Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei naiset! Kelpaako teille 163cm "lyhyt" mies. Painoa 67kg ?

Vierailija
11.01.2021 |

Taustalla akateemisia opintoja sekä sotilasarvo reservin luutnantti.
Ammatti ATK-suunnittelija. Olen lapsirakas!

Kommentit (139)

Vierailija
101/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako sinulle 180 cm nainen?

Vierailija
102/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni painoa on liikaa 10 kg. Mikään muukaan ei kuvauksessa innosta tutustumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutesi ei minua haittaisi millään tavalla. Kuulostat muutenkin ihan hyvältä tyypiltä.

Unohda se pituus näistä parisuhdeasioista, ei sillä ole merkitystä. Sillä on että olet fiksu ja kiva ihminen, joka hoitaa asiansa ja osaa ottaa muut huomioon.

Olen itse just ja just 160 cm pitkä nainen. Ei minulla kyllä ole mitään tarvetta tuntea itseäni pieneksi miehen rinnalla. Olen aikuinen ihminen ja mieheltä toivon tasavertaista ja tasapuolista suhdetta.

Voihan sen toiveen toteuttamisen aloittaa vaikka pituudesta;)

Vierailija
104/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Itseni pituisen miehen haluan tai pidemmän. 170cm+ siis. Normaalimittaisia lapsia eikä hobitteja tai hujoppeja.

Turha pitkille naisille inistä siitä etteivät halua todella lyhyttä miestä. Todella lyhyitä naisiakin on, näitä 150cm "taskuvenuksia" joille 163cm mies on oikein sopiva.

Paitsi että tähänkin ketjuun kirjoittaneet todella lyhyet naiset ovat sanoneet että miehen tulee olla selkeästi pidempi.

Vierailija
105/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteista taas huomaa millaisia kiusaajia täynnä tämä maa on, suurinosa vain haukkuu muita ihmisiä täällä, aika sairasta

Vierailija
106/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät naiset: "et kelpaisi, koska olen itse pitkä"

Lyhyet naiset: "et kelpaisi, koska olen itse lyhyt"

Vierailija
107/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sua pidempi ja painavampi joten ei.

Vierailija
108/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

163 cm on ihan vain lyhyt ei "lyhyt". Tuo pituus on nuorelle naisellekin lyhyehkö nykyaikana.

Mutta ei kelpais, koska olen itse pidempi kuin 163 cm. Pitäis olla edes samanpituinen kanssani, mielellään edes vähän pidempikin. 

Ja lisäksi 163 cm ja 67 kg on vähän pullukan puoleinen mittojen puolesta, menee lievän ylipainonen puolelle ja vaikka oiskin lihaksista johtuvaa niin noin lyhyt näyttää helposti juntturalta lihaksikkaana tai vähänkin ylipainoisena.

Vierailija
109/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kun olen itse tuota pidempi. Ja ylipainokaan ei viehätä.

Vierailija
110/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Itseni pituisen miehen haluan tai pidemmän. 170cm+ siis. Normaalimittaisia lapsia eikä hobitteja tai hujoppeja.

Turha pitkille naisille inistä siitä etteivät halua todella lyhyttä miestä. Todella lyhyitä naisiakin on, näitä 150cm "taskuvenuksia" joille 163cm mies on oikein sopiva.

Paitsi että tähänkin ketjuun kirjoittaneet todella lyhyet naiset ovat sanoneet että miehen tulee olla selkeästi pidempi.

Jep. Ja sitä en itse edes ymmärrä. Ei minulla ole pakkomiellettä olla pikkuinen miehen vierellä. Jos olisin 150cm niin tottakai voisin ottaa 160cm miehen, miksei? 10cm pituuseroa.

Minä haluan itseni pituisen miehen 170 senttisenä naisena vaikka pitkät on toki kivoja, moni lyhyt nainen haluaa itseään reippaasti pidemmän, 190 senttisen äijän koska "vaan 10 sentin pituusero on mulle vieras" :D ok

Vierailija
111/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Toi sotilasarvon kertominen vei viimeisetkin fiilikset. Olen seurustellut 165-senttisen miehen kanssa eikä hän ollut "lyhyt" vaan lyhyt. Sulla sama.

Mikä upseerissa haittaa? 

Se on vähän junttia kertoa.... kertoo niin paljon.

Itselle ei käy tämä myöskään, koska olen pasifisti. Eri arvot meillä. Joten älkää kiinnittäkö huomiota niihin lillukanvarsiin (cm) vaan kokonaisuuteen.

Vierailija
112/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

noup. Olet liian lyhyt. Ja hei, ketään ei kiinnosta sun sotilasarvos.

113/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on 167 senttiä pitkä. Sinun pituutesi on ok, jos muuten natsaisi.

Sinussa ei ole muuta vikaa kuin tuo sotilasarvon mainitseminen. Se on minulle ehdoton turn off.

Vierailija
114/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lääkäri ja käyttää piilokorollisia kenkiä. Paksu Jortikka auttaa asiaa myös

Vierailija
115/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommenteista taas huomaa millaisia kiusaajia täynnä tämä maa on, suurinosa vain haukkuu muita ihmisiä täällä, aika sairasta

Kiusaamista jos sanoo mielipiteen, kun kysytään? 

Vierailija
116/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveriksi kyllä, ilman muuta. Romanttisessa mielessä, hmmm, tuskin.

Vierailija
117/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus ok, paino aikuismiehelle liian vähän, luikku kukkakeppi, sillä mies (eikä poika enää) ei paina alle 70kg.

Ps. Turha ulista joitain yksittäisiä yksityiskohtia kun kokonaisuus ja kemiat lopulta ratkaisevat (=2:n kauppa).

Vierailija
118/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä naisia on pilvin pimein. Siitä vaan verkot vesille. Meikä ei pitkänä innostu, pitäis olla väh.180cm.

Vierailija
119/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N160 kirjoitti:

Ei kiitos. Napoleon-kompleksisia pätkiä on nähty tarpeeksi.

Napoleonin pituus  1,68m.  

Eli lyhyt mies.

Vierailija
120/139 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus ok, paino aikuismiehelle liian vähän, luikku kukkakeppi, sillä mies (eikä poika enää) ei paina alle 70kg.

Ps. Turha ulista joitain yksittäisiä yksityiskohtia kun kokonaisuus ja kemiat lopulta ratkaisevat (=2:n kauppa).

Eli toisin sanottuna pituus ei ole ok.

Koska ap on jo nyt ylipainon puolella.