Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miehen pitkäaikaistyöttömyys paha juttu deittimarkkinoilla, jos on muuten asiat kunnossa?

Vierailija
11.01.2021 |

Mitä mieltä olette, naiset?

32v mies

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat rahan perässä ja odottavat että mies pystyy ostelemaan kalliita lahjoja, siksi ne ei huoli työtöntä

Ja todistaakseni että en ole, minun pitäisi ottaa työtön mies elätiksi. Työttömät miehet elävät jo nyt minun verorahoillani, sitten pitäisi vielä katsoa sitä kaljan ryystämistä sohvallani? Ei kiitos. On kyllä aina äärettömän huvittavaa, kun loismies kitisee NAISTEN havittelevan miehen rahoja.

Minä olen pitkäaikaistyötön mies ja mulla on velaton asunto ja auto sekä tilillä säästöjä. Sinä olet kova tyttö yleistämään ja kuvittelet että kaikki työttömät ovat persaukisia ja elävät toisten rahoilla.

Onneksi sinua ei kuitenkaan haittaa yhtään tippaa tuon miehen yleistävä syyttely, mutta käyt estoitta minun kimppuuni. Etkö uskalla sanoa poikkipuolista sanaa toiselle miehelle vai onko sinulla vain kaksoisstandardit? Veikkaan että molemmat.

Vierailija
42/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miksi mies on työtön. Pitkäaikaistyöttömyys noin nuoren ihmisen kohdalla herättää kyllä kysymyksiä, mutta varmaan siihenkin syynsä asianomaisilla itsellään on ja ne syyt haluaisin tietää ennen kuin suhdetta lähtisin ajattelemaan miehen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin taas huomaa asenteen työttömiä kohtaan. Luusereita, pohjasakkaa. Syyt eivät kiinnosta.

No, ap, sait vastauksen.

Vierailija
44/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet tuloillasi toimeen ja teet elämälläsi jotakin järkevää, eli et vain makaa kotona ja valita rahattomuutta. Ei ongelmia talouden (et elä lainarahalla) tai päihteiden kanssa, niin hyvä.

Vierailija
45/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppotonttu kirjoitti:

Tässäkin taas huomaa asenteen työttömiä kohtaan. Luusereita, pohjasakkaa. Syyt eivät kiinnosta.

No, ap, sait vastauksen.

Miten ne syyt mitään muuttavat? Ihan sama miksi on pitkäaikaistyötön.

Vierailija
46/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppinen pitkäaikaistyötön olisi kyllä dealbreaker. Minulla ei ole niin hyvät tulot, että voisin kustantaa haluamani elintason kahdelle. En kaipaa elättäjää, mutta en haluaisi myöskään elättää ketään. Ei haittaa, jos miehellä on vähän pienemmät tulot kuin minulla, mutta mitään lusmuilua en jaksaisi katsoa. Jos on jo kolmekymppisenä pitkäaikaistyötön eikä esim opiskele niin eipä ne tulevaisuudennäkymät kummoiset ole. Eri asia sitten jos jää vaikkapa viisikymppisenä työttömäksi eikä enää työllisty, jos on jo työvuosinaan ehtinyt kerryttää omaisuutta niin, että oikeasti pärjää ihan mukavasti työttömänäkin.

Vierailija
47/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat rahan perässä ja odottavat että mies pystyy ostelemaan kalliita lahjoja, siksi ne ei huoli työtöntä

Ja todistaakseni että en ole, minun pitäisi ottaa työtön mies elätiksi. Työttömät miehet elävät jo nyt minun verorahoillani, sitten pitäisi vielä katsoa sitä kaljan ryystämistä sohvallani? Ei kiitos. On kyllä aina äärettömän huvittavaa, kun loismies kitisee NAISTEN havittelevan miehen rahoja.

Minä olen pitkäaikaistyötön mies ja mulla on velaton asunto ja auto sekä tilillä säästöjä. Sinä olet kova tyttö yleistämään ja kuvittelet että kaikki työttömät ovat persaukisia ja elävät toisten rahoilla.

Onneksi sinua ei kuitenkaan haittaa yhtään tippaa tuon miehen yleistävä syyttely, mutta käyt estoitta minun kimppuuni. Etkö uskalla sanoa poikkipuolista sanaa toiselle miehelle vai onko sinulla vain kaksoisstandardit? Veikkaan että molemmat.

Sinä kun kehut olevasi kova työntekijä niin asutko sinä vuokralla vai onko sulla velaton omistusasunto vai onko lainaa vielä paljonkin?

Vierailija
48/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoppotonttu kirjoitti:

No, ap, sait vastauksen.

Tässäkin keskustelussa taas huomaa työttömien asenteen. Katkeruutta, kiukuttelua, luovuttamista, haistattelua, syyttelyä...

Vierailija
49/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kun kehut olevasi kova työntekijä niin asutko sinä vuokralla vai onko sulla velaton omistusasunto vai onko lainaa vielä paljonkin?

Mikäs sinä kaksoisstandardimies kuvittelet olevasi tivaamaan muiden asioita?

Vierailija
50/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän edelleen samoin kun kaikkiin näihin keskusteluihin; olen itsekin töissä joten kyllä, miehenkin pitää olla. Olen myös tarkka ja luotettava raha-asioissani, joten vaadin myös tätä. Elämänhallinnan täytyy olla kondiksessa kaikin tavoin. Koska minullakin on. Yksinkertaista.

Vierailija
51/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolmikymppisenä pitkäaikaistyöttömänä on velaton asunto, auto ja säästöjä, on joko saanut kuoletettua vanhempansa tai jonkun sedän ja/tai asuu visukinttuna jossain Öllölässä.

Vierailija
52/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoppotonttu kirjoitti:

No, ap, sait vastauksen.

Tässäkin keskustelussa taas huomaa työttömien asenteen. Katkeruutta, kiukuttelua, luovuttamista, haistattelua, syyttelyä...

Jos kukaan ei vuokraa sinulle asuntoa, et saa töitä koulutuksesta huolimatta, naiset ei kiinnostu, niin mitähän tässä elämässä on järkeä, kuin luovuttaa, vuosien yritykset menneet hukkaan, yhteiskunnan silmissä olen jo luuseri, joten miksi vaivautua.

Vierailija
53/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömyyden syy ratkaisee... Jos syynä laiskuus tai elatusmaksujen välttely, niin ei kiinnosta se mies.

Vierailija
54/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole, moni miljonääri on teknisesti ottaen työtön.

Ethän sä kuitenkaan töitä hae tai nosta korvauksia? Jos näin niin eihän sulla ole asiat "muuten kunnossa"

Vierailija
55/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On.

Miksi? Jos mies kuitenkin tulee toimeen tuilla, eikä sinun tarvitse häntä elättää?

Hänellä on oma asunto ja oma auto

Jos elää tuilla, on kaikkien elätettävänä, myös mahdollisen treffikumppanin.

Vierailija
56/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitkäaikaistyötön, millä mittapuulla on asiat kunnossa?

Ei tuohon tarvitse kuin jonkin isomman taloudellisen rysäyksen, niin se "vakaa" tilanne muuttuu hyvin hankalaksi.

Vierailija
57/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kolmikymppisenä pitkäaikaistyöttömänä on velaton asunto, auto ja säästöjä, on joko saanut kuoletettua vanhempansa tai jonkun sedän ja/tai asuu visukinttuna jossain Öllölässä.

Kolmikymppisenä oli nuo mutta silloin en vielä ollut pitkäaikaistyötön, en ole perinyt ja asun suuresssa kaupungissa ja kyllä sitä omaisuutta kertyy kun on ahkera, säästäväinen ja tekee oikeita päätöksiä.

Vierailija
58/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, näistä ensimmäisessä tapauksessa työttömyys voi olla ok, jos on sijoittanut rahansa ja elättää itsensä pääomatuloillaan. Itse en jaksaisi elää penniä venyttäen, joten lähtökohtaisesti pitkäaikaistyöttömyys on kyllä iso miinus deittikumppanilla. Töissä käynti ei ole välttämätöntä, kunhan rahat tulee muualta kuin Kelalta ja käyttää päivänsä johonkin järkevään eikä vaan loju sohvan pohjalla pelikonsolin tai urheilukanavan äärellä.

Vierailija
59/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on useita persoonallisuushäiriöitä (no, melkein ne kaikki...)

Pitäkäaikainen masennus ja muutenkin häilyvä persoona. Eläkkeellä.

Tuskin huomaisit em. mitään viitteitä, jos sattumalta keskustelisit kanssani ,pidempäänkin.

Noin muuten oon ihan mukiin menevän näköinen, älykäs, emotionaalinen ja monitaitoinen, vajaa viiskymppinen mies.

Omat rahat riittää toimeentulemiseen ja on niistä jäänyt sijoittamiseenkin.

Deittimarkkinoilla olen hylkiö. :D :D :D 

Koska ennakkoluulot! ;) 

Vertaistukiryhmistä tai terapiaringeistä löytänet sinäkin seuraa. Jonkun, jolla on sama diagnoosi. Vai eikö kelpaa? Miksei, kun eihän diagnoosi/t ole kuin ennakkoluuloja. 

Jo se, ettet itse tunnista mt-ongelmiesi näkymistä käytöksessäsi on iso hälytyssignaali toisenlaista (lue, normaalia) suhdetta etsivälle. Kuten jo todettu, hae kumppania samankaltaisten joukosta.

Vierailija
60/181 |
11.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmikymppisenä oli nuo mutta silloin en vielä ollut pitkäaikaistyötön, en ole perinyt ja asun suuresssa kaupungissa ja kyllä sitä omaisuutta kertyy kun on ahkera, säästäväinen ja tekee oikeita päätöksiä.

Oletko omavarainen? Jos olet, se kannattaa mainita; jos käärii esim. sijoituksilla hyvin tuohta, kiinnostuneita naisia riittää paljon paremmin, kuin jos viittaa itseensä "pitkäaikatyöttömänä" (pari vuotta, joista toinen koronavuosi? Hui kauhistus!)