Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen elämänasenne on paras?

Vierailija
14.01.2021 |

Jos mietitään vaikka onnellisuutta ja pärjäämistä, millaista asennetta se vaatii? Millainen asenne sinulla on? Missä tilanteissa asenteesi on pelastanut sinut tai kannatellut silloin kun on vaikeaa?

Kommentit (388)

Vierailija
141/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytyy kuitenkin huolehtia siitä, että liikkuu r i i t t ä v ä s t i päivittäin!

Vierailija
142/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää nyt vähän toi musaspämmääjä, vaikka musiikista pidänkin. Hyvä aihe hukkuu. Tee oma ketju tolle. Lupaan käydä peukuttamassa.

en katso peukkuja koskaan, turha vaiva:-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, jatkakaa ihmeessä!

Vierailija
144/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Optimistisuus ja tunnollisuus ainakin tutkimuksissa heijastelee yleensä parempaa terveyttä ja hyvinvointia.

Vierailija
145/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Optimistisuus ja tunnollisuus ainakin tutkimuksissa heijastelee yleensä parempaa terveyttä ja hyvinvointia.

joo:-X

Vierailija
146/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

--enhän ymmärrä edes sanoja kaikista:-D

Vierailija
147/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti positiivinen elämänasenne. Ei stressaa liikoja eikä murehdi joka asiaa. Yrittää nähdä asioiden hyvän puolen ja keskittyä hyviin juttuihin. Hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja pyrkii tekemään elämässä sellaisia asioita joita juuri itse haluaa ja jotka tekee onnelliseksi. Ei yritä liikaa mielistellä muita vaan ajattelee omaa hyvinvointia ja onnellisuutta.

Sopivan rento asenne myös tärkeä.

Vierailija
148/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
149/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hakuna matata.

2. Älä kuuntele hesalaisten juttuja ja tekemisiä.

näillä pärjää

150/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras asenne on se, kun annat muiden mielipiteiden tekemisistäsi/valinnoistasi valua kuin vesi hanhen selästä.

Kiva vertaus, mutta eihän tää ole mikään asenne, koska asenne on jotain konkreettisia luonteenpiirteitä.

Vierailija
151/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertaisesti positiivinen elämänasenne. Ei stressaa liikoja eikä murehdi joka asiaa. Yrittää nähdä asioiden hyvän puolen ja keskittyä hyviin juttuihin. Hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja pyrkii tekemään elämässä sellaisia asioita joita juuri itse haluaa ja jotka tekee onnelliseksi. Ei yritä liikaa mielistellä muita vaan ajattelee omaa hyvinvointia ja onnellisuutta.

Ympäristön asenteet kyllä vaikuttavat myös onnellisuuteen. Jouduin pakon edessä tekemään ratkaisun, josta kärsii monta ihmistä. Vaikka olen tuonut esille sen, että tilanne oli itselleni kestämätön, en ole saanut myötätuntoa osakseni kuin muutamilta ihmisiltä. No, positiivista on se, että nämä muutamat ihmiset ovat läheisiäni ja näin ollen heidän mielipiteensä merkitsee minulle eniten.

Vierailija
152/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Hakuna matata.

2. Älä kuuntele hesalaisten juttuja ja tekemisiä.

näillä pärjää

Vierailija
153/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universaali ajattelutapa. Ollaan kärpäsenkakkoja täällä kaikkeudessa ja lopulta kaikki palataan sinne tähtipölyksi. Loppupeleissä vain perheelläni on väliä tässä hetkessä. 

Vierailija
154/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Universaali ajattelutapa. Ollaan kärpäsenkakkoja täällä kaikkeudessa ja lopulta kaikki palataan sinne tähtipölyksi. Loppupeleissä vain perheelläni on väliä tässä hetkessä. 

---ei sitä kukaan muu voi tietää.

Vierailija
155/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkaa, sortaa, nälvii, mollaa, kiusaa, huiputtaa, simputtaa, pääsee uralla etenemään ja helposti päättäjäksi tai huippuvirkaan.  Varastaa ei pidä, mutta ryöstäminen ei ole niin paha.

Vierailija
156/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja päiviä on harvoin. Tähtihetkiä on harvoin. Sitäkin enemmän on jokaisessa päivässä hyviä hetkiä: päivän ensimmäinen kahvikupillinen, suloisesti lämmittävä sauna, virkistävä ulkoiluhetki, lukutuokio, kuulumiset hyvän ystävän kanssa......

Tähtihetket ovat satakertaisia kun arki on tyydyttävää

Vierailija
157/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kapanteri.- kirjoitti:

Pilkkaa, sortaa, nälvii, mollaa, kiusaa, huiputtaa, simputtaa, pääsee uralla etenemään ja helposti päättäjäksi tai huippuvirkaan.  Varastaa ei pidä, mutta ryöstäminen ei ole niin paha.

Vierailija
158/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyrkinyt kaikkiin mainitsemistasi läpi elämän, kuitenkaan onnistumatta vaikka kuinka asennoituisi. Onnekas on se, joka siihen kykenee.

Vierailija
159/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pyrkinyt kaikkiin mainitsemistasi läpi elämän, kuitenkaan onnistumatta vaikka kuinka asennoituisi. Onnekas on se, joka siihen kykenee.

---hmmmm...?

Vierailija
160/388 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa elää... kuin raikulipoika! Ylämäki, alamäki, ylämäki, alamäki, yhdessä kulkien... hei!