Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni nainen sietää tällaista miestä, joksi Jere Karalahti kuvaa itseään elokuvassaan?

Vierailija
14.01.2021 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000007737237.html

"–Olin pakannut Ruotsiin kymmenet kalsarit. Siitä voi laskea, kalsarit per päivä, kuinka nopeasti ne loppuivat kesken. Aloin soitella Nannalle, että milloin olet tulossa tänne, pyykit pitäisi pestä.
Nanna ei ollut vielä hetkeen palaamassa takaisin Ruotsiin. Niinpä Jere osti 10 uutta kalsariparia.
–Pian minulla oli 20 likaiset kalsarit ja soittelin taas Nannalle."

---
"Samanlainen ongelma oli edessä astioiden kanssa. Tiskaamista vihaava Jere söi kaikki muut ateriansa ulkona paitsi aamupuuron.

–Asunnossa oli 15 syvää puurolautasta, mikä on aika hyvä määrä. Silti en tiskannut niitä, vaan aloin syödä puuroa litteältä lautaselta. Kun Nanna tuli takaisin Ruotsiin, asunnossa oli karmeat tiskiröykkiöt ja hän joutui tiskaamaan."

Ihan siis sydämestäni ihmettelen, että kuka kattelee tuollaista ukkoa sekuntiakaan ja miksi? Ilmeisesti aika monille tuollainen parisuhde on kuitenkin ihan ok.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni, kun opiskeli Tekussa. Pääsi ekana vuotena Nokialle harjoittelijaksi ja ura on ollut hyvin nousujohteista koko ajan. Olemme asuneet ulkomailla jne.

Valmistuimme, minäkin pääsin töihin, menimme naimisiin, saimme 4 lasta ja jäin kotiäidiksi.

Sovimme asiat jo seurusteluvaiheessa. Mieheni palkka harjoittelijana oli 5 x enemmän, kuin minulla valmistuessani.

Olen hoitanut lapset, kodin, vaatteet, harrastukset jne. Kun muutimme takaisin Suomeen, muutti appivanhemmat lähelle ja appeni on paljon mm kuskannut esikoisen harrastuksia .

Mieheni on myös turvannut eläkkeeni, meillä ei ole avioehtoa jne.

Nyt lapset kulkevat itsenäisesti, ehkä pari krt vkossa kuskaan, tai lähinnä haen.

Mieheni tekee edelleen 12 h työpäiviä omassa työhuoneessaan. Teen hänelle aamiaisen, lounaan, silitän paidat jne.

Sopimuksia löytyy joka perheessä. Minun on tämä.

Vierailija
62/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin mieheni, kun opiskeli Tekussa. Pääsi ekana vuotena Nokialle harjoittelijaksi ja ura on ollut hyvin nousujohteista koko ajan. Olemme asuneet ulkomailla jne.

Valmistuimme, minäkin pääsin töihin, menimme naimisiin, saimme 4 lasta ja jäin kotiäidiksi.

Sovimme asiat jo seurusteluvaiheessa. Mieheni palkka harjoittelijana oli 5 x enemmän, kuin minulla valmistuessani.

Olen hoitanut lapset, kodin, vaatteet, harrastukset jne. Kun muutimme takaisin Suomeen, muutti appivanhemmat lähelle ja appeni on paljon mm kuskannut esikoisen harrastuksia .

Nyt lapset kulkevat itsenäisesti, ehkä pari krt vkossa kuskaan, tai lähinnä haen.

Mieheni tekee edelleen 12 h työpäiviä omassa työhuoneessaan. Teen hänelle aamiaisen, lounaan, silitän paidat jne.

No kivat teille. Mutta ap:llä ei ole yhtään vastaava tilanne. Eikä mies voi olettaa asioiden hoituvan näin, jos asiasta ei ole yhdessä sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin muuten vannoa, että hoitajan duuni on raskaampaa kuin ylemmän toimihenkilön.

Molemmat on raskaita. Ylempi toimihenkilö on usein vastuussa ja työtehtävässä myös virallisen työajan ulkopuolella. 

No en minä ainakaan ole. Olen ylempi toimihenkilö ja myös esimiesasemassa. Olen toiminut myös hoitajana. Se oli huomattavasti raskaampaa.

Oli miten oli, ei kuulosta kovin hyvältä työnjaolta, että kumpikin käy töissä, mutta kotityöt kuuluvat vain toiselle, oli työ mikä tahansa. Aika harvaa naista nykyään varmaan tuollainen järjestely kiinnostaa.

Nykynaiset onkin ihan pilalla. Naiset normaalisti tykkää kotitöistä ja sukulaisten tapaamisten järjestelystä ja muusta, joten näiden pitäisi mennä lähinnä harrastuksesta töiden jälkeen.

Martta kerhosta löytyy 70v. rouvia ihan maksutta

En usko kyllä nekin jotain tasoa vaatii

Vierailija
64/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfa

Vierailija
65/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut koulukiusaajakin?

Selännekin oli koulukiusaaja, mutta Selännettä te mammat kuolaatte. Miksi? 

Ei ole vastauksia kuulunut. Miksi Selänne on naisten mielestä seksikäs ja ihana, vaikka oli koulukiusaaja?

Vierailija
66/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole vastauksia kuulunut. Miksi Selänne on naisten mielestä seksikäs ja ihana, vaikka oli koulukiusaaja?

Tässä ketjussa puhutaan Jerestä ja hänestä kiinnostuneista miehekkäistä naisista.

Vierailija
67/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tähän päivään mennessä tavannut naista jonka mielestä Selänne on seksikäs.

Vierailija
68/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kuolannut, jostain syystä ei sytytä. Ehkä kuitenkin vähän vähemmän sovinisti kuin Katalahti.

69/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistään koskaan ennen tätä en ole kuullut että Teemu olisi ollut koulukiusaaja.

Vierailija
70/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on alpha.

Vierailija
71/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi valehtelet. En ole ikinä kuullut Selänteen olleen koulukiusaaja. Häpeä valheitasi. Ei täälläkään saa ihan mitä tahansa kirjoittaa.

Vierailija
72/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tähän päivään mennessä tavannut naista jonka mielestä Selänne on seksikäs.

Kyllä Selänne minun mielestäni on hyvännäköinen, mutta tämä ketju ei koske häntä. Teemu ei ole myöskään ollut koulukiusaaja.

Vierailija
73/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miten tuollaista väkivaltaista huumeidenkäyttäjää edelleen pidetään julkisuudessa esillä. Huonompaa esimerkkiä lapsille ja nuorille ei voi olla.

Vierailija
74/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kysymys on se miten tuo äijä on saanut pidettyä itsensä elossa?

Vierailija
75/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on Nanna kuitenkin saanut ukkonsa koulutettua, nykyään sujuu lasten- ja kodinhoito Jereltäkin.

Ihan äärettömän vastenmielinen ajatus, että naisen tehtävä parisuhteessa on kouluttaa miehestä vastuullinen aikuinen. Hyi.

Naisen tehtävä on hoivaavasti kouluttaa miestä, sekä ennen miehen hankkimista opetella riittävän päteväksi kodinhoidossa, ruoanlaitossa, sosiaalisissa suhteissa, sisustuksessa sekä arjen logistiikassa, jotta voi kouluttaa miestä niissä. Näin on aina ollut, eikä feministien u l i n a  sitä miksikään muuta.

Osaan arvata ettei sinulla naista ole.

Vierailija
76/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekin naisille ero on pahempi häpeä kuin ihan uskomattoman ukon paapominen. Kuuntelin kerran silmät pyöreinä kun täysin ns. normaali kaverini kiroili, kun joutui siivoamaan miehensä krapularipulit tuvan lattialta. Ja mies ei ollut mikään j*nnis, vaan enemmänkin sellainen hölmö ressukka.

Meillä lapsuudenkodissa äiti ei siivonnut ripuleita lattialta, koska ei ollut krapularipuloivaa faijaa. Sen sijaan oli ihan perus ylemmän toimihenkilön duunia tekevä faija, joka oli väsynyt iltaisin. Siksi äiti hoiti kodin ja teki ruokaa, ja suhteet sukulaisiin ja ilmeisesti monesti perheystäviinkin, ja kävi ostamassa vaatteita isälleni, ja hoiti auton huoltoon ja muut vastaavat puuhailut. Äidilläni oli kevyempi työ hoitajana, joten ihan luonnollista näin. Samaa odotan myös omilta naisiltani, vaikka naiset aika surkeita nykyään ovatkin. Joka tapauksessa naisen kuuluu tehdä nuo hommat, johan se nyt on kumma jos äitini oli niissä hyvä ja tykkäsi niitä tehdä työpäivän päällekin, jos nykynainen ei pysty niitä tekemään vaikka olisi työttömänä tai äitiyslomalla tai jotain.

Kerrohan yhtä seikkaperäisesti mikä on sinun panoksesi suhteessa, jota sinulta odottaa?

Vierailija
77/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanna vaikuttaa tehopakkaukselta. Siis sen lajin naiselta joka on koko ajan tekemässä kotona ja töissä. Sellainen saattaa lähteä tuohon rooliin. Silti ton miehen asenne on ällöttävä. Ymmärtäisin jos olisi hyvässä hengessä sovittu, että kotihommat hoitaa toinen ja toinen tuo rahaa taloon vaikka tms. tai toinen nyt vain tykkää niin paljon kotihommista.

Vierailija
78/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanna vaikuttaa tehopakkaukselta. Siis sen lajin naiselta joka on koko ajan tekemässä kotona ja töissä. Sellainen saattaa lähteä tuohon rooliin. Silti ton miehen asenne on ällöttävä. Ymmärtäisin jos olisi hyvässä hengessä sovittu, että kotihommat hoitaa toinen ja toinen tuo rahaa taloon vaikka tms. tai toinen nyt vain tykkää niin paljon kotihommista.

Nanna vaikuttaa harvinaiselta hyvältä naiselta näin nykypäivänä. Katsoin äsken youtubesta videota, kun en ole aiemmin Nannasta mitään tiennyt. Iso peukku Nannalle!

Vierailija
79/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on Nanna kuitenkin saanut ukkonsa koulutettua, nykyään sujuu lasten- ja kodinhoito Jereltäkin.

Ihan äärettömän vastenmielinen ajatus, että naisen tehtävä parisuhteessa on kouluttaa miehestä vastuullinen aikuinen. Hyi.

Naisen tehtävä on hoivaavasti kouluttaa miestä, sekä ennen miehen hankkimista opetella riittävän päteväksi kodinhoidossa, ruoanlaitossa, sosiaalisissa suhteissa, sisustuksessa sekä arjen logistiikassa, jotta voi kouluttaa miestä niissä. Näin on aina ollut, eikä feministien u l i n a  sitä miksikään muuta.

Osaan arvata ettei sinulla naista ole.

Selittää toisessa ketjussa olevansa varoissaan ja käyvänsä luksus k-18 kerhoilla. Samaan aikaan lipsautti kotona olevan ihan tuikitavallinen vaimo 😅

Vierailija
80/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla kodin ulkopuolista elämää? Vaikuttaa jotenki surulliselta. Eikö se ihminen osaa edes aamiaista tehdä itse?