Mikä on viimeisin tyhmä ostoksesi?
Meille ostettiin kahvimylly. No ei ois kannattanut.
1. Siitä lähtee kamala meteli, eli keitä siinä sitten aamuvarhaisella kuppi kahvia, herätät kaikki.
2. Kahvipavut ovat kalliita (no sen tiesin ennen myllyä)
3. Vastajauhettu kahvi on tajuttoman sähköistä, siksi se onnistuu leviämään joka paikkaan.
4. En huomaa kahvin maussa kovinkaan isoa parannusta normikahviin.
Kommentit (674)
Vierailija kirjoitti:
Tilasin Etsy-verkkokaupasta ulkomailta tosi hienon koristehehkulampun. Ainut ongelma on, se ei kannaltaan käy mihinkään tavalliseen lampunjalkaan. En ole edes netistä löytänyt sopivia B22-lamppuadaptereita.
Hieno on siis tämä kyseinen hehkulamppu, mutta mitäpä sillä teen kun en saa sitä mitenkään päälle.
Kaikkialta saa adapterin, ikeastakin. Alilta melkein ilmaiseksikin.
Olen herkkäihoinen eikä minulle sovi melkein mitkään ihonhoitotuotteet. Silti ostin muutamalla kympillä jotain kuorinta-ainetta ja seerumia, koska on myös akne ja juonteita, ja noista luvattiin apua niihin. Ihottuman sain.
Seiska-lehti. Kannessa Helmi ja Danny... noh hyvä lisä kesämökin ulkovessan paskalla käyntien ajankuluksi..
Vierailija kirjoitti:
Seiska-lehti. Kannessa Helmi ja Danny... noh hyvä lisä kesämökin ulkovessan paskalla käyntien ajankuluksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinne samaan pinkkaan niiden appiukon Arvopaperin numeroiden oheen...
DocMartensit... tosi makeen näköset, mut ei niillä voi kauaakaan kävellä kun kantapäät rakoilla! Rakkolaastareita, erilaisia pehmustetyynyjä ja pumpuleita, ties mitä jo testannut vaan ei auta, harmittaa! En tiedä, pitäskö myydä vaan pois niin kauan kun ne vielä on trendikkäitä.
Tilasin kaksi Iittalan uutuusmaljakkoa, hinta 299 euroa kappale. Onneksi on mahdollisuus palauttaa.
Kuntopyörä. Kaikki tietää miksi.
Vierailija kirjoitti:
DocMartensit... tosi makeen näköset, mut ei niillä voi kauaakaan kävellä kun kantapäät rakoilla! Rakkolaastareita, erilaisia pehmustetyynyjä ja pumpuleita, ties mitä jo testannut vaan ei auta, harmittaa! En tiedä, pitäskö myydä vaan pois niin kauan kun ne vielä on trendikkäitä.
Vieppä ne suutarille niin hän liimaa kantapäähän sisäpuolelle nahkapaikat. Toki tämän voit tehdä itsekin jos sinulla on kontaktiliimaa ja palat nahkaa tai esimerkiksi tekokarvaa. Tosin se karva kuluu ajankanssa pois. Jos ei muuta vikaa kuin että hankaa kantapäistä sen voi korjata siis. Tai auttaisiko pohjallinen mikä nostaisi vähän kantapäätä ylöspäin?
Joulutähden ostin halvalla. Vaihteen vuoksi, yleensä olen ostanut muita kukkia Liian vaikea minulle nähtävästi hoitaa, alkoi tiputella lehtiään jo jouluna ja on nyt aika surkea näky. Jatkossa pysyttelen amarylliksessa, joka on kauniimpi ja pärjää minun hoidossakin.
Olen onnistunut kasvattamaan chiliä näin talvellakin. Juuri yhdessä palot punastumassa, eli en nyt ihan huono kasvien kanssa ole.
Vähemmän sokerinen kaakaojuomajauhe.
Menee kyllä, jos sen käyttää leivontaan, muttta itse juomana se maistuu oudolta. Siltä kuin se olisi kitkerää olematta sitä oikeasti.
Ja koska se oli 500g pussi joka maksoi vain muutamia senttejä vähemmän, kun normaali 1kg kaakao, joten hintaansa nähden ei olisi kannattanut ostaa sitä
Vierailija kirjoitti:
Yksi Kalevala-koru. Eihän nyt voi pitää sormuksia korona-aikana. Enkä voisi pitää töissä muutenkaan.
Minulla on mm. Kalevala-koruja, vaikka olen atoopikko enkä voi käyttää koruja myöskään töissä. Korona-aikaan ei ole vapaa-ajan tapahtumia, joissa pitäisin koruja. Mutta koska Kalevala-koru on iätön, en aio luopua niistä, koska en halua uskoa, että korona kestää mun loppuelämän ajan.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin kaksi Iittalan uutuusmaljakkoa, hinta 299 euroa kappale. Onneksi on mahdollisuus palauttaa.
Uteliaisuudesta: Miten olet onnistunut tilaamaan kalliit maljakot vahingossa? Onneksi tosiaan merkkituotteet pystyy yleensä palauttamaan tai myymään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon uusia seksikkäitä alusvaatteita tulossa postissa, ajattelin yllättää miehen. No, mies jätti toissapäivänä joten aika turha paketti tulossa, en minä niitä arkikäyttöön ota vaan ajatusksena oli miehelle yllätys. Kyllä kyrpii.
No mutta! Nyt sinulla on seksikkäitä alusvaatteita siihen kun tapaat uuden miehen. Ja omaksi iloksi. Itsellä tulee joskus arjessakin itsevarma olo kun laitan seksikkäitä alusvaatteita tai parfyymia vaikkei kukaan huomaa. Tsemppiä ja parempaa tulevaa.
Minulla oli kauniita alusvaatteita, kun tavattiin ex.ni kanssa. Raskauksien aikana lihosin ja ne eivät mahtuneet päälle.
Eron jälkeen laihduin ja jossain vaiheessa kokeilin niitä kaikkia bodyjä päälleni, näyttivät upealle.
Aloinkin käyttämään niitä säännöllisesti, käytin kaikki loppuun.
Käyttöön, käytä itseäsi varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli jo nettikaupan ostoskorissa kajakki ja kaksipäinen mela, mutta sitten ajattelin että mitä helv taas olen shoppailemassa.
Viimeisin oikeasti ostettu tyhmin ostos oli kirpparilta pehmolaamaompelusetti. Täh.
Tää nauratti mua 😂 ota vaan ja rupea ompelemaan pehmolaamaa, kun ostitkin 👍
Mulla sama. Harvoin hirveesti naurattaa, mut tää oli hyvä. Kiitti!!!
Ostin kierrätyskeskuksesta söpön kukkakoristeisen kahviastiaston. Siis sellaisia pieniä vanhanaikaisia kahvikuppeja lautasineen. Ajattelin että tarjoilen kesävieraille niistä kahvia terassilla. No, eipä ole tullut käytettyä. Onneksi teini-ikäinen tyttäreni keksi istuttaa kuppeihin pieniä kaktuksia. Ne on ihan nättejä!
Viimeisin...Fazerin pakasteena myytäviä pizzapullia (tulivat myyntiin vuoden alusta). Sain pilattua hyvin alkaneen laihdutuskuurin, vaikka oli tarkoitus pitää ne pakkasessa myöhempää käyttöä varten. "Oli vain pakko päästä kokeileen". Aivan hyvin olisin voinut tehdä tämänkin ostoksen muutamaa kuukautta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Lihashuoltovasara.
Hyvä laite varmaan jos viitsisi ja jaksaisi käyttää, mutta kun ei jaksa.
Minä sain tuon joululahjaksi. Voi pyhä äiti mikä turhake. Jättimäinen möhkäle SE-romua.
Ihan itse ostin tens-laitteen. SE-romua sekin. Ihan kivasti se kyllä rentouttaa, kun laittaa lätkät ja ottaa pötslököä. Kipuun ei auta niin vähän pätkääkään ja homma on jotenkin niin vaivalloista että ei tule käytettyä.
Normaalisti en ikinä osta mitään sähkölaitetta muuta kuin korvaamaan vanhaa rikkimennyttä, koska melkein aina niiden kanssa käy juuri noin. Ja SE-romu on niin hankala hävittää.
Vierailija kirjoitti:
Olen herkkäihoinen eikä minulle sovi melkein mitkään ihonhoitotuotteet. Silti ostin muutamalla kympillä jotain kuorinta-ainetta ja seerumia, koska on myös akne ja juonteita, ja noista luvattiin apua niihin. Ihottuman sain.
Anteeksi, ei saisi nauraa, mutta nauroin kuitenkin.
Kannattaa ostaa kahvikone! Tulee espressot ja maitokahvit. Pavut on liitissä alle 5 eur/kilo.