Tipattomat, miten menee?
Onko tehnyt mieli korkata? Itselläni ei ole ja on tullut kuntoiltua enemmän, kun ei ole krapulaa viikonloppuisin.
Kommentit (73)
Täälläkin selvitty kolmannesta selvästä viikonlopusta. Suhteellisen helppoa on ollut 😊
Ei ole kertaakaan tehnyt sillain mieli, että olisi ollut vaikea vastustaa.
Tällä hetkellä on fiilis, että jatkaisi sen 100pva,mutta katsellaan päivä kerrallaan tammikuun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen tähän saakka ollut suhteellisen runsaasti alkoholia käyttävä, vuosikausia on mennyt joka päivä 0.75-1 litra punaviiniä ja siihen joukkoon satunnaisesti pari isoa lasia viskiä.
En juo humalahakuisesti enkä ahdistukseen, enemmän tavan vuoksi, en ole ollut väkivaltainen ja työni olen hoitanut täsmällisesti.
Tipattomalla vuodenvaihteesta lähtien, eikä mitään ongelmaa, mutta ei myöskään mitään positiivista vaikutusta. No rahaa on tietenkin säästynyt.
Unen laadun en ainakaan huomaa parantuneen, virkeyttä ei ole enempää kuin ennenkään.
Kylmillä ilmoilla hetkellisesti ajattelin että viskimoukku tekisi nyt hyvää, mutta en ottanut.
Aion jatkaa tipattomalla kuitenkin pitempäänkin, katson tuleeko hyviä vaikutuksia pidemmällä aikavälillä.
Varmaan maksa kiittää vaikka sitä ei huomaakaan.
Joo, ei sitä kuukaudessa vielä ihmeitä tehdä. Mulla nyt vasta muutaman yön ollut uni parempaa. Olen urheillut enemmän, mutta väen väkisin, eli ei ole sitä liikunnan iloa löytynyt vielä :D Helmikuun pidän ainakin ja ehkä sen 100 päivää. Nyt Korona-aikana, kun ei edes voi lasilliselle mennä niin tylsää kotona juominen muutenkin. Ap
Nuoli ylös jos olet vielä mukana tipattomalla :) Kovaa vauhtia helmiikuuta kohti. Ap
Sadan päivän alkoholiton menossa 18% tavoitteesta nyt saavutettu.
Hyvin! Ostin kaikenlaisia vaihtoehtopäihteitä 1000 eurolla, nyt näyttää siltä että alkoholin pariin en palaa ihan heti.
liittykäätte kaikki raittiuskerhoon
🤨
No nyt on alkanut se vaihe, että huomaa jotain eroa ulkonäössä ja vireystasossa. Kyllä ton helmikuun jälkeen varmaan sitten liityttävä 100 päivää joukkoon :) Ap
Iltaa tipattomat! Korkki pysynyt kiinni ja pysyy myös helmikuun. Yläpeukkua jotka pysyneet tammikuun kuivana :) Ap
Perjantai ja saunapäivä. Wichyä otan juomaksi mukaan. Ap
Olen tähän saakka ollut suhteellisen runsaasti alkoholia käyttävä, vuosikausia on mennyt joka päivä 0.75-1 litra punaviiniä ja siihen joukkoon satunnaisesti pari isoa lasia viskiä.
En juo humalahakuisesti enkä ahdistukseen, enemmän tavan vuoksi, en ole ollut väkivaltainen ja työni olen hoitanut täsmällisesti.
Tipattomalla vuodenvaihteesta lähtien, eikä mitään ongelmaa, mutta ei myöskään mitään positiivista vaikutusta. No rahaa on tietenkin säästynyt.
Unen laadun en ainakaan huomaa parantuneen, virkeyttä ei ole enempää kuin ennenkään.
Kylmillä ilmoilla hetkellisesti ajattelin että viskimoukku tekisi nyt hyvää, mutta en ottanut.
Aion jatkaa tipattomalla kuitenkin pitempäänkin, katson tuleeko hyviä vaikutuksia pidemmällä aikavälillä.
Varmaan maksa kiittää vaikka sitä ei huomaakaan.