Harmittaa kun suurin osa miehistä ei tiedä vaginoista mitään
Naisille tolkuttavat, kuinka naisten pitäisi suunnilleen suorittaa jokin tutkinto suihinottamista, jotta hallitsisivat hyvin tämän korkean taiteen muodon, mutta itsellään heillä ei ole mitään ymmärrystä eikä edes kiinnostusta naisen värkkien toimintaan ja käsittelyyn. :/
Kommentit (260)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... ja mikä tällaisessa ajattelussa edes olisi naisen motivaatio seksiin?.. miten hän voisi edes rakastaa ja haluta noin ikävää miestä? Normaalisti seksillä on jotain tekemistä sellaisten asioiden kanssa kuin ihastus, tykkääminen, rakkaus, halu, himo...
Kunnollista naista motivoi jo miehen saavuttama mielihyvä.
Pyyteettömästi rakastava nainen haluaa tuottaa miehelleen nautintoa.Jos nainen muodostaa ja rakentaa seksistä jonkin kieron vallankäytön taikka kaupankäynnin välineen (”jos minä en saa, et sinäkään saa...”) , silloin ei puhuta enää pyyteettömästä rakkaudesta miestä kohtaan, vaan itsekkäästä hyötymistarkoituksesta.
No miksi tämä kaikki sama ei pätisi myös mieheen???.....
Toistan tätä.
Mäkin haluaisin tietää. Miksi pyytettömästi rakastava mies ei haluaisi tuottaa naiselleen nautintoa?
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Mä just tajusin tämän. Tämähän on ihan loogista kun miettii. Siis naisten klitoris on emättimen ulkopuolella, sillä jos se olisi sisäpuolella, naiset ei pystyisi harrastamaan seksiä kovin pitkään, sillä naisen orgasmin jälkeen se muuttuu niin herkäksi, ettei seksiä voitaisi jatkaa niin pitkään, että mies laukeaisi. Ja miehet taas on kehittyneet panemaan pitkään, sillä se on heidän kilpailustrategiansa (monien muiden eläinten paritteluhan kestää vain sekunteja). Eli naisten kehot ovat sopeutuneet miesten kilpailustrategiaan. Olkaa hyvä. Voisitte tämän takia edes pyrkiä olemaan kivoja naisille sängyssä.
Ihanan söpö välkky!
Tyyppi siteeraa Raamattua, vaikka itse sanoo että ei edes usko siihen... eh... Taitaa olla tällainen rusinat pullasta omiin tarkoitusperiinsä kaivava tyyppi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
... ja mikä tällaisessa ajattelussa edes olisi naisen motivaatio seksiin?.. miten hän voisi edes rakastaa ja haluta noin ikävää miestä? Normaalisti seksillä on jotain tekemistä sellaisten asioiden kanssa kuin ihastus, tykkääminen, rakkaus, halu, himo...
Pyyteettömästi rakastava nainen haluaa tuottaa miehelleen nautintoa.Jos nainen muodostaa ja rakentaa seksistä jonkin kieron vallankäytön taikka kaupankäynnin välineen (”jos minä en saa, et sinäkään saa...”) , silloin ei puhuta enää pyyteettömästä rakkaudesta miestä kohtaan, vaan itsekkäästä hyötymistarkoituksesta.
Toistan tätä.
Eli siis että mies tuottaisi naiselle nautintoa, riippumatta siitä saako sitä itse???
Ihan luonnoton asetelma, vastoin luonnonjärjestystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan tätä.
Eli siis että mies tuottaisi naiselle nautintoa, riippumatta siitä saako sitä itse???
Sun pitää vielä keksiä tälle itse perustamallesi uskonnolle jokin nimi. Ja tajuta, että kenelläkään muulla ei ole velvollisuutta pitää tätä sun täysin ristiriitaista systeemiä missään arvossa.
Peräti kummallista että hän tajusi vasta nyt - minun kerrottuani missä klitoris sijaitsee? Ei tänne sivustolle, jossa on todellisia osaajia, kannata tulla julistamaan tietämättömyyttään vaan palata asiaan kun perusteet ovat hallussa.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan tätä.
Miten niin? Eikö se ole varsin normaalia, että urokset kilpailevat naaraiden suosiosta? Erityisen hyvin nautintoa tuottava uros varmasti olisi enemmän naaraspuolisten mieleen ja se varmasti tekisi hänestä paljon halukkaampia parittelemaan tämän uroksen kanssa useammin ja pidempään. Kun taas sen huonon kanssa riittää yksi lyhyt kerta, jonka jälkeen voisi mennä sen paremman luo jos se vaikka hoitelisi naaraansakin loppuun. Sen jälkeen osaisi vältellä sitä huonoa eikä se saisi toista mahdollisuutta geenien sekoitteluun.
Tällä sun uskonnon naisella on päässään jotain pahasti vialla. Normaali ihminen ei mitenkään nauti olla hyväksikäytettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin haluaisin tietää. Miksi pyytettömästi rakastava mies ei haluaisi tuottaa naiselleen nautintoa?
-Eri
Tottakai haluaa.
Kyse on pelkästään siitä, kykeneekö nainen kokemaan nautintoa.
Mikäli nainen ei kykene kokemaan nautintoa, tai nautinnon aikaansaaminen vaatii kohtuuttomia ponnisteluja mieheltä, ei miehen tule rakentaa pakkomiellettä itselleen tästä nautinnon tuottamisesta, vaan keskittyä omassa vallassaan oleviin asioihin, eli omaan nautintoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
Tottakai haluaa.
Kyse on pelkästään siitä, kykeneekö nainen kokemaan nautintoa.Mikäli nainen ei kykene kokemaan nautintoa, tai nautinnon aikaansaaminen vaatii kohtuuttomia ponnisteluja mieheltä, ei miehen tule rakentaa pakkomiellettä itselleen tästä nautinnon tuottamisesta, vaan keskittyä omassa vallassaan oleviin asioihin, eli omaan nautintoonsa.
Ei se vaadi kohtuuttomia ponnisteluja sen enempää mieheltä kuin naiseltakaan. Kun miehet ei edes tajua kuinka paljon naiset usein ponnistelee täysin luonnottomasti tehdäkseen seksistä miehelle nautinnollista. Olen sanonut jo vaikka miten monta kertaa. Mutta tietenkään täällä ei kenenkään tarvi perustella mitään. Eikä vastata kysymyksiin. No, tiedoksi kaikille että tällainen on huonon keskustelijan merkki. Vaikka eipä tätä ketjua kai enää kukaan muu jaksa seuratakaan kuin tämä naisvihaajaprovoaja ja minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Eri
Tottakai haluaa.
Kyse on pelkästään siitä, kykeneekö nainen kokemaan nautintoa.Mikäli nainen ei kykene kokemaan nautintoa, tai nautinnon aikaansaaminen vaatii kohtuuttomia ponnisteluja mieheltä, ei miehen tule rakentaa pakkomiellettä itselleen tästä nautinnon tuottamisesta, vaan keskittyä omassa vallassaan oleviin asioihin, eli omaan nautintoonsa.
Mä luulen, että suurimmalle osalle naisista on järkevämpää tässä tapauksessa etsiä mies, jolle se nautinnon tuottaminen ei aiheuta kohtuuttomia ponnistuksia tai sitten olla vaan yksin.
...ja jos "kohtuuttomia ponnisteluja" ei tarvita, niin siihen loppuu se miehenkin saama suuseksi. Mutta eipä tule tietenkään vastausta tähänkään.
Aukoton logiikka. Kun miehen on vaikeaa tyydyttää nainen, niin vika on naisen; nainen nyt vaan on niin vaikea tyydyttää että se on kohtuuton vaatimuskin. Jos taas nainen ei saa miestä tyydytettyä, koska se on hänelle vaikeaa, niin taas vika on naisen, koska nainen on tunari. 🤪 Mitään perusteluja tai todistamista ei tarvita. Tämä on aukottomasti todistettu yhden vauvafoorumin naisia vihaavan keskustelijan avulla. Ihanan reilua ja tasapuolista.
Vierailija kirjoitti:
...ja jos "kohtuuttomia ponnisteluja" ei tarvita, niin siihen loppuu se miehenkin saama suuseksi. Mutta eipä tule tietenkään vastausta tähänkään.
Pätee ehkä irtosuhteissa tämä analogia.
Vakiintuneessa parisuhteessa nainen antaa suuseksiä pyyteettömästi, ilman odotuksia mistään ”vastapalveluksista”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vakiintuneessa parisuhteessa nainen antaa suuseksiä pyyteettömästi, ilman odotuksia mistään ”vastapalveluksista”
Niin, sun haavemaailmassa. Tästä palstasta päätellen monella miehellä on ongelmia saada edes normaaliseksiin, jos kyllä niin monella naisellakin. Vaikka pihtaaminen ei keneltäkään oikein olekaan. Kristinusko ainakin kieltää sen molemmilta sukupuolilta.
Vierailija kirjoitti:
Aukoton logiikka. Kun miehen on vaikeaa tyydyttää nainen, niin vika on naisen; nainen nyt vaan on niin vaikea tyydyttää että se on kohtuuton vaatimuskin. Jos taas nainen ei saa miestä tyydytettyä, koska se on hänelle vaikeaa, niin taas vika on naisen, koska nainen on tunari. 🤪 Mitään perusteluja tai todistamista ei tarvita. Tämä on aukottomasti todistettu yhden vauvafoorumin naisia vihaavan keskustelijan avulla. Ihanan reilua ja tasapuolista.
Ikävää panettelua.
Ensinnäkään en ole missään moittinut ketään naista siitä etteikö tämä saisi miestä tyydytettyä.
En usko että niin taitamatonta naista on olemassakaan.
Toisekseen, en missään nimessä vihaa naisia, ihan järjetön ja perusteeton väite.
Sen myönnän, etten usko mihinkään sokeaan tasa-arvo hapatukseen, sen verran vanhanaikainen olen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis ovatko puolisot nyt velvollisia niihin ponnisteluihin toistensa tyydyttämiseksi vai eivät? Päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää panettelua.
Ensinnäkään en ole missään moittinut ketään naista siitä etteikö tämä saisi miestä tyydytettyä.
En usko että niin taitamatonta naista on olemassakaan.
Toisekseen, en missään nimessä vihaa naisia, ihan järjetön ja perusteeton väite.Sen myönnän, etten usko mihinkään sokeaan tasa-arvo hapatukseen, sen verran vanhanaikainen olen kyllä.
Kysymys oli nyt niistä ponnisteluista ja mitä voidaan pitää kohtuuttomana. Erektiovaikeuksista kärsivä mies, usein riittää että on ympärileikattu, mies on huomattavasti raskaampaa tyydyttää suuseksillä kuin nainen.
Eikä tuo sun epätasa-arvo ole mitään vanhanaikaista vaan uusinta uutta. Jopa vanhanaikaisena pidetty Raamattu on tuohon sun uskontoon verrattuna feministinen kirja.
Mä just tajusin tämän. Tämähän on ihan loogista kun miettii. Siis naisten klitoris on emättimen ulkopuolella, sillä jos se olisi sisäpuolella, naiset ei pystyisi harrastamaan seksiä kovin pitkään, sillä naisen orgasmin jälkeen se muuttuu niin herkäksi, ettei seksiä voitaisi jatkaa niin pitkään, että mies laukeaisi. Ja miehet taas on kehittyneet panemaan pitkään, sillä se on heidän kilpailustrategiansa (monien muiden eläinten paritteluhan kestää vain sekunteja). Eli naisten kehot ovat sopeutuneet miesten kilpailustrategiaan. Olkaa hyvä. Voisitte tämän takia edes pyrkiä olemaan kivoja naisille sängyssä.