Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän suihkuun meno on aina niin vastenmielinen homma?

Vierailija
18.01.2021 |

Millään ei viitsisi mennä, ainakaan ennenkuin on ihan pakko.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset kävis kiljuen vaikka viidesti päivässä. Mua kans ei huvita, mutta teini käy innoissaan.

Vierailija
2/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko, peseytyä voi muullakin tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se johtuu osittain siitä, että kylppärini on vastenmielinen ja suihkussa käynnissä aiheutuu aina sotku. Kylppäri on pieni ja siellä on vessa tietenkin samassa, ja suihkun jälkeen koko koppi on veden peitossa ja höyryinen. Kaikkia kulmia ja nurkkia on hankala pitää täydellisen siistinä ja se lisää vastenmielisyyttä kun on kaikkia kalkki ym. kertymiä. Suihkuverho takertuu ihoon ja suihkuun ei mahdu kunnollista telinettä shampoolle ym. joten ne tippuvat aina lattialle.

Vierailija
4/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni kuulisin, että milloin mahtaa olla tää "pakko mennä" hetki? Kerran viikossa? Passivoituminen muuten lisää viitsimistä ihan kaikkeen. Kun ei tarvi tehdä mitään eikä mennä mihinkään, on helpompaa tietysti vedellä samoilla kalsareilla monta päivää. Kun liikkuu, on suihku paras hetki urheilusuorituksen jälkeen, tai mielummin sauna, mutta aina ei voi valita.

Vierailija
5/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa katsoa omia läskejä?

Vierailija
6/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on miesten ongelma noin ylipäätään.

Vierailija
7/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun sinne saa itsensä raahattua, ei tahdo tulla pois :D

Vierailija
8/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla se johtuu osittain siitä, että kylppärini on vastenmielinen ja suihkussa käynnissä aiheutuu aina sotku. Kylppäri on pieni ja siellä on vessa tietenkin samassa, ja suihkun jälkeen koko koppi on veden peitossa ja höyryinen. Kaikkia kulmia ja nurkkia on hankala pitää täydellisen siistinä ja se lisää vastenmielisyyttä kun on kaikkia kalkki ym. kertymiä. Suihkuverho takertuu ihoon ja suihkuun ei mahdu kunnollista telinettä shampoolle ym. joten ne tippuvat aina lattialle.

Kannattaa varmaan putsata ja avata kunnolla se ilmastointikanava jos kosteus noin valtava. Ja jos suihku ehtii höyryyntyä niin ilmeisesti sitä kuumaa vettäkin lorotetaan koko suihkun ajan. Hana kiinni kun saippuoi.

Vierailija
9/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas hyvä olo palkitsee.

Vierailija
10/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylppärini on saastainen loukko.

Vierailija
11/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan olla suihkussa, mutta etenkin talvella se kylmyys ennen suihkua ja suihkun jälkeen märillä hiuksilla puistattaa. Vaikea saada aikaiseksi riisua lämpimät vaatteet päältä.

Vierailija
12/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan suihkussa käyntiä, koska mulla on niin kuiva iho että joudun aina suihkun jälkeen rasvaamaan itseni päästä varpaisiin. Se tosi inhottavaa, varsinkin talvella, kun paleltaa. Pakko kuitenkin tehdä, koska muuten kutisen ihan hillittömästi. Lisäksi pitkät, märät hiukset jotka liimaantuu joka paikkaan, tuntuu vastenmielisiltä.

Vierailija
13/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vastenmielisyys suihkussa käyntiin johtui masennuksesta. Myös ruoan laittaminen ja syöminen jäi pitkän aikaa yhteen ateriaan päivässä, mielellään eineksiä. Vasta kun ymmärsin mistä kaiken vastenmielisyys johtui, tein suihkussakäynnistä joka aamuisen rutiinin, ja sitten alkoi pikkuhiljaa helpottaa. Ap:llä ei ehkä ole kyse samasta, mutta jos olisikin, niin kannattaa pohtia.

Vierailija
14/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan käydä suihkussa :D joka ilta käyn, toisinaan myös aamuisin. Pakko tietysti nyt pakkasten aikaan rasvata ihoa kun kuivuu, mutta se on pieni hinta siitä, että pääsee aina suihkun raikkaana illalla nukkumaan.

Lapsilla on just tuo minkä joku sanoikin jo, eli ei tahdota mennä mutta sitten sinne jäämään asumaan ja pitää käydä huutelemassa, että jättää lämmintä vettä muillekin.

Vierailija
15/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on miesten ongelma noin ylipäätään.

Jep. Todella ikävää katsella sitä haisevaa ja likaista naista vaikka nainen ei omasta saastaisuudestaan itse häiriinny

Vierailija
16/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kenen vika se on?

Vierailija
17/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla on pakko käydä suihkussa, miten sitä muuten heräisi? Nopea suihkuhetki aamuisin huuhtelee unihiekat pois.

Pidän myös pitkistä kuumista suihkuista vaikka vettä tuhlaakin. Ei vain kehtaa montaakaan kertaa viikossa niin suihkutella kun kyttäävät naapurit, tiedättehän?

Vierailija
18/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kenen vika se on?

Persujen tietenkin. Öyhöyh,

Cityvihreä, Hesa

Vierailija
19/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien hiusten pesu, hoitoaine, kuivaus on tylsää. Ihon rasvaus myös.

Vierailija
20/83 |
18.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin teininä kun suihkuhuone oli jäätävän kylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi