Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä syöpä voi viedä noin nopeasti? Oireet alkoi loppiaisena, kuolema eilen

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimasyöpä ainakin tappaa aika nopeasti koska antaa merkkejä itsestään vasta levittyään. Yksi tuttu sai diagnoosin 2 päivää ennen joulua, menehtyi uutenavuotena.

Vierailija
2/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemoterapia voi viedä heikkoon kuntoon nopeasti, vaikka itse syöpä olisikin voitettavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, jossa nelikymppinen nainen meni lääkäriin selkäkipujen takia, löydettiin levinnyt syöpä, kuoli 2 viikon päästä. En tiedä mistä syöpä oli alun perin lähtöisin.

Vierailija
4/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemoterapia voi viedä heikkoon kuntoon nopeasti, vaikka itse syöpä olisikin voitettavissa.

Voi kuolla ensimmäiseen hoitokertaankin.

Vierailija
5/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, terve ja liikunnallinen.

Mitenkähän mä olenkin vielä hengissä, kun tupakoinut olen 30 vuotta, en liiku yhtään ja roskaruokaa syön enimmäkseen.

Samanikäinen olen kuin tuo menehtynyt.

Vierailija
6/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tuo, että oireet on "vain" kuumetta ja pahoinvointia kun syöpä on jo niin pitkällä että vie hengen muutamassa päivässä.

Vierailija
7/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysäyttävä uutinen.

Vierailija
8/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen työkaverille kävi näin just: oireista sairaalaan ja kuoli 2 viikon päästä. Koko työyhteisö oli järkyttynyt. Noin 50v mies.

Vierailija
9/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tutun 15 vuotiaan lapsen päänsärkyä hoidettiin migreeninä ja sitten oli pakko mennä päivystykseen kun särky oli kova. Kuoli 2 tuntia sinne menon jälkeen aivokasvaimeen. Vanhemmat ei ole toipuneet koskaan tuosta.

Vierailija
10/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienisoluinen keuhkosyöpä, haimasyöpä, leukemia. Ehkä joku noista.

Vierailija
11/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiseni menehtyi hoitamattoman keliakian aiheuttamaan vatsasyöpään muutama viikko diagnoosista. Tutkimuksiin meni alunperin siksi, että oli laihtunut paljon lyhyessä ajassa, muuten ei mitään oireita keliakiasta eikä syövästä.

Vierailija
12/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin leukemiaa

Vierailija
13/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän mä olenkin vielä hengissä, kun tupakoinut olen 30 vuotta, en liiku yhtään ja roskaruokaa syön enimmäkseen.

Niin no, huomenna sinä voitkin olla jo kipeä ja kun menet lääkäriin niin ei ehditä enää edes tehdä kunnolla diagnoosia kun oletkin jo kuollut.

Ihan kunnossahan tuo kunnanjohtajakin oli vielä just ennen joulua ihan kuten sinäkin tänään.

Vierailija
14/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että sairauskohtaus. Voi olla toki sen esim. aivosyövän aiheuttama.

Vierailija
15/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän ihmettelisin sitä, miten voit olla selvinnyt hengissä, vaikka ymmärryksesi on lähinnä ameeban tasolla.

Vierailija
16/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haimasyöpä

Vierailija
17/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että terve solu muuntuu syöpäsoluksi on voi tapahtua vaikkapa lapselle. Mitä kauemmin elää ja mitä epäterveellisemmin elää, sitä suurempi todennäköisyys on, että se iskee. Onnesta kiinni.

Vierailija
18/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haimasyöpä tappaa nopeasti. Myös aivosyöpä, aivokasvain voi aiheuttaa massiivisen aivoverenvuodon vaikka itse syöpä ei olisikaan kuoleman syynä.

Synkkä keskustelunaihe.

Vierailija
19/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireitahan on voinut olla, mutta niihin ei ole kiinnitetty (riittävästi) huomiota syystä tai toisesta.

Vierailija
20/64 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämäkö on sitten järkyttävää, luonnollinen kuolema.