Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies vänkää ihan ihmeellisistä, itsestäänselvistä asioista eikä myönnä olleensa väärässä

Vierailija
12.01.2021 |

Asioista, millä ei ole oikeastaan mitään väliä. Esimerkiksi nyt viimeksi mainitsi, että hänen vaarilleen laitetaan hammasprotesti. Kysyin että siis hammasproteesiko? Ei, kun hammasprotesti. Sanoin, että se sana on kyllä proteesi. Vänkäsi että ei ole kun protesti. Näytin hänelle googlesta mitä kumpikin sana tarkoittaa. Jatkoi inttämistä, että nettiin voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan ja lapin murteella se sanotaan protesti. No, minä luovutin tässä vaiheessa.

Toinen esimerkki oli kun sanoi, että hänen serkullaan todettiin anofreesia. Kysyin mikä se on. "No se sairaus missä pitää itteään lihavana vaikkei ole"
-Ai siis anoreksia
-Siis se anofreesia
Naurahdin että se kuulostaa joltain uudelta kukkalajikkeelta. Mies suuttui ja alkoi mykkäkouluun.

Miksi vängätä tällaisista asioista ja aiheuttaa pahimmillaan päiviä kestävän mykkäkoulun, kun voisi ihan hyvin myöntää olleensa väärässä?

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juntti mikä juntti.

Mä väänsin vuosikaudet, miten sana "veitsi" taivutetaan: ei "veitseä" vaan "veistä"

Meni lopulta perille.

Itse sanoisin moiselle viisastelijalle että haistapa sinä kuule pitkä 💩

Vierailija
82/103 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on sellanen juntahtava, pukeutuu kun rölli. Läski lantio, kaljapullohartiat ja suippo pää jossa töröttää RonaldMcDonald afro. 

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis väität ihan tosissasi, ettei noilla asioilla ole mitään väliä ja kirjoitat ne tänne? Mietippä vielä toinenkin kerta asiaa.

Vierailija
84/103 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöö häntä dildolla.

Vierailija
85/103 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin jälleen muistuttaa tässä välissä että aikuisiällä itselle uuden miehen ”uudet” älyttömät tavat saattaa olla sellaisia, että sata naista on jo ennen sinua treffeillä tai tutustuessa todennut että liian raskasta tai epäkypsää aikuisen toiminnaksi. Mutta jokainen joutuu toteamaan asian itse ja toteamisen jälkeen on seuraavan vuoro.

Näinpä juuri. Olen itsekin sen verran hömelö ja toiveikas, että usein ohitan tämmöiset vaaran merkit nettideiteissä. Haluan ikään kuin antaa hiomattomalle timantille mahdollisuuden.

Vaan eipä niistä jää käteen kuin turhautuminen ja harmitus hukkaan heitetystä ajasta. 

Iältään aikuisen miehen tahattomaan sinkkuuteen on syynsä.

Vierailija
86/103 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihä siinä mitään että ei osaa sanoja, mutta tuon inttämisen takan on kyllä pahanlaatuinen perussuomalalaisuus. Voit käydä tutustumassa taudin kuvaan Laura Huhtasaaren ja Jani Mäkelän Twitter-tileillä.

Vierailija
87/103 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin jälleen muistuttaa tässä välissä että aikuisiällä itselle uuden miehen ”uudet” älyttömät tavat saattaa olla sellaisia, että sata naista on jo ennen sinua treffeillä tai tutustuessa todennut että liian raskasta tai epäkypsää aikuisen toiminnaksi. Mutta jokainen joutuu toteamaan asian itse ja toteamisen jälkeen on seuraavan vuoro.

Näinpä juuri. Olen itsekin sen verran hömelö ja toiveikas, että usein ohitan tämmöiset vaaran merkit nettideiteissä. Haluan ikään kuin antaa hiomattomalle timantille mahdollisuuden.

Vaan eipä niistä jää käteen kuin turhautuminen ja harmitus hukkaan heitetystä ajasta. 

Iältään aikuisen miehen tahattomaan sinkkuuteen on syynsä.

Tämä. Monet näistä on alkuun vielä kunnollisen oloisia, ei liian supliikkkeja tai muuta mistä on totuttu sanomaan että ei ole hyvä mies. Täälläkin joku sanoi vastaavasta miehestä että kerrankin hyvä mies, ei edes alkoholisti. Mutta pian huomaat jos aluksi olet ollut lepsu että aikuisiällä olisi kuitenkin mukavaa että oltaisiin suunnilleen samalla kehitysasteella eikä olisi ongelmia joita mies ei ole itse havainnut ongelmiksi vielä nelikymppisenäkään.

Vierailija
88/103 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi termi gaslighting. Kiusaa ja manipuloi sinua.

Vierailija
89/103 |
12.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa, että haluat tahallasi päteä ja vängätä itse.

Vierailija
90/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mikä Uuno. En jaksaisi vääntää tuollaisen kanssa yhtään.

Vierailija
91/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se mielestäsi kertoo sinusta, että olet tuollaisen apinan kanssa? Vai onko hänellä kyynärvarren kokoinen kärmes reisien välissä?

Vierailija
92/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miehiä että naisia on olemassa jotka eivät kaikkea ymmärrä. Toivoisin sinun ymmärtävän että sinun kohdallasi häpeä on suurempi kun olet ottanut tuollaisen miehen ja valitat siitä muille.

Vierailija
93/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkisin tässä ongelmien vaikeusasteen nousevassa järjestyksessä näin: sanavirheet < sanavirheistä vänkääminen < mykkäkoulu.

Itse en todellakaan tuollaista katsoisi, vaan joko pariterapiaan tai ero tai molemmat.

Nimenomaan. Ei tässä ole ongelma se että mies käyttää vääriä sanoja, vaan se miten hän suhtautuu siihen että nainen oikaisee hänen sanomisiaan. Tuo hänen suhtautumisensa ei ole millään tavalla aikuista eikä normaalia.

Vuosia sitten juttelin mieheni kanssa ja käytin termiä priapismi. Mies hymähti ja sanoi "Siis pripiasmi". Johon minä että ei, se on priapismi. Mies sanoi että hänen mielestään se on kyllä pripiasmi. Sitten tarkistettiin Googlella ja kun selvisi että minä olin oikeassa, mies oli että kappas vaan, hän on koko ajan luullut että se on pripiasmi, onpa hyvä että tuli korjattua, kaikkea sitä oppii.

Jos mies olisi jatkanut vänkäämistä ja väittänyt että nettiin voi kirjoittaa mitä hyvänsä ja hän on silti oikeassa, niin olisin kyllä pitänyt hyvin outona käytöksenä.

Tämä. En itsekään tajua ollenkaan vänkäämistä tuollaisesta. Jos olisin Ap:n kuvaamassa tilanteessa ja sanoisin vaikka anoreksiaa anofreesiaksi, haluaisin tottakai että joku mainitsisi tuosta virheestä ennen kuin mokani tulee nolommassa tilanteessa esille. Johan noista sanojen sekoittamisista saattaa tulla isompiakin väärinkäsityksiä.

Vierailija
94/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sian jättöä suosittelee Reima täältä Padasjoen suunnalta.

Vierailija
95/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Lapin murteella saattaa ollakin.

Vierailija
96/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa, että haluat tahallasi päteä ja vängätä itse.

Joillekin normaali keskustelu on pätemistä ja vänkäämistä. Kaikki kanssakäyminen menee munankuorilla tepasteluksi, jos ihan kaikki korjaukset ja kommentit koetaan hyökkäyksinä.

Vierailija
97/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eksäni alkoi kerran väittämään että kaverini sukunimi on, no sanotaan vaikka Virtanen. Kerroin että kaverini sukunimi on kylläkin Lahtinen. Tämän äidin nimi on kyllä Virtanen. Ei sitten voinut millään sanoa että ai jaa en tiennytkään, ok, vaan piti alkaa selittelemään että no sen äidin nimi on kyllä Virtanen plää plää seli seli. Tuli myös joskus puhetta omaan ammattialaani kuuluvista asioista, korjasin termin oikein tekemättä siitä mitenkään suurempaa numeroa. "No me ollaan kyllä aina sanottu tätä siksi, eikä täksi". Argh.

Toinen laji tätä on anteeksi, mutta-pyytelijät. Ihan kuin Trump joka vihdoinkin myöntänyt että hänellä voi olla osuutta asiaan Capitol-rynnäkössä, MUTTA kyllä siellä oli Antifankin porukkaa.  Tai anteeksi kun loukkasin, MUTTA en tiennyt että olet noin herkkänahkainen. Argh.

Jouduin väittelemään eksän äidin kanssa siitä onko minulla siskoa vai ei. Tämän mielestä ei ollut, koska siskoani ei laskettu siskoksi meidän ikäeron takia. Luulin alkuun että tämä vitsaili... ei vitsaillut. Suuttui kun pokkani petti aivan täysin.

Vierailija
98/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tyhmä kun saapas. Heitä pois.

Vierailija
99/103 |
21.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av:lla on harvinaisen paljon viisaita ihmisiä.

En millään jaksa selata takaisin ja etsiä, mutta joissain kommenteissa väläytettiin vallankäyttökorttia.

Joo, se on joskus just sitä.

En alkuun kerta kaikkiaan kuullut enkä nähnyt miten päin honkia nykyinen avomieheni puhuu. Havahduin vasta paljon myöhemmin, että mikään ei osu, siis oikeasti lähes mikään.

- ”Kokeilin töissä kepillä puuta…”

- ”Sehän lähti kuin hauki veräjästä!”

- Kaikki englanninkieliset sanat tai ainakin niiden ääntämys (accept on akkept ja cancel on kankel)

Jne.

Jonkin aikaa korjasin häntä hellävaroen. Viimeiseksi kerraksi jäi se, kun hän mylvi:

”ÄLÄ ENÄÄ KOSKAAN KORJAA MUA.”

En ole korjannut, koska minulla ei siihen (naisena?) ole oikeutta.

Vierailija
100/103 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä mielelläni myönnän olevani väärässä.

Jos sattuisin olemaan.

Olen joskus ollutkin, en nyt muista milloin.