Juotko olutta?
Juotko sinä olutta?Paljonko juot viikossa?
Mikä on sinun suosikki olut?
Kommentit (193)
Vierailija kirjoitti:
Nyt varsinkin juon! Olihan lööpissä tutkimuksesta, että vatsan mikrobikanta rakastaa olutta.
Ja varsinkin OHRAMALLAS oluesta vatsa tykkää.
Juon sekä alkoholillista että -totta olutta. Salkku kestää reilun viikon. Sandels on lempparia.
En juo olutta, tykitän heroiinia.
Kyllä ja paljon, mutta olen nyt ollut tämän vuoden alusta tipattomalla. Saa nähdä, kuinka kauan.
Juon ja tänä iltana juon taas 🍺🍺🍺🍺
Parasta aikaa. Juuri nyt on tuommoinen vaalea perus lager, mutta eniten säväyttää joku voimakkaasti humaloitu IPA.
Vierailija kirjoitti:
Parasta aikaa. Juuri nyt on tuommoinen vaalea perus lager, mutta eniten säväyttää joku voimakkaasti humaloitu IPA.
Ipalla saa aikaan miestissit
Se on kaljaa! Olut on sivistyssana kuten perunalastut, purukumi tai karamelli. "Olen sivistynyt ja parempi ihminen kun juon olutta enkä kaljaa" 😅
Vierailija kirjoitti:
Se on kaljaa! Olut on sivistyssana kuten perunalastut, purukumi tai karamelli. "Olen sivistynyt ja parempi ihminen kun juon olutta enkä kaljaa" 😅
Kalja ei ole sama asia kuin olut.
"Kalja on eräs alkoholiton tai hyvin mieto mallasjuoma.[1] Kalja on tavallisesti makeaa ja tummaa, ja sitä käytetään yleensä ruokajuomana. Mietoutensa takia sitä ei lasketa varsinaiseksi alkoholijuomaksi. Kotikalja on kotitekoista kaljaa."
----
"Olut on maltaista, humalista ja vedestä käyttämällä valmistettu alkoholipitoinen mallasjuoma."
----
(wikipedia)
Joskus saatan saunan päälle juoda pienen tölkillisen, mutta muuten en. Tykkään ememään viineistä.
Ostin viime jouluksi tölkin olutta. Saatan juoda sen juhannuksena.
Nyt varsinkin juon! Olihan lööpissä tutkimuksesta, että vatsan mikrobikanta rakastaa olutta.