Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi mies vänkää ihan ihmeellisistä, itsestäänselvistä asioista eikä myönnä olleensa väärässä

Vierailija
12.01.2021 |

Asioista, millä ei ole oikeastaan mitään väliä. Esimerkiksi nyt viimeksi mainitsi, että hänen vaarilleen laitetaan hammasprotesti. Kysyin että siis hammasproteesiko? Ei, kun hammasprotesti. Sanoin, että se sana on kyllä proteesi. Vänkäsi että ei ole kun protesti. Näytin hänelle googlesta mitä kumpikin sana tarkoittaa. Jatkoi inttämistä, että nettiin voi kuka vaan kirjoittaa mitä vaan ja lapin murteella se sanotaan protesti. No, minä luovutin tässä vaiheessa.

Toinen esimerkki oli kun sanoi, että hänen serkullaan todettiin anofreesia. Kysyin mikä se on. "No se sairaus missä pitää itteään lihavana vaikkei ole"
-Ai siis anoreksia
-Siis se anofreesia
Naurahdin että se kuulostaa joltain uudelta kukkalajikkeelta. Mies suuttui ja alkoi mykkäkouluun.

Miksi vängätä tällaisista asioista ja aiheuttaa pahimmillaan päiviä kestävän mykkäkoulun, kun voisi ihan hyvin myöntää olleensa väärässä?

Kommentit (103)

Vierailija
21/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä jaksais alkaa itse jankkaamaan pikkuasioista vaikka tietäisinkin että toinen on väärässä. Mulle on sama vaikka mies puhuis anofreesiasta ja protesteista, kyllä sekin saa pitää mielipiteensä eikä ole multa pois.

Kyllä mäkin loukkaantuin jos pidettäis läpeensä tyhmänä ja naureskeltais vain koska en jotain osaa.

Tuo tapasi kuulostaa alistavalta kasvatusmetodilta jonka tarkoitus on saada mies häpeämään itseään.

Ja vielä palstalla julistetaan maailmalle kuinka tyhmä mies on.

Etkö näe omassa toiminnassasi mitään väärää?

En ole aloittaja, mutta olen oikeasti hiukan tyrmistynyt viestistäsi. Noissa esimerkeissä kun ei ole kyse mielipiteistä vaan faktoista. Anoreksian oikea kirjoitusasu ei ole mielipidekysymys. Siinä ei toki ole mitään vikaa, että jokunen sana menee silloin tällöin väärin. Kukapa meistä ei olisi joskus tehnyt vastaavaa mokaa. Mutta mielestäni on huolestuttavaa miten aloittajan mies suhtautuu virheidensä oikaisuun.

Vierailija
22/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vängätä tällaisista asioista ja aiheuttaa pahimmillaan päiviä kestävän mykkäkoulun, kun voisi ihan hyvin myöntää olleensa väärässä?

On ilmeisesti olemassa ihmislaji, joka valehtelee joistakin asioista aivan kirkkain silmin, tai ei oikeastan valehtele kun jollakin merkillisellä lailla uskoo itse omiin mahdottomiin juttuihinsa. Alkuvaikutelma tällaisesta henkilöstä voi olla ihan ok ja säilyä pitkäänkin kunnes sitten joku keskustelun haara syöksähtää aivan absurdeihin sfääreihin. Itse satuin tutustumaan tällaiseen henkilöön, joka esimerkiksi kertoi olleensa kuukauden syömättä ilman että syömättömyys vaikutti mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne-elämältään epäkypsä mies. En jatkaisi seurustelua, miehen käytös ei lupaa mitään hyvää suhteenne tulevaisuutta ajatellen.

Vierailija
24/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies on vielä raskaampi ex jos lisäännyt sen kanssa.

Vierailija
25/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ilmeisesti olemassa ihmislaji, joka valehtelee joistakin asioista aivan kirkkain silmin, tai ei oikeastan valehtele kun jollakin merkillisellä lailla uskoo itse omiin mahdottomiin juttuihinsa. Alkuvaikutelma tällaisesta henkilöstä voi olla ihan ok ja säilyä pitkäänkin kunnes sitten joku keskustelun haara syöksähtää aivan absurdeihin sfääreihin. Itse satuin tutustumaan tällaiseen henkilöön, joka esimerkiksi kertoi olleensa kuukauden syömättä ilman että syömättömyys vaikutti mihinkään.

On muuten raskas ihmistyyppi tuo.

Vierailija
26/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorena sellainen vähän omituinen tapa, että tykkäsin esittää vähän bimboa baarissa tapaamilleni miehille. Puhuin esim. muusikoiden kanssa prole-musiikista, leffanäyttelijöistäni suurin suosikkini oli Also Starring, kun se on niin monessa jne. Ukkos jutut kuulostaa samanlaisilta. Ootko varma, ettei se vaan pistä sua halvalla :D

Saattaahan olla, että pistää halvalla, mutta sitten toki kannattaa miettiä kannattaako moisen möksähtävän suuren humoristin kanssa pidemmän päälle aikaansa viettää. Kuulostaa rasittavalta. Ohiksena ainakaan minä en tekis mitään tuollaisella miehellä.

Vierailija
27/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta uusi miehesi vaikuttaa enemmäkin tyhmältä.

Vierailija
28/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alat vänkätä asiasta, jos et sitä halua? Mies taitaa pitää siitä että saa sinut vänkäämään ja suuttumaan noin mitättömästä asiasta.

Vierailija
29/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahempi toistaan kumpikin teko

Vierailija
30/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sillä demitys tai jos se on vaan sediili?

Vierailija
31/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alat vänkätä asiasta, jos et sitä halua? Mies taitaa pitää siitä että saa sinut vänkäämään ja suuttumaan noin mitättömästä asiasta.

Koska olen kuninkas ja minulla on kenkät jalassa. Minulla on oikeus vänkätä!

Vierailija
32/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisen dementian oireita. Mun lähipiirissä tuota on alkanut esiintymään yli 70 v ihmisillä.

Vierailija
33/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi anoppikokelas sanoi aina "lähdetään kittymarkettiin" :D

Vierailija
34/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mielestäni korjaatko tilanteeseen nähden merkityksettömiä virheitä vai jankkaako mies jankkaamisen ilosta.

Jälkimmäinen on tosi raskasta, koska toinen haluaa vaan jotenkin "voittaa", vaikka näyttäisit hänen olevan väärässä.

Vierailija
35/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi ei ole lääkäri tai muutenkaan hoitoalalla. Joskus on tullut käytettyä ärsytysmielessä, sanotaan nyt vaikka vahvan murteellista sanastoa, jos ympäristö on ollut turhan hienohelmaista. Sellainen tekofiksu puhetapa ärsyttää, tavataan usein pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
36/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin sinulla on siihen oikeus mutta niin kai sillä vastapuolellakin on oikeus provosoida sinua vänkäämään kanssaan.

Vierailija
37/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies joutui naimisiinmenon jälkeen samanlaiselle vaihteelle. Intti joka ikisessä asiassa vastaan kuin uhmaikäinen ja ihan periaatteesta, vastoin faktoja. Esim väitti, että tv-ohjelma x tulee klo 19. Ei uskonut ja voinut myöntää, että tulee 19.30, vaikka lopulta näytin lehdestä ja tv-guidesta. Siinä luki mustalla valkoisella 19.30, mutta mies väitti, että siinä luki 19.00. Tällaisia vastaavia juttuja oli paljon ja ihan joka asiasta väitti vastaan jatkuvasti, monta kertaa päivässä. Se loppui vasta, kun muutin erilleni ja sanoin, että voidaan jatkaa vain, jos hän muuttuu takaisin normaaliksi. Hän myönsi tehneensä niin tahallaan ja lupasi lopettaa ja lopettikin. Jotain pientä on ollut sen jälkeenkin kuten esim hän ilahtuu aina, jos teen jotain väärin ja nauraa tyytyväisenä, mutta sellaista tapahtuu harvemmin. Jos ap vasta tapailee ko miestä, suosittelen eroamaan samantien.

Vierailija
38/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin sinulla on siihen oikeus mutta niin kai sillä vastapuolellakin on oikeus provosoida sinua vänkäämään kanssaan.

Osta kankasta.

Vierailija
39/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti naimisiin ja pari lasta!

Minusta kuulostaa siltä, että ap:n mies on jo lastentekoiän ohittanut...

Vierailija
40/103 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan ole noin tyhmä, ja ei tuo mitään Lapin murretta ole.