Schrödingerin kissa lemmikkinä? Kokemuksia?
Tällaista lapset nyt ruinaa, mutta itseä vähän epäilyttää. Tuleeko sitten suuri suru, jos se sittenkin kuolee?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Meillä asustelee jo ennestään näkymätön lohikäärme autotallissa. Tulisiko se toimeen Schrödingerin kissan kanssa? Kissa ilmeisesti pysyttelee enimmäkseen laatikossaan?
Meillä oli virtahepo olohuoneessa ja Schrödingerin kissa laatikossa. Hyvin ne tulivat toimeen, kun pysyttelivät luonnostaan erossa toisistaan. Kyläilijät tuntuivat jostain syystä vaivaantuvan meillä.
Mulla ei nyt ole varmaa vastausta tähän, mutta mielikuvituskissa näinä epävarmoina aikoina on o.k, teoriassa, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä asustelee jo ennestään näkymätön lohikäärme autotallissa. Tulisiko se toimeen Schrödingerin kissan kanssa? Kissa ilmeisesti pysyttelee enimmäkseen laatikossaan?
Meillä oli virtahepo olohuoneessa ja Schrödingerin kissa laatikossa. Hyvin ne tulivat toimeen, kun pysyttelivät luonnostaan erossa toisistaan. Kyläilijät tuntuivat jostain syystä vaivaantuvan meillä.
Suositteletko virtahepoa lapsiperheen olohuoneeseen? Pitääkö paljon meteliä itsestään?
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, missä on ihmisten yleissivistys.
Itse olen muuten enemmän koiraihmisiä. Olen harkinnut Pavlovin koiraa. Kenelläkään kokemusta?
Ei, mutta minä olen ajattelut hankkia Baskervillen koiran.
Schrödigerin kissalla on toksoplasmoosi ja ei ole toksoplasmoosia samaan aikaan, joten isäntä, joka on samaan aikaan emäntä, sairastuu joka tapauksessa toksoplasmoosiin
Vierailija kirjoitti:
Te olette jo hankkineet sen, mutta samaan aikaan ette ole hankkineet sitä vielä. Vaatekomeroonne on saattanut ilmestyä Schrödingerin kissa, mutta tiedätte vasta varmasti, kun avaatte komeron oven.
Ihanaa lukea näitä kommentteja, kun osalla ei ole mitään hajua mistä puhutaan :D
Ihanaa ylemmyydentuntoa. Oletko kiusaaja? Aika vähän näkyy sitä paitsi kommentteja, joissa "ei ole mitään hajua siitä, mistä puhutaan".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suositteletko virtahepoa lapsiperheen olohuoneeseen? Pitääkö paljon meteliä itsestään?
hiljaisempi se on kuin vegaani tavallisten ihmisten ruokapöydässä
Mut jos Schrödingerin kissalla on 9 henkeä, niin tuleeko siitä sitten jo lopulta Theseuksen kissa, kun varmaan dualismin vuoksi alkuperäiset atomitilat on vaihtuneet niin monta kertaa? Vai saako siitä jo kaksi Theseusta? Sellainen olisi kyllä varmaan tosi pitkäikäinen, kun toimimattoman osan voisi aina vaihtaa...?
Mistä ap hommaa Tähtiportin näyttelijäkissan, joka on Samin lemmikki?