) naista, on aivan luuseri. Millainen mies ei edes oikeaa naista ole saanut (incl. seksiä)? Naisilla taas seksi miehen kanssa ei ole saavutus vaan paremminkin uhraus. Onhan nainen aina uhri! Jos ei mies ei saa naista tai miehen elämässä ei muuten vaan ole naista, on vika miehessä. Miksi ei ole edes naista itselleen saanut?

Kommentit (160)

Vierailija
21/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas.

Ap, sinä saat asettaa parinhaussa kriteereitä vaikka tuhatpäin jos haluat. Saat aivan vapaasti valita itsellesi sopivan kumppanin suhteeseen. Tosin kannattaa muistaa että myös tällä potentiaalisella kumppanilla on sama oikeus valita, joten turha sitten itkeä että naiset on ihan tyhmiä kun ne valkkaa.

U . lien ajatusvirhe numero 1 on se, että miehen valinnanvapaus on itseisarvollista, naisen valinnanvapaus on miesten oikeuksien polkemista.

Vierailija
22/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah autuutta kirjoitti:

Ja taas mennään, näppis ja korvat höyryten! Ei haittaa menoa ollenkaan, että samat lauseet ja sanat toistuu täällä 365 päivää vuodessa!

Ihminen on kummallinen otus loputtomassa yksinkertaisuudessaan.

Pata kattilaa soimaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nähdään, kuinka palstan naisten luetunymmärtämiskyky häviää saman tien, kun joku ottaa puheeksi pariutumisen miesten näkökulmasta. Erikoinen ilmiö, ei voi muuta sanoa.

Pyysin jo edellä aitoa dialogia. Sellaista, jota käydään ilman omituisia, itse keksittyjä premissejä ja minä-muodossa. Me naiset emme ole kollektiivi.

No eihän sillä ole mitään kokemuksia irl, kunhan nettiä näprää.

Vierailija
24/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko? Miten mulla ei ole tuollaisesta tietoa, vaikka olen nainen ja tunnen myös monia naisia. Yhdenkään en ole koskaan kuullut valittavan siitä, että miehillä on vaatimuksia. Kaikille tuntuu olevan varsin selvää, että eri ihmiset tykkää eri asioista.

Vierailija
25/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hemmetti haluat niitä naisia jotka valitsee kumppaninsa markkinatasoteorian mukaan niin sitten sinun ei auta kuin parantaa tasoasi. Terapia toki taitaisi toimia tehokkaammin, jos tavoitteesi on kuitenkin viimekädessä vain pariutua

Vieläkin 90% ihmisistä ei toimi tuon huuhaan mukaan, me ollaan ihan normaaleja ihmisiä.

Vierailija
26/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen kriteeri-ajattelu on minulle hieman outoa. Olen aina valinnut seurustelusuhteeni sen perusteella, että on livenä tullut sellainen kutkuttava tunne. En tiedä, onko se joku pikatsekkaus tai jotain ylimaallista, mutta ei ainakaan mitään hirveän harkitsevaa kriteerien punnintaa.

Vierailija
27/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa ettei miesten vaatimukset kiinnosta pätkääkään. Ihan saa jokainen henkilö sukupuoleen katsomatta itse päättää haluaako parisuhteeseen vai ei ja kenen kanssa.

Vierailija
28/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas nähdään, kuinka palstan naisten luetunymmärtämiskyky häviää saman tien, kun joku ottaa puheeksi pariutumisen miesten näkökulmasta. Erikoinen ilmiö, ei voi muuta sanoa.

Ok. Mitä sitten?

On se outoa sikäli, että deittipalstojen naiset esimerkiksi tuntuvat ymmärtävän miesten hankaluudet parisuhdemarkkinoilla. Ei suurin osa ole jankannut vastaan ja höpissyt aiheen vierestä samalla tavalla kuin tällä palstalla yleensä. Moni on tietysti aluksi yllättynyt, kun olen sanonut, että vientiä on ollut välillä heikonlaisesti. Aihe tulee joskus puheeksi nettinaisten kanssa, en jankkaa siitä heille pakonomaisesti, tämä oli pakko sanoa ennen kuin joku tulee sitä ehdottamaan.

Vierailija
29/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriteerit ei pitäisi olla korkeammalla kuin mitä on itsellä tarjota. Ja aika moni mies arvioi itsensä tosi yläkanttiin. Hyviä miehiä on vähän.

Vierailija
30/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on tottunut siihen, että aina löytyy hyvännäköinen mies, joka tulee ja ottaa. Alfan vaatimuksiin on helppo suostua, koska kaikki naaraat haaveilevat parittelusta kukkulan kuninkaan kanssa. Sitten kun pitäisikin sietää betaurosta (95 % miehistä), esim. avioliiton vuoksi, tilanne koetaan niin, että betauroksen tehtävä on vain ja ainoastaan palvella naaraan oikkuja, koska kapeaharteinen perusmies ei alfan tavoin kykene naista seksuaalisesti tyydyttämään. Ja tästä seuraa tietenkin naiselle katkeruutta ja vihaa.

"Aina löytyy hyvännäköinen mies, joka tulee ja ottaa". Te miehet vaan lupailette. Olen vanha, ruma , läski ja sinkku, eipä vaan tule meikäläistä ottamaan.

Sinun pitää muistaa, että näiden miesten mielestä "nainen" on tyyppiä Miss Suomi -finalisti. Sinua ja minua ei edes pidetä naisina.

Vierailija
31/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin jo edellä aitoa dialogia. Sellaista, jota käydään ilman omituisia, itse keksittyjä premissejä ja minä-muodossa. Me naiset emme ole kollektiivi.

No eihän sillä ole mitään kokemuksia irl, kunhan nettiä näprää.

Vastaat lainaamallesi kommentoijalle juurikin omituisella, itse keksimälläsi premissillä :DD

Vierailija
32/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen homoviba noissa alfa-jauhannoissa, fantasiaa miten alfamies tulee ja ottaa :)

Jospa siitä onkin kysymys, että naisten sijaan oikeasti kiinnostaa se alfamies? Ja siksi naiset niin kamalasti ärsyttävät.

Eikä tämä ole mikään herja, vaan yritys auttaa tuota jankuttajaa tajuamaan, mistä on kyse.

Vierailija
33/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtävästi alle 180cm hoikka ja kasvoiltaan hieman naismainen mieheni on turboalfa. Kaikenlisäksi mieheni on ihmisläheistä vapaaehtoistyötä tekevä ja suosikkialkoholijuomansa on punaviini. Oikea tasoteoreetikkojen alfffa. Tai sit ei mutta kultainen silti koska newsflash: en edes halua sellaista. <3

Vierailija
34/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mitä sitten?

On se outoa sikäli, että deittipalstojen naiset esimerkiksi tuntuvat ymmärtävän miesten hankaluudet parisuhdemarkkinoilla. Ei suurin osa ole jankannut vastaan ja höpissyt aiheen vierestä samalla tavalla kuin tällä palstalla yleensä. Moni on tietysti aluksi yllättynyt, kun olen sanonut, että vientiä on ollut välillä heikonlaisesti. Aihe tulee joskus puheeksi nettinaisten kanssa, en jankkaa siitä heille pakonomaisesti, tämä oli pakko sanoa ennen kuin joku tulee sitä ehdottamaan.

No miksi sitten jauhat täällä?

Vierailija
35/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mitä sitten?

Jauhan? En ole kommentoinut näitä aiheita käsitteleviin ketjuihin kovin aktiivisesti viime aikoina. Miksi tämä aihe herättää niin voimakasta suuttumusta naisissa täällä? Odotan vastauksia kysymykseeni, älkää pelkästään alapeukuttako.

Vierailija
36/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen on tottunut siihen, että aina löytyy hyvännäköinen mies, joka tulee ja ottaa. Alfan vaatimuksiin on helppo suostua, koska kaikki naaraat haaveilevat parittelusta kukkulan kuninkaan kanssa. Sitten kun pitäisikin sietää betaurosta (95 % miehistä), esim. avioliiton vuoksi, tilanne koetaan niin, että betauroksen tehtävä on vain ja ainoastaan palvella naaraan oikkuja, koska kapeaharteinen perusmies ei alfan tavoin kykene naista seksuaalisesti tyydyttämään. Ja tästä seuraa tietenkin naiselle katkeruutta ja vihaa.

"Aina löytyy hyvännäköinen mies, joka tulee ja ottaa". Te miehet vaan lupailette. Olen vanha, ruma , läski ja sinkku, eipä vaan tule meikäläistä ottamaan.

Sinun pitää muistaa, että näiden miesten mielestä "nainen" on tyyppiä Miss Suomi -finalisti. Sinua ja minua ei edes pidetä naisina.

Trollit noita Miss Suomi-kommentteja kirjoittavat. 

37/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole kova paikka mikään muu kuin sen tajuaminen miten harhaisessa maailmassa iso osa miehistä näyttä elävän.

Uskokaa jo viimein. Todella iso osa sekä miehistä että naisista on täysin tavallisia keskivertoihmisiä jotka pariutuvat ilman suurempia ongelmia kaltaistensa kanssa. Mutta jostain syystä te että sopeudu tähän massaan vaan kohkaatte vuodesta toiseen siitä ettei se alin 10% ja ylin 10% kohtaa. No miksiköhän...

Näin juuri.

Usein ne naisten "kohtuuttomat" vaatimukset miehelle ovat: raitis, siisti, luotettava ja itsestään ja toisista huolen pitävä. Ai kauheeta, miten kohtuutonta.

Miesten vaatimukset ovat: nuori, laiha, isorintainen, pienipeppuinen, alistuva, kaunis, päivätyön lisäksi kaikki kotityöt ja lastenhoidon yksin hoitava jne., miestä varauksetta ihaileva ja palveleva jne.

Kumma kun ei "ketään" löydy.

Kannattaa mennä kaupungille tai ostarille katselemaan ihmisiä. Siellä ne ihan tavallisen ja rumankin näköiset miehet kulkevat tyttöystäviensä ja vaimojensa kanssa. Myös ne nuoret ja kauniit vanhenevat.

Vierailija
38/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mitä sitten?

Jauhan? En ole kommentoinut näitä aiheita käsitteleviin ketjuihin kovin aktiivisesti viime aikoina. Miksi tämä aihe herättää niin voimakasta suuttumusta naisissa täällä? Odotan vastauksia kysymykseeni, älkää pelkästään alapeukuttako.

Kerro minulle:

Miten voin vastata avaukseen, jossa väitetään, että minulle naisena on kova paikka,että miehillä on vaatimuksia naisille, kun todellisuudessa se ei ole minulle millään muotoa kova paikka?

Miksi et tee asiallista avausta, jos oikeasti haluat keskustelua etkä vain provota?

Vierailija
39/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse yhtään, että miehet (näin yleistäen) haluaa sen pienen, siron, nätin ja isorintaisen naisen. Koska olen juuri sellainen. Mutta muistakaa, että myös ne komeat, pitkät, lihaksikkaat ja hyvin varustellut miehetkin haluaa. Ja jos mulla on kerran varaa valita, otan mieluummin sen komean tottakai. Koska en halua parisuhdetta, hyvä seksi riittää ja siinä on tärkeää että toinen on haluttava. Ja parisuhdetta en halua juuri siksi koska iso osa miehistä ei ole siihen kelvollisia, huomaa sen jo tätä palstaa lukemalla.

Vierailija
40/160 |
19.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taas.

Ap, sinä saat asettaa parinhaussa kriteereitä vaikka tuhatpäin jos haluat. Saat aivan vapaasti valita itsellesi sopivan kumppanin suhteeseen. Tosin kannattaa muistaa että myös tällä potentiaalisella kumppanilla on sama oikeus valita, joten turha sitten itkeä että naiset on ihan tyhmiä kun ne valkkaa.

U . lien ajatusvirhe numero 1 on se, että miehen valinnanvapaus on itseisarvollista, naisen valinnanvapaus on miesten oikeuksien polkemista.

Ei Suomessa mitään valinnanvapautta ole. Arvot ja ihanteet määrittävät, mitä on sopivaa haluta.