Hei naiset! Kelpaako teille 163cm "lyhyt" mies. Painoa 67kg ?
Taustalla akateemisia opintoja sekä sotilasarvo reservin luutnantti.
Ammatti ATK-suunnittelija. Olen lapsirakas!
Kommentit (139)
Mun mies on suunnilleen tuon kokoinen. Olen itse 159cm pitkä ja mies on hiukan mua pidempi. Ei häiritse, hän on vartaloltaan jäntevä ja lihaksikas ja tuhat kertaa paremmassa kunnossa kuin minä. On muuten myös kalju ja mua reilusti vanhempi. Tästä nyt toivoa kaikille pals tan las suk oille, jotka ul ise vat lyhyyttään ja muita "huonoja" ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan painaa kasvot miehen rintaa vasten halatessa... Eli saman mittaisen miehen kanssa se ei onnistu, olet liian lyhyt ja pienikokoinen. Olen saman mittainen ja hieman painavampi, joten tuntisin itseni liian pulskaksi sänkyhommissa. Pitkän ja raamikkaan miehen kanssa näytän sopusuhtaiselta, ja sellainen minulta löytyykin jo kotoa.
Tuossa puhutaan jo melkoisesta pituuserosta.
ps. pitkän ja raamikkaan miehen kanssa näytät ihan samanlaiselta kuin nytkin. Et ole mikään miehen vartalon uloke.
Jotain vastaavaa meinasin kommentoida. Ei mies ole mikään asuste.
Ihmettelen myös, miten huono itsetunto naisilla on, jos se oma naisellisuuden kokemus on kiinni miehen koosta?
Minä voin kulkea lehmänpaskaa haalareissa turvasaappaat jalassa ja syöttää kädestäni tuhatkiloista sonnia, eikä se vähennä minun naisellisuuden kokemustani yhtään hiukkaa.
Mietinkin jo että keitä ne 400-kiloiset työkaverit mahtoivat olla :D
Pätkänen kirjoitti:
Olen 172cm pitkä mies. Varmaankin useampien mielestä mieheksi lyhyt. Viimeisen 30 vuoden aikana minulla on ollut kolme parisuhdetta eri naisen kanssa. Yhteistä näille kolmelle naiselle oli/on se, että ovat kaikki minua pitempiä. Keskimmäinen (parisuhteessa 22 vuotta) oli myös 30kg minua painavampi.
Kun lukee tämänkin ketjun kirjoituksia, saa sellaisen vaikutelman, että alle 180-senttisen miehen ei kannata edes vilkaistakaan naisten suuntaan. Mutta niimpä vain tämäkin hukkapätkä on löytänyt itselleen naisen.
Oletkin lähempänä suomalaista keskipituista miestä, joka on siis alle 180 cm, kuin lyhyttä vastaavaa mitä AP puolestaan edustaa. Tuolla pituudellasi saa vielä helpostikin naisia, koska naisten keskipituus taas on jossain 165 cm:n paikkeilla. Et taida sinäkään ihan ymmärtää, mitä on olla oikeasti lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Paino riippuu siitä, onko se lihasta vai läskiä.
Urheilullinen tuolla painolla ja lihaksilla on ok, mutta rasvapainotteinen sohvaperuna ei.
Reservin arvo ei nosta "arvoasi" rehellisesti sanottuna millään tavalla, koska se ei yleisesti ottaen ulotu oikein työelämänkään puolelle. Hienoa kuitenkin, jos olet kiinnostunut maanpuolustuksesta ja sitä kautta ehkäpä oletkin tavanomaista isänmaallisempi tapaus!
Kuuluin joskus reserviupseerien liittoon. Kokouksissa käynnit harvenivat, kun en saanut suunvuoroa ;)
Toki voi sanoa isänmaalliseksi. En ole puoluepolitiikasta juurikaan kiinnostunut. Seuraan vain etäältä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan painaa kasvot miehen rintaa vasten halatessa... Eli saman mittaisen miehen kanssa se ei onnistu, olet liian lyhyt ja pienikokoinen. Olen saman mittainen ja hieman painavampi, joten tuntisin itseni liian pulskaksi sänkyhommissa. Pitkän ja raamikkaan miehen kanssa näytän sopusuhtaiselta, ja sellainen minulta löytyykin jo kotoa.
No kyllä sinä sori vaan näytät pulskalle ihan riippumatta miehestäsi. Minä olen saman pituinen ja noin 15kg kevyempi ja hyvin sopusuhtainen ruumiinrakenne, bmi jotain 22 eli normaali. Ap:kin on hieman pulska ellei ole ahkera salipumppaaja ja paino tule lihaksista.
Vierailija kirjoitti:
"Katsele lyhyitä naisia".
On muuten hankalaa löytää lyhyitä naisia joilla ei ole tuota "mies isompi"-fetissiä.
Pienenä miehenä tuntuu absurdilta kun vetovoimatekijänä on suurempi kokoni, nainen haluaa painaa päätä kainaloon ja olla pieni.
Naisilla tuo on kait yleistäkin, iso nainen haluaa tuntea olevansa pieni. No minä en halua kuvitella olevani iso kun en sellainen ole. Mieluummin nainen saisi ihastua vaikka hoíkkuuteen ja ketteryyteen sitten.
Ehkä tämä on sitä fetissiä sitten, mutta en voi kuvitella ihastuvani hoikkuuteen ja ketteryyteen. Sekin on vieras ajatus, että mies olisi vaan 10cm pidempi.
N153cm
Pituus tai paino ei ole turn-off. En varmaan puhu vain omasta puolestani sanoessani että muut asiat sitten saattavat ollakin. Usein se onkin näin, ettei se pituus ole ratkaiseva tekijä vaan muut epämiellyttävyydet
Ap:lla voii olla menekkiä miesmarkkinoilla, siis bottom jos kroppa on vielä suht tiukka ja poikamainen. Kaikki karvat kannattaa ajella pois ja esiintyä positiivisena ja iloisena jne.
Naissuhteissiin pyrkiminen lienee paras vaan unohtaa - ellei sitten housusta löydy reilusti "kompensaatiota"
Vierailija kirjoitti:
Monet "korkea-arvoiset herrat" olivat ainakin omassa palveluspaikassa minua lyhyempiä ja olen itse 180cm. Sellaisia alle 170-senttisiäkin skappareita oli. Että ei RUKiin tai kadikseen mitään alarajaa ole, pötypuhetta sellainen.
Tämä pitää kyllä useimmiten paikkansa. Muuan Aatukin oli suhteellisen pieni, alle keskikokoinen mies ja niin vain johti herran hurmiossa olevia saksalaisia. Myös Napoleon, tuo tunnettu pieni suuri mies, oli aikansa johtotähti. Pienempikokoisilla on useimmiten hyvin dominoiva luonne - varmaan juurikin siitä biologisesta syystä etteivät jäisi niin helposti isompiensa varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Upseerikouluun ei taatusti valita mitään 163 cm hukkapätkiä. Tai sitten on ollut joku kehitysvammaisten saapumiserä.
Joka tapauksessa Rukkiin määrätään kuten myös kadettikouluun.
Tavallaan kyllä, mutta saapi siitä kieltäytyäkin. Ainakin itse sain.
Aatu oli tunnettu homoseksuaali, Napoleon taas poikkeus joka vahvistaa säännön.
Poikamaisilla pikkumiehillä on menekkiä hyvinkin paljon homopiireissä antavana osapuolena
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on suunnilleen tuon kokoinen. Olen itse 159cm pitkä ja mies on hiukan mua pidempi. Ei häiritse, hän on vartaloltaan jäntevä ja lihaksikas ja tuhat kertaa paremmassa kunnossa kuin minä. On muuten myös kalju ja mua reilusti vanhempi. Tästä nyt toivoa kaikille pals tan las suk oille, jotka ul ise vat lyhyyttään ja muita "huonoja" ominaisuuksia.
Kuulostaa jässikältä, jolla on staminaa vaikka muille jakaa. Itse asiassahan usein tuollaiset käääääpiöt juuri kompensoivat vajavaisuuttaan pumppaamalla lihaksia ja "pumppaamalla" myös huolella ja jämäkästi sängyssäkin. Se voi olla valtavan kiihoittava kokemus ja hekkuma on taattu. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Haha. Sotilasarvon mainitseminen oli kyllä paras vitsi :D Tiedän muutaman tällaisen kääpiötantan palvelusajalta ja aika säälittäviä kavereitä ovat. Pelkilla natsoilla ei saa kunnioitusta. Voihan toki olla ihan tervemielinenkin kaveri kyseessä, mutta kyllä jos on noin lyhyt ja natsat kaulassa, niin poikkeuksellisen suurella todennäköisyydellä täysi luuseri. Tiedän toki myös pari mukavaa kääpiötanttaa...
Ei armeijassa KUNNIOITUSTA tai AUKTORITEETTIA haeta!
Kun on nappeja kaulassa tarpeeksi, niin hommat sujuvat.
Jaa etteikö varusmies tottele? Se ei ole pelkkää "taakse poistu" -höykyttämistä.
Mitä valtaa on upseerikokelaalla alokkaisiin nähden? Sama mikä kersanteilla ja ehkä ylikin.
Kokelas saa määrätä uppiniskaiselle varusmiehelle poistumiskieltoa tai vangittavaksi päävartioon.
Ei,ei, ei!!! Liian lyhyt ja paksu. Ei minun makuuni. Olen samanmittainen ja normaalipainoinen, mutta kaksi paksua ja lyhyttä on komiikkaa. Ulkonäkö ratkaisee. En voi edes kuvitella miehekseni kaljupäätä. Täytyyhän nainen ajatella, jos lapsia tulee, että minkälaisen ulkonäön he perisivät. Joten katson, että mies on minua reippaasti pitempi, hyväryhtinen, kauniit hiukset, puhdas, sivistynyt ja hyvässä ammatissa.
korsto kirjoitti:
Ei kai sillä pituudella mitään väliä ole, jos muuten synkkaa.
Minä olen itse 187cm pitkä mies ja isäni on 170cm. Minun nuoruuteni kyllä isä pilkkas minua niin paljon pituudella, että milloin olin korsto, kukkakeppi ym... aina kaikki sankari miehet oli hänelle itsensä mittaisia tai lyhkäisempiä. Pitkät miehet oli laiskoja hänen mielestään, "se pitkä laiska" ilmaisut tuli tutuiksi. Tuli vain mieleen, että hän ei todellakaan ollut sinut pituuden kans.
Minua pilkattiin paljon pituuden vuoksi, että seitsemännellä luokalla työnsin kaulaa eteen, että näyttäisin lyhkäisemmältä. Aikuisiällä olen joutunut paljon tekeen ryhdin kans työtä.
Ohhoh, oletpa taitava kaulantaivuttelija. Otatko kaulan käsiesi väliin ja asetat kaulan sitten silmiesi eteen? Millätavalla tuon pystyy muullatavalla tehdä? Niin, kirjoitat, että työnnät. Millä vekottimella. Sattuiko pahasti?
Kiitos kommenteista! Näillä pääsee jo pitkälle.
Rehellisesti kerroin asioista, ettei sitten myöhemmin tarvitse muistella mitä oli tullut valehdeltua.
T. AP
Tuskinpa. Itseni pituisen miehen haluan tai pidemmän. 170cm+ siis. Normaalimittaisia lapsia eikä hobitteja tai hujoppeja.
Turha pitkille naisille inistä siitä etteivät halua todella lyhyttä miestä. Todella lyhyitä naisiakin on, näitä 150cm "taskuvenuksia" joille 163cm mies on oikein sopiva.
Eka ajattelin et Ap olis liian lyhyt. Sit tuli mieleen et ystävän aviomies on varmaan max 165cm ja tosi hyvä tyyppi. Jos olisit yhtä hyvä tyyppi niin mikä ettei. Itse olen 159cm ja aviomies 190cm. Ei se pituus vaan se luonne.
Olen samanpituinen, mutta reilusti kevyempi. Treffasin kerran yhtä lähes samankokoista miestä. Mutta ei sille vaan voi mitään ettei sitten sytyttänyt enempää. Ja iso syy tuo koko, minua on aina sanottu pieneksi, siroksi, hoikaksi jne. Ja tuon miehen kanssa tunsinkin itseni isoksi. Sytyn reilusti itseäni pidemmistä miehistä, minkäs sille voi. Nyt on 198cm pitkä ja yli tuplasti painavampi (lihasta, ei läskiä) Ja liittyy enemmänkin seksuaalisuuteen, muussa elämässä sillä toisen pituudella ei ole merkitystä. Ja jotenkin typerää yleistystä sekin, että pitkien miesten tulisi ottaa pitkä nainen. No, oma kyllä tykkää tällaisista minun kokoisistani. Kaikille sillä pituudella ei ole merkitystä, mutta joillain on sitten omat mieltymykset.
*tyrsk* :D