Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis miten kukaan ei puuttunut!? Kaikk tiesivät, mutta kukaan ei puuttunut

Vierailija
15.01.2021 |

Hesarin jutun perusteella KAIKKI ovat tienneet, mutta ilmeisesti kukaan ei ole puuttunut. Miksi helvet***issä? Minkälaisia pellejä siellä Koskelassa oikein asuu? Aikuiset, missä teidän moraali on

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puutui koulussa tapahtuneeseen pahoinpitelyyn.

Poikamme oli sivullinen.

Asian ratkaisu: hakkaajalta pyydettiin anteeksi.

Rehtorin tahto.

Tämä Tampereella Messukylän koulussa.

Vierailija
22/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap koska me kaikki olemme samanlaisia. Myös sinä. Me puutumme joihinkin asioihin mikä saa meidät tuntemaan itsemme kunnon ihmisiksi. Kaikkeen emme jaksa puuttua. Sinä olet yksi heistä joka ei ole puuttunut vastaavaan asiaan, joskus taas jossain tapauksessa olet.

Me vahdimme lastemme turvallisuutta ja välillä vahtimiseen hetkeksi herpaantuu. Sitten kun herpaantumisesta seuraa vakava onnettomuus, muut huutelevat taas kuten ap nyt tässä. Vaikka meistä jokainen on se jolle näin olisi voinut käydä.

Ap sinua vaivaa ylimielisyys.

Me emme ole samanlaisia. Minä olen erilainen. Minä puutun. Sinä et ilmeisesti puutu. Minä en ole sinä.

Haha. Niin puutun minäkin. Mutta kumpikaan meistä ei aina puutu kaikkeen. Me olemme olleet teoillamme osaltamme mahdollistamassa tällaisten asioiden tapahtumista, jos et tätä käsitä, sinä et ole realisti mitä minä taas olen, elät hyvyyden kuplassa ja kuvittelet että jos sinä olisit ollut töissä tämän pojan koulussa puuttumassa mitään pahaa ei nyt olisi tapahtunut.

Ymmärrän hyvin sen että tuossa harhassa on helppo elää, tottahan se ei vaan missään tapauksessa ole.

Olen puuttunut lukemattomiin kiusaamisiin ja tarjonnut apuani lukemattomille ihmisille, mutta jotain on takuulla mennyt ohi, osin tahattomasti osin siksi että juuri siinä hetkessä en ole tajunnut toimia oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuttomia paskahousuja kaikki vierestä katsojat!!!!hyi helvetti ja noille vielä maksetaan palkkaa!!!!!

Vierailija
24/25 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräänkuuluttaisin myös silminnäkijöiden puuttumattomuutta. Näkivät alaikäisiä perjantai-iltana myöhäissyksynä niin juovuksissa että yhdellä (uhrilla) oli liikkumisvaikeuksia ja tämä istui maassa välillä. Lastensuojeluilmoitus tai muu ilmoitusvelvollisuus hätä- tms muuhun numeroon pitäisi olla pakollinen ja laiminlyönti heitteillejättönä rangaistava, kun kaikki eivät ymmärrä ilmoitusta muuten tehdä.

Vierailija
25/25 |
21.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puutui koulussa tapahtuneeseen pahoinpitelyyn.

Poikamme oli sivullinen.

Asian ratkaisu: hakkaajalta pyydettiin anteeksi.

Rehtorin tahto.

Tämä Tampereella Messukylän koulussa.

Tuttuni yritti siirtää lastaan tuonne, koska toisessa koulussa sitä oli kiusattu.

Rehtori suhtautui kuulemma oudosti. Eikä huolinut. Ei empatiaa.