Schrödingerin kissa lemmikkinä? Kokemuksia?
Tällaista lapset nyt ruinaa, mutta itseä vähän epäilyttää. Tuleeko sitten suuri suru, jos se sittenkin kuolee?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mistä hemmetin laatikosta te jauhatte.
Laatikko on Schrödingerin kissalle erittäin ominainen olinpaikka.
Mistä hankitte Schrödingerille laatikon?
Vierailija kirjoitti:
Schrödingerin kissat kai harvoin elävät yhtä kauan kuin muut kissat. En ole tavannut yhtään 20-vuotiasta Schrödingeriä.
Ai. Minä taas olen kuullut, että elävät helposti kymmeniä vuosia eivätkä vaadi edes paljon hoitamista varsinkaan viimeisinä elinvuosinaan.
Scrödingerin kissa on paljon helppohoitoisempi kuin esimerkiksi Pavlovin koirat.
En tiedä onko se paskonut lattialle ennenkuin katson lattialle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko se paskonut lattialle ennenkuin katson lattialle.
Haiseeko se jos kukaan ei ole haistelemassa?
Todella kätevä lemmikki. Viihtyy kaikki päivät pahvilaatikossa ja käy syömässä vain öisin. Ilmeisesti se on oppinut käyttämään wc-pönttöä ja jopa vetämään sen, koska hiekkalaatikko pysyy tyhjänä. Suosittelen.
Oletteko pehmustaneet laatikon, esim. samettityynyllä, vai viihtyykö kissanne pelkässä laatikossa?
Vakuutusyhtiö ei myöntänyt lemmikkivakuutusta meidän Schrödingerille :(
Vierailija kirjoitti:
Vakuutusmatemaatikolta meni sormi suuhun laskiessaan todennäköisyyksiä kissanne kuolemalle...
Miinuspuoli on se, että siinä tulee se Schrödinger mukana. Pientä epävarmuutta pitää sietää. On sisäsiisti. Se kissa siis.
Ap:n lapset todella osaavat ajatella laatikon ulkopuolelta!
Vierailija kirjoitti:
Scrödingerin kissa on paljon helppohoitoisempi kuin esimerkiksi Pavlovin koirat.
Ja leikkiminen Pavlovin koirien kanssa on tosi tylsää, lähinnä soittokellon soittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakuutusmatemaatikolta meni sormi suuhun laskiessaan todennäköisyyksiä kissanne kuolemalle...
Tämä pelasti päiväni :D
Hyvin helppohoitoinen, joten vahva suositus!
Pavlovin koirat on muuten kivoja mutta argh sitä kuolan määrää. Etenkin kun lapset kokkailee kaikenlaista mikrolla ja jotain kilahtaa tämän tästä.
Ihmetyttää, missä on ihmisten yleissivistys.
Itse olen muuten enemmän koiraihmisiä. Olen harkinnut Pavlovin koiraa. Kenelläkään kokemusta?
Jos kissaan laittaa valjaisiin ja valjaan hihnan laatikon ulkopuolelle, voiko hihnasta nykimällä tarkistaa, onko otus elossa ilman, että katsoo laatikkoon?
Hankkikaa Fröbelin palikat. Niistä on enemmän iloa kuin kissoista ja koirista.
Se on vissiin aika pieniruokainen? Sopii köyhäänkin perheeseen. Hiljainenkin taitaa olla, eli voi pitää kerrostalossa.