Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni nainen sietää tällaista miestä, joksi Jere Karalahti kuvaa itseään elokuvassaan?

Vierailija
14.01.2021 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000007737237.html

"–Olin pakannut Ruotsiin kymmenet kalsarit. Siitä voi laskea, kalsarit per päivä, kuinka nopeasti ne loppuivat kesken. Aloin soitella Nannalle, että milloin olet tulossa tänne, pyykit pitäisi pestä.
Nanna ei ollut vielä hetkeen palaamassa takaisin Ruotsiin. Niinpä Jere osti 10 uutta kalsariparia.
–Pian minulla oli 20 likaiset kalsarit ja soittelin taas Nannalle."

---
"Samanlainen ongelma oli edessä astioiden kanssa. Tiskaamista vihaava Jere söi kaikki muut ateriansa ulkona paitsi aamupuuron.

–Asunnossa oli 15 syvää puurolautasta, mikä on aika hyvä määrä. Silti en tiskannut niitä, vaan aloin syödä puuroa litteältä lautaselta. Kun Nanna tuli takaisin Ruotsiin, asunnossa oli karmeat tiskiröykkiöt ja hän joutui tiskaamaan."

Ihan siis sydämestäni ihmettelen, että kuka kattelee tuollaista ukkoa sekuntiakaan ja miksi? Ilmeisesti aika monille tuollainen parisuhde on kuitenkin ihan ok.

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jere taitaa olla sellainen vastarannan kiiski, kuten sanonta kuuluu. 

Vai onko kuitenkin uhmaikäinen öykkymöykkykänkkäränkkä, joka kiukuttelee aikuisille "En pese omia puurolautaisiani, EN EN EN EN, senkin tyhmäpyllyt!"

Monet hyvät miehet on vähän sellaisia, senkin ällöpylly.

No kuka sitten mitäkin hyvänä pitää. Mun hyvät miehet ei ole tuollaisia.

Vierailija
42/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai onko kuitenkin uhmaikäinen öykkymöykkykänkkäränkkä, joka kiukuttelee aikuisille "En pese omia puurolautaisiani, EN EN EN EN, senkin tyhmäpyllyt!"

Monet hyvät miehet on vähän sellaisia, senkin ällöpylly.

Jollekin varattomalle ja epätoivoiselle 😍

Täyspäiselle: 🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvä esimerkki päihdeongelmaisesta joka ei koskaan oikeasti ole käynyt läpi sairauttaan ja ongelmiaan, tai siis että mitään ongelmaa hänellä missään olisikaan. Muillahan ne ongelmat on.

Leuhka, ylimielinen ja sivistymätön.

Vierailija
44/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, en ois kyllä kattonut päinkään tuommoista ukkoa. 

Miten aikuinen mies edes kehtaa kertoa tuommoista uusavuttomuuttaan julkisesti. ​​​​​​

Vierailija
45/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä?? Eka kerta kun luen tästä jätkästä mitään. Tiedän kyllä, että on jääkiekkoilija, siksi en olekaan lukenut. Jääkiekko ei kiinnosta.

Ihan uskomatonta avuttomuutta. No onneksi on rahaa millä mällätä.

No kun ei taida olla enää sitäkään.

Vierailija
46/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan ei ole sitä siksi, että oikeasti olisi jotain periaatteita. Se on vaan vastarannan kiiski siksi, että kuvittelee siten olevansa villi ja erilainen. Sen kehitys on jysähtänyt murrosikäisen tasolle. Vi. .u kato Joo ööö oon äijä öööö

Vierailija
47/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan kato tota leffaa?

Vierailija
48/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan kato tota leffaa?

No mä en tiedä ketä toi kiinnostais, mutta ilmeisesti sitten jotain.

Vierailija
49/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on hyvä esimerkki päihdeongelmaisesta joka ei koskaan oikeasti ole käynyt läpi sairauttaan ja ongelmiaan, tai siis että mitään ongelmaa hänellä missään olisikaan. Muillahan ne ongelmat on.

Leuhka, ylimielinen ja sivistymätön.

Tämä.

Pidin tuota aiemmin lahjakkaana oman tiensä kulkijana ja kuiville päässeenä päihderiippuvaisena.

Ja sitten luin elämänkerran..

Vierailija
50/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en katselisi päivääkään, mutta onhan näitä naisia vielä, jotka ovat tottuneet ukkoaan passaamaan.

Sama. Kai joku kynnysmatto katsoo, kukaan itseään kunnioittava nainen ei ala miehensä äidiksi.

Vierailija
51/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karalahti on aivan kuvottava. Ehkä kuvottavin mies julkisuudesta jonka tiedän. Pesee jopa Frederikin.

Vierailija
52/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut koulukiusaajakin?

Vierailija
53/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on Nanna kuitenkin saanut ukkonsa koulutettua, nykyään sujuu lasten- ja kodinhoito Jereltäkin.

Kodin ja lastenhoito ei kuulu miehille.

Se akkojen homma ja jos muka ei, niin sellaista kelvotonta ja hyödytöntä akkaa ei kannata katsella, vaan niskasta kiinni ja pihamaalle.

Vierailija
54/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi lopettakaa nyt toi jännäjankki. Monet miehet on tommosia ihan jännyydestä riippumatta. Täysin kädettömiä, ja odottaa naisen hoitavan kaiken.

On kai noita. Itse en jaksaisi tuollaista päivääkään. En edes tunne tuollaisia ja olen itse keski-ikäinen. Yök

Vierailija
55/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt molempien vastuulla. Ei siinä mitään äiti- tai isähahmoa leikitä toiselle, jos molempien pyykit pistää koneeseen ja päälle, toinen voi tykätä enemmän sitten vaikka imuroida. Pakkohan se jumalauta on siivota.

Vierailija
56/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo uusavuttomuus näin naisen silmissä mikään in ole. Mutta kyllä tuossa Jeressä silti nuo muut asiat, jollain tavalla tuo lähes täydellinen elämän muu hallitsemattomuus on vielä ikävempää.

Vierailija
57/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on Nanna kuitenkin saanut ukkonsa koulutettua, nykyään sujuu lasten- ja kodinhoito Jereltäkin.

Kodin ja lastenhoito ei kuulu miehille.

Se akkojen homma ja jos muka ei, niin sellaista kelvotonta ja hyödytöntä akkaa ei kannata katsella, vaan niskasta kiinni ja pihamaalle.

Niin onhan se nyt miehekästä loisia vaimon kodissa ja jättää omat lapset hoitamatta. Sitten voi itkeä baarissa että miksi se vaimo otti eron? Kaikihan oli hyvin. Sinkkuelämää sarjan syytä, niins.

Vierailija
58/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös se ollut koulukiusaajakin?

Selännekin oli koulukiusaaja, mutta Selännettä te mammat kuolaatte. Miksi? 

Vierailija
59/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Jere ostanut kertakäyttölautasia? Niin itse teen, jos en mökillä jaksa käsintiskailla. Kotona toki kone hoitaa homman :)

Vierailija
60/80 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku tarpeeksi miehekäs nainen sietää. Hirn.