Mies ei ole koskaan seurustellut
Mitä mieltä miehestä (33v) joka ei ole koskaan seurustellut? Olen tavannut todella kiltin ihanan miehen jolla on takana vain kaksi panoa. Kysyin miksi ei ole seurustellut mutta en saanut kunnollista vastausta.
Kommentit (158)
En ole itsekään seurustellut, olen 30v nainen. Onko siinä tosiaan jotain outoja, että kaikki eivät löydä kumppania parikymppisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein se, ettei uskalla tehdä aloitteita naisille, viestii myös siitä että sitä aloitekykyä ei ole elämässä muillakaan osa-alueilla.
Saat olla loppuelämäsi päättämässä kaikista asioista. Kuten mihin kauppaan mennään, mille puolelle kauppaa parkkeerataan, mitä kaupasta ostetaan, mihin ravintolaan mennään, mitä pesuainetta käytetään, mihin mennään lomalle ja milloin... Jotkut nauttii tuosta. Itseäni ärsytti edellinen nahjus ja nyt nautin suhteesta missä molemmilla on ajatuksia ja mielipiteitä.
Vai olisiko siitä että mies on ollut koulukiusattu vaikka tyttöjen toimesta ja hänellä on jäänyt epävarmuus naisia kohtaan. Ei kai se ole ihme jos naiset on vaikkapa haistatelleet mikä näkyy nykynaisille olevan normaalia käytöstä. Sanotko nahjukseksi naisiakin joilla on miehistä huonoja kokemuksia?
Onko ihan todella normaalia käytöstä? Millaisissa tilanteissa tuota haistattelua on tapahtunut?
Nuorilla naisilla on ihailijamiehiä riesaksi asti. Joku vanha ruma lihava mummo ei tietenkään haistattelisi, mutta nuori kaunis nainen on niin suosittu et rumempia miehiä pitää haistatella kauemmaksi.
M35
En ole koskaan päässyt todistamaan tuollaista käytöstä, vaikka olen jonkin verran sivusta nähnyt miesten pokausyrityksiä ja itsekin niitä paljon kokenut. En koe olevani ruma lihava mummo, enkä siltikään ole koskaan päätynyt kenellekään haistattelemaan. En edes silloin, jos lähestyjä ei ole millään tavalla miellyttänyt tai lähestyminen on ollut epäasiallinen. Eri asia tietysti siinä tapauksessa, jos asiallinen "en ole kiinnostunut" koetaan haistatteluna. Siltä se ehkä voi torjutusta miehestä tuntua.
Vierailija kirjoitti:
En ole itsekään seurustellut, olen 30v nainen. Onko siinä tosiaan jotain outoja, että kaikki eivät löydä kumppania parikymppisenä?
Naisilla se on outoa. Sinäkin saisit välittömästi seuraa tinderissä tai baarissa.
Toivottavasti seksi ole sinulle suuri osa parisuhdetta. Jos on 33 v. ja vain kaksi seksuaalista kokemusta takana niin ei ole kovin hyvin luonto tikanpoikaa puuhun vetänyt. Sinulla voi sitten olla aika paljon opetettavaa asiassa jos suhteeseen päädytte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein se, ettei uskalla tehdä aloitteita naisille, viestii myös siitä että sitä aloitekykyä ei ole elämässä muillakaan osa-alueilla.
Saat olla loppuelämäsi päättämässä kaikista asioista. Kuten mihin kauppaan mennään, mille puolelle kauppaa parkkeerataan, mitä kaupasta ostetaan, mihin ravintolaan mennään, mitä pesuainetta käytetään, mihin mennään lomalle ja milloin... Jotkut nauttii tuosta. Itseäni ärsytti edellinen nahjus ja nyt nautin suhteesta missä molemmilla on ajatuksia ja mielipiteitä.
Vai olisiko siitä että mies on ollut koulukiusattu vaikka tyttöjen toimesta ja hänellä on jäänyt epävarmuus naisia kohtaan. Ei kai se ole ihme jos naiset on vaikkapa haistatelleet mikä näkyy nykynaisille olevan normaalia käytöstä. Sanotko nahjukseksi naisiakin joilla on miehistä huonoja kokemuksia?
Minä ainakin pidän nahjuksena kaikkia, jotka antavat huonojen kokemusten estää itseään elämästä vielä 3-kymppisenä. Apua on kyllä tarjolla, jos saa aikaiseksi hakea. Jos ei huvita, ei tarvitse. Mutta ei silloin voi olettaa, että muut eivät tee asiasta omia tulkintojaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä siihen on syytä varautua, että monen mielestä on. On siinä melkoinen ero, jos tuon ikäisillä on suurimmalla osalla montakin pitkää suhdetta takana, osalla avioliitto ja lapsia. Ja sitten saman ikäisellä ei mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla se on outoa. Sinäkin saisit välittömästi seuraa tinderissä tai baarissa.
Jaa että kuka tahansa pitäisi kelpuuttaa? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautinnon vuoksi.
Toisen vartalo tuntuu aina hyvältä.
Pitää vain löytyä mielikuvitusta että saa kiihoitettua itsensä toista vasten.
Ei pidä olla liian kranttu.
Riittää kun vastapuolena on toinen aikuinen ihminen.
Perjantain vuoksi nautiskelemme koko viikonlopun. Viikonloppu vapaa kaikista estoista.
Lihan tyydytyksen vuoksi juhlimme.
Pitäisin ehkä vääräuskoisena ihmistä joka ei harrasta seksiä toisen kanssa ja nauti elämästä.
Mielestäni sellainen on piilokristitty, jos ei pidä ristiä kaulalla.
Normaali pohjoismainen ihminen lisääntyy ja nautiskelee lihallaan läpi lyhyen elämänsä ajan estotta.
Siinä on meidän oikeat juuremme. Elää nautinnolle.
Mielihyvän vuoksi. Hedonismin vuoksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautinnon vuoksi.
Perjantain vuoksi nautiskelemme koko viikonlopun. Viikonloppu vapaa kaikista estoista.
Ei tunnu, jos toinen on kuvottava läski sika. Voihan sitä elää, mutta vaatteet pysyy hyvin tiukasti päällä ja nukutaan eri huoneissa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin ehkä vääräuskoisena ihmistä joka ei harrasta seksiä toisen kanssa ja nauti elämästä.
Mielestäni sellainen on piilokristitty, jos ei pidä ristiä kaulalla.
Normaali pohjoismainen ihminen lisääntyy ja nautiskelee lihallaan läpi lyhyen elämänsä ajan estotta.
Siinä on meidän oikeat juuremme. Elää nautinnolle.
Hmmm.... Nautiskelussa ei ole mitään pahaa, mutta nautintoa ei saisi hakea toisen kustannuksella. Eli ei saa piilottaa omia tarkoitusperiään niiden saavuttamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielihyvän vuoksi. Hedonismin vuoksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautinnon vuoksi.
Ei tunnu, jos toinen on kuvottava läski sika. Voihan sitä elää, mutta vaatteet pysyy hyvin tiukasti päällä ja nukutaan eri huoneissa.
M35
Et osaa hallita mielikuvitustasi. Et ole oman itsesi herra.
Olet elukka joka on täysin vaistojensa varassa. Tuskin kykenisit vankilassa yhdyntään samaa sukupuolta olevan kanssa.
Et ole ihmisenä merkittävälle tasolle päässyt olento.
Täysi elukka vain. Herrasväelle hyvä palvelija ja kristitty sinä olet.
Muiden käskyjen toteuttaja ja elämänarvojen noudattaja.
Hieno poju siinä mielessä.
Toisaalta ehkä sinustakin kasvaa vielä oikea mies. Isäsi kasvatti sinut huonosti, mutta ei ole vielä myöhäistä itse kasvaa täyteen kukoistukseensa.
Minä ihastuin tulisesti mieheen, joka todella suureksi yllätyksekseni kertoi ettei ole koskaan seurustellut. Jotakin säätöjä kai oli ollut, mutta seurustellut ei ollut koskaan siten kuin seurustelu yleensä ymmärretään.
Olin niin yllättynyt tästä tiedosta, että meni hetkeksi pasmat ihan sekaisin siinä tilanteessa. Mies oli todella hyvännäköinen, urheilullinen ja pitkä futari. Fiksu, mukava, lämmin ja lempeä tyyppi. Sosiaalinen, paljon kavereita, paljon kiinnostavia harrastuksia. En voi kyllä vieläkään tajuta miten tuollainen on kolmikymppiseksi asti pysynyt sinkkuna. Kaveripiirissä naisia oli paljon ja jotenkin sain käsityksen, että aika monet näistä kaverinaisista olisivat kyllä olleet kiinnostuneita muustakin (minäkin, heh!), mutta jostakin syystä homma ei ikinä edennyt.
Jos nyt jotakin pitäisi yrittää arvailla, niin luulen että mies on aika valikoiva seuransa suhteen, ei ns. seurustelun takia rupea seurustelemaan, vaan rima on korkealla, en usko että ihastuu kovin helposti. Ehkä hiukan yksinäinen susi myös luoteeltaan kuitenkin, oli tehnyt mm. pitkiä reissuja kaukomaille yksin. Ja onhan se niinkin, että jos 10-15 vuotta asut ja elät yksin, niin tavat muodostuu tietynlaisiksi eikä siihen enää ketään olekaan ehkä niin helppo ottaa kompromisseja tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olen jo liian pessimisti, mutta tulee mieleen pelimiehen sepittely, juuri tämän tyyppisiä tarinoita tykkäävät selitellä.
Miksi kukaan sepittäisi tarinan, joka on suurimmalle osalle naisista turn-off?
Jos taas on vaikea uskoa, että meitä kokemattomia ja seurustelemattomia yli 30 v miehiä on olemassa niin kyllä meitä on. Emmekä erotu tuolla katukuvassa mitenkään ikätovereistamme.
Tarkalla tutkalla toki erotutte, mutta ei seurustelemattomat ja naisettomat miehet aina mitään lemuavia törkypommeja silti ole, vaikka naiset näin tapaavat yksinkertaistaa. Enemmänkin he ovat ulkoisesti haaleita ja olemukseltaan arkoja tai hyvin ponnettomia. Toki tuntemillani pitkäaikaissinkkumiehillä libidokin vaikuttaa olevan melko alhainen, eikä naisten jahtaaminen ole lainkaan verissä, eikä kuka tahansa myöskään sytytä. Ja kun hyvin harvat miehet revitään naisten toimesta käsistä, niin moni tuollainen tavallisen oloinen jullikka jää lopulta naputtelemaan sormella lavan reunalle.
En edelleenkään usko, että erotumme. Enemmänkin uskon, että menet stereotypioiden varassa ja uskot sen korreloivan vahvasti tosielämään. Varmasti lähikontaktissa ja jutellessa voisi aavistaa, että jotain erilaista, mutta en keksi miksi suurin osa kokemattomista ja seurustelemattomista miehistä olisi jotenkin katse maassa laahustavia outomuksia. Ja kun suurin osa ajasta ei kellään ole naisten jahtaamista niin tunnistaminen on vielä vaikeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ainakin näiden vastausten perusteella. En minä ainakaan ole koskaan ajautunut luontevasti kaveeraamaan vastakkaisen sukupuolen kanssa niin että suhde vaan syntyisi. Muutamille ihastuksille olen uskaltautunut laittamaan viestiä facebookissa yms, mutta nuo viestittelyt kaatuvat yleensä heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Minä ihastuin tulisesti mieheen, joka todella suureksi yllätyksekseni kertoi ettei ole koskaan seurustellut. Jotakin säätöjä kai oli ollut, mutta seurustellut ei ollut koskaan siten kuin seurustelu yleensä ymmärretään.
Olin niin yllättynyt tästä tiedosta, että meni hetkeksi pasmat ihan sekaisin siinä tilanteessa. Mies oli todella hyvännäköinen, urheilullinen ja pitkä futari. Fiksu, mukava, lämmin ja lempeä tyyppi. Sosiaalinen, paljon kavereita, paljon kiinnostavia harrastuksia. En voi kyllä vieläkään tajuta miten tuollainen on kolmikymppiseksi asti pysynyt sinkkuna. Kaveripiirissä naisia oli paljon ja jotenkin sain käsityksen, että aika monet näistä kaverinaisista olisivat kyllä olleet kiinnostuneita muustakin (minäkin, heh!), mutta jostakin syystä homma ei ikinä edennyt.
Jos nyt jotakin pitäisi yrittää arvailla, niin luulen että mies on aika valikoiva seuransa suhteen, ei ns. seurustelun takia rupea seurustelemaan, vaan rima on korkealla, en usko että ihastuu kovin helposti. Ehkä hiukan yksinäinen susi myös luoteeltaan kuitenkin, oli tehnyt mm. pitkiä reissuja kaukomaille yksin. Ja onhan se niinkin, että jos 10-15 vuotta asut ja elät yksin, niin tavat muodostuu tietynlaisiksi eikä siihen enää ketään olekaan ehkä niin helppo ottaa kompromisseja tekemään.
Eli panomies. Monet komeat miehet ovat sellaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli panomies. Monet komeat miehet ovat sellaisia.
Ja muutenkin tuo kuulostaa klassiselta jännämieheltä, jolla naisia riittää joka sormelle ja varpaalle sekä kaikki mahdolliset naiset ihastuvat. Klassinen sanonta et 20 % miehistä panee 80 % naisista pätee vallan hyvin tässä tapauksessa.
M35
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä halua satunnaissuhdetta. Parisuhteen haluan, mutta en ole löytänyt miestä parisuhteeseen. Olen miehile kuin ilmaa.
Mun mies oli 30v kun tapasimme. Eikä ollut yhtään aikuisiän seurustelusuhdetta, vain panoja. Todella suosittu ystäväpiirittä mutta villi ja vapaa.
Halusi sitten kertaheitolla 3 valmiin lapsen isäpuoleksi:)
25v yhdessä joten en näe mitään ongelmaa tässä jos mies on fiksu ja rakastava
Opettele kirjoittamaan.