Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole koskaan seurustellut

Vierailija
17.01.2021 |

Mitä mieltä miehestä (33v) joka ei ole koskaan seurustellut? Olen tavannut todella kiltin ihanan miehen jolla on takana vain kaksi panoa. Kysyin miksi ei ole seurustellut mutta en saanut kunnollista vastausta.

Kommentit (158)

Vierailija
41/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa se kaupassa hymyily olla nyt maskit päässä ihan yhtä tyhjän kanssa.

Muutoin voin kommentoida, että kyllä tuollainen kauppareissu olisi viimeinen paikka missä mitään aloitteita alkaisin tekemään.

M38

Vierailija
42/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, N29. Seksiäkään en ole harrastanut. 

Osa-aikatyö löytyy ja olen mm. matkustellut paljon yksin, mutta ihmissuhteet on se heikko osa-alue koulukiusaamistaustan vuoksi. Tietenkään ei pitäisi antaa puolen elämän takaisten asioiden vaikuttaa, mutta eipä niistä käyttäytymismalleista niin vain pääse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi vastata siihen miksei ole seurustellut... vähän varovainen kannattaa olla..

Kokemuksella voin sanoa, että hänen luonteessaan voi olla jotain sellaista (mikä ei heti päällepäin näy), ettei ole kelvannut muille. 

Vierailija
44/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutoin voin kommentoida, että kyllä tuollainen kauppareissu olisi viimeinen paikka missä mitään aloitteita alkaisin tekemään.

M38

Aika moni syrjäytyneen oloinen nuori mies ei käytä maskia kaupassa.

Vierailija
45/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet kiinnostunut panojen määrästä ja seurusteluista, jos olisit multa kysynyt niin olisin vastannut että kokemusta on ja se saisi riittää vastaukseksi, eihän tuollaista kuulu edes kysyä kuinka monta panoa on ollut.

Suurin osa naisista (ja ihmisistä) on. Aivan tavallinen kysymys ja kiinnostuksenkohde. Suurin osa, kun etsii normaalia ihmistä kumppanikseen ja yli 30-vuotiaalla seurustelemattomuus on poikkeavaa ja siksi olisi hyvä tietää mikä siinä on taustalla. Ja vaikka olisi seurustellut niin entiset suhteet ja syyt niiden päättymiselle on hyvä tietää ennen kuin alkaa mitään vakavampaa toisen kanssa miettimään. Seksimieltymykset myös samaa sarjaa. Näistä on hyvä keskustella heti alussa, jotta tietää onko toinen sitä mitä kumppaniltaan etsii.

Miehen näkökulmasta se on negatiivinen asia jos nainen kehuskentelee panojen määrällä, osoittaa sitä että on likainen jakorasia. Mitä itse sanot kun sitä kysytään?

Kysytään mitä?

Montako panoa sulla on ollut.

Vierailija
46/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt miksi ei ole seurustellut. Miksi olisi seurustellut.

Vierailija
47/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet kiinnostunut panojen määrästä ja seurusteluista, jos olisit multa kysynyt niin olisin vastannut että kokemusta on ja se saisi riittää vastaukseksi, eihän tuollaista kuulu edes kysyä kuinka monta panoa on ollut.

Suurin osa naisista (ja ihmisistä) on. Aivan tavallinen kysymys ja kiinnostuksenkohde. Suurin osa, kun etsii normaalia ihmistä kumppanikseen ja yli 30-vuotiaalla seurustelemattomuus on poikkeavaa ja siksi olisi hyvä tietää mikä siinä on taustalla. Ja vaikka olisi seurustellut niin entiset suhteet ja syyt niiden päättymiselle on hyvä tietää ennen kuin alkaa mitään vakavampaa toisen kanssa miettimään. Seksimieltymykset myös samaa sarjaa. Näistä on hyvä keskustella heti alussa, jotta tietää onko toinen sitä mitä kumppaniltaan etsii.

Miehen näkökulmasta se on negatiivinen asia jos nainen kehuskentelee panojen määrällä, osoittaa sitä että on likainen jakorasia. Mitä itse sanot kun sitä kysytään?

Kysytään mitä?

Tietenkään en ala niitä luettelemaan. Normaaleilla ihmisillä on ollut suhteita ja seksiä. 

Vierailija
48/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi vastata siihen miksei ole seurustellut... vähän varovainen kannattaa olla..

Kokemuksella voin sanoa, että hänen luonteessaan voi olla jotain sellaista (mikä ei heti päällepäin näy), ettei ole kelvannut muille. 

Helppo sanoa noin kun naisilla on miehiä jonoksi asti. Vaikka olevinaan eletään tasa-arvossa niin naiset ei kyllä miehille alotteita tee. Tästä kärsii ne miehet jotka ovat vaikka n. 25v paikkeille ujoja ja kokemattomia. Itsetunnon parantuessa taas olisivat valmiita suhteisiin mutta naisille yli 25v mies jolla on poikuus talllella tarkoittaa heti että miehessä on vikaa.

Vierailija
49/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli 34 kun tavattiin, ei ole omien sanojensa mukaan seurustellut ennen minua, eikä muutenkaan ole käynyt flaksi ennen mua. On ujo, introvertti ja tarvitsee paljon aikaa olla yksin ajatustensa kanssa. Tarvitsee kaltaisensa puolison. Ei ole mikään ylivuotavan seksuaalinen eikä kaipaa mitenkään hirveästi läheisyyttä.

Vierailija
50/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Aika moni syrjäytyneen oloinen nuori mies ei käytä maskia kaupassa.

Tässä taas tämä oletus, että kokematon ja seurustelematon mies on jotenkin automaattisesti myös syrjäytynyt.

Vierailija
51/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään mitä?

Tietenkään en ala niitä luettelemaan. Normaaleilla ihmisillä on ollut suhteita ja seksiä. 

Normaali ihminen= yhdenyön juttuja harrastava ja joka viikko baarissa juokseva bilehile.

Vierailija
52/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyt miksi ei ole seurustellut. Miksi olisi seurustellut.

Naisten mielestä miehen pitää seurustella seurustelemisen vuoksi. Introverttimiehenä haluan vain seurustella naisen kanssa jonka kanssa minulla synkkaa ja jota rakastan. Mies on ilmeisesti epänormaali jos häntä ei kiinnosta yhdenyön jutut?

Vierailija
53/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo mitään haittaa. Tietysti seurustelusuhteet tuovat kokemusta yhdessäolosta, ristiriitojen selvittelystä yms., mutta niitä voi oppia lopun ikää. Toisaalta hänellä ei luultavasti ole lapsia, joten ei niitä huolia.

Vierailija
54/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysytään mitä?

Normaali ihminen= yhdenyön juttuja harrastava ja joka viikko baarissa juokseva bilehile.

Mitä sitten vaikka olisikin?

Onko seksi sulle jotenkin tabu tai vaikea aihe?

Vierailija
55/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helppo sanoa noin kun naisilla on miehiä jonoksi asti. Vaikka olevinaan eletään tasa-arvossa niin naiset ei kyllä miehille alotteita tee. Tästä kärsii ne miehet jotka ovat vaikka n. 25v paikkeille ujoja ja kokemattomia. Itsetunnon parantuessa taas olisivat valmiita suhteisiin mutta naisille yli 25v mies jolla on poikuus talllella tarkoittaa heti että miehessä on vikaa.

Vastauksesi ei liity nyt mitenkään minun kommenttiini. Jonoksi ja jonoksi. MItäpä jos tarkoitin vaikka sitä, että mies on väkivaltainen eikä se näy päällepäin. Osaa ne kiltinnäköisetkin pahoinpidellä, ei tarvii olla mikään jännä, sitähän tähän heti joku tarjoaa.

Vierailija
56/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen jo liian pessimisti, mutta tulee mieleen pelimiehen sepittely, juuri tämän tyyppisiä tarinoita tykkäävät selitellä.

Vierailija
57/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen jo liian pessimisti, mutta tulee mieleen pelimiehen sepittely, juuri tämän tyyppisiä tarinoita tykkäävät selitellä.

Miksi kukaan sepittäisi tarinan, joka on suurimmalle osalle naisista turn-off?

Jos taas on vaikea uskoa, että meitä kokemattomia ja seurustelemattomia yli 30 v miehiä on olemassa niin kyllä meitä on. Emmekä erotu tuolla katukuvassa mitenkään ikätovereistamme.

Vierailija
58/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan kolahti korvaan, että on ollut pari panoa. Ei siksi, että se itse asia olisi paha tai väärin, mutta kuka sanoo sen noilla sanoilla?

Kuinka siis ne pari painoa ilmeni, sanoiko mies niillä sanoilla kun kysyit, vai miten tuli ilmi.

Pidän hiukan kökkönä ja tahdittamana jos ihan noin asian kertoo.

Kuten joku sanoikin, voi sanoa vaikka, että on jotain kokemusta tms.

Olisin kyllä hieman ihmetellyt jos joku mies minulle noin tarkkaan määrällisesti panonsa luetellut.

Myös olisi ollut fiksumpaa käyttää juuri jotain muuta sanamuotoa kuin "pano".

Onko mies muuten hyvä tai pystyykö keskustelemaan ja osaa kertoa ajatuksistaan? Vai täytyykö nyhtää ja sinun keksiä puheenaiheita?

Mietin vain, että joku syy siihen seurustelemattomuuteen taitaa olla.

Ei voi mitään, että minulle tuli nyt mieleen se ketju, jossa nainen kertoi, että itse kysyi ja vastasi omiin kysymyksiinsä kun mies ei puhunut mitään. DDD

Toivottavasti tämä mies on puheliaampi.

Vierailija
59/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole seurustellut, ja saattaisin mennä vähän hämilleni/lukkoon, jos syytä siihen alettaisiin tenttaamaan treffeillä. Jos ei ole natsannut, niin ei ole natsannut. Introverttinä en jaksa jatkuvasti treffeillä juosta, mutta toki silloin tällöin käyn. Ja aloitteitakin olen tehnyt (eli ei ole ujoudesta kyse).

t. Kohta kolmekymppinen nainen

Vierailija
60/158 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastauksesi ei liity nyt mitenkään minun kommenttiini. Jonoksi ja jonoksi. MItäpä jos tarkoitin vaikka sitä, että mies on väkivaltainen eikä se näy päällepäin. Osaa ne kiltinnäköisetkin pahoinpidellä, ei tarvii olla mikään jännä, sitähän tähän heti joku tarjoaa.

Väkivaltaisilla miehillä nimenomaan on vientiä. Menettävät poikuutensa jo ylä-asteella. Heistä monet naiset kiinnostuu nimenomaan.