Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei naiset! Kelpaako teille 163cm "lyhyt" mies. Painoa 67kg ?

Vierailija
11.01.2021 |

Taustalla akateemisia opintoja sekä sotilasarvo reservin luutnantti.
Ammatti ATK-suunnittelija. Olen lapsirakas!

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan painaa kasvot miehen rintaa vasten halatessa... Eli saman mittaisen miehen kanssa se ei onnistu, olet liian lyhyt ja pienikokoinen. Olen saman mittainen ja hieman painavampi, joten tuntisin itseni liian pulskaksi sänkyhommissa. Pitkän ja raamikkaan miehen kanssa näytän sopusuhtaiselta, ja sellainen minulta löytyykin jo kotoa.

Vierailija
62/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upseerikouluun ei taatusti valita mitään 163 cm hukkapätkiä. Tai sitten on ollut joku kehitysvammaisten saapumiserä.

Onneksi harva paikka valitsee ihmisiä pituuden perusteella. Sinun mielestäsi varmaan neuvolajärjestelmän luoja Arvo Ylppö oli sitten kehitysvammainen, koska oli pituudeltaan "vain" 154cm. Eli oliko, vastaahan siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N160 kirjoitti:

Ei kiitos. Napoleon-kompleksisia pätkiä on nähty tarpeeksi.

Napoleonin pituus  1,68m.  

Vierailija
64/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan päinvastoin kuin useimmat: jos olisin sinkku, olisin ensisijaisesti kiinnostunut miehistä, joiden kohdalla Puolustusvoimat ovat tehneet esikarsinnan. RUK -tai edes AUK- karsii pahimmat latvakakkoset pois.

Toisaalta, se että mieleesi juolahtaa ongelmoida pituutesi kanssa vauviksella, kertoo ettei sinullakaan ihan hyvin mene.

Mutta jos tavattaisiin muuten vaan ja olisin sinkku, en näe mitään syytä miksen kiinnostuisi. Yksi ehdottomasti upeimmista koskaan tapaamistani miehistä oli varmaan suurin piirtein pituisesi. Itse olen 167. Oma mies on 173, eli ei mikään hongankolistaja sekään.

Olen huomannut suhtautuvani ihmisten kokoon hyvin eri tavalla kuin ihmiset keskimäärin. Kun työkaverit ovat järkiään sen 400 kg, ihan kaikki ihmiset tuntuu aika pieniltä.

Vierailija
65/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sillä pituudella mitään väliä ole, jos muuten synkkaa.

Minä olen itse 187cm pitkä mies ja isäni on 170cm. Minun nuoruuteni kyllä isä pilkkas minua niin paljon pituudella, että milloin olin korsto, kukkakeppi ym... aina kaikki sankari miehet oli hänelle itsensä mittaisia tai lyhkäisempiä. Pitkät miehet oli laiskoja hänen mielestään, "se pitkä laiska" ilmaisut tuli tutuiksi. Tuli vain mieleen, että hän ei todellakaan ollut sinut pituuden kans.

Minua pilkattiin paljon pituuden vuoksi, että seitsemännellä luokalla työnsin kaulaa eteen, että näyttäisin lyhkäisemmältä. Aikuisiällä olen joutunut paljon tekeen ryhdin kans työtä.

Vierailija
66/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ATK:sta puhuminen vuonna 2020 on turn off. Tulee ihan mieleen joku datanomi.

Järjestelmäasiantuntijana olen toiminut jo 5 vuotta.  Joissain papereissa lukee ammattina ATK-suunnittelija.

Vierailija
67/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi munkin mielestä katsella niitä itseäsi lyhyempiä naisia, tai ainakin itse koen, että olisi ehkä vaivaannuttavaa jos mies olisi mua lyhempi. Olen itse 165cm,eli en kovin paljoa pidempi kuitenkaan.  Seurustelukumppanit ovat kuitenkin olleet miua pidempiä. nuoruuden poikäystävä oli 198 cm pitkä, ja hän oli jo minuun nähden melkoisen pitkä. Nykyinen mies ja lasten isä on 175cm, eli varmaan aika keskimittainen.Toki jos tutustuisin pituiseesi mieheen , ja muuten natsaisi jutut yhteen, niin ei sillälyhyydelläkään varmaan silloin niin väliä olisi.

Vierailija
68/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä!! Siis oikeastiko mainitset itsestäsi 6 asiaa parisuhdetta ajatellen ja yksi niistä on sotilasarvo. Pidätkö sitä oikeasti top 6 merkittävimpänä tekijänä? Jo tuon perusteella veikkaan että olet kirjolla.

Sen lisäksi ”taustalla akateemisia opintoja” rajaa akateemisen tutkintokoulutuksen pois ja antaa kuvan että haluat uskotella että et olisi drop out tai harrastelijaopiskelija. Todennäköisesti olet käynyt lukemassa avoimessa yliopistossa sotahistoriaa.

Lapsirakkaus voi olla mitä vaan, luultavasti se on sitä että olet sen verran kehittymätön että tulet lasten kanssa toimeen mutta omista huolehtimiseen ei ole käytännön edellytyksiä. Sen ikäiselle miehelle joka tekee edelleen ATK-töitä eikä omia lapsia ole pitäisin mainintaa outona, ikäisesi naisten lapset on jo aikuisia.

Paino ei kerro onko lihaksia vai pömppis, koska asiaa ei kerrottu niin pömppis.

Tätä pakettia arvioin, en pituutta.

Vierailija
69/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 172cm pitkä mies. Varmaankin useampien mielestä mieheksi lyhyt. Viimeisen 30 vuoden aikana minulla on ollut kolme parisuhdetta eri naisen kanssa. Yhteistä näille kolmelle naiselle oli/on se, että ovat kaikki minua pitempiä. Keskimmäinen (parisuhteessa 22 vuotta) oli myös 30kg minua painavampi. 

Kun lukee tämänkin ketjun kirjoituksia, saa sellaisen vaikutelman, että alle 180-senttisen miehen ei kannata edes vilkaistakaan naisten suuntaan. Mutta niimpä vain tämäkin hukkapätkä on löytänyt itselleen naisen.

Vierailija
70/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 5cm pidempi ja 5kg painavampi. Ihan kuin pikkupojan kanssa seurustelisi. En tuntisi itseäni naiselliseksi =( t. Kokemusta on

Olet läski et naisellinen.

Vierailija
71/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pituus ole mitenkään kynnyskysymys, jos on muuten mukava, fiksu ja hyvä mies, jonka kanssa synkkaa. Jos lyhyyden mukana tulee huono itsetunto niin se sitten jo haittaa, epävarma mies on sitten helposti myös mustasukkainen ja muuten rasittava

t. 163cm nainen

Vierailija
72/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan painaa kasvot miehen rintaa vasten halatessa... Eli saman mittaisen miehen kanssa se ei onnistu, olet liian lyhyt ja pienikokoinen. Olen saman mittainen ja hieman painavampi, joten tuntisin itseni liian pulskaksi sänkyhommissa. Pitkän ja raamikkaan miehen kanssa näytän sopusuhtaiselta, ja sellainen minulta löytyykin jo kotoa.

Tuossa puhutaan jo melkoisesta pituuserosta.

ps. pitkän ja raamikkaan miehen kanssa näytät ihan samanlaiselta kuin nytkin. Et ole mikään miehen vartalon uloke.

Vierailija
73/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 5cm pidempi ja 5kg painavampi. Ihan kuin pikkupojan kanssa seurustelisi. En tuntisi itseäni naiselliseksi =( t. Kokemusta on

Mitä pitempi kumppani sen naisellisemmalsi kokisit olosi?  Uskon että sinulla on vientiä.

Vierailija
74/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samanpituinen mies ja seurustelin viisi vuotta 177 senttisen naisen kanssa. Meillä ei ollut ongelmaa pituutemme kanssa mutta joillakin kavereilla kuulemma oli.

Vierailija
75/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta läski!

Vierailija
76/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän niinkuin esittelet itsesi aloituksessa. Selvä. Mutta esittelyssäsi kerrot painosi ja sotilasarvosi. Eh? Minkälainen ihminen kertoo itsestään tuollaisia asioita kun esittelee itseään muille? Eli eipä tuo pituutesi taida olla ainoa ongelmasi. Jokin luonteessasi tms mättää myös pahasti.

Pituusongelman korjaat helposti sillä että hankit itsellesi vaimon Vienamista. Siellä on Aasian lyhyimmät ihmiset. Vai olikohan se koko maailman lyhyimmät ihmiset.

Vierailija
77/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Katsele lyhyitä naisia".

On muuten hankalaa löytää lyhyitä naisia joilla ei ole tuota "mies isompi"-fetissiä.

Pienenä miehenä tuntuu absurdilta kun vetovoimatekijänä on suurempi kokoni, nainen haluaa painaa päätä kainaloon ja olla pieni.

Naisilla tuo on kait yleistäkin, iso nainen haluaa tuntea olevansa pieni. No minä en halua kuvitella olevani iso kun en sellainen ole. Mieluummin nainen saisi ihastua vaikka hoíkkuuteen ja ketteryyteen sitten.

Vierailija
78/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen muna? Fuckbuddyksi ottaisin jos hyvä suoro.

Vierailija
79/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kombo pituus, bmi, sotilasarvon esiintuonti ekassa viestissä ja lapsi jo tehtynä on ehdoton ei.

T: 163cm nainen

Saatat olla kovinkin mielenkiintoinen tapaus.  Voidaan keskustella.  Olen aika avoin monessa asiassa. 

Vierailija
80/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa puhutaan jo melkoisesta pituuserosta.

ps. pitkän ja raamikkaan miehen kanssa näytät ihan samanlaiselta kuin nytkin. Et ole mikään miehen vartalon uloke.

Jotain vastaavaa meinasin kommentoida. Ei mies ole mikään asuste.

Ihmettelen myös, miten huono itsetunto naisilla on, jos se oma naisellisuuden kokemus on kiinni miehen koosta?

Minä voin kulkea lehmänpaskaa haalareissa turvasaappaat jalassa ja syöttää kädestäni tuhatkiloista sonnia, eikä se vähennä minun naisellisuuden kokemustani yhtään hiukkaa.