Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?
Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.
1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.
2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)
3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.
4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.
Kommentit (674)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirkasvalolamppu. Sotkee mun yöunet jo 10 minuutin käytöllä.
Toi on ikävä kuulla, mulla kyllä toimii. Otan aamulla heti vähän aikaa, ei muuta, ja on auttanut.
Mulla on jonkun verran taipumusta maniaan ja olen tosi herkkä. Kaikilla masennuslääkkeillä sama vaikutus, en pysty nukkumaan.
Joo, ei sovi kaikille. Itse ostin joskus reilu kymmenen vuotta sitten kun noista alettiin kohkata. Itselläni jo 10 minuutin käyttö tekee migreenin ja tulen myös hirveän ärtyneeksi. Joten eipä tullut käytettyä.
Epileptikoille ei kai yleensä sovi myöskään.
Olen muuten se, joka osti turhaan tens-laitteen. Kaikki, ihan joka helvetin ikinen ostamani sähkölaite, tuntuu olleen hukkaostos. Ostin kerran bluetooth-kaiuttimen ja se vasta susi olikin. Niin surkea äänentoisto että sain varmaan korvakäytäviin syövän.
Otsikossa kysyttiin tyhmää ostosta, ihan tarkoituksella tilasin. Hyvä markkinointi sai haksahtamaan, kun hehkutettiin rajattua erää ja harvinaisuutta.
Maljakko on kyllä kuvissa hieno, mutta en usko keksiväni niille käyttöä. En juurikaan tykkää koriste-esineistä tai pidä kukkia maljakossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin kaksi Iittalan uutuusmaljakkoa, hinta 299 euroa kappale. Onneksi on mahdollisuus palauttaa.
Uteliaisuudesta: Miten olet onnistunut tilaamaan kalliit maljakot vahingossa? Onneksi tosiaan merkkituotteet pystyy yleensä palauttamaan tai myymään eteenpäin.
Kallis kelkkailuhaalari. Se on muuten hyvä, mutta siihen mahtuisi 2 meikäläistä. Lähettivät väärän koon. Po. XS ja tuli XL. Tuossa odottaa palautusta. Pitääkö minun maksaa postimaksu, vaikka virhe oli heidän?
Ostin kolme vuotta sitten sikakalliin ghd:n kihartimen, kun kampaaja sillä niin nopeasti ja näppärästi loihti pitkiin hiuksiini upeat kiharat. Jep, ei onnistunut kotona, kaks kertaa olen käyttänyt, eikä ylläri pylläri tullu samanlaista jälkeä kuin kampaajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Etsy-verkkokaupasta ulkomailta tosi hienon koristehehkulampun. Ainut ongelma on, se ei kannaltaan käy mihinkään tavalliseen lampunjalkaan. En ole edes netistä löytänyt sopivia B22-lamppuadaptereita.
Hieno on siis tämä kyseinen hehkulamppu, mutta mitäpä sillä teen kun en saa sitä mitenkään päälle.
Kaikkialta saa adapterin, ikeastakin. Alilta melkein ilmaiseksikin.
Alibabasta ostettuna sähköiskut ja tulipalot kaupan päälle.
Alennuksessa olevat valkosuklaalevyt, vaikka en voi tosiasiassa edes sietää niiden tuoksua! Väsyneenä kauppaan raahautuminen on aina virhe, minkä tajuaa toki vasta jälkeenpäin...
Kuvittelen aina liikoja että minulla kävisi vieraita tai minua kutsuttaisiin johonkin pikkujouluihin tms.
- viideksi vuodeksi juhlavat pikkujouluasut valmiina, ei yhtään pikkujoulukutsua tullut yli kymmeneen vuoteen, enkä ole itsekään järjestänyt vain itseeni varten. Tuskin mikään asu edes mahtuisi päällenikään.
- kahviastiasto kuudelle: joskus harvoin käy yksi sukulaisvieras, ja hän juo joka kerta aina teemamukista kahvinsa
- koristeelliset lasit (6kpl) "ystävien illanviettoa" varten. Yksi ystävä käynyt kolmen vuoden sisällä kerran ja silloinkin hän halusi juoda ihan tavallisesta lasista
-> kaikki noi lähtee N-Y-T kirppikselle!!!
Vierailija kirjoitti:
Ostin kolme vuotta sitten sikakalliin ghd:n kihartimen, kun kampaaja sillä niin nopeasti ja näppärästi loihti pitkiin hiuksiini upeat kiharat. Jep, ei onnistunut kotona, kaks kertaa olen käyttänyt, eikä ylläri pylläri tullu samanlaista jälkeä kuin kampaajalla.
Mä sorruin kans johonki suoristusrautaan. Oli kyllä niin turha ostos, eihä sillä tullut tehtyä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ostin dildon, vaikka mulla ei ole ees muijaa.
Toivossa on hyvä elää.
Työnnä se peräpäähäs 👉
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelen aina liikoja että minulla kävisi vieraita tai minua kutsuttaisiin johonkin pikkujouluihin tms.
- viideksi vuodeksi juhlavat pikkujouluasut valmiina, ei yhtään pikkujoulukutsua tullut yli kymmeneen vuoteen, enkä ole itsekään järjestänyt vain itseeni varten. Tuskin mikään asu edes mahtuisi päällenikään.
- kahviastiasto kuudelle: joskus harvoin käy yksi sukulaisvieras, ja hän juo joka kerta aina teemamukista kahvinsa
- koristeelliset lasit (6kpl) "ystävien illanviettoa" varten. Yksi ystävä käynyt kolmen vuoden sisällä kerran ja silloinkin hän halusi juoda ihan tavallisesta lasista
-> kaikki noi lähtee N-Y-T kirppikselle!!!
Sama täällä. Onneksi löytyi heti ostaja kahviastiastolle ja monelle muulle tavaralle. Toisaalta hieman surullista, kun ei sitä kuvitelmaelämää tullutkaan. Jospa raivaaminen avaisi mahdollisuuksia jollekin paremmalle.
Tämä ei oo viimeisin ostos, mutta joitakin vuosia sitten ja vuosien saatossa ISON KASAKERTYMÄN kirppiksiltä tavaraa ja vaatetta ym. Lähes huoneellisen verran vaatetta, paitoja, mekkoja, tavaraa, kankaita, huonekaluja, kauniita kenkiä, astioita, vateja, koriste-esineitä, tauluja.... koska halvalla sain per tuote ja jäin koukkuun siihen shoppailun tuomaan fiilikseen. Noista 95% aivan ylimääräistä kamaa. Nyt viimeisen vuoden aikana yrittänyt päästä niistä eroon ja hyvin päässytkin jo hyvin pitkälti.
Ostin kahvipapuja mutta kun ei ole myllyä. Mitä voin tehdä jotta saan kahvia??
Vierailija kirjoitti:
Tilasin wishistä vaatteita. Piti oppia kantapään kautta sekin ettei kannata.
Kerro miksi ei kannata? Oliko Wish huono, vai ettei yleensäkään kannata tilata?
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli jo nettikaupan ostoskorissa kajakki ja kaksipäinen mela, mutta sitten ajattelin että mitä helv taas olen shoppailemassa.
Viimeisin oikeasti ostettu tyhmin ostos oli kirpparilta pehmolaamaompelusetti. Täh.
REPS pelastit päiväni tällä :)
Ostin suklaalevyn, nopeasti tuli huomattua että reikä hampaassa, on viäkin syömättä.
Ostin Torista miehelleni liian pienen takin (siinä oli hihan mitta, mutta se oli kyllä ihan päin peetä, oli liian lyhyet hihat) sekä itselleni liian pienen hupparin. Se oli kokoa S. Käsitin, että miesten S, mikä mulle kyllä sopisi, mutta tämä oli minimaalinen, kuin lapsen kokoa.
Mikäköhän mahtaisi olla? Puhkesi mania viime vuoden lopulla ja tilasin tavaraa laidasta laitaan. Niitä vanhempani sitten palauttelivat kun olin osastolla.