Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Schrödingerin kissa lemmikkinä? Kokemuksia?

Vierailija
16.01.2021 |

Tällaista lapset nyt ruinaa, mutta itseä vähän epäilyttää. Tuleeko sitten suuri suru, jos se sittenkin kuolee?

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asustelee jo ennestään näkymätön lohikäärme autotallissa. Tulisiko se toimeen Schrödingerin kissan kanssa? Kissa ilmeisesti pysyttelee enimmäkseen laatikossaan?

Vierailija
62/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä asustelee jo ennestään näkymätön lohikäärme autotallissa. Tulisiko se toimeen Schrödingerin kissan kanssa? Kissa ilmeisesti pysyttelee enimmäkseen laatikossaan?

Meillä oli virtahepo olohuoneessa ja Schrödingerin kissa laatikossa. Hyvin ne tulivat toimeen, kun pysyttelivät luonnostaan erossa toisistaan. Kyläilijät tuntuivat jostain syystä vaivaantuvan meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nyt ole varmaa vastausta tähän, mutta mielikuvituskissa näinä epävarmoina aikoina on o.k, teoriassa, ehkä.

Vierailija
64/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli virtahepo olohuoneessa ja Schrödingerin kissa laatikossa. Hyvin ne tulivat toimeen, kun pysyttelivät luonnostaan erossa toisistaan. Kyläilijät tuntuivat jostain syystä vaivaantuvan meillä.

Suositteletko virtahepoa lapsiperheen olohuoneeseen? Pitääkö paljon meteliä itsestään?

Vierailija
65/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää, missä on ihmisten yleissivistys.

Itse olen muuten enemmän koiraihmisiä. Olen harkinnut Pavlovin koiraa. Kenelläkään kokemusta?

Ei, mutta minä olen ajattelut hankkia Baskervillen koiran.

Vierailija
66/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schrödigerin kissalla on toksoplasmoosi ja ei ole toksoplasmoosia samaan aikaan, joten isäntä, joka on samaan aikaan emäntä, sairastuu joka tapauksessa toksoplasmoosiin

Vierailija
67/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te olette jo hankkineet sen, mutta samaan aikaan ette ole hankkineet sitä vielä. Vaatekomeroonne on saattanut ilmestyä Schrödingerin kissa, mutta tiedätte vasta varmasti, kun avaatte komeron oven.

Ihanaa lukea näitä kommentteja, kun osalla ei ole mitään hajua mistä puhutaan :D

Ihanaa ylemmyydentuntoa. Oletko kiusaaja? Aika vähän näkyy sitä paitsi kommentteja, joissa "ei ole mitään hajua siitä, mistä puhutaan".

Vierailija
68/72 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suositteletko virtahepoa lapsiperheen olohuoneeseen? Pitääkö paljon meteliä itsestään?

hiljaisempi se on kuin vegaani tavallisten ihmisten ruokapöydässä

Vierailija
69/72 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schrödingeriläinen ei sitten tykkää unboxaamisesta. 

Vierailija
70/72 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut jos Schrödingerin kissalla on 9 henkeä, niin tuleeko siitä sitten jo lopulta Theseuksen kissa, kun varmaan dualismin vuoksi alkuperäiset atomitilat on vaihtuneet niin monta kertaa? Vai saako siitä jo kaksi Theseusta? Sellainen olisi kyllä varmaan tosi pitkäikäinen, kun toimimattoman osan voisi aina vaihtaa...?

Vierailija
71/72 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se kissa ole enää elossa.

Vierailija
72/72 |
11.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap hommaa Tähtiportin näyttelijäkissan, joka on Samin lemmikki?