Mies ei ole koskaan seurustellut
Mitä mieltä miehestä (33v) joka ei ole koskaan seurustellut? Olen tavannut todella kiltin ihanan miehen jolla on takana vain kaksi panoa. Kysyin miksi ei ole seurustellut mutta en saanut kunnollista vastausta.
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta 30-40v miestä, jolla ei ole ollut naista.
Eikä mikään ihme, Suomessa on naisia aivan liian vähän miesten määrään nähden.
Varsinkin sellaisia naisia, jotka ovat sitä ns vaimomatskua.Mistäs näitä miehiä löytää? Ja ovatko luonteeltaan ja muutenkin aviomiesmatskua??
Kotoa, kaupasta ilta-aikaan yksin ostoksilla.
Joskus uskaltaa katsoa naista silmiin ja hieman hymyillä.
Aloitetta ei kuitenkaan. Jos tahtoo nainen tämmöisen, naisen on tehtävä aloite.
Me emme pysty aloitteeseen täysin tuntemattomille, emmekä tiedä tai osaa miten tutustua.Mistä näistä sitten tietää että edes haluavat kyseisen naisen?
Tämäpä se. Jos mulle joku mies hymyilee vaikka kaupassa, en osaa tulkita sitä kiinnostukseksi. Jos kyseinen mies on vieläpä omaan silmääni söpö, silloin en varsinkaan. Yleensä söpöt miehet ovat varattuja.
En edes muista että joku mies olisi hymyillyt minulle... korkeintaan tuijottavat vaan.
Joo no, ei tuota minullekaan usein tapahdu. Vähän väliä kyllä tulee yllätettyä joku tuijottamasta, mutta se nyt ei varsinkaan kerro kiinnostuksesta.
Ei se outoa ole. Hän on ujo, odottaa "sitä oikeaa" tai omaa vähäiset seksihalut.
Mitäköhän se seurustelu edes on?
Kai paras malli on isovanhempien arki, menee itse samalla mallilla niin ehkä toimii. En tiedä.
Ei ole mitenkään epätavallista pienemmillä paikkakunnilla. Pääkaupunkiseudulla kyseinen tapaus on varmaan harvinaisempi ja voisi jopa ihmetyttää.
Mitä jos kohtaisit sen miehesi ihmisenä etkä jonain stereotyyppisenä hahmona.
Nykyään kai aika tavallista. On todella paljon sinkkuja sekä miehiä, että kaiketi naisiakin joita ei kovin paljon kiinnosta parisuhde hässäkät. Seksin arvostus perinteisessä mielessä on aika tavalla laskussa ja kun lapsiakaan ei oikein enää haluta, niin jopa mobiilisovelluksilla toimivat kodinkoneet ovat tehneet vaikkapa naisen perinteisen kodinhengettären roolinkin melko tarpeettomaksi. Eihän nykyaikaisesta keittiöstä oikein puutu kuin kodinkoneisiin integroitava fleshlight-tyylinen tissipersevagina-yhdistelmä niin naisen funktio on jo todella merkityksetön. Atrialta saa jo todella maukkaita äidin tekemiä valmisruokia.
Internetistä löytyy varmasti myös joku kanava jos haluaa kuunnella perinteistä nalkutusta, kaakatusta tai *vi****lua.
Tietenkin joidenkin perinteisten arvojen kuten naisen jouluinen hankeenheitto humalassa, kirveenkanssa metsäänajo yms ovat perinteitä kunnioittavien miesten mielestä ehkä harmistuttavaisisa juttuja, mutta eihän enään oikein ole edes kunnon lumitalvia joten perinteetkin ovat kokeneet melkoisen inflaation. Muutenkin nykyaikainen joko salilla itsensä tikkiin treenannut tai sitten itsensä kehopositiiviseksi syönyt kovapäinen itsenäinen neito on sekä henkisesti, että fyysillisesti jo melko hankala hankeen heitettävä jne
Ehkä hän ei vain tiedä, miksi ei ole seurustellut. Ei siinä välttämättä mitään tietoista valintaa ole ollut takana.
Onhan se epänormaalia. Tiedän, koska itsekin olen tuollainen mies.
Tuo on jännä, että oikeastaan jokainen tapaamani nainen on tuota seurustelujuttua kysynyt. Ja yleensä ensitreffeillä. Mitä siihen sitten voi sanoa? Olen valehdellut, olen kertonut muunneltua totuutta ja olen myös ollut rehellinen. Mikään ei ole toiminut. Kai se on vain hyväksyttävä, että tarpeeksi vanha seurustelematon mies on lähes kaikille naisille juttu, jota ei ymmärretä eikä haluta kumppaniksi.
Monet miehet joutuu Suomessa varsin kovan kohtelun kohteeksi, siinä ne seurustelumahdollisuudetkin häviää todella nopeasti. Sama koskee varmaan naisiakin, mutta ei varmaankaan kannata ensin ajatella niin että kaikki olisi omasta tahdosta ja omaa valintaa, vaan elämänkohtaloita on monenlaisia. Jos on lisäksi ikääkin, siinä alkaa jo yhteensopivuuksien mahdollisuudet häviämään monin tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen monta 30-40v miestä, jolla ei ole ollut naista.
Eikä mikään ihme, Suomessa on naisia aivan liian vähän miesten määrään nähden.
Varsinkin sellaisia naisia, jotka ovat sitä ns vaimomatskua.Mistäs näitä miehiä löytää? Ja ovatko luonteeltaan ja muutenkin aviomiesmatskua??
Kotoa, kaupasta ilta-aikaan yksin ostoksilla.
Joskus uskaltaa katsoa naista silmiin ja hieman hymyillä.
Aloitetta ei kuitenkaan. Jos tahtoo nainen tämmöisen, naisen on tehtävä aloite.
Me emme pysty aloitteeseen täysin tuntemattomille, emmekä tiedä tai osaa miten tutustua.Mistä näistä sitten tietää että edes haluavat kyseisen naisen?
Ei sitä voi juuri mistään tietää. Ujo mies kun juoksee vaan karkuun oli hän kiinnostunut tai ei. Ja tästä syystä hän onkin neitsyt.
Miksi olet kiinnostunut panojen määrästä ja seurusteluista, jos olisit multa kysynyt niin olisin vastannut että kokemusta on ja se saisi riittää vastaukseksi, eihän tuollaista kuulu edes kysyä kuinka monta panoa on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet kiinnostunut panojen määrästä ja seurusteluista, jos olisit multa kysynyt niin olisin vastannut että kokemusta on ja se saisi riittää vastaukseksi, eihän tuollaista kuulu edes kysyä kuinka monta panoa on ollut.
Minä olen kysynyt sitä osalta kavereiltakin. Jotenkin vain kiinnostaa ihmisessä.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut meistä vaan odottaa kuin kypsä kirsikka ottajaa.
Yleensä heijastaa myös elämän muihin osa-alueisiin että odottelee eikä tartu reippaasti asioihin.Jos tykkäät pomotella, tässä mies sinun makuun.
Naisten on helppo sanoa noin kun teillä riittää että menette baariin niin heti löytyy miehiä jonoksi asti. Mies taas jos on ollut nuorena ujo naisten kanssa niin se heijastuu myöhemminkin elämään vaikka olisi päässyt ujoudesta eroon.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista (ja ihmisistä) on. Aivan tavallinen kysymys ja kiinnostuksenkohde. Suurin osa, kun etsii normaalia ihmistä kumppanikseen ja yli 30-vuotiaalla seurustelemattomuus on poikkeavaa ja siksi olisi hyvä tietää mikä siinä on taustalla. Ja vaikka olisi seurustellut niin entiset suhteet ja syyt niiden päättymiselle on hyvä tietää ennen kuin alkaa mitään vakavampaa toisen kanssa miettimään. Seksimieltymykset myös samaa sarjaa. Näistä on hyvä keskustella heti alussa, jotta tietää onko toinen sitä mitä kumppaniltaan etsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista (ja ihmisistä) on. Aivan tavallinen kysymys ja kiinnostuksenkohde. Suurin osa, kun etsii normaalia ihmistä kumppanikseen ja yli 30-vuotiaalla seurustelemattomuus on poikkeavaa ja siksi olisi hyvä tietää mikä siinä on taustalla. Ja vaikka olisi seurustellut niin entiset suhteet ja syyt niiden päättymiselle on hyvä tietää ennen kuin alkaa mitään vakavampaa toisen kanssa miettimään. Seksimieltymykset myös samaa sarjaa. Näistä on hyvä keskustella heti alussa, jotta tietää onko toinen sitä mitä kumppaniltaan etsii.
Miehen näkökulmasta se on negatiivinen asia jos nainen kehuskentelee panojen määrällä, osoittaa sitä että on likainen jakorasia. Mitä itse sanot kun sitä kysytään?
Täällä palstalla miehet on hardcore seksinvinkujia., jotka haistelee täällä uusia pokausvinkkejä. Maailmaa on palstan ulkopuolellakin. Siellä kaikki ei pyöri seksin ympärillä - ihan vaan tiedoksi, kun oon ennen tätä palstariippuvuutta siellä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä heijastaa myös elämän muihin osa-alueisiin että odottelee eikä tartu reippaasti asioihin.Jos tykkäät pomotella, tässä mies sinun makuun.
Naisten on helppo sanoa noin kun teillä riittää että menette baariin niin heti löytyy miehiä jonoksi asti. Mies taas jos on ollut nuorena ujo naisten kanssa niin se heijastuu myöhemminkin elämään vaikka olisi päässyt ujoudesta eroon.
Niinpä. Naiselle deittailu on kuin shoppailua ja miehelle se taas on kuin työnhakua. Jos CV on tyhjä niin töitä ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen näkökulmasta se on negatiivinen asia jos nainen kehuskentelee panojen määrällä, osoittaa sitä että on likainen jakorasia. Mitä itse sanot kun sitä kysytään?
Kysytään mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Naiselle deittailu on kuin shoppailua ja miehelle se taas on kuin työnhakua. Jos CV on tyhjä niin töitä ei saa.
Kiitos <3 En henkilökohtaisesti tykkää shoppailusta, mutta tarkoitit varmaan, että se on positiivista ja mukavaa. Tosi kivasti ajateltu.
En edes muista että joku mies olisi hymyillyt minulle... korkeintaan tuijottavat vaan.