En ymmärrä miten 42v tuttu sauvakävelee, lukee kirjoja ja
on aina vaan kotona ja muutenkin on muuttunut parissa vuodessa hirveän tätimäiseksi. Varsinkin vartaloltaan. Kuitenkin vasta 42. Mikä siinä tätimäisyydessä on niin hauskaa?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kaiken valtakunnan kävelijöitä. Ja miksikö? No siksi, kun maailmassa on niin paljon tekemätöntä työtä, ja niin paljon apua tarvitsevia henkilöitä, niin en ymmärrä että ihminen lähtee tikkaamaan katuja kun saisi paljon tehokkaampaa liikuntaa esim. tekemällä naapurin vanhusten lumityöt. Ja saisi autettua muita.
"Ulkoilen ja lenkkeilen". Jep, ottaisit lumikolan tai -lapion käteen ja tekisit jotakin hyödyllistä.Ne ihmiset kävelevät, joilla ei ole muuta sisältöä elämässään.
Niin pidetään kuntoa yllä että jaksetaan tehdä ne työt. Sitäpaitsi minä se tässä olen luokiteltu 100% invalidiksi joten sinä olet se joka meille tulee tekemään töitä tai tekee muiden työt! Minun työni on pitää itseni siinä kunnossa että en enää yhtään enempää kuormita terveydenhuoltoa ja yhteiskuntaa kuin mitä jo teen. Se on minun työni.
Tuntemattomille puhuminen!
Tunnustan olevani tätimäinen: pysähdyin tänäkin aamuna ihailemaan
aurinkoista lumimaisemaa ja sanoin vastaan tulevalle tätimäiselle lajitoverilleni:"Ai ai, kun on kaunista!" Hän :"Niin on! Viime talvena ei ollutkaan tällaista. Krookuksetkin tulivat aikaisin.." Ja minä:"Juu, ja lumikellot!" Sitten toivotimme hyvää päivänjatkoa toisillemme.
Minun veljestäni tuli setämäinen n. 45 vuotiaana, kun kun rupesi kaupassa juttelemaan kassajonossa:"Kyllä teillä on aina niin tuoreita ja kiinteitä tomaatteja. Minä käyn täällä aina vihannesostoksilla...heheh."
Kassa hymyili:"Niinniin, kiitos."
Minä:"Miksi sun pitää ruveta juttelemaan tuollaisia jonninjoutavia? Ihan kuin tuota nuorta kaunista kassaa kiinnostaisi sun vihannesostokset."
Mies:"Tytöt tykkää, näithän sinäkin, miten se hymyili mulle."
Minä:"Joo,todellakin...senkin setämäinen setämies."
Vierailija kirjoitti:
Inhoan kaiken valtakunnan kävelijöitä. Ja miksikö? No siksi, kun maailmassa on niin paljon tekemätöntä työtä, ja niin paljon apua tarvitsevia henkilöitä, niin en ymmärrä että ihminen lähtee tikkaamaan katuja kun saisi paljon tehokkaampaa liikuntaa esim. tekemällä naapurin vanhusten lumityöt. Ja saisi autettua muita.
"Ulkoilen ja lenkkeilen". Jep, ottaisit lumikolan tai -lapion käteen ja tekisit jotakin hyödyllistä.Ne ihmiset kävelevät, joilla ei ole muuta sisältöä elämässään.
Sanoiko naapurit taas ei johonkin lokkijuttuun jota yritit?
Vierailija kirjoitti:
Naiset tahtoo tätimäistyä ennen aikojaan. Kuten esim. Jenni Haukio. Näyttää paljon ikästään vanhemmalta.
Huimasti vanhempi puoliso siinä vanhentaa Jenniä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina lukenut kirjoja ja käynyt kävelemässä. Olen siis ollut täti lähes koko ikäni.
VM 72
No samaa juuri ajattelin, että jos kotona viihtyminen, kirjojen lukeminen ja kävelyllä käyminen on tätimäisyyttä, mä olen ollut sellainen aina. Jo teininä.
Kaiken lisäksi tykkään kutoa sukkia ja istua keinutuolissa, että vissiin en ole edes tätimäinen vaan suorastaan mummomainen. Eikä harmita itseäni yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tahtoo tätimäistyä ennen aikojaan. Kuten esim. Jenni Haukio. Näyttää paljon ikästään vanhemmalta.
Huimasti vanhempi puoliso siinä vanhentaa Jenniä.
Jenni ei näytä ikäistään vanhemmalta. Katkerien kalkkunoiden viha taas haisee kilometrien päähän täällä.
Tässä iässä on ihan parasta kun ei välitä piirun vertaa mitä kukakin miettii minusta. Kaikki turha haihattelu on taakse jäänyttä.
Teen asioita joista nautin, en ole epävarma vartalosta, liikun omaksi iloksi ja terveyttä ajatellen, seksi on parasta juuri nyt.
Ihan sama olenko täti vai en. Rakastan rauhaa, sen saan lenkillä, salilla, neuloessa, lukiessa, siivotessa yms. Toki käyn myös keikoilla, näytöksissä, tapahtumissa yms. Elämän parasta aikaa. Miksi ihmeessä uhkaisin ajatuksenaan sille onko nämä täti-touhuja?
"Ulkoilen ja lenkkeilen". Jep, ottaisit lumikolan tai -lapion käteen ja tekisit jotakin hyödyllistä.
Ne ihmiset kävelevät, joilla ei ole muuta sisältöä elämässään.