Oletko köyhä?
12% Suomen väestöstä on köyhiä.
Köyhyysraja on alle 1200€/kk nettotulo.
Kommentit (207)
Olen ja pysyn köyhänä. Siitä pitää järjestelmä huolen.
Olen uber köyhä ja odotan vain kuolemaa. Paukut ei riitä itsariin.
Tuo mittari on perseestä. ei TULOT kerro suoraan varakkuudesta. eli onko köyhä vai rikas.
Tulot ovat 20€/kk,olen köyhä koska mulla on niin pienet Munat. Isomunaiset miehet saavat suuret tulot.Asiat on niin että Miehen Munat määrää millaiset tulot miehellä on, älkää sanoko muuta paskaa. Jokaisessa työpaikassa pitää katsoa millaiset Munat miehelle on. Työhaastattelussa pitäisi mennä kuselle tai saunaan. Jos kusi lentää kauemmas on Mies ammattimies
Voin olla köyhä, kunhan sielu on vapaa.
Joo. Koko kolmekymppiset hain töitä enkä saanut mitäään puhelinmyyntiä enkä aspanhommia kummempaa, mitä en jaksanut paria kuukautta pidempään. Opiskelin maisterin vasta kolmekymppisten alussa. Ei auttanut. Enimmäkseen ollut työttömänä ja opiskellut itselle vääriä aloja korkeakouluissa kun en parikymppisenä noin 8:sta yrityksestäni huolimatta päässyt mieleiseen yliopistoon lukemaan mitä halusin. Ei ole ystäviä enkä ole pariutunut enkä hankkinut lapsia koska olen liian katkera ja vihaan elämääni jota en pidä omanani, koska pakon edessä tuli valittua väärä ammatti joka ei edes työllistä.
Olen introvertti ihmisvihaaja ja rahan ahne materialialisti ja ammatti josta tein maisterin on ihmisläheistä ylisosiaalisten ihmisten paskaa ja ala on surkean alipalkattu xD
Olen edelleen köyhä ja sellaisena pysyn kuolemaani asti. Toivottavasti edes se tulee pian. Ei tätä p**kaa enää jaksaisi.