Hei naiset! Kelpaako teille 163cm "lyhyt" mies. Painoa 67kg ?
Taustalla akateemisia opintoja sekä sotilasarvo reservin luutnantti.
Ammatti ATK-suunnittelija. Olen lapsirakas!
Kommentit (139)
Ei pituudella ole mitään väliä, jos olet huipputyyppi ja kemiamme kohtaavat. Saat minut nauramaan ja oloni turvalliseksi. Rakkaus on kummallinen asia, ei se kysy pituutta ja painoa ;)
T. Nainen 154cm
Jos sinulla on käytöstavat, ilmaiset itseäsi selkeästi, et ole eläissäsi lyönyt ketään, olet hauska (mutta et junttijuttujen ystävä), painosi on enempi lihasmassan puolella, olet kohtuunäköinen, peset hampaasi päivittäin ja käyt suihkussa ainakin 2x viikko, et tupakoi etkä käytä alkoholia niin en näe mitään estettä, jos sinua ei häiritse, että olen pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus ok, paino aikuismiehelle liian vähän, luikku kukkakeppi, sillä mies (eikä poika enää) ei paina alle 70kg.
Ps. Turha ulista joitain yksittäisiä yksityiskohtia kun kokonaisuus ja kemiat lopulta ratkaisevat (=2:n kauppa).
Eli toisin sanottuna pituus ei ole ok.
Koska ap on jo nyt ylipainon puolella.
Ei vaan ihan samalla tavalla olisi mahdotonta sanoa konkreettinen kelpaaminen tai kelpaamattomuus (koko kokonaisuutta tuntematta ja tietämättä), jos ap paljastaisi olevansa esim. vaikkapa shakkia pelaava metsuri.
Ei kelpaa. Mutta se johtuu siitä, että mulla on jo puoliso (167 cm).
Pituus ja paino ok, sotilasarvo ei kiinnosta, lapsi ok. Itse olen 102 kg ja 164 cm, olisko sulle ok? Olen aktiivinen ja musta saa kyllä kaverin vaikka tuntikausien metsävaellukselle, uimaan tai flowparkkaamaan, mutta olen lihava, koska syön liikaa herkkuja.
Mitat olisivat ok, jos kaikin puolin muuten molemminpuolisesti kolahtaisi.
Sotilasarvolla ei merkitystä (positiivista tosin, että armeija käyty loppuun?), ammatilla/työllä ei merkitystä.
"Taustalla akateemisia opintoja" = kiva, mutta niitä ei ole suoritettu loppuun eli valmiiksi asti, pitkä miinus.
Lapsi (toisen kanssa)/ lapsirakkaus = miinusta lapsettoman itse painolastittoman velan näkökulmasta.
Vauvapalstalla (kysely)uliuliväninä = EHDOTON EI & TURN OFF! Samoin alkoholismi, tupakointi, tyhmyys, jne.
Mita hiton tekeemista globaalilla keskipituudella on eurooppalaisen tai suomalaisen kanssa? Aasialaiset ovat todella lyhyita kuten monet afrikkalaiset. Esim. Euroopan lyhyin kansa Portugali 174 cm on suurin piirtein saman pituisia kun pisin kansa koko Etela-Amerikasta. Suomalaisen nuoren miehen keskipituus on 181 cm, ja Helsingissa tai Lansi Suomessa missa on vaurautta/kaupunkilaistunut se on viela tuota suurempi luku. Todettakoon etta suomalaisiakin selvasti pidempia ovat paitsi hollantilaiset myos jotku entisen Jugoslavian maat.
https://en.wikipedia.org/wiki/Average_human_height_by_country
Kelpaa jos olet muuten minun tyylinen ja viet jalat alta ja saat sydämeni lääpättämään. Olen itse 164cm pitkä ja mielelläni tykkäisin jos mies olisi minua edes vähän pidempi. Mutta pituus olisi sivuseikka jos muuten kaikki kohillaan.
Mun miehellä just noi mitat. Hyvin on kelvannut 20 vuotta jo. Ite oon 173 ja mietin kyllä pituuseroamme silloin, kun aloimme seurustella.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun olen itse tuota pidempi. Ja ylipainokaan ei viehätä.
Jaa, kyllä mua naiset vilkuilee. :)
167 cm / 103 kg
Pituus ja paino ei ainakaan itselle ole mitään kiveenhakattuja vaatimuksia, luonne ja se, että on jotain yhteistä, ovat niitä, mihin kiinnitän huomiota.
T. N 168cm & 26 v
Mun mies oli aloittajan pituinen, upseeri ja herrasmies. Hän oli viehättävä , kiva ihminen. Kuoli surukseni vaikeaan sairauteen vuosi sitten. Itse olen 165 cm, ikinä ei pituus tullut edes puheeksi saati että olisi ollut ongelma.Kaipaan häntä sydän kipeänä.
Vierailija kirjoitti:
Upseerikouluun ei taatusti valita mitään 163 cm hukkapätkiä. Tai sitten on ollut joku kehitysvammaisten saapumiserä.
Eikö iso osa sotahistorian suurmiehistä ole näitä hukkapätkiä? :D
No jaa...olet lyhyenläntä mutta mites pärstä? Kokonaisuus ratkaisee...
168cm oli suurin piirtein miesten keskipituus silloisessa Ranskassa.
Itse asiassa globaali miesten keskipituus tällä hetkellä on 171cm.