Kiva ku joku on jättänyt työpaikan vessanpyttyyn p*skavanan ja sinå joudut sen sitten itse puhdistamaan, ettei seuraava tulija luule, ettå se olit sinä.
Ja vielä naistenvessa. Ok, sukupuolia ei ole, mutta silti....
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mahani toimii aamulla ja jätän kotiini nämä paskatahrat. Ei tarvitse miettiä näitä mielensäpahoittaja harmaahiiriä, kun heidän elämässään ei muuta ole kuin työpaikan vessan paskatahrat.
Hauskaa kun joku pahoittaa mielensä siitä, että joku on pahoittanut mielensä.
Mulle kävi eilen samoin. Kävin työpaikalla paskalla ja yllätys yllätys sinnehän se paskajana jäi. En kyllä ruvennut sitä siinä siivoamaan, koska aika on rahaa ja en voi tuhlata sitä jonkun vessan siivoamiseen, mikä on muutenkin siivoojien hommaa.
Käyttäjä37614 kirjoitti:
Mulle kävi eilen samoin. Kävin työpaikalla paskalla ja yllätys yllätys sinnehän se paskajana jäi. En kyllä ruvennut sitä siinä siivoamaan, koska aika on rahaa ja en voi tuhlata sitä jonkun vessan siivoamiseen, mikä on muutenkin siivoojien hommaa.
Siivoojana ymmärrän tämän pointin, mutta ihmettelen näitä rantuja pestessäni, miten joku voi olla niin välinpitämätön työkavereitaan kohtaan? Vähän sama kuin haistattaisi paskat heille.
En kyllä nyt koronan aikaan koske likaiseen vessaharjaan. Jos rantu jää, vaikka vuoraankin pöntön "laskeutumispaperilla", niin sitten jää.
Kerran lensi ripulia rinkulan päälle ja vähän seinällekin, kun tuli kiire. Olin ylpeä.
Omalla työpaikalla, jossa lisäkseni vain muutama nainen, on wc:n lattia lähes aina märkä jossain vaiheessa päivää. Kun miehenä osun pönttöön 100%, ihmettelen miten joku/jotkut naisista saa lattian märäksi. Menee varmaan ak:n piikkiin muiden mielestä.
Kun juon työpaikan "kahviksi" kutsuttavaa moskaa niin varpusparvi lähtee lentoon niin, että näyttää ahterini räjähtäneen pönttöön. Sori siitä, mutta en harjaa!
Sama meidän työpaikan unisex-vessassa. Tiesimme kyllä kuka se rannun jättäjä oli (iso pomo).
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37614 kirjoitti:
Siivoojana ymmärrän tämän pointin, mutta ihmettelen näitä rantuja pestessäni, miten joku voi olla niin välinpitämätön työkavereitaan kohtaan? Vähän sama kuin haistattaisi paskat heille.
Miten jarrutusjäljet pöntössä haittaavat seuraavaa paskojaa? Eihän perse osu niihin kuitenkaan
21
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mahani toimii aamulla ja jätän kotiini nämä paskatahrat. Ei tarvitse miettiä näitä mielensäpahoittaja harmaahiiriä, kun heidän elämässään ei muuta ole kuin työpaikan vessan paskatahrat.
No onko se suurikin vaiva siivota omat jälkensä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä37614 kirjoitti:
Miten jarrutusjäljet pöntössä haittaavat seuraavaa paskojaa? Eihän perse osu niihin kuitenkaan
21
En tiedä, mutta useissa toimistoissa on laput wc-tiloissa muistuttamassa, miten jokaisen olisi syytä muistaa siivota jälkensä, niin seuraavan on mukavampi asioida. Firmat itse näitä lappuja laittaneet, joten kyllä se näyttää joitakin haittaavan.
Meillä töissä on aina pytyn reuna märkä kun joku on huljutellut pilluaan sillä helvetin bideellä. Kiva sitten vahingossa istua siihen. En käsitä miten voi olla niin vaikeaa kuivata se pytty käytön jälkeen.
Mä en siivoa vessanpönttöä kotonakaan joten vielä vähemmän työpaikalla.
Merkonomin krapulapaska 💩 se vasta haisee 🥵, tappaa💀kaikki sen jälkeen vessassa käyneet DIt!
Näistä rannun jättäjistä tulee vähän yksinkertainen kuva.
Joo, toi on niin rasittavaa. Ja hajun kanssa sama juttu. Kerran vessassa haisi jo tullessani ihan törkeälle, ja lopuksi yritin sitten peittää sitä ilmanraikastinta suihkuttamalla. Ei juurikaan auttanut. Oli pakko lähteä kun oveen jo koputeltiin, onneksi se oli läheinen työkaverini. Hänelle sitten naureskellen vakuuttelin, että tuo karmea haju oli vessassa jo ennen minua. Mutta vieraaman kollegan kanssa tuo olisi ollut tosi kiusallinen tilanne.
Laita sinne viesti "se en ollut minä".
Älä ala syyttelemään toisia itse olit kuitenkin sen paskavanan sinne päästäny
Sen takia firmassa käy siivooja ettei itse pidä huussia puunata. Senkuin istuu vaan ja ponnistaa.
No onhan ne siivojaan hommia. Miksi ei olisi?