Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä oli käynyt tänään kompostitarkastaja

Vierailija
01.08.2023 |

Sillä aikaa kun olin töissä. Vituttaa tällainen kyttääminen ja minun tontille nuuskimaan tuleminen, ilman että siitä etukäteen ilmoitetaan saatikka kysytään!
Tämä on aivan älytöntä, naurettavaa, resurssien tuhlaamista, järjestöntä ja loukkaavaa!! Tehdäänkö missään muussa Euroopan maassa tällaista?? Ja mitä seuraavaksi???

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ilmoitat kompostoivasi jos sitä ei saa viranomaiset todentaa?

Vierailija
2/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättikö lapun vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista korurasiasi, rahakätkösi ja varastosi. Noita huijareita on paljon liikkeellä. Puhuiko edes suomea?

Vierailija
4/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättikö lapun vai mitä?

Jätti lapun postilaatikkoon ja jonkun kivan ison tarran kierrätyksestä. Klo 10.32 oli yksityisyyttäni loukattu lapun mukaan.

Vierailija
5/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se vihervasemmistolainen kyttäysyhteiskunta joka tekee tuloaan. Naapuri voi ilmiantaa liian lepsun naapurinsa jos epäilee jotain direktiiviä kierrettävän.

Vierailija
6/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista korurasiasi, rahakätkösi ja varastosi. Noita huijareita on paljon liikkeellä. Puhuiko edes suomea?

No enpä ollut kotona, niin en tiedä mitä puhuivat. Valmiiksi tulostetussa lapussakin vain kellonaika merkitty.

Ap

Vierailija
7/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tää surkuhupaisaa.

Oon joutunu ostaan pyörään takavalon, laittamaan maan alle valtavan muovisäiliön likavesiä varten ja nyt sitte kompostoidaan.

Mitä seuraavaks hankitaan ja kenen lompakkoa näin kartutetaan?

Vierailija
8/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäkin virka!

Vierailija
9/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on jossain rotta alueella, niin kai niitä tarkastetaan, että ei ruokita niitä ja rakenneta vielä samaan läjään hyvää talvipesäpaikkaa.

Vierailija
10/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tää surkuhupaisaa.

Oon joutunu ostaan pyörään takavalon, laittamaan maan alle valtavan muovisäiliön likavesiä varten ja nyt sitte kompostoidaan.

Mitä seuraavaks hankitaan ja kenen lompakkoa näin kartutetaan?

Nyt tulee postilaatikkokeskittymä, eli uus postilaatikko uuteen paikkaan.

Vierailija
11/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltäpä varastettiin kompostorin mullat, kun oltiin poissa.

Pitääkö tehdä rikosilmoitus? Jätteet varastettu.

Vierailija
12/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäisin sellaista paskakikkareella jos minun pihaani ilmestyisi...

Vierailija
13/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs juttu tää on?

Siis tulevat noin vaan tarkistaa kompostin?

Vierailija
14/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en edes avaisi, piilottelisin kotona, kun luulen et joku uskova siellä pihalla ja koputtaa oveen. Sit laittaa lapun postilaatikkoon, kun lähtee käyn lukematta heittämässä lapun roskiin. T. ateisti

Vierailija
15/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muistanut myös rekisteröidä koirasi ruoka-ja valvontavirastoon?

Vierailija
16/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain sähköpostilla HYLÄTTY ilmoituksen ja uhkauksen että toimittavat keltaisen keräyslaatikon jonka tyhjennyksestä pitää maksaa 14€/kk. Rakensin aidan tontilleni (6700€), joten eivätpä tuo mitään laatikoita tontilleni. Lisäksi HYLÄTTY ilmoitus oli aiheeton, koska syy oli ettei ole lämpökompostori. En asu taajamassa, jolloin tavallinen kompostori riittää. Pyysin tuomaan kunnallistekniikan ja ottamaan yksityistien hoidettavakseen samalla kun tuovat laatikon. Ei ole näkynyt.

Vierailija
17/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ilmoitat kompostoivasi jos sitä ei saa viranomaiset todentaa?

Tämä vitutus onkin osa isompaa kuvaa - juuri tätä suomalaisuuden ydintä eli byrokratiaa, ilmoittamisvelvollisuutta kaikesta, sen jälkeen tarkastusuhkaa kaikesta koska mihinkään ei luoteta ja virkamiehille tarvitaan töitä ja kansalaisille ohjausta ja rangaistuksia. Tämä koko yhteiskunta on ihan älytön, naurettava, järjetön. Ja tähän vaan kiltisti alistutaan! #€&€&-+!!!

Nämä resurssit olisi niin kipeästi tarvittu muualla. Yksityinen taajama-asukas on ilmeisesti koko suomalaisen yhteiskunnan pahin riski, ei mitään väliä roskaavilla pienyrityksillä, luonnon pilaavilla monikansallisilla kaivosyrityksillä tai mielenterveyspalveluilla. Ugh.

Ap

Vierailija
18/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on ilmoitettu jo vuosi sitten tarkasti sääntöjen mukainen komposti.

Saahan sitä käydä katsomassa, jos haluaa, mutta en nyt kyllä ymmärrä, miksi.

Vierailija
19/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä maksan kierrätyksestä vuosimaksun, vaikka jätteitä on korkeintaan viisi muovipussia jätettä/vuosi. Bioroskiksen tarkastaminen tehdään poissaollessani, vaikka vien biojätepussin 30 kilometrin päähän poistuessani mökiltä. Tuskin jättävät käynnistä lappusta, koska postilaatikkoa ei ole.

Vierailija
20/77 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biojätteethän on pakko lajitella omakotitaloissa. Aina voit sanoa että syöt ainoastaan ravintoloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi