Onko sulle käynyt, että tindertapaamisen jälkeen sut on vain poistettu?
Kommentit (24)
On ja sama tyyppi on taas jonkun ajan päästä tykännyt. Ilmeisesti ei muistanut jo ghostanneensa,
En ole lähtenyt Tinderiin. Se tuntuu kovin pinnalliselta. Harmi että sinulle kävi noin.
Mulla on ollut tapaaminen miehen kanssa, joka oli ihan eri näköinen, oli paremman näköinen kuvissa.
Poisti mut heti tapaamisen jälkeen. Onneksi!
Tuntuu varmasti tylyltä. Mutta tuskinpa tuosta muutenkaan mitään hyvää suhdetta olisi voinut seurata, jos toinen käyttäytyy noin. Ehkä oli parempi että loppui heti.
Tuohon tottuu että äijät on sikoja tuolla
On käynyt noin kerran ja ei ollut sattumaa, että tämä nainen oli myös tasokkain treffikumppani ulkoisesti kun vertaa kaikkiin niihin joiden kanssa käynyt treffeillä.
Käveltiin 40 minuuttia jonka jälkeen sanottiin moikat ja nainen poisti mätsin heti.
Treffien aikana nainen kysyi että "miksi miehet käyttävät vanhoja kuvia".
Tottakai jos ei nappaa eikä kiinnostele.
Mulla on käynyt kaikissa treffeissä noin 🥲
Tuntuuko ghoustaaminen pahalta, käykö itsetunnolle?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo, oon hyvän näköinen
Voihan sitä olla hyvännäköinen. Mutta kun tapaamisessa kasvokkain huomaa, että tpinen onkin pissis, lässytäjä, pöljä naureskelija, joka ei,odaa asiallisesti jutella. Niin kyllä pettymys on suuri. Poistaisin itsekin tuollaisen höpö tyypin omista deittijutuista.
Ei se ulkonäkö korvaa tyhmää päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo, oon hyvän näköinen
Voihan sitä olla hyvännäköinen. Mutta kun tapaamisessa kasvokkain huomaa, että tpinen onkin pissis, lässytäjä, pöljä naureskelija, joka ei,odaa asiallisesti jutella. Niin kyllä pettymys on suuri. Poistaisin itsekin tuollaisen höpö tyypin omista deittijutuista.Ei se ulkonäkö korvaa tyhmää päätä.
Etkä sä osaa kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko ghoustaaminen pahalta, käykö itsetunnolle?
Sialu tuhoontuu
Ei ole käynyt kertaakaan. En ole myöskään itse heti poistanut, vähintään pari päivää olen odottanut.
Vierailija kirjoitti:
On käynyt noin kerran ja ei ollut sattumaa, että tämä nainen oli myös tasokkain treffikumppani ulkoisesti kun vertaa kaikkiin niihin joiden kanssa käynyt treffeillä.
Käveltiin 40 minuuttia jonka jälkeen sanottiin moikat ja nainen poisti mätsin heti.
Treffien aikana nainen kysyi että "miksi miehet käyttävät vanhoja kuvia".
Niin suora vihjaus naiselta ettei sun ainakaan tarvi miettiä miksi poisti :D
Ei. Tinder on luusereille.