Harmittaa kun suurin osa miehistä ei tiedä vaginoista mitään
Naisille tolkuttavat, kuinka naisten pitäisi suunnilleen suorittaa jokin tutkinto suihinottamista, jotta hallitsisivat hyvin tämän korkean taiteen muodon, mutta itsellään heillä ei ole mitään ymmärrystä eikä edes kiinnostusta naisen värkkien toimintaan ja käsittelyyn. :/
Kommentit (260)
Okei, sä oot seniili ja jämähtänyt nyt pahemman kerran... Ja oletat vielä että nuo sun ajatukses pitäis olla jotenki helposti ymmärrettäviä, vaikka tosi kummallisia ovat, aivan kuin jokin rasis mi tai apa rtheid on vaikeita ymmärtää, että miksi olisi muka oikein sortaa toisia ja suosia toisia, kun sehän just EI ole oikein.
Raamattu jota tykkäät siteerata, EI kutsu naisen tyydyttämistä miksikään luonnottomuudeksi, vaan homoseksiä, joihin nuo miesten g-pisteetkin lähinnä kuuluvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja jos "kohtuuttomia ponnisteluja" ei tarvita, niin siihen loppuu se miehenkin saama suuseksi. Mutta eipä tule tietenkään vastausta tähänkään.
Pätee ehkä irtosuhteissa tämä analogia.
Vakiintuneessa parisuhteessa nainen antaa suuseksiä pyyteettömästi, ilman odotuksia mistään ”vastapalveluksista”Niin siis ovatko puolisot nyt velvollisia niihin ponnisteluihin toistensa tyydyttämiseksi vai eivät? Päätä.
Lähtökohtaisesti nimenomaan naisella, ja VAIN naisella on velvoitteita pariskunnan yhteisen seksielämän suhteen. Ja miehellä oikeuksia tässä samassa asiassa.
Rautalangasta vääntäen:
Miehellä ei ole mitään velvoitteita minkäänlaisiin ponnisteluihin, voi/saa tietysti ponnisteluihin halutessaan ryhtyä.
Mutta tämän on siis todellakin tapahduttava miehen vapaasta halusta!Tiedän että varsinkin nyky-naiset harrastaa varsin paljon irtosuhteita, ja juuri näissä irtosuhteissa tuntuu olevan tavallista naisten harrastama kaikenlainen kiristys ja painostus eri muodoissaan.
Seksin kuuluisi olla kaunis asia. Jokainen normaali ihminen ymmärtää että kiristys ja painostus on asioita, jotka ei mahdu otsikon ’kaunis’ alle... ! :(
Mistä nämä naisten velvollisuudet tulevat? Kuka sen määrää? Sillä ainakaan mua ei tuollainen diili kiinnosta ja jätän sen suosiolla välistä. Eli ei ole minkäänlaista velvollisuutta, vaan vaadin suhteissani nautintoa tai heitän äijän mäkeen. Ta Ta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja jos "kohtuuttomia ponnisteluja" ei tarvita, niin siihen loppuu se miehenkin saama suuseksi. Mutta eipä tule tietenkään vastausta tähänkään.
Pätee ehkä irtosuhteissa tämä analogia.
Vakiintuneessa parisuhteessa nainen antaa suuseksiä pyyteettömästi, ilman odotuksia mistään ”vastapalveluksista”
En minä ainakaan anna. Mä jopa nykyisin odotan, että mies nuolee eka mua ja imen häntä vasta sitten. Jos ei nuole, niin mäkään en ime. Jos nuolee, mutta vähän ja innottomasti, mä imen vähän ja innottomasti. Niin se Raamatussakin sanotaan, että silmä silmästä ja suikkari suikkarista.
Miksi pitäisi tietää? En ole lääkäri ammatiltani joten ei tarvitsekaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi tietää? En ole lääkäri ammatiltani joten ei tarvitsekaan tietää.
Älä sitten oleta että vaimoasikaan kiinnostaa munasi fysiikka.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan anna. Mä jopa nykyisin odotan, että mies nuolee eka mua ja imen häntä vasta sitten. Jos ei nuole, niin mäkään en ime. Jos nuolee, mutta vähän ja innottomasti, mä imen vähän ja innottomasti. Niin se Raamatussakin sanotaan, että silmä silmästä ja suikkari suikkarista.
Eli olet valjastanut seksin vallankäyttösi välineeksi, ja pelkäksi saastaiseksi kauppatavaraksi!
Ja nainen joka seksillä kauppaa käy...
Niin, tiedät kyllä itsekin millä nimellä teitä yleisesti kutsutaan, ei minun tarvitse sitä sanaa tässä mainita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olet valjastanut seksin vallankäyttösi välineeksi, ja pelkäksi saastaiseksi kauppatavaraksi!
Niin, tiedät kyllä itsekin millä nimellä teitä yleisesti kutsutaan, ei minun tarvitse sitä sanaa tässä mainita.
Hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vielä pahempaahan itse teet, tai tekisit, jos voisit. Ksuoankäyntihän nyt on täysin oikein ja laillista, tuo sun taas on että vain sinä otat antamatta mitään, sehän on varkaus!
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä naisten velvollisuudet tulevat? Kuka sen määrää? Sillä ainakaan mua ei tuollainen diili kiinnosta ja jätän sen suosiolla välistä. Eli ei ole minkäänlaista velvollisuutta, vaan vaadin suhteissani nautintoa tai heitän äijän mäkeen. Ta Ta!
Voi hyvä ihme!
Miehen ja naisen välinen suhde ei ole mikään saastainen ”diili” , vaan pyhä emotionaalinen liitto, jonka sinettinä toimii heidän välisensä erotiikka!
Ei ole realistista kuvitella, että kahden ihmisen välinen liitto, jossa olisi pelkkiä oikeuksia, voisi olla pidemmän päälle toimiva.
Toimivassa liitossa on sekä oikeuksia että velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tiedät kyllä itsekin millä nimellä teitä yleisesti kutsutaan, ei minun tarvitse sitä sanaa tässä mainita.Hullu.
En tarkoittanut tätä sanaa, kaksi ensimmäistä kirjainta meni kyllä oikein.
Vierailija kirjoitti:
No vielä pahempaahan itse teet, tai tekisit, jos voisit. Ksuoankäyntihän nyt on täysin oikein ja laillista, tuo sun taas on että vain sinä otat antamatta mitään, sehän on varkaus!
Älä vääristele asioita.
En varasta yhtään mitään. Vaimoni on tähän liittoon, siinä vallitseviin käytäntöihin ja omaan rooliinsa vapaaehtoisesti suostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä vääristele asioita.
En varasta yhtään mitään. Vaimoni on tähän liittoon, siinä vallitseviin käytäntöihin ja omaan rooliinsa vapaaehtoisesti suostunut.
Itseään sinä vääristelet, kun syytä h:ksi naista joka ei anna suuseksiä miehrlleen ellei itsekin saa! H ei koskaan oo tarkottanu tuota sää muuttelet sanojen merkityksiä ihan oman pimeän pääs mukaan! Jos noin voi muka sanoa niin sitten voi paljon paremmalla syyllä sanoa että on varkaus jos koko ajan vaan ottaa eikä osaa antaa mitään! Voi vaimo parkaa!
Oikee miesten kauhukabinetti tää ketju! Todisteena siitä että naiset on ihan oikeassa kun sanovat miehiä itsekkäiksi... Ni ainaki yks kunnon pelätti löytyy tästä ketjusta, hyvä esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Itseään sinä vääristelet, kun syytä h:ksi naista joka ei anna suuseksiä miehrlleen ellei itsekin saa! H ei koskaan oo tarkottanu tuota sää muuttelet sanojen merkityksiä ihan oman pimeän pääs mukaan! Jos noin voi muka sanoa niin sitten voi paljon paremmalla syyllä sanoa että on varkaus jos koko ajan vaan ottaa eikä osaa antaa mitään! Voi vaimo parkaa!
Kuuntele nyt itseäsi!
Pidät siis täysin normaalina toimintana sitä, että nainen palvelee miestään seksuaalisesti VAIN mikäli saa itse ensin???!!!???
Milloinkahan se eilinen Hidalgo tulee ja huutaa "Aprillia"! Olis aihetta...
Vierailija kirjoitti:
Milloinkahan se eilinen Hidalgo tulee ja huutaa "Aprillia"! Olis aihetta...
???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele nyt itseäsi!
Pidät siis täysin normaalina toimintana sitä, että nainen palvelee miestään seksuaalisesti VAIN mikäli saa itse ensin???!!!???
No sun mielestähän sun ei tarvi ikinä antaa takaisin, sehän on vielä paljon pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Pelkät teoriaopinnot etänä eivät riitä. Tarvitsen myös käytännön harjoitusta.
Sopiiko treenata yhdessä?
Lähtökohtaisesti nimenomaan naisella, ja VAIN naisella on velvoitteita pariskunnan yhteisen seksielämän suhteen. Ja miehellä oikeuksia tässä samassa asiassa.
Rautalangasta vääntäen:
Miehellä ei ole mitään velvoitteita minkäänlaisiin ponnisteluihin, voi/saa tietysti ponnisteluihin halutessaan ryhtyä.
Mutta tämän on siis todellakin tapahduttava miehen vapaasta halusta!
Tiedän että varsinkin nyky-naiset harrastaa varsin paljon irtosuhteita, ja juuri näissä irtosuhteissa tuntuu olevan tavallista naisten harrastama kaikenlainen kiristys ja painostus eri muodoissaan.
Seksin kuuluisi olla kaunis asia. Jokainen normaali ihminen ymmärtää että kiristys ja painostus on asioita, jotka ei mahdu otsikon ’kaunis’ alle... ! :(