Juotko olutta?
Juotko sinä olutta?Paljonko juot viikossa?
Mikä on sinun suosikki olut?
Kommentit (193)
JUON!
Juuri DHL toi Saksasta 48 x 0.5 ltr pulloa herkkuoluita!
Alkoholia viimeksi ottanut 1v 4kk sitten. Alkoholi ei maistu ja ajattelin lopettaa kokonaan kun mitään iloa siitä ole. Krapula ja morkkis seuraavana päivänä. Raha säästyy samoin terveys.
En enää juo ennen join ja paljon joinkin.
En ole juonut olutta moneen vuoteen kun masu ei jostain syystä enää tykännyt. 🤔
Nelikymppinen m
En juo määrää vaan laatua. Juon erittäin epäsäännöllisen satunnaisesti. Välillä voi mennä pari kolmekin laadukasta IPAa, tai Stoutia, välillä voin nautiskella kaikessa rauhassa yhden laadukkaan Trappistin, miten milloinkin, mutta bulkkioluita en todellakaan krikaupalla lipitä, vaikka saatan minä joskus sellaisenkin saunaoluena juoda, jos muuta ei ole ollut tarjolla. Näin siis kylässä tai saunaillassa. Itse en bulkkia kotiin osta. Viimeksi olen oluen nauttinut joskus joulun tienoilla.
Tipaton tammikuu jatkuu seuraavaksi humalaton hekmikuu.
Vierailija kirjoitti:
En ole niin tyhmä että kaljaa joisin.
Tässä kysyttiin oluesta eikä kaljasta.
Juon olutta, suosikkini on Sandels näistä perusoluista. Kokeilen viikottain myös erikoisoluita. Olutta menee ehkä 18-20 viikossa, painottuen viikonloppuun. Aiemmin join viikolla ensin ykkösolutta ja sitten alkoholitonta, mutta viime keväänä jouduimme putkiremontin vuoksi asumaan evakossa ja tilat olivat sen verran pienet, ettei sinne mahtunut erilaisia olutlaatikoita. Periaatteessa en maksa yykkösoluesta tai alkoholittomasta enempää kuin keskioluesta, joten ostin vain keskiolutta ja se jäi tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Juon. Voi namm, namm.
En yööököök yöökk.
mä nyt juon ihan mitä eteen kannetaan mutta olen moneltakin suunnalta antanut itselleni kertoa että santtu on ylivoimaisesti ihan paras olut itte jos oluthyllylle saavun niin mukaan lähtee varmaakin lahden vihreä kun se on niin retro tulee ihan nuoruus mieleen kun sitä silloin vaahtosammuttajan kokoisena muovikasseissa isoilla pojilla haetettiin
Tipaton tammikuu,humalaton helmikuu,alkoholiton 100 päivää...
Vierailija kirjoitti:
Mie en juo mutt juot sie?
No,ei se olut miellekkaan maistu.
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiton olut hyvä vaihtoehto.
Erehdyin kerran ostamaan ja mehukin oli parempaa...en ymmärtänyt yhtään sen litkun juomista,pahanmakuista oli...kyllä oluesta pitää rentoutua ja tulla vähän humalaan,se on se juttu siinä..vettä tai mehua voi ottaa sitten,kun ei tahdo humalaa
Juon. Voi namm, namm.