En ymmärrä miten 42v tuttu sauvakävelee, lukee kirjoja ja
on aina vaan kotona ja muutenkin on muuttunut parissa vuodessa hirveän tätimäiseksi. Varsinkin vartaloltaan. Kuitenkin vasta 42. Mikä siinä tätimäisyydessä on niin hauskaa?
Kommentit (48)
Minä olen tehnyt samaa koko ikäni ja olen 32v. Jos kävely ja lukeminen aittaa minua voimaan hyvin, niin sitten auttaa. Mitä minun sitten pitäisi tehdä?
Minäkin olen käynyt kävelyllä (sauvoilla ja ilman) sekä lukenut kirjoja jo 10-vuotiaasta lähtien. En ole aikeissa muuttaa hyvää käytäntöä. N50
Vierailija kirjoitti:
Kaikista tätimäisintä toimintaa on kyllä päivitellä vauva-palstalla tätimäisesti toisten tätimäisyyttä.
Niin on...ja sitäpaitsi, on parempi olla tätimäinen kuin pissis....siinä on vissi ero.
Ap on pikkulapsi tai teini. Mikään muu ei voi selittää tuollaista ajatusten kulkua.
Tulee luonnostaan ettei enää innosta riekkuminen, ehkä tällä tutulla ollut jotain ja persoonallisuuskin vaikuttaa tai perhetilanne.
No mitä nyt taas, mitä se sulle kuuluu? Mäkin luen sauvakävelen, neulon ja kotoilen. Oon 41v. Mitäs mun sit pitäis tehdä?
Aaaah! Eläköön ikävuosi 42!❤️ Rakastan kävelyä ja täytyypä taas alkaa lukea kirjoja!
Vierailija kirjoitti:
Joo, en tajua🤭. Jotkut ihan mummoja 40+...
Millane sit pitäis olla?
Vastatkaa nyt lapset, mitä meidän aikuisten pitäisi tehdä, jotta emme ole tätimäisiä. Ei tässä muuten ole mitään ideaa.
Tunnustan.
Kirjoja olen lukenut "aina" ja kävelyllä käyn sauvoilla ja välillä ilman. Kudo en, virkkaan.
Ap on ilmeisesti joku teini kun bileet, party, party, bileet on oikeaa elämää.
Opin lukemaan kirjoja 7-vuotiaana, enkä ole koskaan lopettanut. Olenko siis ollut koko ikäni tätimäinen?
Heh, olen 35 ja harrastan mm. lukemista ja kävelylenkkejä (ilman sauvoja kyllä mutta sauvakävelyhän on todettu tehokkaaksi liikuntamuodoksi). Olen täti ihan oikeastikin veljeni lapsille. Ei tätimäisyydessä ole mitään hävettävää.
Olen ollut täti 15-vuotiaasta lähtien (silloin siskoni sai ensimmäisen lapsensa) enkä näe siinä mitään ongelmaa.
Olen 51 v mies juoksin viime kesänä satasen pystylähdöllä 13.5 (käsiaika) vaimon kellottamana. Luen myös kirjoja. Nyt on lukemisena Timo Vihavaisen: mitä mieltä Suomessa saa olla. Luokitelkaa nyt minut!
Kaikista kauheimpia ovat ikääntyneet pissikset tyyliin Patsy ja Edina.
Vierailija kirjoitti:
Olen 51 v mies juoksin viime kesänä satasen pystylähdöllä 13.5 (käsiaika) vaimon kellottamana. Luen myös kirjoja. Nyt on lukemisena Timo Vihavaisen: mitä mieltä Suomessa saa olla. Luokitelkaa nyt minut!
Täti
Minä olen harrastanut em. asioita jo lähemmäs 15v. Ikää on 45v ja yhden lapsen kummitäti olen.
Kirjojen lukeminen ei ainakaan ole tätimäistä. Jo ala-asteikäisillä on lukemiseen ns. ahmimisikä.
Ap miksi sinua ottaa päähän se että joku on onnellinen? Mene terapiaan?
Lukeminen on yksi parhaimpia harrastuksia.