En ymmärrä miten 42v tuttu sauvakävelee, lukee kirjoja ja
on aina vaan kotona ja muutenkin on muuttunut parissa vuodessa hirveän tätimäiseksi. Varsinkin vartaloltaan. Kuitenkin vasta 42. Mikä siinä tätimäisyydessä on niin hauskaa?
Kommentit (48)
No mitäs sen sitten sun mielestä pitäisi tehdä?
Noudattaa koronarajoituksia, mutta se on oma onnettomuutesi, jos et sitä ymmärrä.
Naiset tahtoo tätimäistyä ennen aikojaan. Kuten esim. Jenni Haukio. Näyttää paljon ikästään vanhemmalta.
Mä oon vasta 41v. mutta myönnän, luen kirjoja. 😔 Lisäksi oon tosi paljon kotona. Oon myös harkinnut kutomista. 🤦🏻♀
Se kävely saattaa auttaa siihen ja kirjoja on varmasti kiva lukea. Suomi on kylmä maa, ehkä koti lämmittää.
No minä olen 29v ja tykkään lukea, käyn sauvakäveleen koska siinä koko kroppa saa liikuntaa. Kai sitä on sitte täti.
Joo, en tajua🤭. Jotkut ihan mummoja 40+...
Sillä ei ole tarvetta miellyttää ketään, ja hyvä niin.
Kaikista tätimäisintä toimintaa on kyllä päivitellä vauva-palstalla tätimäisesti toisten tätimäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, en tajua🤭. Jotkut ihan mummoja 40+...
Tuollaista hymiötä käyttävät alle 30vpersoonallisuushäiriöiset...
Eikös nyt ihan viranomaisten suosituksesta olisi syytä pysyä kotona. Ihan sinunkin AP!
Jos ennen juoksi, harrrasti muutakin urheilua, kävi kaupungilla, kroppa oli kuosissa ja sitten yhtäkkiä muuttuu tuollaiseksi tylsäksi tädiksi, niin jotain outoa siinä vaan on.
Mä olen aina lukenut kirjoja ja käynyt kävelemässä. Olen siis ollut täti lähes koko ikäni.
VM 72
Minun lapsenikin lukevat kirjoja. Ei se tee kenestäkään tätiä, se tekee ihmisestä fiksun ja sivistyneen.
No koska se tykkää noista jutuista! Itse olen samanlainen. Ja ulkonäkö ei kiinnosta enää pätkääkään (mikä on valtava helpotus nuoruuden pakkomielteisen siitä angstaamisen jälkeen), joten näytän ilolla tätimäiseltä tai miltä vaan nyt luonnostani näytän. Ja pukeudun mukavasti, en miellyttääkseni kenenkään silmää.
Nyky-yhteiskunnassa kaikki muut elämäntavat ovat sallittuja ja ylistettyjä mutta tätimäisyyttä ja mummomaisuutta paheksutaan. :(
Joo, on se hirveää, kun ihminen LUKEE KIRJOJA....
Vierailija kirjoitti:
Jos ennen juoksi, harrrasti muutakin urheilua, kävi kaupungilla, kroppa oli kuosissa ja sitten yhtäkkiä muuttuu tuollaiseksi tylsäksi tädiksi, niin jotain outoa siinä vaan on.
Se on henkistä kypsymistä ja omaksi aidoksi itsestään tulemista. Hän on luopunut tekemästä asioita siksi kun muka pitäisi ja tekee nyt vain asioita joista aidosti nauttii.
Mitä.