Mies ei ole koskaan seurustellut
Mitä mieltä miehestä (33v) joka ei ole koskaan seurustellut? Olen tavannut todella kiltin ihanan miehen jolla on takana vain kaksi panoa. Kysyin miksi ei ole seurustellut mutta en saanut kunnollista vastausta.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole itsekään seurustellut, olen 30v nainen. Onko siinä tosiaan jotain outoja, että kaikki eivät löydä kumppania parikymppisenä?
Naisilla se on outoa. Sinäkin saisit välittömästi seuraa tinderissä tai baarissa.
En minä halua satunnaissuhdetta. Parisuhteen haluan, mutta en ole löytänyt miestä parisuhteeseen. Olen miehile kuin ilmaa.
Toisille parisuhteeseen pääseminen on haasteellisempaa, minullekin. Mitä olet tehnyt, ettet olisi ilmaa miehille? Osaatko keskustella?
Itse tunnen miehen joka ei ole koskaan seurustellut kunnolla. Ikää yli 40. Hän on suhteellisen ujo, ja hänellä tuntuu olevan kovin kovat kriteerit naisille kun treffeille pääsee. Jokainen lyhyt tapailu päättyy ennenkuin alkaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tää ajatus että naiset ei tee aloitteita? Mä aloin lyöttäytyä mun kilttiksen seuraan ihan omasta aloitteestani, kerroin ensin olevani ihastunut, vein sen poikuuden ja nyt 16 vuoden koulutuksen jälkeen se ei oo enää niin kilttis, ainakaan sängyssä. Jos suhteettomuus ja kokemattomuus ei johdu isosta viasta päässä/mielessä/kropassa niin näitä on hyvä ottaa ja kouluttaa mieleiseksi. Molemmat on nauttinut matkasta.
Niin.. Tuosta sinun aloitteesta on aikaa jo 16 vuotta. Maailma oli aivan erilainen vielä silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kiinnostunut panojen määrästä ja seurusteluista, jos olisit multa kysynyt niin olisin vastannut että kokemusta on ja se saisi riittää vastaukseksi, eihän tuollaista kuulu edes kysyä kuinka monta panoa on ollut.
Suurin osa naisista (ja ihmisistä) on. Aivan tavallinen kysymys ja kiinnostuksenkohde. Suurin osa, kun etsii normaalia ihmistä kumppanikseen ja yli 30-vuotiaalla seurustelemattomuus on poikkeavaa ja siksi olisi hyvä tietää mikä siinä on taustalla. Ja vaikka olisi seurustellut niin entiset suhteet ja syyt niiden päättymiselle on hyvä tietää ennen kuin alkaa mitään vakavampaa toisen kanssa miettimään. Seksimieltymykset myös samaa sarjaa. Näistä on hyvä keskustella heti alussa, jotta tietää onko toinen sitä mitä kumppaniltaan etsii.
Miehen näkökulmasta se on negatiivinen asia jos nainen kehuskentelee panojen määrällä, osoittaa sitä että on likainen jakorasia. Mitä itse sanot kun sitä kysytään?
Kysytään mitä?
Montako panoa sulla on ollut.
Tietenkään en ala niitä luettelemaan. Normaaleilla ihmisillä on ollut suhteita ja seksiä.
Mikähän mahtaa olla sinun käsityksesi normaalista? Itse olen tosiaan ihan tavallinen nainen, enkä ole koskaan kelvannut miehille suhteeseen. Sen sijaan päihde ja mielenterveysongelmaiset sun muut ongelmatapaukset ja kaikenlaiset naiset siltä väliltä kelpaa miehille liiankin hyvin. Kaikki muut löytää seuraa tuosta noin vain, itse en omista yrityksistä huolimatta ole saanut miestä kiinnostumaan minusta seurustelumielessä. Pidän tätä asiaa todella omituisena. Tälle ei löydy minkäänlaista loogista selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kiinnostunut panojen määrästä ja seurusteluista, jos olisit multa kysynyt niin olisin vastannut että kokemusta on ja se saisi riittää vastaukseksi, eihän tuollaista kuulu edes kysyä kuinka monta panoa on ollut.
Suurin osa naisista (ja ihmisistä) on. Aivan tavallinen kysymys ja kiinnostuksenkohde. Suurin osa, kun etsii normaalia ihmistä kumppanikseen ja yli 30-vuotiaalla seurustelemattomuus on poikkeavaa ja siksi olisi hyvä tietää mikä siinä on taustalla. Ja vaikka olisi seurustellut niin entiset suhteet ja syyt niiden päättymiselle on hyvä tietää ennen kuin alkaa mitään vakavampaa toisen kanssa miettimään. Seksimieltymykset myös samaa sarjaa. Näistä on hyvä keskustella heti alussa, jotta tietää onko toinen sitä mitä kumppaniltaan etsii.
Miehen näkökulmasta se on negatiivinen asia jos nainen kehuskentelee panojen määrällä, osoittaa sitä että on likainen jakorasia. Mitä itse sanot kun sitä kysytään?
Kysytään mitä?
Tietenkään en ala niitä luettelemaan. Normaaleilla ihmisillä on ollut suhteita ja seksiä.
Mikähän mahtaa olla sinun käsityksesi normaalista? Itse olen tosiaan ihan tavallinen nainen, enkä ole koskaan kelvannut miehille suhteeseen. Sen sijaan päihde ja mielenterveysongelmaiset sun muut ongelmatapaukset ja kaikenlaiset naiset siltä väliltä kelpaa miehille liiankin hyvin. Kaikki muut löytää seuraa tuosta noin vain, itse en omista yrityksistä huolimatta ole saanut miestä kiinnostumaan minusta seurustelumielessä. Pidän tätä asiaa todella omituisena. Tälle ei löydy minkäänlaista loogista selitystä.
Onneksi nää narkkialkit yleensä pariutuu toisten narkkialkkien kanssa eli poistavat markkinoilta vaan ongelmatapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti seksi ole sinulle suuri osa parisuhdetta. Jos on 33 v. ja vain kaksi seksuaalista kokemusta takana niin ei ole kovin hyvin luonto tikanpoikaa puuhun vetänyt. Sinulla voi sitten olla aika paljon opetettavaa asiassa jos suhteeseen päädytte.
Seksi ei ydinfysiikkaa. Miksi siitä puhutaan kuin jostakin vaikeasta teknisestä suorituksesta? Kyse on kahden ihmisen välisestä kemioiden yhteensopivuudesta, tämä pätee ihan kaikkeen mitä tulee vuorovaikutukseen. On täysin tapauskohtainen ja subjektiivinen asia, kuinka nämä kaksi ihmistä sopivat yhteen kaikilta osin. Ei ole olemassa mitään määrettä tai mittaria, jolla kyseisiä asioita voisi mitata. Niille ei ole olemassa objektiivisia raameja tai kaavaa. Ihmiset tulisi kohdata ensisijaisesti ihmisinä.
Hei. Nyt mulla sytytti. Nämä topicissa kuvailtavat ongelmat johtuvat siitä tosiasiasta, että alkoholin käyttö on vähentynyt jo vuosia.
Pitäis naidten ja miesten alkaa juoda, niin turhat estot poistuisivat ja löydettäisiin toistemme seuraan, siitä sänkyyn ja parisuhteeseen.
Näinhän sitä on ennenvanhaankin toimittu, miksi keksiä pyörää uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysytään mitä?
Toisin sanoen olet torjunut jokaisen miehen jos ensimmäisellä tapaamisella ei tullut elämää suurempaa rakastumista. Edes molemmin puolinen ihastuninen ei riittänyt jatkoon kun löysit miehestä jotain "vikaa".
Ensimmäinen seurustelu 29-vuotiaana. Hänen kanssa pitkään naimisissa. 19 vuotiaana yksi pano. Ei muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tää ajatus että naiset ei tee aloitteita? Mä aloin lyöttäytyä mun kilttiksen seuraan ihan omasta aloitteestani, kerroin ensin olevani ihastunut, vein sen poikuuden ja nyt 16 vuoden koulutuksen jälkeen se ei oo enää niin kilttis, ainakaan sängyssä. Jos suhteettomuus ja kokemattomuus ei johdu isosta viasta päässä/mielessä/kropassa niin näitä on hyvä ottaa ja kouluttaa mieleiseksi. Molemmat on nauttinut matkasta.
Niin.. Tuosta sinun aloitteesta on aikaa jo 16 vuotta. Maailma oli aivan erilainen vielä silloin.
Eikä ollut. Ihan samoista asioista miehet ovat itkeneet 20 vuotta. Varmaan kauemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 30v kun tapasimme. Eikä ollut yhtään aikuisiän seurustelusuhdetta, vain panoja. Todella suosittu ystäväpiirittä mutta villi ja vapaa.
Halusi sitten kertaheitolla 3 valmiin lapsen isäpuoleksi:)
25v yhdessä joten en näe mitään ongelmaa tässä jos mies on fiksu ja rakastava
Eli jälleen klassinen jän**mies jota kaikki ovat halunneet.
M35
Kukaan ei halua tylsää luuseria. Saat kuulostaman pahimman luokan ongelmalta että nainen on saanut kiinnostavan miehen :D
Hankala tuohon on vastata. Itse olen naispuolinen ikisinkku, joitakin tapailuja ollut kyllä takana, mutta kaikki kuivuneet kokoon omia aikojaan. Tunnen monia samankaltaisia, eikä minusta mitään yhteistä nimittäjää ole. Joillakin ongelmia, toisilla ei mitään silmiinpistävää, joillakin sattumien summa. Minultakin joskus asiaa on kysytty, mutta en minä siihen osaa vastata yhtään mitään. Voi olla, että keskimäärin enemmän heissä on ongelmaisia, mutta onko ongelmat aina ns pahanlaatuisia ja yksilötasolla asiassa on tietysti paljon vaihtelua.
Lisäksi olen tavannut niitä, jotka pitkän suhteen tai avioliiton poikkeuksellisen traumaattisen loppumisen jälkeen ovat "muuttuneet" sekundäärisesti ikisinkuiksi, eli selvästi vaikea löytää suhdetta tai saada sitä käyntiin, vaikka selvästi sitä kaipaisivat. Ehkä se pitkä suhde on ollut heille joku uskomaton onnenpotku, tai sitten traumat ovat ottaneet veronsa. Tässä on ihan sama kuin esim taloudellisessa tai sosiaalisessa menestymisessä: ihminen aina ajattelee että se on jotenkin 100% hänen omaa ansiotaan, vaikka oikeasti sattuma ja säkä näyttelevät kyllä myös roolia, joidenkin kohdalla suurta toisilla pienempää.
Toisaalta mielestäni sarjaseurustelijoissa on myös ties mitä persoonallisuushäiriöisiä, jotka vielä ovat onnistuneet aiheuttamaan tuskaa muillekin kuin itselleen, toisin kuin ikisinkut.
Mitä seksiin tulee, olen kokeillut useampaa pitkissä suhteissa ollutta, jotka ovat olleet aika huonoja. Perustiedot naisten anatomiasta puuttuneet, eikä kuunnella toiveita jne. Yhteinen nimittäjä se, että luullaan että tiedetään asiasta kaikki, vaikka selvästi näin ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kysynyt sitä osalta kavereiltakin. Jotenkin vain kiinnostaa ihmisessä.
Kysytkö sukulaisiltasikin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli 30v kun tapasimme. Eikä ollut yhtään aikuisiän seurustelusuhdetta, vain panoja. Todella suosittu ystäväpiirittä mutta villi ja vapaa.
M35
Kukaan ei halua tylsää luuseria. Saat kuulostaman pahimman luokan ongelmalta että nainen on saanut kiinnostavan miehen :D
Mutta tämähän todistaa vallan hyvin sen et sellaiset alle 40-vuotiaat naiset haluavat sen klassisen jän**miehen, vaikka muuta väittäisivätkin.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Mutta tämähän todistaa vallan hyvin sen et sellaiset alle 40-vuotiaat naiset haluavat sen klassisen jän**miehen, vaikka muuta väittäisivätkin.
M35
Ok, hyvä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
M35
Jaa että parin naisen kommentti todistaa jotain kaikista naisista :D Kuule, mikään ei voi koskaan todistaa että "naiset" haluavat yksissä tuumin kaikki jotakin.
Mutta luulisi sinun ikäisesi jo tajuavan, että lähtökohtaisesti kiinnostava on parempi kuin tylsä, komea parempi kuin ruma ja pitkä on parempi kuin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen jo liian pessimisti, mutta tulee mieleen pelimiehen sepittely, juuri tämän tyyppisiä tarinoita tykkäävät selitellä.
Miksi kukaan sepittäisi tarinan, joka on suurimmalle osalle naisista turn-off?
Jos taas on vaikea uskoa, että meitä kokemattomia ja seurustelemattomia yli 30 v miehiä on olemassa niin kyllä meitä on. Emmekä erotu tuolla katukuvassa mitenkään ikätovereistamme.
Tarkalla tutkalla toki erotutte, mutta ei seurustelemattomat ja naisettomat miehet aina mitään lemuavia törkypommeja silti ole, vaikka naiset näin tapaavat yksinkertaistaa. Enemmänkin he ovat ulkoisesti haaleita ja olemukseltaan arkoja tai hyvin ponnettomia. Toki tuntemillani pitkäaikaissinkkumiehillä libidokin vaikuttaa olevan melko alhainen, eikä naisten jahtaaminen ole lainkaan verissä, eikä kuka tahansa myöskään sytytä. Ja kun hyvin harvat miehet revitään naisten toimesta käsistä, niin moni tuollainen tavallisen oloinen jullikka jää lopulta naputtelemaan sormella lavan reunalle.
En edelleenkään usko, että erotumme. Enemmänkin uskon, että menet stereotypioiden varassa ja uskot sen korreloivan vahvasti tosielämään. Varmasti lähikontaktissa ja jutellessa voisi aavistaa, että jotain erilaista, mutta en keksi miksi suurin osa kokemattomista ja seurustelemattomista miehistä olisi jotenkin katse maassa laahustavia outomuksia. Ja kun suurin osa ajasta ei kellään ole naisten jahtaamista niin tunnistaminen on vielä vaikeampaa.
Olen osittain samaa mieltä kuin tuo kenelle kommentoit, eli kyllä uskoisin että jotkut kokemattomat pystyy pelkästään olemuksesta erottamaan. On myös hyvin vaikea uskoa, että se ihminen joka kadulla tai kaupassa kääntää muiden päät (positiivisessa mielessä), kuuluisi tuohon ihmisryhmään.
M35