Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi isällä

Vierailija
05.03.2026 |

Onko normaalia että yhteishuoltajuudessa, lapsi 11v, meni isälle asumaan pariksi kuukaudeksi, minun työreissujen ajaksi ja muuttui aivan eri lapseksi? Aijemmin luova, innokas, puuhakas lapsi on vain varjo entisestään? Aijemmin oli äitinsä kanssa oikein hyvät välit ja nyt viikonloppusin nähdessään,saa agressio kohtauksia. Puhuu äidistään negatiivisesti. Lapsen annetaan pelata kokoajan. Saa katsoa youtubesta mitä haluaa, ei ole yhtäkään sääntöä isällä. Voiko tämä vaikuttaa? Aijemmin 8-9 numeroita sai koulustaja nyt saa 4-7

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta

Vierailija
2/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin. AIEmmin.

Vierailija
4/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
5/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan niitä vieroittajia miehissäkin.

Vierailija
6/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tässä olla kyse vieraannuttamisesta?

Vierailija
7/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele kirjoittamaan sana AIEMMIN, kun sitä noin paljon viljelet.

Vierailija
8/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No murrosikä alkamassa mutta silti, säännöt pitää olla molempien vanhempien luona. Perheneuvolaan voi mennä vanhemmat sopimaan säännöistä.

Vierailija
9/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojalle kävi just noin. Isänsä valitti, että kun saa taistella tuulimyllyjä vastaan kun naiset aina voittaa ja miehet häviää eikä saa lapsen lähivanhemmuutta. Kun lapsi asui minun eli äidin luona niin hänen käytös  numero oli 9 eli todella hyvä ja kun muutti isälleen niin kaikki lähti alamäkeen. Isä voitti sillätavalla, että sai yhden terveydenhoitajan puolelleen puhuttua ja järjestivät palaverin minun seläntakana jossa haukkuivat minut porukalla. Noooh....voittivat, mutta lapsi maksaa aikuisten pelistä kovan hinnan. Jota  minä en tule koskaan ko henkilöille antamaan anteeksi. Taisi tuo terveydenhoitajakin olla kovin innoissaan voitostaan kun sen jälkeen on vieraillut exäni luona useasti. 

Vierailija
10/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se voi vaikuttaa lapseen jos ei näe toista vanhempaansa pariin kuukauteen. Saattaa jopa olla vähän suuttunut siitä että äiti priorisoi työn hänen sijaansa. Lapsihan hän on eikä tunnesäätely ole aikuisen tasolla. Äidin on nyt vain jaksettava. 

Vierailija
11/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla äidinkieleltäsi suomalainen?

Vierailija
12/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi tuntuu hieman epäselvältä. Kirjoitat ensin, että lapsi meni isälleen minun työmatkojeni ajaksi. Sitten lapsi saa agressiokohtauksia äidin nähdessään. Kuka on tämä kirjoittaja; äitipuoli, täti vai joku muu?

Vierailija
13/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten siinä että lapsi näki miten normaalissa perheessä toimitaan, eikä halunnut enää AP:n luo, joka nipottaa jostain kouluarvosanoista ja pitää äidin pikkupoikaa kellarissa incelöitymässä. Poikien kuuluu olla isiensä kanssa, koska heistä ei voi tulla naismaisia nillittäjiä, vaikka eivät aina pystykään täydellisiin suorituksiin.

Vierailija
14/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesi tuntuu hieman epäselvältä. Kirjoitat ensin, että lapsi meni isälleen minun työmatkojeni ajaksi. Sitten lapsi saa agressiokohtauksia äidin nähdessään. Kuka on tämä kirjoittaja; äitipuoli, täti vai joku muu?

Niin. Onkohan sulla jotain luetunymmärtämisen ongelmaa? Mielestäni AP:n viesti hyvin selvä. Hän meni työmatkoille ja sieltä tultuaan isä on myrkyttänyt lapsen äitiään vastaan ja antaa liikaa ruutuaikaa jonka vuoksi lapsi aggressiivinen ja ilman tunnehallintaa. 

Vierailija
15/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis näen kyllä lasta säännöllisesti, mutta työreissut hankaloittivat asiaa. Toinen vaihtoehto olisi jäädä työttömäksi. Anteeksi kirotusvirheet. Tilanne on ahdistava. Lapsi oli hyvin tyytyväinen aijemmin minun kanssani

Vierailija
16/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten siinä että lapsi näki miten normaalissa perheessä toimitaan, eikä halunnut enää AP:n luo, joka nipottaa jostain kouluarvosanoista ja pitää äidin pikkupoikaa kellarissa incelöitymässä. Poikien kuuluu olla isiensä kanssa, koska heistä ei voi tulla naismaisia nillittäjiä, vaikka eivät aina pystykään täydellisiin suorituksiin.

?? Hyvä trollaus yritys. Sinusta siis on parempi vaihtoehto että lapsi pärjää huonosti koulussa koska isänsä antaa pelata ja katsella telkkaria päivät pitkät joten lapsesta tulee agressiivinen ja passiivinen kaikkea muuta kohtaan. Incelöityy isänsä luona pelaamalla ja mädättämällä aivonsa tietokoneella

Vierailija
17/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Onkohan sulla jotain luetunymmärtämisen ongelmaa? Mielestäni AP:n viesti hyvin selvä. Hän meni työmatkoille ja sieltä tultuaan isä on myrkyttänyt lapsen äitiään vastaan ja antaa liikaa ruutuaikaa jonka vuoksi lapsi aggressiivinen ja ilman tunnehallintaa. 

Sitten niitä vaikeuksia on mullakin. Sekava aloitus.-eri

Vierailija
18/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla purkaa tunteitaan ikäväänsä tuolleen. Ja sen lisäksi kuulostaa isällään ollut eri säännöt ja rutiinit (tai niiden puute) saanut pelata ja normaalista sun kanssa rutiineista niin paljon poiketen. 

Vierailija
19/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis näen kyllä lasta säännöllisesti, mutta työreissut hankaloittivat asiaa. Toinen vaihtoehto olisi jäädä työttömäksi. Anteeksi kirotusvirheet. Tilanne on ahdistava. Lapsi oli hyvin tyytyväinen aijemmin minun kanssani

Kokeile nyt edes yhden kerran kirjoittaa AIEMMIN.

Vierailija
20/20 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä tuttu tarina täällä...