Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?

Heleketin mylly
17.01.2021 |

Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.

1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.

2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)

3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.

4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.

Kommentit (674)

Vierailija
21/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan lämpöiset talvisaappaat, sisällä paksu pörrökarva varpaita lämmittämässä ja korkea varsi. Näyttävätkin hyvältä mutta ovat ihan järkyttävän liukkaat kunnon pakkaskelillä. Ilmeisesti etelän oloihin suunniteltu kuitenkin. Lisäksi vetoketjun paikka varressa on leikattu niin kieroon että kuluttaa vetoketjun rikki hetkessä. Kun vein vaihdettavaksi suutari totesi että ei tule kauaa kestämään. Olivat vielä tosi kalliit saappaat :(. Mistä ihmeestä saisi hyvät talvisaappaat jotka ei olisi ihan susirumat?

Vierailija
22/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin säästää ja ostin edullisen tunkin + mutterivääntimen renkaidenvaihtoon. Hukkaan heitettyä rahaa kun huomasi miten huonoja ovat käytännössä. Hinnaksi tuli 100e verrattuna 500-600e mitä järeämmät laatulaitteet olisi maksanut, mutta vähemmän olisi jälkeenpäin harmittanut jos olisin vain panostanut laatuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon uusia seksikkäitä alusvaatteita tulossa postissa, ajattelin yllättää miehen. No, mies jätti toissapäivänä joten aika turha paketti tulossa, en minä niitä arkikäyttöön ota vaan ajatusksena oli miehelle yllätys. Kyllä kyrpii.

Vierailija
24/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin Huutokauppakupparilta kuparipannun, oikein nimmareilla, tuolla se on muovikassissa vieläkin.

Ollut jo kaksi vuotta.

Vierailija
25/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirkasvalolamppu. Sotkee mun yöunet jo 10 minuutin käytöllä.

Toi on ikävä kuulla, mulla kyllä toimii. Otan aamulla heti vähän aikaa, ei muuta, ja on auttanut.

Vierailija
26/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin dildon, vaikka mulla ei ole ees muijaa.

Toivossa on hyvä elää.

Toivon Rauhallista jatkoa..

Vierailija
27/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan lämpöiset talvisaappaat, sisällä paksu pörrökarva varpaita lämmittämässä ja korkea varsi. Näyttävätkin hyvältä mutta ovat ihan järkyttävän liukkaat kunnon pakkaskelillä. Ilmeisesti etelän oloihin suunniteltu kuitenkin. Lisäksi vetoketjun paikka varressa on leikattu niin kieroon että kuluttaa vetoketjun rikki hetkessä. Kun vein vaihdettavaksi suutari totesi että ei tule kauaa kestämään. Olivat vielä tosi kalliit saappaat :(. Mistä ihmeestä saisi hyvät talvisaappaat jotka ei olisi ihan susirumat?

Mä ostin just mustat nätit karvasaappaat kun tyttö oli ensin käynyt ostamassa itselleen samanlaiset harmaat. Kelpaa siis ulkonäkönsä puolesta 17-vuotiaallekin.

Meillä on samankokoinen jalka ja kotona kokeilin tytön ostamia ja ne oli aivan ihanat jalassa!

Nyt on käytetty noita kolme viikkoa joka päivä, olivat hyvä ostos. Joskus halvallakin saa hyvää, nämä nimittäin maksoivat 13e New Yorkerissa.

Voisi siis luulla että ovat halpiksena liukkaat, mutta eipä olekaan :)

Luulin ostaneeni hyvän vuoan, kun halusin kevyen jossa on kahvat. Olin kyllästynyt tiskailemaan isoa ja painavaa lasivuokaa joka lipesi käsistä helposti. Ostin siis metallisen.

En tiedä missä on vika, mutta esim. valkosipulikermaperunat on siinä vielä kahdenkin tunnin päästä raakoja. Luulin jo että uunissa on vikaa, mutta tuskinpa, kun lasivuoassa kaikki kypsyy edelleen normaalisti.

Vierailija
28/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kaffin luonnollinen olomuoto on papu. Se säilyy paljon pidempään papuna kuin jauhettuna. Minulla on kaffinkeitin, jossa on sekä mylly että suodatinominaisuus. Käytän molempia, mutta suosin myllyä. Minusta on mahtavaa, kun ikinä ei tarvitse ostaa vain papuja tai vain jauhettua, koska molemmat käyvät. Totta kai siitä tulee melua, kun papuja jauhetaan. Ei se tee ostoksesta tyhmää. Minä ostin oman keittimeni heräteostoksena muutama vuosi sitten enkä ole hetkeäkään katunut.

Vierailija
29/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirkasvalolamppu. Sotkee mun yöunet jo 10 minuutin käytöllä.

Toi on ikävä kuulla, mulla kyllä toimii. Otan aamulla heti vähän aikaa, ei muuta, ja on auttanut.

Mulla on jonkun verran taipumusta maniaan ja olen tosi herkkä. Kaikilla masennuslääkkeillä sama vaikutus, en pysty nukkumaan.

Vierailija
30/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon uusia seksikkäitä alusvaatteita tulossa postissa, ajattelin yllättää miehen. No, mies jätti toissapäivänä joten aika turha paketti tulossa, en minä niitä arkikäyttöön ota vaan ajatusksena oli miehelle yllätys. Kyllä kyrpii.

Hyvä, että pääsit eroon.

Alusvaatteilla voit ilahduttaa seuraavaa, parempaa ja seksikkäämpää miestä. 

Vierailija
31/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kondomeja joskus monta vuotta sitten, kun oli treffit tiedossa.

Pakkaus edelleen avaamatta.

Vierailija
32/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diplomatico Exclusiva-rommi. Ahneuksissani ostin sellaisen (muka) vierasvaraksi, vaikka tuttavani eivät ota ja itsekin olen täysraitis - oli vaan niin hienon näköinen pullo. Siihen meni hieman vajaa 60 euroa...

No nyt on kyllä tyhmyys huipussaan! 😅

Vierailija
33/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin kondomeja joskus monta vuotta sitten, kun oli treffit tiedossa.

Pakkaus edelleen avaamatta.

😏

Vierailija
34/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että pääsit eroon.

Alusvaatteilla voit ilahduttaa seuraavaa, parempaa ja seksikkäämpää miestä. 

Ja mikä niitä estää arjessa pitämästä?

Päälle vaan jos palauttaa ei voi. Avaamattoman voi varmaan palauttaakin..

Vierailija
35/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin joulusuklaa alessa että olen pähkinä/manteli allergikko.... kyllä kateellisena katson kun miehellä on nyt aina suklaata kun hamstrasin mm. wiener nougaata ja muita pähkinäkonvehteja.

Vierailija
36/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta! Nyt sinulla on seksikkäitä alusvaatteita siihen kun tapaat uuden miehen. Ja omaksi iloksi. Itsellä tulee joskus arjessakin itsevarma olo kun laitan seksikkäitä alusvaatteita tai parfyymia vaikkei kukaan huomaa. Tsemppiä ja parempaa tulevaa.

Vierailija
37/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pariskunnalle tarkoitetun seksilelun. Kamala kapistus, vaikea käyttää, huonon muotoinen ja kaupan päälle ei tunnu missään. Roskiin vaan.

Vierailija
38/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Discopallo-valaisin. Piti palauttaa kauppaan kun kotona ei ollut siihen sopivaa polttimoa

Vierailija
39/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Kalevala-koru. Eihän nyt voi pitää sormuksia korona-aikana. Enkä voisi pitää töissä muutenkaan.

Vierailija
40/674 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Etsy-verkkokaupasta ulkomailta tosi hienon koristehehkulampun. Ainut ongelma on, se ei kannaltaan käy mihinkään tavalliseen lampunjalkaan. En ole edes netistä löytänyt sopivia B22-lamppuadaptereita.

Hieno on siis tämä kyseinen hehkulamppu, mutta mitäpä sillä teen kun en saa sitä mitenkään päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän