Hei naiset! Kelpaako teille 163cm "lyhyt" mies. Painoa 67kg ?
Taustalla akateemisia opintoja sekä sotilasarvo reservin luutnantti.
Ammatti ATK-suunnittelija. Olen lapsirakas!
Kommentit (139)
163 cm. olisi riittänyt sellaisenaan, vert. 45 v. keskiikäinen, tarpeeton täydennys, kun 45 v. kertoo että on keskiiässä.
Akateemisuus olisi paha puoli. Sama kuin tyhmä akateeminen, "tyhmä" oli jo toistoa. Koulutettu tottelee normia, ei käytä päätään. Koulutettu on kuin koira. Jos jotain koulusta odottaisi, niin laskento ja fysiikka olisi hyvä hallita, niistä voi olla elämässä jopa hyötyä. Jos muotin mukaan menee, niin idioottiruotuun on hyvä ryhtyä, johtajaksi jä päättäjäksi pääsee helpommin. Kiusaaja menestyy meillä hyvin.
Paino riippuu siitä, onko se lihasta vai läskiä.
Urheilullinen tuolla painolla ja lihaksilla on ok, mutta rasvapainotteinen sohvaperuna ei.
Reservin arvo ei nosta "arvoasi" rehellisesti sanottuna millään tavalla, koska se ei yleisesti ottaen ulotu oikein työelämänkään puolelle. Hienoa kuitenkin, jos olet kiinnostunut maanpuolustuksesta ja sitä kautta ehkäpä oletkin tavanomaista isänmaallisempi tapaus!
Vierailija kirjoitti:
Miksi "lyhyt" on kirjoitettu tuolla tavalla heittomerkkien kera? Tuolla pituudella olet mieheksi todella lyhyt, mutta ei se silti tee sinusta ihmisenä mitenkään huonompaa.
Katsele itsesi pituisia tai sitä lyhyempiä naisia, niin luulisi heistä jonkun löytyvän.
Huonoin vinkki ikinä.
Mitä lyhyempi nainen on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä hän toivoo isompaa pituuseroa.
Pitkiä miehiä haluavat kaiken pituiset naiset, paitsi hyvin lyhyet naiset jotka haluavat keskipituisia miehiä.
On siis aivan turhaa kopioida naisten kriteerejä ja tuijotella pituuseroja. Oikea neuvo on katsella sitä naisten vähemmistöä jolle pituus ei ole tärkeää, ja silloin ei kannata rajata keskipituisia tai pitkiä naisia pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi "lyhyt" on kirjoitettu tuolla tavalla heittomerkkien kera? Tuolla pituudella olet mieheksi todella lyhyt, mutta ei se silti tee sinusta ihmisenä mitenkään huonompaa.
Katsele itsesi pituisia tai sitä lyhyempiä naisia, niin luulisi heistä jonkun löytyvän.Huonoin vinkki ikinä.
Mitä lyhyempi nainen on, sitä suuremmalla todennäköisyydellä hän toivoo isompaa pituuseroa.
Pitkiä miehiä haluavat kaiken pituiset naiset, paitsi hyvin lyhyet naiset jotka haluavat keskipituisia miehiä.
On siis aivan turhaa kopioida naisten kriteerejä ja tuijotella pituuseroja. Oikea neuvo on katsella sitä naisten vähemmistöä jolle pituus ei ole tärkeää, ja silloin ei kannata rajata keskipituisia tai pitkiä naisia pois.
Mietin samalla tunnenko ap:n pituisia miehiä.
Tunnen kaksi jotka ovat ehkä hieman ap:ta pidempiä, joskin olen huono arvioimaan pituuksia. Olen itse 172cm ja ovat minua reippaasti lyhyempiä kuitenkin.
Naisystävät toisella ehkä keskipituinen, toisella 182cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsele itsesi pituisia tai sitä lyhyempiä naisia, niin luulisi heistä jonkun löytyvän.Huonoin vinkki ikinä.
Suuremmalla todennäköisyydellä kolahtaa sen lyhyemmän puoleisen kuin pidemmän hongankolistajan kohdalla, nimimerkillä nähty ja koettu. Tietenkin, jos AP:n ulkonäkö ja lompakon paksuus riittävät houkuttelemaan mallityyppisiä naisia, niin silloin asia on eri. Harvalla miehellä näin kuitenkaan on, koska suurin osa on täysin massasta erottumattomia tavan tallaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin samalla tunnenko ap:n pituisia miehiä.
Tunnen kaksi jotka ovat ehkä hieman ap:ta pidempiä, joskin olen huono arvioimaan pituuksia. Olen itse 172cm ja ovat minua reippaasti lyhyempiä kuitenkin.
Naisystävät toisella ehkä keskipituinen, toisella 182cm.
Kolmas alle 170cm mies, vaimonsa on pitkähkö (pidempi kuin minä, 172cm) ja kurvikas. Mies vähän tanakka ja mahakas.
Ihan typerää siis noudattaa palstaneuvoa ja rajata haku vain todella lyhyisiin naisiin. Joko naiselle miehen pituus on tärkeää tai ei ole. Jos on niin ei siinä lyhyiden naisten katseleminen auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuremmalla todennäköisyydellä kolahtaa sen lyhyemmän puoleisen kuin pidemmän hongankolistajan kohdalla, nimimerkillä nähty ja koettu. Tietenkin, jos AP:n ulkonäkö ja lompakon paksuus riittävät houkuttelemaan mallityyppisiä naisia, niin silloin asia on eri. Harvalla miehellä näin kuitenkaan on, koska suurin osa on täysin massasta erottumattomia tavan tallaajia.
Entä sitten?
Koska 163cm pituus osuu niin harvan naisen toiveisiin ylipäätään, ei ole mitään järkeä rajata pientä joukkoa yhä pienemmäksi.
Eivät naisetkaan noudata omaa neuvoaan (lyhyet lyhyille, pitkät pitkille) vaan jos sattuvat pitämään pitkistä miehistä niin vievät takuuvarmasti sen 190cm miehen pitkien siskojen nenien edestä.
Näkemättä on mahdotonta sanoa, mutta tuon "naisille kelpaa vai pitkä mies" -asenteen takia sanoisin, että ei natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Toi sotilasarvon kertominen vei viimeisetkin fiilikset. Olen seurustellut 165-senttisen miehen kanssa eikä hän ollut "lyhyt" vaan lyhyt. Sulla sama.
Mitä sotilasarvossa vikaa? No monille naisille sotamies olisi parempi kumppani. Tai sivari.
Vain lompsan paksuus ja tilin saldo ratkaisee. Joku 500te tilillä, niin ok. Niin pieni ja hintelä on, että ei muuten.
Eihän reservin sotilasarvo ihmisestä välttämättä paljonkaan kerro, eikä millään lailla määritä miehen "arvoa", mutta kyllähän RUKin käyminen toki osoittaa, ettei mikään ihan toivoton reppana ole. Eli siis positiivinen asia siinä suhteessa.
t. reservin tykkimies/sotamies
"Taustalla akateemisia opintoja" eli ikuinen ylioppilas? Muuten voisi kertoa, että on suorittanut jonkin tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Upseerikouluun ei taatusti valita mitään 163 cm hukkapätkiä. Tai sitten on ollut joku kehitysvammaisten saapumiserä.
RUKssa ja kadettikoulussa pituudella ei ole pienintäkään merkitystä. RUKssa meitä johtivat luutnantit.
Omassa joukkueessa johtajana toimi n. 140cm pitkä luutnantti. Ei ketään haitannut.
Haminassa meitä koulutettiin 105 päivää (jonka talvisota kesti). Kirkkojärven marssi oli rankka.
Katsele itsesi pituisia tai sitä lyhyempiä naisia, niin luulisi heistä jonkun löytyvän.