Hei naiset! Kelpaako teille 163cm "lyhyt" mies. Painoa 67kg ?
Taustalla akateemisia opintoja sekä sotilasarvo reservin luutnantti.
Ammatti ATK-suunnittelija. Olen lapsirakas!
Kommentit (139)
Itse 175cm, mun mies on 169 cm. Pidän lyhyemmistä mutta 163 on jo liian lyhyt.
En rehellisesti sanottuna usko että kiinnostuisin. Kiinnostun yleensä itseäni selvästi pidemmistä tai vähintäänkin itseni pituisista miehistä, jotka ovat sporttisella tavalla hoikkia. Sinä olet 5cm minua lyhyempi etkä mittojen perusteella myöskään hoikka.
Uskon kuitenkin että sinullekin se oikea ihminen jossakin on :)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa tietysti jos luonteet ja ajatukset kohtaavat.
T. 170 cm
Mitä tarkoitit luonteella ja ajatuksilla? Huumoria ja empatiaa. Sama maailmankatsomus. Ok.
Haha. Sotilasarvon mainitseminen oli kyllä paras vitsi :D Tiedän muutaman tällaisen kääpiötantan palvelusajalta ja aika säälittäviä kavereitä ovat. Pelkilla natsoilla ei saa kunnioitusta. Voihan toki olla ihan tervemielinenkin kaveri kyseessä, mutta kyllä jos on noin lyhyt ja natsat kaulassa, niin poikkeuksellisen suurella todennäköisyydellä täysi luuseri. Tiedän toki myös pari mukavaa kääpiötanttaa...
Vierailija kirjoitti:
Ei. Toi sotilasarvon kertominen vei viimeisetkin fiilikset. Olen seurustellut 165-senttisen miehen kanssa eikä hän ollut "lyhyt" vaan lyhyt. Sulla sama.
Mitä pahaa jos on intin suorittanut kunnialla?
Aika monikin on vastannut melkoisen ilkeällä tavalla.
Mitäköhän olisitte naiset mieltä jos joku teistä kertoisi olevansa 180cm ja korkeakoulutettu, ja vastaukset olisivat samaa luokkaa?
Ja kyllä, se korkeakoulutuksella kehuskelu on miesten silmissä yhtä typerää kuin teidän silmissänne korkeakoulutuksella kehuskelu.
Vierailija kirjoitti:
Upseerikouluun ei taatusti valita mitään 163 cm hukkapätkiä. Tai sitten on ollut joku kehitysvammaisten saapumiserä.
Minkä mittainen on mielestäsi "oikean" mittainen ihminen? Vastauksesi perusteella pystyn päättelemään älykkyytesi tason.
Vierailija kirjoitti:
Upseerikouluun ei taatusti valita mitään 163 cm hukkapätkiä. Tai sitten on ollut joku kehitysvammaisten saapumiserä.
Kokemuksesta voin sanoa, että olet väärässä.
Olen 180 cm, joten ehkä nyt ei kuitenkaan.
Olen kyllä ollut ihastunut lyhyempään, en edes ajatellut asiaa ennen kuin mies itse sanoi, että häntä häiritsee asia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäköhän olisitte naiset mieltä jos joku teistä kertoisi olevansa 180cm ja korkeakoulutettu, ja vastaukset olisivat samaa luokkaa?
Ja kyllä, se korkeakoulutuksella kehuskelu on miesten silmissä yhtä typerää kuin teidän silmissänne korkeakoulutuksella kehuskelu.
Tarkoitit varmaankin sotilasarvolla kehuskelua?
Pituuden puolesta ihan varmasti. Muista syistä todennäköisesti ei. t. 168 cm nainen
Vierailija kirjoitti:
Eli eikö tuohon kysymykseen siis saa vastata rehellisesti? Vai meniköhän minulta monikin ilkeä kommentti ohi.
Monet "korkea-arvoiset herrat" olivat ainakin omassa palveluspaikassa minua lyhyempiä ja olen itse 180cm. Sellaisia alle 170-senttisiäkin skappareita oli. Että ei RUKiin tai kadikseen mitään alarajaa ole, pötypuhetta sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Pituus ja paino olisivat täysin ok, mutta et kertonut mitään sellaista, minkä perusteella saattaisin sinusta kiinnostua.
Esittele kaikki ominaisuudet joita kumppanissa on pakko olla.
Luen ne huolellisesti ja vastaan rehellisesti.
Pituus ei ole ongelma, mutta tärkeintä on, että on muuten siisti ja kiva ja hyväluontoinen. Ehkä noi sotilasarvon korostamiset ei ole suuri plussa...
Daami21 kirjoitti:
Ei. Liian lyhyt hukkapätkä
Taitaa olla aika koppava nokkava daami tämä. Voi olla vaikea saada miestä tai ainakaan pitää. Taikka ystäviä.
Jos olisin itse 160 senttinen ja jos mies olisi itse sinut pituutensa kanssa.