Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joskus on ollut huono henkilökemia jonkun kanssa,niin onkohan se sitä edelleen..

Vierailija
14.01.2021 |

Kävin aikoinaan yhdessä paikassa vuokrailemassa heppaa ja en tullut sen tallin omistajan kanssa toimeen. Hän ei pitänyt minusta enkä minä hänestä.
Hevonen ketä vuokrasin oli yhden puolituttuni hevonen ja kun oli lähellä talli kotiani niin aattelin että eipä tarvi matkustaa kauas.

Nyt mua on pyydetty mukaan auttamaan yhtä ratsastajaa samaiselle tallille, hieman epäilyttää mitä se omistaja miettii jos menen sinne. Ajattelin että keksin jonkun syyn miksi en voi tulla.
Pitäisi pikaisesti keksiä kun se on jo ylihuomenna, se omistaja sanoi silloin aikoinaan että kaikenlaisia juntteja sitä löytää vuokraamaan hevosia.

Hän myös nauroi mulle kaverinsa kanssa tallin satulahuoneessa ja he pilkkasivat mun vuokra hevosta. Olen vähän peloissani minkälainen sota syttyy jos menen sinne...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jonkun kans ei vaan tule toimeen niin ei tule.

Vierailija
2/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisään vielä etten mitenkään ollut haitaksi tälle omistajalle,että olisin ymmärtänyt täysin tuohtumisen jos olisin ollut ihan uuno hevoshommissa.

No ei voi muuta kuin keksiä joku selitys tai sitten sanon vaan suoraan etten tule menneisyyden huonojen kokemusten takia. Harmi sinänsä kun kaikki kaverit käy nykyään sillä tallilla ja sitten pyytää mukaan,en voi mennä kun on huonot välit siihen omistajaan.

En halua ehdoin tahdoin juosta uudestaan tiiliseinään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vaan omia kokemuksia olis kiva lukee jos on samanlaisia tilanteita. Olen sellainen tyyppi että en periaatteessakaan halua kaveerata tai mennä vihollisen alueelle. Silloin olin hölmö kun en heti lopettanut käymistä sieltä.

Vierailija
4/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan luulen että ei tultaisi vieläkään toimeen. Niin se menee ,jonkun kanssa toimii ja toisen ei millään. Ei vaikka kyse olis työ tai harrastus jutuista.

Vierailija
5/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se siitä mihinkään muuttuis?

Vierailija
6/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mulkulta tyypiltä kuulostaa. Ne harvoin muuttuu. 

Vierailija
7/7 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo ole mitään huonoa henkilökemiaa ellet sitten ole tehnyt jotain pahaa. En menisi. Miksi menisin? Ja kertoisin kokemukseni kaikille, ketkä vain kuuntelee. Voi sitten omistaja naureskella seuraavaksi sille, kun kukaan ei käy siellä.